Nope. Er is een wet in de VS dat ze Nederland mogen aanvallen om Amerikanen die bij het ICC gevangen worden gehouden te bevrijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen een klacht indienen bijhet ICC wegens mensenrechtenschendingen. Als hij dan landt kan hij meteen door naar Scheveningen.
Het gaat echt om trump trump en nog eens trump.quote:
Dat verhaal is voor narcisten natuurlijk simpel: herrie maken en afleiden door anderen een schuld te geven.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat echt om trump trump en nog eens trump.
De immer doorgaande fascinatie over Biden is wel erg triest te noemen
Hier hebben we een heel leuk en best goedlopend topic voor.quote:
Wat inmiddels wel omgedoopt mag worden naar "post hier uw TDS topic"quote:Op zondag 25 mei 2025 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier hebben we een heel leuk en best goedlopend topic voor.
QAnonn in POL / Politieke meme's en spotprenten #2
Tja. Ik lees het wel en moet er vaak om lachen. Maar eenzijdig is het soms wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat inmiddels wel omgedoopt mag worden naar "post hier uw TDS topic".
Het is een afspiegeling van POLestina zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Ik lees het wel en moet er vaak om lachen. Maar eenzijdig is het soms wel.
Be my guest.
Heeft niets met obsessie te maken. Dat krijg je gewoon met zo'n president, het nodigt uit tot vele cartoons en blijkbaar is er ook geen antwoord op.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van POLestina zullen we maar zeggen.
Echt, niets mis met kritiek op Trump hoor, maar dat topic is obsessief.
Oh dat is er wel hoor, alleen heeft het hier in POL gewoon nooit zin, als het niet tegen Trump is wordt het afgeslagen alsof je pro puppy-slachten bent ofzoquote:Op zondag 25 mei 2025 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heeft niets met obsessie te maken. Dat krijg je gewoon met zo'n president, het nodigt uit tot vele cartoons en blijkbaar is er ook geen antwoord op.
Trump verdedigen is dan ook nogal lastig als je geen argumenten hebt en hem vergelijken met een puppy is sws lachwekkend.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat is er wel hoor, alleen heeft het hier in POL gewoon nooit zin, als het niet tegen Trump is wordt het afgeslagen alsof je pro puppy-slachten bent ofzo.
En dat bedoel ik dusquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump verdedigen is dan ook nogal lastig als je geen argumenten hebt. Trump vergelijken met een puppy is sws lachwekkend.
Meer dan de helft van de mensen die zijn gaan stemmen bedoel je. Dat is wat anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus.
Meer dan de helft van de kiezers hebben op hem gestemd, maar blijkbaar zijn dat geen mensen, doen die stemmen er niet toe ofzo.
erg kut voor jequote:Echt, je kan de pro-Trump posts van mij op 1 hand tellen, maar ik erger me al jaren kapot aan de toon in POL als het over die man gaat.
Zoveel als nodig.quote:We weten het nou wel, hij is bad orange man, hoe veel kinderlijke spotprenten gaat men nog maken?.
Ja, ik weet het, daarom TDSquote:Op zondag 25 mei 2025 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen die zijn gaan stemmen bedoel je. Dat is wat anders.
[..]
erg kut voor je
[..]
Zoveel als nodig.
Die spotprenten zijn prima. Welke kant op dan ook.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus.
Meer dan de helft van de kiezers hebben op hem gestemd, maar blijkbaar zijn dat geen mensen, doen die stemmen er niet toe ofzo.
Echt, je kan de pro-Trump posts van mij op 1 hand tellen, maar ik erger me al jaren kapot aan de toon in POL als het over die man gaat.
We weten het nou wel, hij is bad orange man, hoe veel kinderlijke spotprenten gaat men nog maken?.
Ach ja, natuurlijk. Alleen is het gewoon overduidelijk dat POL een kant gekozen heeft, en dat stoort me gewoon.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Die spotprenten zijn prima. Welke kant op dan ook.
En wij hebben gewoon te dealen met die man. Dat kan zuur zijn, dat kan boos zijn, dat kan enthousiast zijn.
Hij is er nu eenmaal. En hij is democratisch verkozen. En gaat de komende jaren niet weg.
Jammer.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk. Alleen is het gewoon overduidelijk dat POL een kant gekozen heeft, en dat stoort me gewoon.
En is genoeg te zeiken, janken, kankeren op Trump, dat is mijn punt niet, het is alleen gewoon nooit meer mogelijk om een discussie te voeren, en dat doe ik hier (hand in eigen boezem) dan idd al tijden niet meer hier, heeft gewoon geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |