SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik doe niet aan koffiequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
JazekerVrij vandaag dus rustig aan.
Jij nog wat meer koffie nodig? Of een pilletje misschien?
Ahh duidelijk antwoord. Loop maar even mee naar achteren danquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffieDit jaar al 5 koppen op en dat is meer dan ik gemiddeld in een jaar drink.
Dat treft, we hebben net weer sambuca ontvangenquote:
Ik heb echt een chaotische werkdag. Vol met heen en weer rijden, huisbezoeken, telefonische afspraken en doorr. Voordeel dat de dag lekker snel gaat. Nu even 5 minuten zitten en eten en dan weer snel verder😅quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goeiemorgen zonneschijntjessss!! Hebben we er weer zin in allemaal??
Oei wel goed kauwen hèquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:39 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een chaotische werkdag. Vol met heen en weer rijden, huisbezoeken, telefonische afspraken en doorr. Voordeel dat de dag lekker snel gaat. Nu even 5 minuten zitten en eten en dan weer snel verder😅
Ham, gegrild gehakt en kipfilet. En jij?quote:
Op één boterham of apart?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham, gegrild gehakt en kipfilet. En jij?
Zozo, dat is een luxe maaltijd. Ik had garnaalsalade.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham, gegrild gehakt en kipfilet. En jij?
Ik had dan weer twee puntjesquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart. Ik had drie boterhammen.
Ah oké dan is het goed!quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart. Ik had drie boterhammen.
Ahh ja altijd fijn als dat rode minnetje voor een paar dagen weg is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:13 schreef H_T het volgende:
Verdorie, salaris en vakantiegeld nog niet binnen dus die komen morgen pasBanksaldo ziet er daarna altijd zo gezellig uit
In plaats van een rode min een rode wijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja altijd fijn als dat rode minnetje voor een paar dagen weg is.
Precies! Geld hebben moet gevierd wordenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In plaats van een rode min een rode wijn
En je moet je geld natuurlijk uitgeven voor het op isquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Geld hebben moet gevierd worden
Ik heb liever witte wijn. Maar alsnog, Allora!quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In plaats van een rode min een rode wijn
Ja, maar wanneer heb je nou witte cijfers op je bankrekening? En rosé staan is nóg moeilijker!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb liever witte wijn. Maar alsnog, Allora!
Yes, al is dit ook een halve Belgische overwinning als ik HLN.be moet geloven. Nouja kwart Belgisch dan eigenlijkquote:
Ik drink meer per dag dan jij per jaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffieDit jaar al 5 koppen op en dat is meer dan ik gemiddeld in een jaar drink.
Allang blij dat ik er geen douze hoefde te etenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax kwam ze tekort, dus ik zou niet klagen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dan pak ik de creditcard er even bij (en niet om te betalen).
Twee sleutelpuntjes dus?quote:
Heel spijtig ja! Dat worden dan drie zakken chipsquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:33 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens een broodje kroket als lunch![]()
En verder was ik zo druk dat ik de rest van de werkdag niks gegeten heben dat is echt niks voor mij. Nu moet ik me vanavond maar extra volproppen
Jij drinkt meer in een uur dan ik in mijn hele leven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik drink meer per dag dan jij per jaar.
Maar, leef je dan wel echt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij drinkt meer in een uur dan ik in mijn hele leven.
Jaa echt geweldig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of hier meer Whovians zitten, maar anders nog wel een aanrader; de Dr Who aflevering van afgelopen week stond in het teken van het Instellar Song ContestErg tof gedaan met oa gastoptredens van Rylan en natuuuurlijk national treasure Graham Norton
![]()
Dit was een van de inzendingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Staat op Disney+ voor liefhebbers
Oe, lekker! Ik heb zaterdag een high tea als lunch. Gekregen voor moederdagquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had een high tea als lunch trouwens. En lang na de lunch ook. Echt heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |