SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik doe niet aan koffiequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
JazekerVrij vandaag dus rustig aan.
Jij nog wat meer koffie nodig? Of een pilletje misschien?
Ahh duidelijk antwoord. Loop maar even mee naar achteren danquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffieDit jaar al 5 koppen op en dat is meer dan ik gemiddeld in een jaar drink.
Dat treft, we hebben net weer sambuca ontvangenquote:
Ik heb echt een chaotische werkdag. Vol met heen en weer rijden, huisbezoeken, telefonische afspraken en doorr. Voordeel dat de dag lekker snel gaat. Nu even 5 minuten zitten en eten en dan weer snel verder😅quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goeiemorgen zonneschijntjessss!! Hebben we er weer zin in allemaal??
Oei wel goed kauwen hèquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:39 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een chaotische werkdag. Vol met heen en weer rijden, huisbezoeken, telefonische afspraken en doorr. Voordeel dat de dag lekker snel gaat. Nu even 5 minuten zitten en eten en dan weer snel verder😅
Ham, gegrild gehakt en kipfilet. En jij?quote:
Op één boterham of apart?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham, gegrild gehakt en kipfilet. En jij?
Zozo, dat is een luxe maaltijd. Ik had garnaalsalade.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham, gegrild gehakt en kipfilet. En jij?
Ik had dan weer twee puntjesquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart. Ik had drie boterhammen.
Ah oké dan is het goed!quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart. Ik had drie boterhammen.
Ahh ja altijd fijn als dat rode minnetje voor een paar dagen weg is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef H_T het volgende:
Verdorie, salaris en vakantiegeld nog niet binnen dus die komen morgen pasBanksaldo ziet er daarna altijd zo gezellig uit
In plaats van een rode min een rode wijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja altijd fijn als dat rode minnetje voor een paar dagen weg is.
Precies! Geld hebben moet gevierd wordenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In plaats van een rode min een rode wijn
En je moet je geld natuurlijk uitgeven voor het op isquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Geld hebben moet gevierd worden
Ik heb liever witte wijn. Maar alsnog, Allora!quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In plaats van een rode min een rode wijn
Ja, maar wanneer heb je nou witte cijfers op je bankrekening? En rosé staan is nóg moeilijker!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb liever witte wijn. Maar alsnog, Allora!
Yes, al is dit ook een halve Belgische overwinning als ik HLN.be moet geloven. Nouja kwart Belgisch dan eigenlijkquote:
Ik drink meer per dag dan jij per jaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffieDit jaar al 5 koppen op en dat is meer dan ik gemiddeld in een jaar drink.
Allang blij dat ik er geen douze hoefde te etenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax kwam ze tekort, dus ik zou niet klagen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dan pak ik de creditcard er even bij (en niet om te betalen).
Twee sleutelpuntjes dus?quote:
Heel spijtig ja! Dat worden dan drie zakken chipsquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:33 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens een broodje kroket als lunch![]()
En verder was ik zo druk dat ik de rest van de werkdag niks gegeten heben dat is echt niks voor mij. Nu moet ik me vanavond maar extra volproppen
Jij drinkt meer in een uur dan ik in mijn hele leven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik drink meer per dag dan jij per jaar.
Maar, leef je dan wel echt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij drinkt meer in een uur dan ik in mijn hele leven.
Jaa echt geweldig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of hier meer Whovians zitten, maar anders nog wel een aanrader; de Dr Who aflevering van afgelopen week stond in het teken van het Instellar Song ContestErg tof gedaan met oa gastoptredens van Rylan en natuuuurlijk national treasure Graham Norton
![]()
Dit was een van de inzendingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Staat op Disney+ voor liefhebbers
Oe, lekker! Ik heb zaterdag een high tea als lunch. Gekregen voor moederdagquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had een high tea als lunch trouwens. En lang na de lunch ook. Echt heerlijk.
Leuk!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, lekker! Ik heb zaterdag een high tea als lunch. Gekregen voor moederdag
Utrecht is voor mij een beetje uit de buurt voor alleen een High Teaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk!
Ik was bij landhuis in de stad trouwens, in Utrecht, aanrader. Ook voor lunch.
Met bier is het misschien precies andersomquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik drink meer per dag dan jij per jaar.
ik heb wel weer een fles sterke drank gewonnen. Naja, het team heeft het gewonnen, maar het staat bij mij thuis. Dus ja, een feestje thuis is wel een goed idee!!quote:
Wat moet er zoal gebeuren?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 06:17 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen! Vandaag weer een drukke dag op de planning dus echt geeeeen zin. Gelukkig bijna weekend!
Wat heerlijk een kort dagje zo vlak voor het weekend!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:45 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wat moet er zoal gebeuren?
Ik moet nog een halve dag werken, met één meeting nog, en dan heb ik weekend
Ah, dat is een mooie klusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:32 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Wat heerlijk een kort dagje zo vlak voor het weekend!
Hier weinig bijzonders, gewoon een drukke dag op werk. Veel afspraken gepland. Gelukkig gaat de dag wel lekker snel!
En verder gaan we dit weekend de schutting vervangen. Dus nog even goed kijken vanavond of alles wat we nodig hebben in huis is of dat we nog wat moeten regelen
Lekker bezigquote:
Bankzitter gespot. Hopelijk is jouw muziek wel wat beter.quote:
Nu welquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef H_T het volgende:
Verdorie, salaris en vakantiegeld nog niet binnen dus die komen morgen pasBanksaldo ziet er daarna altijd zo gezellig uit
Inb4 een pakketjes reactie binnen een paar dagen @Straniquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:25 schreef H_T het volgende:
Ik heb net stofzuigerzakken online besteld (retespannend, ik weet het) en ik hoefde geen profiel aan te maken, aan te melden voor de nieuwsbrief of wat dan ookAanklikken wat ik wilde hebben, adres invullen en ze sturen het gewoon op
Zelfs betaling vooraf was niet nodig! Dat voelt echt als een verademing na jarenlang voor elk wissewasje een profiel aan te moeten maken
Ik verzwijg de meeste pakketjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4 een pakketjes reactie binnen een paar dagen @:Strani
Bij mij is het ook gestortquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu welDie boeking ga ik nog wel een paar keer bekijken denk ik
Kijk, zo kan het dus ookquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik verzwijg de meeste pakketjesIk heb daarover zelden wat interessants te melden en meestal gaat de bezorging ook gewoon goed (genoeg)
Weet je al waar je het aan gaat uitgeven?quote:
Deel daadwerkelijk aan vakantie. Geld op een aparte spaarrekening gezet zodat ik dan de hotelkosten etc. verreken die ik dan pas betaal.quote:
Qua spullen is er niets wat ik echt graag wil. Een nieuwe tv zou kunnen, maar dat denk ik al jaren en inmiddels doet de huidige het ook nog steeds. Dus echt nodig is dat niet. Verder nog geen concrete vakantieplannen voor de rest van het jaar, dus waarschijnlijk mag het op een spaarrekening gaan wachten tot ik er wel wat voor weetquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deel daadwerkelijk aan vakantie. Geld op een aparte spaarrekening gezet zodat ik dan de hotelkosten etc. verreken die ik dan pas betaal.
Verder geen grote uitgaven, die ik heb de afgelopen zes maanden al genoeg gedaan![]()
En jij?
Thanks! Ik baal er alleen van dat we de vlag van Andorra fout hadden. Althans, ik had em goed, maar de andere vlaggenkenner zag er Moldavië in en was er 51% zeker van dat die het goed had, dus zijn we daar voor gegaanquote:
Ach, dat kan je altijd hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik baal er alleen van dat we de vlag van Andorra fout hadden. Althans, ik had em goed, maar de andere vlaggenkenner zag er Moldavië in en was er 51% zeker van dat die het goed had, dus zijn we daar voor gegaan
De reactie van de ander: "Ow, maar Andorra doet niet mee aan het songfestival, vandaar dat ik het fout had.", waarna ik zei dat Moldavië ook niet meedeed
Dat zekerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, dat kan je altijd hebbenSoms heb je op een avond al die twijfeldingen goed, soms heb je ze allemaal fout, soms is het een beetje fifty fifty. En als je alsnog gewonnen hebt maakt dat allemaal niet meer uit
En ook al deed Moldavië niet mee dit jaar, ze hebben aanzienlijk meer finaleplaatsen gehaald dan Andorra
Je kan je ook afvragen of het je echt het risico waard is dat de avond daarna wat minder gezellig wordtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zekerMaar voor mij was het eigenlijk geen twijfel, maar heb ik me toch om laten praten (ook door mezelf), dus vandaar het balen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu welDie boeking ga ik nog wel een paar keer bekijken denk ik
'Hier is je boekenbon. Veel plezier ermee.'quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:56 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hier pas maandag, en pas sinds april in dienstIk verwacht er niet zoveel van
Ja, zo ongeveerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Hier is je boekenbon. Veel plezier ermee.'
Ach, toch een paar tientjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:56 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hier pas maandag, en pas sinds april in dienstIk verwacht er niet zoveel van
Daglimiet even verhoogd. Anders kunnen we alsnog niet los.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij ook! We gaan helemaal los vanavond jongens!!
We hebben in ons pubquizteam de regel dat als er twijfel is tussen twee antwoorden, we altijd voor de eerste optie gaan die intuitief binnen kwam. Niet dat het dan per se altijd goed is maar dan krijg je tenminste niet te veel gedoe. En we hebben te vaak punten verloren doordat we ons antwoord hadden veranderd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, dat kan je altijd hebbenSoms heb je op een avond al die twijfeldingen goed, soms heb je ze allemaal fout, soms is het een beetje fifty fifty. En als je alsnog gewonnen hebt maakt dat allemaal niet meer uit
En ook al deed Moldavië niet mee dit jaar, ze hebben aanzienlijk meer finaleplaatsen gehaald dan Andorra
Ja dat is dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zekerMaar voor mij was het eigenlijk geen twijfel, maar heb ik me toch om laten praten (ook door mezelf), dus vandaar het balen.
Goed punt. Ik heb er ook een hekel aan om te spelen met mensen die echt té fanatiek zijn en helemaal chagrijnig worden in zulke situaties.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen of het je echt het risico waard is dat de avond daarna wat minder gezellig wordtVoor de sfeer is het soms beter om mensen gewoon wat te gunnen, ook al denk je dat jouw antwoord beter is
Gaan we over de 60 euro vandaag?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daglimiet even verhoogd. Anders kunnen we alsnog niet los.
Bij vragen met meerdere antwoorden en onenigheid over wat in te vullen (je mag 2 antwoorden invullen maar er zijn 3 opties genoemd) gebruik ik ook nog wel eens dat beide partijen elk 1 antwoord mogen kiezen en dat de ander zich daar niet mee mag bemoeien. Werkt meestal goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben in ons pubquizteam de regel dat als er twijfel is tussen twee antwoorden, we altijd voor de eerste optie gaan die intuitief binnen kwam. Niet dat het dan per se altijd goed is maar dan krijg je tenminste niet te veel gedoe. En we hebben te vaak punten verloren doordat we ons antwoord hadden veranderd.
Uiteindelijk vind ik een leuke avond belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb er ook een hekel aan om te spelen met mensen die echt té fanatiek zijn en helemaal chagrijnig worden in zulke situaties.
Ah slim! En soms doen we ook stemmen op het uiteindelijke antwoord trouwens, dat werkt ook wel aardig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij vragen met meerdere antwoorden en onenigheid over wat in te vullen (je mag 2 antwoorden invullen maar er zijn 3 opties genoemd) gebruik ik ook nog wel eens dat beide partijen elk 1 antwoord mogen kiezen en dat de ander zich daar niet mee mag bemoeien. Werkt meestal goed
Nou dat vind ik precies ook. We hebben soms één Spaanse jongen die dat echt heel anders zietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik een leuke avond belangrijker dan winnenDe avond wordt wel leuker als je wel wint, maar als daar dan twee uur ruzie aan vooraf gaat win ik liever niet
Als niemand daarna stom doet welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah slim! En soms doen we ook stemmen op het uiteindelijke antwoord trouwens, dat werkt ook wel aardig.
Goede regel. Jullie hebben één vaste schrijver? Bij ons mag iedereen bij 'zeker weten van een antwoord' het papiertje pakken en opschrijven.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als niemand daarna stom doet welEn als er toch een gelijkspel is vind ik dat de schrijver mag bepalen
Party hardquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij ook! We gaan helemaal los vanavond jongens!!
Dat vind ik wel heel gedurfdquote:
Dat had ik de vorige keerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik een leuke avond belangrijker dan winnenDe avond wordt wel leuker als je wel wint, maar als daar dan twee uur ruzie aan vooraf gaat win ik liever niet
Ahh wat irritant zeg. Zulke mensen moeten echt niet meedoen aan een pubquiz...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keerNaja, toen was er geen ruzie, maar toen was er iemand als vijfde bij ons team gekomen, die erg veel energie kostte. Vrij autistisch, wist alles zeker, maar had ook alles fout. Overal mee bemoeien, ook als het een thema was waar iemand anders heel goed in was. Halverwege moest die ergens anders zitten, vanwege overprikkeldheid, om daar tekeningen te maken op viltjes. Uit frustratie heb ik de viltjes flink toegetakeld
![]()
Je weet inderdaad maar nooit wanneer de stroom uitvalt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja 20 om echt uit te geven en 40 voor als er noodgevallen zijn, denk ik dan.
Ja of wanneer Samantha's prijzen opeens omhoog zijn gegaan. Of wat jij zegt over het stroom inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet inderdaad maar nooit wanneer de stroom uitvalt.
Bij de groepjes waar ik normaal mee speel zijn er wel min of meer vaste schrijversquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goede regel. Jullie hebben één vaste schrijver? Bij ons mag iedereen bij 'zeker weten van een antwoord' het papiertje pakken en opschrijven.
Gaat het lukken om daar de volgende keer onderuit te komen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keerNaja, toen was er geen ruzie, maar toen was er iemand als vijfde bij ons team gekomen, die erg veel energie kostte. Vrij autistisch, wist alles zeker, maar had ook alles fout. Overal mee bemoeien, ook als het een thema was waar iemand anders heel goed in was. Halverwege moest die ergens anders zitten, vanwege overprikkeldheid, om daar tekeningen te maken op viltjes. Uit frustratie heb ik de viltjes flink toegetakeld
![]()
Mana potions voor iedereen!quote:
Ha! Niet-nerd!quote:
Naja, deze keer kon diegene niet, dus dat scheelde. Dan is het de volgende keer makkelijker om te zeggen dat we met dezelfde vijf als gisteren gaan. Al blijft zoiets wel lastig...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat het lukken om daar de volgende keer onderuit te komen?
Bij een team waar ik wel eens inval zit ook iemand waarvan ik me sterk afvraag of hij netto wel punten oplevert. Sommige onderwerpen is hij heel goed in, en bij andere is hij er goed in anderen te overtuigen toch een fout antwoord op te schrijven
Ja, lastig is het sowieso. En als je het erop gooit dat het echt niet kan vanwege het aantal mensen en je wordt later gespot met een incompleet team vanwege een zieke...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, deze keer kon diegene niet, dus dat scheelde. Dan is het de volgende keer makkelijker om te zeggen dat we met dezelfde vijf als gisteren gaan. Al blijft zoiets wel lastig...
Als je teamgenoot een fout antwoord heeft doorgedrukt, is hij dan achteraf wel schuldbewust?Dat helpt altijd wel met het stiller krijgen van mensen.
en toch blijft iedereen verbaasd doenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Vindicat slecht in het nieuws, gras is groen.
Maar dan mag je daarna wel ff lekker 'ik zei het toch!' zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:44 schreef Arizona het volgende:
De ene keer dat ik meedeed aan de pubquiz, wonnen we. Wel nipt. We hadden nog dikker kunnen winnen als mijn teammaatjes wat vaker naar mij hadden geluisterd
. Het waren toevallig onderwerpen waar ik best veel van wist
. Maar inderdaad, om de vrede te bewaren (
) geef je soms maar toe en dan is het wel balen als het antwoord dan fout is en jouw antwoord goed was geweest.
Wat jammer van Sheldon Cooper. Hopelijk heeft hij wel fun with flags.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar dan mag je daarna wel ff lekker 'ik zei het toch!' zeggen.
Water is natquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Bij de pubquiz samen met collega's in een kroeg was ik alleen goed in het laatste onderdeel titel en artiest raden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:44 schreef Arizona het volgende:
De ene keer dat ik meedeed aan de pubquiz, wonnen we. Wel nipt. We hadden nog dikker kunnen winnen als mijn teammaatjes wat vaker naar mij hadden geluisterd
. Het waren toevallig onderwerpen waar ik best veel van wist
. Maar inderdaad, om de vrede te bewaren (
) geef je soms maar toe en dan is het wel balen als het antwoord dan fout is en jouw antwoord goed was geweest.
Ja, alleen deden die IKB per jaar, dus dat was ook maar drie maandenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:00 schreef Redefine het volgende:
Had je wel al bij je laatste maand van je vorige werk je vakantiegeld gekregen?
Ohh maar dit is ook weer ZO DOMquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:23 schreef zorro28 het volgende:
Ah zo. Nou ja dan heb je die eind 2024 al gehad over dat hele jaar. Of je het toen of nu zou krijgen maakt dan weinig uitquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, alleen deden die IKB per jaar, dus dat was ook maar drie maanden![]()
Maargoed, alle beetjes zijn welkom natuurlijk
Nee dat was ook niet een heel jaar want ik was vanaf maart in dienst en had vakantie gekochtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja dan heb je die eind 2024 al gehad over dat hele jaar. Of je het toen of nu zou krijgen maakt dan weinig uit
Ja, wat het extra erg maakt dat dit later toch wel heel vaak advocaten, bankiers en kamerleden worden...quote:
Dan is het inderdaad minder. #poormekequote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat was ook niet een heel jaar want ik was vanaf maart in dienst en had vakantie gekocht![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad minder. #poormeke
Dat altijd.quote:
Jup. Maar ik snap ook niet dat ze daar als vereniging niet beter in zijn gewordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, wat het extra erg maakt dat dit later toch wel heel vaak advocaten, bankiers en kamerleden worden...
Je zou inderdaad wel verwachten dat ze er slimmer in zouden worden. Maar ja ze kiezen natuurlijk liever voor grappige ontgroeningen met als risico dat bij fout gaan het ziekenhuis opgezocht wordt en dus uitlekt, dan dat ze langer nadenken over iets waarbij dat bijna uitgesloten is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Jup. Maar ik snap ook niet dat ze daar als vereniging niet beter in zijn geworden![]()
Er was bij ons vroegâh altijd een hele strenge regel dat niemand in het openbaar mocht zien dat er een ontgroening bezig was, dispuutsleden niet in dispuutskleding, nullies niet herkenbaar als nullies. Doorgeven waar je zat, en bestuursleden fietsten dan ook echt langs om te kijken of je niet te horen was vanaf buiten![]()
![]()
En dan nog een hele lijst aan eisen om het humaan te houden, maar dit soort dingen kwamen bij ons (gelukkig) echt niet voor
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
Iedereen lekker aan het feesten met MC Luctor?
Ja alleen als er tien mensen met brandwonden in hun gezicht terugkomen wéét je toch ook dat het op gaat vallenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou inderdaad wel verwachten dat ze er slimmer in zouden worden. Maar ja ze kiezen natuurlijk liever voor grappige ontgroeningen met als risico dat bij fout gaan het ziekenhuis opgezocht wordt en dus uitlekt, dan dat ze langer nadenken over iets waarbij dat bijna uitgesloten is.
Let's party!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
En we gaan nog niet naar bed! Nog langer niet! Nog langer niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
Hmmm is het niet 'nog lange niet'?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed! Nog langer niet! Nog langer niet!
FC Den Bosch achter dus weinig reden tot feest nuquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
Je ben overduidelijk veel te nuchter. Daar moet wat aan gedaan worden. En van je 1,2,3: Allora!quote:
Ik zie allemaal mensen op het veld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
FC Den Bosch achter dus weinig reden tot feest nu
Hoort dat niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie allemaal mensen op het veld.
Nou ja, er staan ook mensen op het veld zonder voetbal outfit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoort dat niet?
Ik dacht dat er tijdens een wedstrijd altijd wel wat mensen op het veld waren?
Hmmm jij bent nog lange niet jarig!quote:
Nee sorry ik blijf inderdaad nuchter. Iemand moet zorgen dat het bij Luctor niet volledig uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je ben overduidelijk veel te nuchter. Daar moet wat aan gedaan worden. En van je 1,2,3: Allora!
Hmmm moet na sorry niet een komma?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik blijf inderdaad nuchter. Iemand moet zorgen dat het bij Luctor niet volledig uit de hand loopt.
Zoals de scheidsrechter?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, er staan ook mensen op het veld zonder voetbal outfit.
Oeh, goede. Ja, dat wil ik in dezen wel een voetbaloutfit noemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals de scheidsrechter?
Of zou je dat wel een voetbaloutfit noemen?
Niet korte.quote:
Ah ok, dan zijn het dus waarschijnlijk mensen van de medische staf in het veld?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, goede. Ja, dat wil ik in dezen wel een voetbaloutfit noemen.
Dan waren ze wel met veul.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan zijn het dus waarschijnlijk mensen van de medische staf in het veld?
Die hebben geen voetbaloutfits aan, maar zijn af en toe helaas wel nodig.
Misschien een hele super erge kramp?quote:
Ja, dat zou kunnen. Ik had de aanleiding ervan gemist.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien een hele super erge kramp?
Ik weet niet of mijn knuppels al koud genoeg zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je ben overduidelijk veel te nuchter. Daar moet wat aan gedaan worden. En van je 1,2,3: Allora!
Sorry mag sowieso geeneens nie hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
"moet na sorry, niet een komma?'
Nee vind ik er gek uit zien hoor.
Geef het gewoon op!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry, met komma, maar tegen die regel heb ik me altijd verzet!
Feestjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. feestje is klaar. Tijd voor bed.
De scheidsrechter?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, er staan ook mensen op het veld zonder voetbal outfit.
En geen middel.quote:
Party pooperquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"I WANNA LAY YOU DOWN IN A BED OF ROSES..."quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Nobody's Wife momenteel opstaan, doe die maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"I WANNA LAY YOU DOWN IN A BED OF ROSES..."
Dat was een heerlijke karaoke song. Welke doen we nu?
Deze, om te laten zien dat Extreme wel wat beters heeft gemaakt dan het saaie More Than Words.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is verwarrend. Verwar je dit nou niet met Crash Test Dummies? Extreme was More than Words.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze, om te laten zien dat Extreme wel wat beters heeft gemaakt dan het saaie Mm, mm, mm.
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoel More Than Words. Al is het net zo saai. Maar vooral dat het helemaal niet representatief is voor hun muziekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is verwarrend. Verwar je dit nou niet met Crash Test Dummies? Extreme was More than Words.
Hahaha toch vind ik beide nummers mooiquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoel More Than Words. Al is het net zo saai. Maar vooral dat het helemaal niet representatief is voor hun muziek![]()
Ze hebben een van de top gitaristen allertijden, maar dat zou je aan More Than Words niet af horen
Sorry, maar geen sorry zeggen is een prima regel.quote:
More Than Words is op zich wel ok ja, maar vooral dat iedereen ze alleen daar van kent en ze zoveel beter hebben :quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha toch vind ik beide nummers mooiEn van CTD ook God Shuffled his Feet, wat ook een heel kalm nummer is.
Maar geen zeggen, vind ik dan wel weer raar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar geen sorry zeggen is een prima regel.
Meestal niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zijn de nachtelijke feestjes hier nog steeds een ding trouwens?
Nee inderdaad, dus dan zou je het juist wel moeten zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar geen zeggen, vind ik dan wel weer raar.
quote:
Nou af en toe een beleefde sorry voor de beledigingen die hier heen en weer geslingerd worden, zou geen overbodige luxe zijn!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar geen sorry zeggen is een prima regel.
Zeg maar. Of niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dus dan zou je het juist wel moeten zeggen.
Maar het is op zichzelf ook weer zo'n vreemd woord, zo zonder verdere context.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:09 schreef Redefine dat op zaterdag 24 mei 2025 00:09 het volgende geshreven werd door Roger_Epiales:
Ik zeg maar niet, al klinkt niet ook meteen zo negatief. Waarschijnlijk door dezelfde beginletter.quote:
Nu jij weer terug bent welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, dat legt er wel meteen een heleboel druk op.quote:
Ra ra Rasputin?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan maken we Luctor weer wakker. Als die tenminste niet al te knock-out is. Hij ging wel erg ver met die shotjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat legt er wel meteen een heleboel druk op.
Wat nou als ik ineens in slaap val, of verdwijn?
Ik kende Play with me uit de eerste Bill & Ted. Supertof, dus kleine H_T gaat op Kazaa op zoek naar meer van die bandquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
More Than Words is op zich wel ok ja, maar vooral dat iedereen ze alleen daar van kent en ze zoveel beter hebben :
Kejje nagaan?quote:
In plaats van niet kan je ook niks zeggen, hoewel je daar dit probleem niet direct mee oplost.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zeg maar niet, al klinkt niet ook meteen zo negatief. Waarschijnlijk door dezelfde beginletter.
Hmm doe jij het laatste hoge stuk dan? Liefst met dubbele stem?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie durft het aan om Dream On mee te zingen?
Ik denk dat Steven Tyler dat nog steeds wel aan zou durven, zelfs op zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Mijn broek is niet zó strakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil je nagaan?quote:
Nee precies, dan kan je net zo goed noppes zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
In plaats van niet kan je ook niks zeggen, hoewel je daar dit probleem niet direct mee oplost.
Gezien zijn stemproblemen is dat niet meer zo zeker.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Steven Tyler dat nog steeds wel aan zou durven, zelfs op zijn leeftijd.
Ik kwam er eigenlijk pas achter nadat ik zag dat de zanger van Extreme ook nog tijdelijk de zanger van Van Halen is geweest (na Roth en Hagar). Vond dat al niet matchen, maar gezien hun andere muziek toch wat meerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kende Play with me uit de eerste Bill & Ted. Supertof, dus kleine H_T gaat op Kazaa op zoek naar meer van die bandH_Teetje downloadt More than words en wil niet geloven dat het dezelfde band is
Ja of nakkes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee precies, dan kan je net zo goed noppes zeggen.
Misschien niet in het openbaar of op een podium, maar in een semi besloten setting als dit toch wel gok ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien zijn stemproblemen is dat niet meer zo zeker.
Of misschien zelfs nada, maar dan moet je eerst nog een andere horde overwinnen.quote:
Vooral een forum waar je elkaar in principe niet eens kan horen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien niet in het openbaar of op een podium, maar in een semi besloten setting als dit toch wel gok ik.
Dit verbroedert toch een beetjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of misschien zelfs nada, maar dan moet je eerst nog een andere horde overwinnen.
Precies, de meeste van jullie stemmen bestaan dan ook alleen in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral een forum waar je elkaar in principe niet eens kan horen.
Het moest er toch eens van komen, nietwaar?quote:
Ja zelfde, en van jou heb ik er zelfs meerdere in m'n hoofdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, de meeste van jullie stemmen bestaan dan ook alleen in mijn hoofd.
Mi amigoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het moest er toch eens van komen, nietwaar?
Dat is niet zo raar, dat heb ik zelf ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zelfde, en van jou heb ik er zelfs meerdere in m'n hoofd
Oeh, dit gaat wel heel erg snel.quote:
Vooruit, maar dan wel met een zuid-Frans accent.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dit gaat wel heel erg snel.
Ik zou dan zelf nog even gaan voor Mon ami als tussenstation.
Ik ook, maar dat verbindt ons dan ook juist weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al is dat wel Frans en daar heb ik uiteraard ook wel iets op tegen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit, maar dan wel met een zuid-Frans accent.
Hier kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verbindt ons dan ook juist weer
In Montpellier ken ik wel een winkeltje waar ze tweedehands accenten verkopen. Niet alleen zuid-Franse hoor maar die dus ook, en het is toch wel leuk om het dan daar te kopen en niet via Amazon of zoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik mee leven.
Nu nog even kijken of ik ergens een Zuid-Frans accent kan kopen.
Als ze daar een beetje veel accenten hebben zou het de reis nog waard zijn, ik heb nog best wat vrije dagen die dreigen te vervallen en voor een paar leuke accenten zou dat nog best een goede investering zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
In Montpellier ken ik wel een winkeltje waar ze tweedehands accenten verkopen. Niet alleen zuid-Franse hoor maar die dus ook, en het is toch wel leuk om het dan daar te kopen en niet via Amazon of zo
Ja absoluut en ook uit verschillende decennia. Zo zag ik bijvoorbeeld een mooi lokaal accent uit 1957 in de aanbieding. Nou vind dat maar eens ergens voor een schappelijke prijs.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze daar een beetje veel accenten hebben zou het de reis nog waard zijn, ik heb nog best wat vrije dagen die dreigen te vervallen en voor een paar leuke accenten zou dat nog best een goede investering zijn.
Als het idd echt slechts van een oud vrouwtje is geweest is dat wel handig, want die deden er over het algemeen alleen maar boodschappen mee en dat is toch waarvoor je zo'n accent waarschijnlijk het meest gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut en ook uit verschillende decennia. Zo zag ik bijvoorbeeld een mooi lokaal accent uit 1957 in de aanbieding. Nou vind dat maar eens ergens voor een schappelijke prijs.
Volgens de verkoper was het van een oud vrouwtje geweest. Nou neem je dat natuurlijk met een korreltje zout maar het accent was inderdaad nog vrijwel gaaf
Ja preciesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het idd echt slechts van een oud vrouwtje is geweest is dat wel handig, want die deden er over het algemeen alleen maar boodschappen mee en dat is toch waarvoor je zo'n accent waarschijnlijk het meest gaat gebruiken.
Verwarde mensen zijn waarschijnlijk nieuwelingen en die moeten af en toe verward worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies
Er gaan weer mensen heel verward dit topic lezen met hun ochtendkoffie morgen
Nee maar voor échte noodgevallen is er ook een app waarmee je redelijk kan vertalen hè. Maar die app moet je dan wel nu downloaden en niet pas in 1874 want toen kan het natuurlijk niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zou het ook wel fijn vinden als ze een paar echt oude accenten hadden, ik zou me nu bijvoorbeeld geen raad weten als ik ineens in 1874 Deventer terecht zou komen of zo.
Ja ok, zo'n app is misschien nog leuk voor 1874, maar iets vroeger en voor je het weet zit je midden in je eigen heksenjacht.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar voor échte noodgevallen is er ook een app waarmee je redelijk kan vertalen hè. Maar die app moet je dan wel nu downloaden en niet pas in 1874 want toen kan het natuurlijk niet meer.
Mwa met de juiste voorbereiding valt dat mee hoor. Je moet gewoon niet gaan rondlopen met allemaal dingen die de aandacht trekken maar dat is in veel wereldsteden echt niet anders.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, zo'n app is misschien nog leuk voor 1874, maar iets vroeger en voor je het weet zit je midden in je eigen heksenjacht.
Maar als je al je accenten laat uitspreken door een app op een smartfoon dan kan je zelf nog zo onopvallend zijn als een heks op een halloweenfeest, maar in de 17e eeuw loop je dan toch behoorlijk in de gaten lijkt mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa met de juiste voorbereiding valt dat mee hoor. Je moet gewoon niet gaan rondlopen met allemaal dingen die de aandacht trekken maar dat is in veel wereldsteden echt niet anders.
Ja oké dat is wel waar inderdaad. Maar ik heb net even de reisadviezen bekeken en voor de 17e eeuw (en ook eind 16e) zijn er sowieso vrij veel dingen waar je rekening mee moet houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als je al je accenten laat uitspreken door een app op een smartfoon dan kan je zelf nog zo onopvallend zijn als een heks op een halloweenfeest, maar in de 17e eeuw loop je dan toch behoorlijk in de gaten lijkt mij.
Veel van die dingen zijn wel weer vrij goed op te vangen door iig geen smartfoon mee te nemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké dat is wel waar inderdaad. Maar ik heb net even de reisadviezen bekeken en voor de 17e eeuw (en ook eind 16e) zijn er sowieso vrij veel dingen waar je rekening mee moet houden.
Ja, ik wilde er al niet over beginnen na onze hele mon amigo heen en weer zonet.quote:Waarvoor dan toch ook weer excuses.
Ja precies, het blijft toch altijd een beetje tussen ons in hangen hèquote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel van die dingen zijn wel weer vrij goed op te vangen door iig geen smartfoon mee te nemen.
[..]
Ja, ik wilde er al niet over beginnen na onze hele mon amigo heen en weer zonet.
Helaas wel, maar dat is wel een ding tussen Nederlanders en de meeste andere grootmachten uit de geschiedenis.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, het blijft toch altijd een beetje tussen ons in hangen hè
Nou ja we zaten gewoon even niet zo lekker in ons felquote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu waren de Spanjaarden natuurlijk wel extreem gruwelijk, maar dat kan ook een religieuze kwestie zijn geweest.
Nou goed, ik zal niet zeggen dat het jullie vergeven zijt, want dan kunnen we drie oktober ook wel cancelen en daar heb ik al vrij voor gevraagd, maar ik zal proberen hier rekening mee te houden de volgende keer dat ik een kraampje wat "Spaanse Churros" verkoopt de stad uit sodemieter.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we zaten gewoon even niet zo lekker in ons fel
Paradise by the dashboard light?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in Zuid-Frankrijk! Wel niet aan de Spaanse @Strani kant, maar in het zuidoosten. Maar toch, als ik iets kan betekenen voor jullie opbloeiende fraternité dan hoor ik het wel!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik mee leven.
Nu nog even kijken of ik ergens een Zuid-Frans accent kan kopen.
Topper. Goed dat je je opoffertquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik blijf inderdaad nuchter. Iemand moet zorgen dat het bij Luctor niet volledig uit de hand loopt.
Ik heb hier gisteren het nachtelijke feestje gemist?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat viel vannacht nog wel mee toen je lopend door de tuin aan het pissen was en eindigde in het schildpaddenvijvertjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
De tuin is weer blij.
Dit was niet de beste dag om zonder jas op pad te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
De tuin is weer blij.
Mijn jas is blijkbaar niet waterdicht. Dus dat maakte bij niet echt veel uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit was niet de beste dag om zonder jas op pad te gaan
Dat hangt een beetje van het plan af, als je naar buiten gaat in de hoop even lekker nat te regenen is dit juist een perfecte dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit was niet de beste dag om zonder jas op pad te gaan
Van die kant had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van het plan af, als je naar buiten gaat in de hoop even lekker nat te regenen is dit juist een perfecte dag.
Pas maar op. Die gaat binnenkort "SERVING KANT" schreeuwenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:10 schreef Yesse het volgende:
Mini heeft het Eurovisie virus helemaal overgenomen. Er wordt nu regelmatig om "Eurovisie" gevraagd. Dus we zijn ook oude liedjes aan het kijken. Wat was 2021 toch een sterk jaar. Helpt ook mee dat ik sommige minder scorende liedjes ook leuk vond in tegenstelling tot sommige (zoals Duitsland, Jendrik - I don't feel hate).
Dit noemen we dus generational trauma Yessequote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:10 schreef Yesse het volgende:
Mini heeft het Eurovisie virus helemaal overgenomen. Er wordt nu regelmatig om "Eurovisie" gevraagd. Dus we zijn ook oude liedjes aan het kijken. Wat was 2021 toch een sterk jaar. Helpt ook mee dat ik sommige minder scorende liedjes ook leuk vond in tegenstelling tot sommige (zoals Duitsland, Jendrik - I don't feel hate).
We waren nog aan het bijkomen van jouw gevatte opmerking hiervoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:37 schreef Strani het volgende:
Iedereen nog een kater van het wilde feest van vannacht, zie ik.
Ah ja dat snap ik wel!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We waren nog aan het bijkomen van jouw gevatte opmerking hiervoor.
Niet zo hard pratenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:37 schreef Strani het volgende:
Iedereen nog een kater van het wilde feest van vannacht, zie ik.
Ja, het was goed voor de tuin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Het was hier vandaag kletswaternat. Goed voor de plantjes.
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
OUD / Goodvibes topic voor Troel
Ook vanuit ESF sterkte @:Troel!
Oh nee tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
OUD / Goodvibes topic voor Troel
Ook vanuit ESF sterkte @:Troel!
Puntje voor de komma!quote:
Hmmm ik vind het al heel wat om een .komma achter sorry., te zetten maar nou ook nog een puntje voor de .komma?quote:
Nie so seure!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm ik vind het al heel wat om een .komma achter sorry., te zetten maar nou ook nog een puntje voor de .komma?
Ik moet nog steeds bijkomen van gisteren. Luctor moet niet te vaak ruzie krijgen met zijn accountant want dan gaat hij helemaal los. Ik dacht dat ik wel wat gewend was maar dit was echt next level.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:29 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen vanavond weer wild of rustig aan deze keer?
Hij is nou al twee keer over z'n tuin begonnen dus ik begin me af te vragen of we daar ergens naar z'n accountant moeten zoekenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds bijkomen van gisteren. Luctor moet niet vaak ruzie krijgen met zijn accountant want dan gaat hij helemaal los. Ik dacht dat ik wel wat gewend was maar dit was echt next level.
Luctor is verdacht stil. Normaal gezien zou hij nu naar bed gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is nou al twee keer over z'n tuin begonnen dus ik begin me af te vragen of we daar ergens naar z'n accountant moeten zoeken
Er kan ook geen weekend voorbij gaan zonder dat Luctor zich verdacht maakt hèquote:Op zondag 25 mei 2025 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor is verdacht stil. Normaal gezien zou hij nu naar bed gaan.
*pakt de schop uit haar tuinhuisje.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is nou al twee keer over z'n tuin begonnen dus ik begin me af te vragen of we daar ergens naar z'n accountant moeten zoeken
Ja, tijd voor bed.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor is verdacht stil. Normaal gezien zou hij nu naar bed gaan.
Oke George, lets go. Dit vraagt om grover geschut!quote:Op zondag 25 mei 2025 00:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*pakt de schop uit haar tuinhuisje.
[ afbeelding ]
Dat mag van mijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pas maar op. Die gaat binnenkort "SERVING KANT" schreeuwen
Moe? Drukke nacht gehad?quote:
Mijn dochter zong altijd fanatiek mee met Whistle van Flo Ridaquote:
Ik zong vroeger altijd fonetisch mee met We Cheer You Up van Barbarellaquote:Op zondag 25 mei 2025 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter zong altijd fanatiek mee met Whistle van Flo Rida
Hahahaha ja ik zie er de humor wel van inquote:Op zondag 25 mei 2025 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Magic gespeeld en dat duurde iets langer dan de bedoeling was. En vervolgens wel gewoon iets na 6en wakker worden.quote:
Ach ja. Summer of 69 van Bryan Adams gaat ook niet over het jaar 1969quote:Op zondag 25 mei 2025 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit het “Post hier alsof het 1953 is”-topic?quote:Op zondag 25 mei 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*doet de gordijnen open en kijkt naar de tuin.
*Schrikt![]()
Wat is er met de tuin gebeurt?
Ik hoor dit nu met zo’n Polygoon stemquote:Op zondag 25 mei 2025 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit het “Post hier alsof het 1953 is”-topic?
Nee, een reactie op NQ die de graafmachine had gepakt.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit het “Post hier alsof het 1953 is”-topic?
Niet, de zon schijnt en het is droog.quote:
Je moet wel onthouden dat terwijl Leiden een zeeklimaat heeft, Groningen een kutklimaat heeft. Dat is heel anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, de zon schijnt en het is droog.![]()
Jij wil gewoon niet toegeven dat je, al dan niet beschonken, de gracht in gestapt bent.
Ja maar dat laten we aan de recherches over.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hadden we nog iets gevonden @:Nailqueen?
Waarom ben je door de wasstraat gelopen?quote:
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 15:05 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De Giro vos is weer terug dit jaar, zou dit familie zijn van de Ierse songfestival vos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |