Dat verhaal is voor narcisten natuurlijk simpel: herrie maken en afleiden door anderen een schuld te geven.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat echt om trump trump en nog eens trump.
De immer doorgaande fascinatie over Biden is wel erg triest te noemen
Hier hebben we een heel leuk en best goedlopend topic voor.quote:
Wat inmiddels wel omgedoopt mag worden naar "post hier uw TDS topic"quote:Op zondag 25 mei 2025 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier hebben we een heel leuk en best goedlopend topic voor.
QAnonn in POL / Politieke meme's en spotprenten #2
Tja. Ik lees het wel en moet er vaak om lachen. Maar eenzijdig is het soms wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat inmiddels wel omgedoopt mag worden naar "post hier uw TDS topic".
Het is een afspiegeling van POLestina zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Ik lees het wel en moet er vaak om lachen. Maar eenzijdig is het soms wel.
Be my guest.
Heeft niets met obsessie te maken. Dat krijg je gewoon met zo'n president, het nodigt uit tot vele cartoons en blijkbaar is er ook geen antwoord op.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van POLestina zullen we maar zeggen.
Echt, niets mis met kritiek op Trump hoor, maar dat topic is obsessief.
Oh dat is er wel hoor, alleen heeft het hier in POL gewoon nooit zin, als het niet tegen Trump is wordt het afgeslagen alsof je pro puppy-slachten bent ofzoquote:Op zondag 25 mei 2025 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heeft niets met obsessie te maken. Dat krijg je gewoon met zo'n president, het nodigt uit tot vele cartoons en blijkbaar is er ook geen antwoord op.
Trump verdedigen is dan ook nogal lastig als je geen argumenten hebt en hem vergelijken met een puppy is sws lachwekkend.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat is er wel hoor, alleen heeft het hier in POL gewoon nooit zin, als het niet tegen Trump is wordt het afgeslagen alsof je pro puppy-slachten bent ofzo.
En dat bedoel ik dusquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump verdedigen is dan ook nogal lastig als je geen argumenten hebt. Trump vergelijken met een puppy is sws lachwekkend.
Meer dan de helft van de mensen die zijn gaan stemmen bedoel je. Dat is wat anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus.
Meer dan de helft van de kiezers hebben op hem gestemd, maar blijkbaar zijn dat geen mensen, doen die stemmen er niet toe ofzo.
erg kut voor jequote:Echt, je kan de pro-Trump posts van mij op 1 hand tellen, maar ik erger me al jaren kapot aan de toon in POL als het over die man gaat.
Zoveel als nodig.quote:We weten het nou wel, hij is bad orange man, hoe veel kinderlijke spotprenten gaat men nog maken?.
Ja, ik weet het, daarom TDSquote:Op zondag 25 mei 2025 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen die zijn gaan stemmen bedoel je. Dat is wat anders.
[..]
erg kut voor je
[..]
Zoveel als nodig.
Die spotprenten zijn prima. Welke kant op dan ook.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus.
Meer dan de helft van de kiezers hebben op hem gestemd, maar blijkbaar zijn dat geen mensen, doen die stemmen er niet toe ofzo.
Echt, je kan de pro-Trump posts van mij op 1 hand tellen, maar ik erger me al jaren kapot aan de toon in POL als het over die man gaat.
We weten het nou wel, hij is bad orange man, hoe veel kinderlijke spotprenten gaat men nog maken?.
Ach ja, natuurlijk. Alleen is het gewoon overduidelijk dat POL een kant gekozen heeft, en dat stoort me gewoon.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Die spotprenten zijn prima. Welke kant op dan ook.
En wij hebben gewoon te dealen met die man. Dat kan zuur zijn, dat kan boos zijn, dat kan enthousiast zijn.
Hij is er nu eenmaal. En hij is democratisch verkozen. En gaat de komende jaren niet weg.
Jammer.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk. Alleen is het gewoon overduidelijk dat POL een kant gekozen heeft, en dat stoort me gewoon.
En is genoeg te zeiken, janken, kankeren op Trump, dat is mijn punt niet, het is alleen gewoon nooit meer mogelijk om een discussie te voeren, en dat doe ik hier (hand in eigen boezem) dan idd al tijden niet meer hier, heeft gewoon geen zin.
Het helpt als je niet al telkens trollend en ruziezoekend binnen zou komen vallen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk. Alleen is het gewoon overduidelijk dat POL een kant gekozen heeft, en dat stoort me gewoon.
En is genoeg te zeiken, janken, kankeren op Trump, dat is mijn punt niet, het is alleen gewoon nooit meer mogelijk om een discussie te voeren, en dat doe ik hier (hand in eigen boezem) dan idd al tijden niet meer hier, heeft gewoon geen zin.
Ron Filipkowski GODquote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus.
Echt, je kan de pro-Trump posts van mij op 1 hand tellen, maar ik erger me al jaren kapot aan de toon in POL als het over die man gaat.
We weten het nou wel, hij is bad orange man, hoe veel kinderlijke spotprenten gaat men nog maken?.
Boehoehoe, de spotprenten gaan over de president en niet over de oppositiequote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat inmiddels wel omgedoopt mag worden naar "post hier uw TDS topic".
Hij volgt wel een debiele strategie, waarom zou de EU op verzoek van de VS een handelsoorlog tegen China starten na alle dreigementen en beledigingen die de afgelopen 100 dagen zijn geuit?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is dus het spelletje dat hier achter zit?
Ik snap er niets van. Het staat een ieder vrij om er wat te posten wat meer in je politieke straatje past maar mee het is makkelijker om met TDS te komen. Wat dat ook moge zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Boehoehoe, de spotprenten gaan over de president en niet over de oppositie
Nou meer dat hij ongeduldig begint te worden en daarom maar weer eens gaat dreigen. Hij wil snel resultaten waar hij op kan pochen! De EU moet met alle lidstaten overleggen dus dat kost tijd.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is dus het spelletje dat hier achter zit?
Tja, wat verwacht je bij een president die elke dag zijn eigen gekkigheid weet te overtreffen.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van POLestina zullen we maar zeggen.
Echt, niets mis met kritiek op Trump hoor, maar dat topic is obsessief.
Trump derangement syndrome.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Het staat een ieder vrij om er wat te posten wat meer in je politieke straatje past maar mee het is makkelijker om met TDS te komen. Wat dat ook moge zijn
En ais je dan bij sommigen opvde inhoud doorvraagt is er ineens geen mening over. Wat wordt er dan bereacht.
Je kent de The Hague Invasion Act?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen een klacht indienen bijhet ICC wegens mensenrechtenschendingen. Als hij dan landt kan hij meteen door naar Scheveningen.
Jij kent artikel 5 van het NAVO Handvest?quote:
Die west point speech was sowieso bizar. Ik zag hem ergens langskomenquote:
Volgens mij had hij ook nog een tirade over stealth en hij zei in elk geval dat ze in het Midden-Oosten Amerika zo cool zouden vindenquote:Frequently turning the focus on himself, he reprised some of his campaign rally one-liners, including the claim that he has faced more investigations than mobster Al Capone.
At one point the crowd listened as Trump, known for his off-message digressions, referred to “trophy wives” and yachts during an anecdote about the late real estate developer William Levitt, a billionaire friend who Trump said lost momentum
Ja, succes daarmee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij kent artikel 5 van het NAVO Handvest?
Soort van moeders op een schoolplein. Mis alleen nog het kopje thee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je bij een president die elke dag zijn eigen gekkigheid weet te overtreffen.
Dat levert een stortvloed aan spotprenten op
Ja, hierquote:Op zondag 25 mei 2025 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die west point speech was sowieso bizar. Ik zag hem ergens langskomen
Soort zoekt soort.quote:
In een vriendengroep gooi je zo'n persoon er vrij snel uit, als ie alleen maar over zichzelf kan praten en daarbij constant zegt dat ie de beste in alles is.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat echt om trump trump en nog eens trump.
De immer doorgaande fascinatie over Biden is wel erg triest te noemen
'MaAr HeT ZiJn AcTiViStEn!!1!'quote:Op zondag 25 mei 2025 19:24 schreef Kijkertje het volgende:
Ook zo triest:
Judges Weigh Taking Control of Their Own Security Amid Threats
U.S. marshals, sworn to protect federal judges, ultimately answer to President Trump, who has ramped up criticism of the judiciary
[ afbeelding ]
Tja, daarvoor hebben we jarenlang de liegende spotprenten gehad over corona, Schwaab en virologen.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Ik lees het wel en moet er vaak om lachen. Maar eenzijdig is het soms wel.
Be my guest.
Hey Pino, ga je ook nog eens inhoudelijk reageren of is alles een soort voetbalwedstrijd?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trump heeft dan ook geen vrienden maar gelijk (af)gestemde partners die begrijpen dat ze voor elkaar's aanzien de wereld (aan)sturen. Soort zoekt soort; en de wijze waarop de prooi wordt verkregen, is aan de top van de foodchain onbelangrijk. Gewoon als wasmiddel-reclame blijven vertellen dat anderen de schuld hebben.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In een vriendengroep gooi je zo'n persoon er vrij snel uit, als ie alleen maar over zichzelf kan praten en daarbij constant zegt dat ie de beste in alles is.
Bizar is dat de wereld de schuld krijgt dat USA geen respect krijgt en haar droom wordt ontnomen.quote:bron: wh 24mei25
This World Trade Week, we reaffirm our commitment to balanced and reciprocal trade with the world. For far too long, globalist elites sold out the American worker and let other countries unfairly take our factories, our jobs, and our dreams. Those days are over. America will not be treated unfairly or disrespected. The United States, and the American worker, will be put first.
Ik kan me ook totaal geen positieve actie bedenken bij Trump. Wat heeft hij jou goed gedaan? Wat heeft hij gedaan in het belang van de hardwerkende Amerikanen?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je bij een president die elke dag zijn eigen gekkigheid weet te overtreffen.
Dat levert een stortvloed aan spotprenten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |