abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217711349
De bondjes van de 18e cyclus:

Vossen: John, Maudy, Robert, Roy
Haaien: El Che, Floris, Joey, Geert
Slangen: Roma, Perla, Desmond, Peter
Gieren: Julia, Justin, Demi, Manon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:32:50 #2
168093 Soury
Squeek
pi_217711356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Gekwetst omdat er wat tabak is weggegooid... _O-
Ze kunnen niet even naar de winkel om nieuwe te halen he? En het was best veel ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:34:14 #3
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217711370
De Kliphangert... Het is tijd voor Julia haar "beurt" ze gaat "knalle" morgen.. nou nou we zitten er klaar voor :O

woensdag 21 mei 2025 @ 20:35:52 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217711394
Het wordt ook een beetje tijd dat Ouwe Roy zijn gele zwembroek uit de kast haalt.. weer zo'n BuiteBeeld figurant :{
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:36:36 #5
508472 Whatuptho
pi_217711399
PenetratorNL is zeker Pietertje of Senna?
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:37:06 #6
168093 Soury
Squeek
pi_217711403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt ook een beetje tijd dat Ouwe Roy zijn gele zwembroek uit de kast haalt.. weer zo'n BuiteBeeld figurant :{
Ja jammer had er wat meer van verwacht.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:41:38 #7
261630 marsan
"D'oh!"
pi_217711435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Guttegut... gaat het? Wil je een glaasje water?

Ja, floris had t bedacht om die tabak weg te gooien. Hij had al geel, en vroeg aan zijn bondje om allen geel te pakken en iets te doen bij het bondje wat hun had uitgesloten... ze staan veruit laatste, dus waarom hun uitsluiten? Het enige wat er kon gebeuren is wat achterstand inlopen. Romaaaa zei nog: ze helpen ons ook, en was ook tegen dat besluit.. de enige 2 schijnheilen zijn die kale baardmans en die vieze Perla met haar 46" kont. Ze kregen de bal terug gekaatst. Meer niet.
Ach guttegut wil je mss de uitzendingen bekijken? Floortje had nog geen geel op dat moment.
De rest van je betoog slaat dan ook als n tang op n varken.

[ Bericht 0% gewijzigd door marsan op 21-05-2025 20:58:22 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:45:02 #8
501164 KinKiJan
pi_217711457
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:26 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Hoezo is hij schijnheilig? Hij is genaaid door iedereen, heeft 4, 5x in de finale gestaan, heeft zijn plek weggegeven aan anderen, zijn bondje was al VER laatste dus totaal geen bedreiging. Ze konden alleen wat achterstand in lopen. De tabak wegflikkeren (en ik rook zelf ook) was inderdaad wat rigoreus, en ik zou zelf ook lichtjes geirriteerd raken als mij dat zou gebeuren, maar ik zou geen team uitsluiten dat dik laatste staat. Ik bedoel waarom?

Die Desmond en Perla zijn tuig van de richel en ze kregen slechts de bal terug.. actie/reactie.. dat zou felle desmondje wel moeten weten.
Als je het plannetje opgooit en vervolgens de heilige onschuld gaat spelen, ben je per definitie schijnheilig. Ik ga verder niet hetzelfde uitleggen als Cirilio in het vorige topic al deed, maar die vatte daar prima samen waarom Floris schijnheilig is.

Verder vind ik het ironisch dat je iemand sneeuwvlokje komt noemen, maar zelf kennelijk geen kritiek op een deelnemer kunt verdragen. Beetje zoals raven die roepen dat kraaien zwart zijn.
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:46:50 #9
501164 KinKiJan
pi_217711465
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Daarom maken ze afleveringen langer, Roma kost zoveel tijd met haar uitleg steeds dat anderen nauwelijks in beeld kunnen komen :P
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:48:42 #10
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217711474
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Als je het plannetje opgooit en vervolgens de heilige onschuld gaat spelen, ben je per definitie schijnheilig. Ik ga verder niet hetzelfde uitleggen als Cirilio in het vorige topic al deed, maar die vatte daar prima samen waarom Floris schijnheilig is.

Verder vind ik het ironisch dat je iemand sneeuwvlokje komt noemen, maar zelf kennelijk geen kritiek op een deelnemer kunt verdragen. Beetje zoals raven die roepen dat kraaien zwart zijn.
Raven zijn de elite onder de kraaien, intelligenter en zelfbewuster.. die zouden zoiets nooit beweren ;)
  woensdag 21 mei 2025 @ 20:49:59 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217711482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Daarom maken ze afleveringen langer, Roma kost zoveel tijd met haar uitleg steeds dat anderen nauwelijks in beeld kunnen komen :P
De act van Geile Sloma als Juf die lesgeeft is wat mij betreft al door de mand gevallen
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:06:52 #12
182698 Cirilico
pi_217711584
En uiteraard krijgt Floris geen gele kaart. De zoveelste keer een hand boven zijn hoofd. :')
En hoezo hoeven zij ineens niet meer de brief voor de hele groep voor te lezen? Dat was toch altijd verplicht? Niet als het Floris en co betreft? Dan krijgen ze semi-discreet de brief in handen gedrukt. :')

En gatverdamme, Perla. Ze komt uit de wc en houdt enkel haar vingertoppen anderhalve seconden onder de kraan, zonder zeep. :r Smeerlap.
Hotapnyc
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:14:29 #13
505869 woxxel2
pi_217711645
Pfff perla zou rood pakken. Een hoop bla bla en dreigen, maar eigenlijk niks.
En waarom loopt ze de hele week met zo'n lelijke broek rond.
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:18:26 #14
261630 marsan
"D'oh!"
pi_217711678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Whatuptho het volgende:
Senna gok ik. Simpel en tokkiestyle.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:43:10 #15
335263 freaky40
pi_217711878
Man man, wat een pure willekeur v.w.b. die gele kaarten. Het had donkerrrr rood moeten zijn voor de Haaien! Maar nee, en wel infantiele gele kaartjes geven voor scheldwoordjes die nota bene worden weggebliept dus de tere kijkbuiskijkertjes horen het woord helemaal niet. Dus dat slaat nergens op om daar gele kaarten voor te geven. Het is nu toch De Gouden Loods geworden inmiddels. Het format is richting de verlenging van het uitzendtijdstip en het komt nu ook wat later vanaf juli, zodat de kleine tere kinderzieltjes niet worden blootgesteld aan scheldwoorden en expliciete beelden dus niets te verliezen. Dus laat het gewoon. Talpa moet wel de anti-woke zender blijven natuurlijk dus niet teveel gaan deugen met de regeltjes a.u.b.!
Wel mooi dat Perla bij haar standpunt blijft, teamPerla in den gloria. Ze gaat de Haaien kaput machen, en met name Fleuris ~O> *O*
Ik vind die Desmond wel TV maken moet ik zeggen, lekker irritant aanwezig dus ik moet zeggen dat het best een aardige casting is deze cyclus.
Morgen verder met De Gouden Loods, Julia heeft een verhaallijntje te pakken van de FEBO. Ben benieuwd of het een goed script is. Denk trouwens met de uitbreiding van het uitzendtijdstip dat ze wellicht ook wat meer kunnen laten zien want soms gebeuren er dingen die de montage niet eens gehaald hebben dus ze kunnen nu wellicht wat dieper in gaan en meer nuances brengen die gewoon ontbreken nu ook omdat er (nog) geen streams te zien zijn
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:50:02 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217711949
Ik vind de Bondgenoten steeds meer een afknapper .. wat slecht dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:55:05 #17
168093 Soury
Squeek
pi_217711980
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind de Bondgenoten steeds meer een afknapper .. wat slecht dit.
Bedankt voor deze bijdrage, daar doen we verder niks mee.
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:55:43 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217711984
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Bedankt voor deze bijdrage, daar doen we verder niks mee.
Ik zeg ook niet dat jij daar wat mee moet maar fijn dat ook jij nadenkt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:56:15 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217711986
Of kan denken , whatever
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:56:39 #20
168093 Soury
Squeek
pi_217711992
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat jij daar wat mee moet maar fijn dat ook jij nadenkt
Tja onderbouwen is ook een vak.
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:57:16 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217712002
niet gelezen haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:04:28 #22
182698 Cirilico
pi_217712052
Joey ontkent zijn aandeel hierin. :r :r Walgelijk onsympathiek en arrogant ventje. Even later beweert 'ie dan weer dat 'ie ver voordat ze het gedaan hadden, besefte dat ze het niet hadden moeten doen. Niet alleen een meeloper maar ook nog een meeprater. Kneus. :+

Zuur voor Robert dat ie meeging met Maudy. Anders hadden ze de punten gehad. :D Maar ja, hij was het er wel mee eens en je weet vooraf toch niet wat de ander heeft opgeschreven.

Waarom de fok krijst die virtuele bruid op standje 100? Doe eens ff normaal joh. :{ Mijn gunst.

En Roma hebben we ook niks aan. Die komt niet op voor het team. :N Als juf krijgt ze bepaalde woorden niet uit haar strot, maar 20 tongen per avond in haar strot is geen probleem. Een piemel op tv door haar strot is ook geen probleem. Alsjeblieft zeg.
Hotapnyc
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:05:58 #23
168093 Soury
Squeek
pi_217712061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat een pure willekeur v.w.b. die gele kaarten. Het had donkerrrr rood moeten zijn voor de Haaien! Maar nee, en wel infantiele gele kaartjes geven voor scheldwoordjes die nota bene worden weggebliept dus de tere kijkbuiskijkertjes horen het woord helemaal niet. Dus dat slaat nergens op om daar gele kaarten voor te geven. Het is nu toch De Gouden Loods geworden inmiddels. Het format is richting de verlenging van het uitzendtijdstip en het komt nu ook wat later vanaf juli, zodat de kleine tere kinderzieltjes niet worden blootgesteld aan scheldwoorden en expliciete beelden dus niets te verliezen. Dus laat het gewoon. Talpa moet wel de anti-woke zender blijven natuurlijk dus niet teveel gaan deugen met de regeltjes a.u.b.!
Wel mooi dat Perla bij haar standpunt blijft, teamPerla in den gloria. Ze gaat de Haaien kaput machen, en met name Fleuris ~O> *O*
Ik vind die Desmond wel TV maken moet ik zeggen, lekker irritant aanwezig dus ik moet zeggen dat het best een aardige casting is deze cyclus.
Morgen verder met De Gouden Loods, Julia heeft een verhaallijntje te pakken van de FEBO. Ben benieuwd of het een goed script is. Denk trouwens met de uitbreiding van het uitzendtijdstip dat ze wellicht ook wat meer kunnen laten zien want soms gebeuren er dingen die de montage niet eens gehaald hebben dus ze kunnen nu wellicht wat dieper in gaan en meer nuances brengen die gewoon ontbreken nu ook omdat er (nog) geen streams te zien zijn
Ik word wel moe van die opmerkingen over scripten, Julia is soms best een vervelend wijf.
Desmond is idd wel een aanwinst, lekkere irritainment wel.
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:10:42 #24
335263 freaky40
pi_217712094
Ik laat me niet meer beetnemen door FEBO's en kijk met 4 ogen naar dit soort TV shows.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:22:20 #25
168093 Soury
Squeek
pi_217712182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik laat me niet meer beetnemen door FEBO's en kijk met 4 ogen naar dit soort TV shows.
Als jij denkt dat deze mensen een toneelstukje opvoeren heb je bar weinig mensenkennis. Als ze als opdracht al een toneelstukje moeten opvoeren bakken ze er niks van. Je verward sturing en script nogal.
Als ze dit acteren kunnen ze een glansrijke toekomst tegemoet zien.
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:36:08 #26
182698 Cirilico
pi_217712283
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Taart maken :O

Vast een jureerbare opdracht... en wie gaat die winnen? 100x raden ;)

[ afbeelding ]
Als vier mannelijke boerenkinkels de beste bruidstaart winnen, dan is De Bondgenoten alle geloofwaardigheid kwijt. De vrouwen, homo's en koks moeten dit beter kunnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Whatuptho het volgende:
Haaien stonden alleen laatste dat ze alle punten hadden opgemaakt aan boodschappen..
Nee hoor. Zij stonden eerder juist níet laatste omdat ze de vorige boodschappenronde hadden overgeslagen. Maar dat hebben ze uiteraard niet langer dan een dag kunnen volhouden. _O-
Hotapnyc
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:46:00 #27
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217712370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Als jij denkt dat deze mensen een toneelstukje opvoeren heb je bar weinig mensenkennis. Als ze als opdracht al een toneelstukje moeten opvoeren bakken ze er niks van. Je verward sturing en script nogal.
Je vergist je in hoeverre mensen bereidt zijn hun bewakers te pleasen in settings die ze niet zelf mee in de hand hebben.. de kreten als "We moeten tv maken" en "dit zullen de mensen thuis wel leuk vinden" waren vaak genoeg te horen in eerdere Loodsversies.. ;)
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:51:09 #28
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217712427
Roma krijgt wel erg veel zendtijd met die verschrikkelijke intonatie en gedram. Ik neig naar doorspoelen als de febo hiermee doorgaat.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  woensdag 21 mei 2025 @ 22:58:26 #29
168093 Soury
Squeek
pi_217712507
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Je vergist je in hoeverre mensen bereidt zijn hun bewakers te pleasen in settings die ze niet zelf mee in de hand hebben.. de kreten als "We moeten tv maken" en "dit zullen de mensen thuis wel leuk vinden" waren vaak genoeg te horen in eerdere Loodsversies.. ;)
Ja dat kan en dat is sturing vanuit de FEBO, maar de emoties en de onderlinge ruzies, vriendschappen en ook sex zijn niet gespeeld. Mooi voorbeeld was Esther die ging helemaal los, en misschien is daar vanuit de regie wat op aangestuurd maar daar was geen letter aan gescript. En dat is ook wel een beetje het succes van dit programma.
We kijken toch naar "gewone" mensen, ook al komen ze uit een kaartenbak. Dat zijn juist die lui die graag met hun porum op tv willen, nou prima ga je gang ^O^ We kijken wel naar je hoor, met plezier.
  woensdag 21 mei 2025 @ 23:02:00 #30
168093 Soury
Squeek
pi_217712554
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma krijgt wel erg veel zendtijd met die verschrikkelijke intonatie en gedram. Ik neig naar doorspoelen als de febo hiermee doorgaat.
En toch is ze best wel lief en eerlijk, soms vind ik haar rete dom en soms zegt ze weer dingen waar ik versteld van sta. Haar spraak is irritant wel ja :D
  donderdag 22 mei 2025 @ 00:41:16 #31
335263 freaky40
pi_217712963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten daar hoef je geen kaas van gegeten te hebben, maar dat wist ik al.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 00:42:17 #32
335263 freaky40
pi_217712965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dus dat.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 00:57:05 #33
168093 Soury
Squeek
pi_217712985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dus dat.
Ik ben het er ook wel gedeeltelijk mee eens hoor, ik bedoel kijk maar naar meisje Balk die was er duidelijk voor "Fame" en was ook daar op de boel met haar acteer talent (kuch) op te ruien. Zo zie ik ook wel die sukkel Justin die model wil worden, dat zijn de kaartenbak personen die in de picture willen komen. Niks mis mee verder, alleen maar leuk. Maar het zijn geen acteurs die je een kunstje kan laten doen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 01:24:29 #34
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217713012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 00:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben het er ook wel gedeeltelijk mee eens hoor, ik bedoel kijk maar naar meisje Balk die was er duidelijk voor "Fame" en was ook daar op de boel met haar acteer talent (kuch) op te ruien. Zo zie ik ook wel die sukkel Justin die model wil worden, dat zijn de kaartenbak personen die in de picture willen komen. Niks mis mee verder, alleen maar leuk. Maar het zijn geen acteurs die je een kunstje kan laten doen.
Er zijn geen echt goede acteurs, maar het is duidelijk dat naar de amateuracteurs wel wat ingefluisterd wordt.
  donderdag 22 mei 2025 @ 01:38:20 #35
168093 Soury
Squeek
pi_217713023
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 01:24 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er zijn geen echt goede acteurs, maar het is duidelijk dat naar de amateuracteurs wel wat ingefluisterd wordt.
Het is en blijft een tv programma en dat is de kracht ook van DBG dat het een succes is. Hoe krijg je iemand over de pis, het goochelen met spellen en weten wie en wat sterk en zwak is allemaal FEBO. Ik hou ervan, maar ik word soms moedeloos van mensen die zeggen dat alles nep is, en laten we eerlijk zijn Floris word voorgetrokken en dat bondje zus en zo. Dat soort dingen zijn al zo vaak achterhaald.
  donderdag 22 mei 2025 @ 01:50:04 #36
400826 PenetratorNL
pi_217713033
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Floris had al geel omdat hij met kk aan het gooien was toen ze werden uitgesloten.
Hij vroeg de vorige aflevering aan iedereen in zijn bondje of ze allemaal geel gingen pakken en iets doen wat de slangen zou raken. Ze zeiden alle drie: ja is goed.

Dus hij is een "schijnheil" omdat ie niets zei? Is dat "heilige onschuld"?

Verderop in de aflevering waren de haaien bereid om hun excuses aan te bieden, nadat ze er ff over hadden nagedacht, en vonden dat het te ver was gegaan.

Meteen zegt narcistische desmond: "Excuses voor MIJN gele kaart"?

Hoezo? Omdat hij 'altijd explosief' reageert en dat uit door als een mietje een leeg blik tabak naar de haaien te "gooien, of mensen die hij net 3 kwartier kent te vertellen hoe ze in elkaar zitten, op een manier dat hij altijd boven iedereen staat?

Typische 'goede vriend/kennis/buurman/familielid', die zogenaamd alles voor iemand over hebt maar eigenlijk niets doet behalve plannen hoe hij iemand voor de bus kan gooien, als hij er beter van wordt.

En hoezo is hij zo ongeveer elke minuut tegen iedereen aan het dreigen wat voor agressief karakter hij wel niet heeft? Wat is dat voor stoertjes gedrag?

En dan die vieze, gore tyfus Perla.
Giftiger dan PFAS, neemt de zwakkere en onzekere op te korrel en treitert ze weg, maar staat zelf het hardst te stampvoeten en te brullen me als een verwend klein krengetje als ze het een keer terug krijgt.
En je weet dat ze niet alleen op tv zo is, maar ook in het echte leven.

Ik kan prima kritiek verdragen op deelnemers. Hoezo zeg je dat?
Omdat ik een 'unpopular opinion' heb en zogezegd aan de verkeerde kant sta?

Aan het einde van de aflevering hebben alle haaien spijt, en vonden ze dat ze te ver waren gegaan, en waren ook van mening dat het wel zo eerlijk was om de schade te vergoeden

Die ranzige Perla en narcistische desmond zijn nog steeds als strontvliegen die hun voorpoten tegen elkaar wrijven evil scemes aan het bedenken hoe ze de haaien kunnen "breken".

Kom op zeg.
  donderdag 22 mei 2025 @ 02:08:22 #37
168093 Soury
Squeek
pi_217713050
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 01:50 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Floris had al geel omdat hij met kk aan het gooien was toen ze werden uitgesloten.
Hij vroeg de vorige aflevering aan iedereen in zijn bondje of ze allemaal geel gingen pakken en iets doen wat de slangen zou raken. Ze zeiden alle drie: ja is goed.

Verderop in de aflevering waren de haaien bereid om hun excuses aan te bieden, nadat ze er ff over hadden nagedacht, en vonden dat het te ver was gegaan.

Hoezo? Omdat hij 'altijd explosief' reageert en dat uit door als een mietje een leeg blik tabak naar de haaien te "gooien, of mensen die hij net 3 kwartier kent te vertellen hoe ze in elkaar zitten, op een manier dat hij altijd boven iedereen staat?

Typische 'goede vriend/kennis/buurman/familielid', die zogenaamd alles voor iemand over hebt maar eigenlijk niets doet behalve plannen hoe hij iemand voor de bus kan gooien, als hij er beter van wordt.

En hoezo is hij zo ongeveer elke minuut tegen iedereen aan het dreigen wat voor agressief karakter hij wel niet heeft? Wat is dat voor stoertjes gedrag?

Giftiger dan PFAS, neemt de zwakkere en onzekere op te korrel en treitert ze weg, maar staat zelf het hardst te stampvoeten en te brullen me als een verwend klein krengetje als ze het een keer terug krijgt.

Aan het einde van de aflevering hebben alle haaien spijt, en vonden ze dat ze te ver waren gegaan, en waren ook van mening dat het wel zo eerlijk was om de schade te vergoeden

Die ranzige Perla en narcistische desmond zijn nog steeds als strontvliegen die hun voorpoten tegen elkaar wrijven evil scemes aan het bedenken hoe ze de haaien kunnen "breken".

Kom op zeg.
Wat mij stoorde (en dat was montage misschien) Dat Floris lekker op het gras lag te chillen terwijl de andere drie redelijk door de mangel werden gehaald. En dat gedrag is niet de eerste keer ( de was doen en zeggen dat hij van niks wist) Hij is me wat te gluiperig soms, en janken achteraf, tja de gele kaart maakte qua punten niet uit.
  donderdag 22 mei 2025 @ 02:08:27 #38
3542 Gia
User under construction
pi_217713051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Roma zei kut!

:G

Haha, en ze wordt vervolgens met d'r neus op het feit gedrukt dat ze zelf op TV heeft lopen neuken _O-
'kut' is geen ziekte.
  donderdag 22 mei 2025 @ 02:41:07 #39
400826 PenetratorNL
pi_217713070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Het is tijd voor Julia haar "beurt" ze gaat "knalle" morgen.. nou nou we zitten er klaar voor :O

[ afbeelding ]
Weer die Desmond: "IK kan ook heel vervelend gaan doen"

Zeg gewoon niets, als je het alleen maar over jezelf wil hebben hoe stoer je bent, of andere mensen te "vertellen"/gaslighten welke zwaktes jij niet toont die anderen volgens jou wel hebben.. desmond
  donderdag 22 mei 2025 @ 02:41:14 #40
335263 freaky40
pi_217713071
Excuses aanbieden ook, daar krijg je ook een slappe van. Denk gewoon eerst eens na voordat je wat doet. Maar ook dit hele Haaien/Slangen debacle kan ook een opzetje zijn de FEBO om TV te maken. Het gebeurt mij iets te veel allemaal, morgenook weer met Julia. Ik zie duidelijk dat ze met een nieuwe opzet van het programma bezig zijn. Ik ben het ook met de kritieken eens dat Floris wel erg beschermd wordt door de FEBO en dat hij de aanstichter was van de hele Tabak-gate en dat hij er mee weg komt. Wat ik eerder zei, het is gewoon pure willekeur. Terwijl Joey en Geert er geel voor kregen. Het is echt zo krom als een hoepel allemaal.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 02:46:18 #41
400826 PenetratorNL
pi_217713074
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:41 schreef marsan het volgende:

[..]
Ach guttegut wil je mss de uitzendingen bekijken? Floortje had nog geen geel op dat moment.
De rest van je betoog slaat dan ook als n tang op n varken.
Floortje had al geel omdat hij met kk liep te gooien toen ze werden uitgesloten door die pendelkenau en Desmond Tate. Hij vroeg zijn bondje toen: zullen we allemaal geel pakken en iets terug doen bij ze. En ze zeiden alle 3 ja is goed.

Je kan de aflevering van eergisteren terug kijken.
  donderdag 22 mei 2025 @ 02:57:11 #42
400826 PenetratorNL
pi_217713084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 02:41 schreef freaky40 het volgende:
Excuses aanbieden ook, daar krijg je ook een slappe van. Denk gewoon eerst eens na voordat je wat doet. Maar ook dit hele Haaien/Slangen debacle kan ook een opzetje zijn de FEBO om TV te maken. Het gebeurt mij iets te veel allemaal, morgenook weer met Julia. Ik zie duidelijk dat ze met een nieuwe opzet van het programma bezig zijn. Ik ben het ook met de kritieken eens dat Floris wel erg beschermd wordt door de FEBO en dat hij de aanstichter was van de hele Tabak-gate en dat hij er mee weg komt. Wat ik eerder zei, het is gewoon pure willekeur. Terwijl Joey en Geert er geel voor kregen. Het is echt zo krom als een hoepel allemaal.
Het is heel menselijk om iets te roepen of doen uit emotie, zeker als meerdere mensen net zo boos zijn, voordat je jezelf tot de orde kan roepen, en dus later bedenkt: "hm.. dat ging veel te ver en voel me best kut dat ik dat heb gedaan.. misschien moet ik mijn excuses aanbieden"
  donderdag 22 mei 2025 @ 04:30:13 #43
495467 Aardbeienmoes
pi_217713180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 02:57 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Het is heel menselijk om iets te roepen of doen uit emotie, zeker als meerdere mensen net zo boos zijn, voordat je jezelf tot de orde kan roepen, en dus later bedenkt: "hm.. dat ging veel te ver en voel me best kut dat ik dat heb gedaan.. misschien moet ik mijn excuses aanbieden"
Berouw komt altijd na de zonde. Het weggooien van de tabak was geen opwelling, maar uitvoerig overlegd, met het idee van Floris, El Che en Flo hadden al geel en die 2 meelopers mochten het uitvoeren. Ze hadden nadien ook nog een grote bek, niks spijt, ze vonden het geweldig en heel grappig.

Het zijn gewoon slechte verliezers. Als Floris wint, gaat hij helemaal uit zijn dak en is uitzinnig van vreugde. Als hij verliest gaat hij tekeer, is meneertje boos en reageert zijn woede af op wie hem voor de voeten loopt. Wordt hij er op aangesproken, gaat hij huilen en zegt dat hij thuis en Senna zo mist.
Ga naar huis Flo, je rol is uitgespeeld :W :W
if it's meant to be, it will be
  donderdag 22 mei 2025 @ 05:21:46 #44
434701 Cosima
pi_217713221
Ik ging echt stuk om die hysterische ai bruid.

Ik ben trouwens best wel zat van het shamen van Roma omdat ze sex had op tv, zowel door de deelnemers als hier. Ik ben best wel preuts ook maar het zou mij dus echt niet uitmaken als mijn kind zo n juf had. Waar het om gaat is dat ze lief is voor mn kind. Iedereen heeft sex, boeiend. Echt een gezeik vind ik het. Volgens mij heeft ze een hart van goud verder, daar gaat het om.

En ben ook zat van dat gezeik om dr stem hier. Zo boring om te lezen.. Hoezo ben je er nu nog niet aan gewend?

Ik vind die Desmond een vreemde vent.
  donderdag 22 mei 2025 @ 06:30:33 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217713264
Senna heeft vast model gestaan ;) Floortje kan niet wachten op zijn 250 punten

donderdag 22 mei 2025 @ 07:00:36 #46
407195 ThijsTH
pi_217713331
Hey ff vraagje he: kan die Roy ook praten?
  donderdag 22 mei 2025 @ 07:08:36 #47
1369 Li0nHeart
pi_217713371
quote:

[..]

Kom op zeg.
tldr
  donderdag 22 mei 2025 @ 08:48:22 #48
505869 woxxel2
pi_217713846
Floris had al geel moeten krijgen toen ze de knock-out outs verloren, hij was toen al aan het schelden en tieren, maar omdat punten aftrek dan geen nut zou hebben heeft hij hem niet gehad?
  donderdag 22 mei 2025 @ 08:55:06 #49
3542 Gia
User under construction
pi_217713893
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:26 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Hoezo is hij schijnheilig? Hij is genaaid door iedereen, heeft 4, 5x in de finale gestaan, heeft zijn plek weggegeven aan anderen, zijn bondje was al VER laatste dus totaal geen bedreiging. Ze konden alleen wat achterstand in lopen. De tabak wegflikkeren (en ik rook zelf ook) was inderdaad wat rigoreus, en ik zou zelf ook lichtjes geirriteerd raken als mij dat zou gebeuren, maar ik zou geen team uitsluiten dat dik laatste staat. Ik bedoel waarom?

Die Desmond en Perla zijn tuig van de richel en ze kregen slechts de bal terug.. actie/reactie.. dat zou felle desmondje wel moeten weten.
Omdat in het verleden is gebleken dat het team waar Floris inzit makkelijk van de laatste weer naar de eerste plaats stijgt. Ze wisten nog niet wat de opdracht was en dat er maar 1 team punten kon winnen. Als het een gewone verdienopdracht was, was de kans groot dat de haaien 250 zouden pakken en naar boven zouden schieten. Niet kunnen spelen is sowieso geen punten. Dus, prima keuze.

En nee, er is geen ongeschreven regel.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:01:17 #50
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217713920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 07:08 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
tldr
Kom op zeg!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:02:55 #51
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217713925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 05:21 schreef Cosima het volgende:
Ik ging echt stuk om die hysterische ai bruid.

Ik ben trouwens best wel zat van het shamen van Roma omdat ze sex had op tv, zowel door de deelnemers als hier. Ik ben best wel preuts ook maar het zou mij dus echt niet uitmaken als mijn kind zo n juf had. Waar het om gaat is dat ze lief is voor mn kind. Iedereen heeft sex, boeiend. Echt een gezeik vind ik het. Volgens mij heeft ze een hart van goud verder, daar gaat het om.

En ben ook zat van dat gezeik om dr stem hier. Zo boring om te lezen.. Hoezo ben je er nu nog niet aan gewend?

Ik vind die Desmond een vreemde vent.
Ik ben echt zat van dat gezeik dat Desmond een vreemde vent is :{w
En Roma is een traagpraat. En ik heb liever geen pornoactrice als juf voor mijn kinderen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:37:53 #52
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217714149
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:02 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik ben echt zat van dat gezeik dat Desmond een vreemde vent is :{w
En Roma is een traagpraat. En ik heb liever geen pornoactrice als juf voor mijn kinderen.
Met hun allebei is iets mis :+ maar iedere keer dat sneue gelul over Roma en haar seksuele uitspattingen vind ik ook wat min
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 mei 2025 @ 10:36:41 #53
335263 freaky40
pi_217714586
Oja, die AI bruid, dat kon echt niet. Wat was dat slecht.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 10:38:48 #54
335263 freaky40
pi_217714613
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfers: 442.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 475.000 kijkers zagen de ontknoping van Tabak-gate en de ontmaskering van de Haaien.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 10:49:43 #55
501164 KinKiJan
pi_217714705
quote:

<...>

<...>

Nope, je manier van reageren. Das alles. Ook deze post weer. Kennelijk zit het je hoog dat Floris 'genaaid' werd, anders zou je zijn gedrag (en dat patroon) waar velen een afkeer van hebben, niet op deze woestboze toon goed proberen te praten.

Er zijn er meer hier die Floris een prima gast vinden, kwestie van smaak en daar is verder niks mis mee.
  donderdag 22 mei 2025 @ 12:36:47 #56
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217715612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 05:21 schreef Cosima het volgende:
Sorry, maar ik hoef niet 3/4e van de uitzending de stem van Roma te horen als er nog 15 bewoners rondlopen.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 12:38:15 #57
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217715632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:36 schreef freaky40 het volgende:
Oja, die AI bruid, dat kon echt niet. Wat was dat slecht.
Vreselijk geluid
  donderdag 22 mei 2025 @ 12:38:56 #58
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217715638
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2025 12:36 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Sorry, maar ik hoef niet 3/4e van de uitzending de stem van Roma te horen als er nog 15 bewoners rondlopen.
Ze heeft wel een zeikstem , dat is waar
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 mei 2025 @ 14:42:12 #59
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217716537
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Met hun allebei is iets mis :+ maar iedere keer dat sneue gelul over Roma en haar seksuele uitspattingen vind ik ook wat min
Klopt.
Al is het niet echt verstandig met wat ze allemaal uitkraamt.
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:20:15 #60
1369 Li0nHeart
pi_217717046
quote:

[..]
Ik ben het met je eens, maar zij maakt tv, de rest is blijkbaar vaak te saai.
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:20:48 #61
1369 Li0nHeart
pi_217717048
En aan het voorstukje op insta te zien is alle drama nog niet voorbij 8-)
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:49:44 #62
130610 patrick37
pi_217717382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Whatuptho het volgende:
absoluut!
en een tokkie
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:55:29 #63
3542 Gia
User under construction
pi_217717495
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En aan het voorstukje op insta te zien is alle drama nog niet voorbij 8-)
Zijn 3 voorstukjes! En het is toch echt allemaal begonnen doordat de haaien er niet tegen konden dat ze uitgesloten werden door de slangen.

Overigens vind ik de kritiek op Roma, vanuit haar bondje, wel terecht. Het is haar goed recht om niet actief mee te werken aan het breken van de haaien, maar ga niet pal achter de haaien staan. Want daar leek het gisteren wel op.
Ik vind het heel normaal dat Perla en Desmond op wraak zinnen.

Wat de slangen deden, was speltechnisch. Ze moesten een bondje uitsluiten van punten en kozen voor de haaien, omdat die heel vaak de meeste punten pakten in het verleden. Ze wisten het spel nog niet.
Dan nemen de haaien wraak door persoonlijk 2 personen te raken, die niet eens met het idee gekomen zijn om de haaien uit te sluiten. Dat idee kwam van Roma! Nota bene. Roma heeft die keuze nog moeten toelichten, voordat hiertoe besloten werd. Akkoord, dat kunnen de haaien niet weten. Maar om dan op zo'n persoonlijke manier wraak te nemen is ontzettend kinderachtig. Verre van volwassen. Het haaienbondje is deze cyclus een kleuterklasje.

Ik hoop dat er vanavond een verdienopdracht komt en dat de slangen of gieren deze winnen en de haaien laatste, of een na laatste worden. In dat laatste geval, mogen ze eerst de shag vergoeden.

Ben ook erg benieuwd naar de bruidstaarten. Heb daar weinig vertrouwen in, aangezien Maudy het nergens anders over heeft als over de versiering ervan. Mag hopen dat ze weet dat er in de basis eerst 3 taarten/cakes gebakken moeten worden, voordat je kunt gaan decoreren.
Tenzij ze deze krijgen en het alleen over het decoreren gaat.
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:56:08 #64
3542 Gia
User under construction
pi_217717502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 16:49 schreef patrick37 het volgende:

[..]
absoluut!
en een tokkie
Senna dus.
Pieter is niet echt een tokkie.
  donderdag 22 mei 2025 @ 16:57:41 #65
130610 patrick37
pi_217717524
Het hardste moet ik lachen om de mensen die de excuses van Floris en zijn rebellenclub niet doorzien.
Als je heel bewust iets bedenkt (veel tijd om je te bedenken) en vervolgens uitvoert is dat een hele bewuste keuze.
De excuses komen voort uit 1 ding,de angst stemmen mis te lopen mocht men de knock outs winnen,niets meer en niets minder.
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:15:44 #66
335263 freaky40
pi_217717648
Dus dat. Het is allemaal te 'bekeken'.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:21:37 #67
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217717696
En Floor gaat bijna trouwen, die gaat dus de beste bruidscake maken.. en Senna komt persoonlijk proeven :Y
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:22:57 #68
3542 Gia
User under construction
pi_217717705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Dus dat. Het is allemaal te 'bekeken'.
Precies. En dan komen met berouw na de zonden? Men moet het maar accepteren en doorgaan?
Ik zou die excuses ook niet hoeven. Gewoon keihard negeren. Alleen moet negeren ook echt negeren zijn, dan, vind ik. En niet op luide, denigrerende toon hierover door gaan zeuren. "Ze weten niet dat ik toch nog sigaretten heb, en die ga ik lekker allemaal oproken!" (Lekker puh!) Laat dat! Negeer die haaienkliek, versla ze, lok uit dat ze boos reageren en vervallen in schelden met T**** of K*****. Ze hebben allemaal al geel en vooral Floris een kort lontje. El Che kan ook vervallen in schelden, maar die doet dat om erbij te horen. Is volgens mij geen normaal taalgebruik voor hem, dus die moet zich in kunnen houden.
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:31:58 #69
3542 Gia
User under construction
pi_217717824
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
En Floor gaat bijna trouwen, die gaat dus de beste bruidscake maken.. en Senna komt persoonlijk proeven :Y
Floor gaat echt niet trouwen! Senna wil niet dat hij naar huis komt. Ze wil Floris niet en zolang hij in de loods zit, hoeft zij daar niet mee te dealen. Die tranen, toen ze op bezoek was, waren uit onmacht. Ze kan/wil het niet uitmaken op tv en ze wil het moment van uitmaken voor zich uit schuiven. Zolang hij in de loods zit, kan zij doen wat ze wil, met wie ze wil. En ik vermoed dat Pieter dit ook allang weet en ook niet weet wat hij hiermee aan moet.

In het geval dat ze zich willen bewijzen door wel te trouwen, want 'dan heeft het publiek het mis', dan voorzie ik een stormachtig huwelijk. Senna wil fillers, Floris wil dat niet, maar Senna heeft geld en Floris niet, dus Senna doet dat lekker toch. Floris is echt een haantje, vermoed ik en die accepteert dat niet. Denk zelfs dat hij gewelddadig kan zijn, zeker schreeuwen, maar misschien ook slaan.
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:36:44 #70
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217717860
Wat is een Senna?
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:37:25 #71
508922 DilanoNirvana
pi_217717864
Gia wat maak jij je druk om een Floris.

Ga vanavond lekker genieten van de bondgenoten😄
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:38:37 #72
508922 DilanoNirvana
pi_217717875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:36 schreef Whuzz het volgende:
Wat is een Senna?
who the fuck is Whuzz. Je doet net alsof je het niet weet wie Senna is.
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:38:54 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217717878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:36 schreef Whuzz het volgende:
Wat is een Senna?
Een Senna is een Bruid op Afstand, die houdt verplicht een sukkel in haar greep omdat ze er aan vast zit vanwege TV enzo _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:41:02 #74
501164 KinKiJan
pi_217717887
Alsof er niet genoeg drama in de loods is, maken oud-bewoners Senna en Fatima ook gewoon drama buiten de loods :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een volk ook _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 17:58:20 #75
335263 freaky40
pi_217718007
Senna denkt ook dat ze somebody is, wat een airrr.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:02:43 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718040
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Senna denkt ook dat ze somebody is, wat een airrr.
Een bruidstaart bakken en Floortje hardekkig in beeld houden is ook geen toeval ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:13:57 #77
335263 freaky40
pi_217718114
FEBO wil een huwelijk. Waar hebben we dat eerder mee gemaakt, in Utopia geilde ze daar ook wel op....
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:14:33 #78
335263 freaky40
pi_217718123
Hier wat meer nieuws over de veranderingen per juli a.s. https://lovereality.nl/sb(...)-opeens-op-de-schop/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:17:50 #79
3542 Gia
User under construction
pi_217718148
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gia wat maak jij je druk om een Floris.

Ga vanavond lekker genieten van de bondgenoten😄
Nou, ik ben nog niet de ergste hier, hoor! Wat dat betreft. Maar, ja, ik stoor me wel aan dat schijnheilige gedrag. Geert en Joey opstoken die shag te stelen en dan onschuldig in het gras de krant uit gaan zitten pluizen, stiekem lachend over het succes van zijn plannetje. Die twee krijgen geel en 'zijn naam is haas'.

En dan denken dat het met een 'sorry' goed te maken is.

Nee, dit gaat nog wat worden, denk ik. En ja, daar geniet ik dan weer van.

Ik leef eerder mee met de mensen in de loods die hier volledig buiten staan, maar wiens sfeer ook verziekt wordt door deze vete. Het hoeft niet 'Kumbaya' te zijn, maar dit soort acties gaat echt te ver.
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:18:16 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Hier wat meer nieuws over de veranderingen per juli a.s. https://lovereality.nl/sb(...)-opeens-op-de-schop/
Ik ben nu al fan van de Show _O-

“Dat betekent dus nog meer sensatie, spanning en intriges in de soap met echte mensen en echte verhalen. En dat niet alleen: diverse nieuwe ontwikkelingen gaan meer dan ooit voor opschudding zorgen.”
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 18:39:41 #81
388664 crew  Dotteke
pi_217718338
quote:

[..]
i k b e n d a a r o o k w e l z o k l a a r m e e e e e e
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:56:22 #82
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:38 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
who the fuck is Whuzz. Je doet net alsof je het niet weet wie Senna is.
Hoi! Ik ben Whuzz. Semi-legendary cosser, old-time-bitcoin-convert, aftands huismeubulair, humorloze troll. Summoned by @greysbones om specifiek JOU het leven zuur te maken. Aangenaam.

Heb verder écht geen idee wat een Senna is, tenzij het een Ayrton is. Die-hard F1 fan ook wel. Dus dat. Doei! :*
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:57:12 #83
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718484
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof er niet genoeg drama in de loods is, maken oud-bewoners Senna en Fatima ook gewoon drama buiten de loods :')

SPOILER
Wat een volk ook _O-
dafuq :?
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:58:15 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718492
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:56 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Hoi! Ik ben Whuzz. Semi-legendary cosser, old-time-bitcoin-convert, aftands huismeubulair, humorloze troll. Summoned by @:greysbones om specifiek JOU het leven zuur te maken. Aangenaam.

Heb verder écht geen idee wat een Senna is, tenzij het een Ayrton is. Die-hard F1 fan ook wel. Dus dat. Doei! :*
Oeh, je hebt toch wel verkocht? Alltime High vandaag :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:04:19 #85
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Oeh, je hebt toch wel verkocht? Alltime High vandaag :P
Neuhj. Was ooit bitcoin-hater-troll, maar had ze stiekem zelf. Tegenwoordig die-hard hodlr. Ik kijk maar ééns per jaar het saldo en dat als ik mijn belastingaangifte moet doen.

ATH in euro's of dollars? Want als het in dollars is, dan zegt dat niet zoveel :P

Oh. En Floris is een broccolikop. (Nu is dit een on-topic post)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:11:29 #86
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:04 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Neuhj. Was ooit bitcoin-hater-troll, maar had ze stiekem zelf. Tegenwoordig die-hard hodlr. Ik kijk maar ééns per jaar het saldo en dat als ik mijn belastingaangifte moet doen.

ATH in euro's of dollars? Want als het in dollars is, dan zegt dat niet zoveel :P

Oh. En Floris is een broccolikop. (Nu is dit een on-topic post)
BTC slijging in % is even hoog in ¤ als in $ ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:12:16 #87
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718575
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
BTC slijging in % is even hoog in ¤ als in $ ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:14:06 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:12 schreef Whuzz het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb iig alles verkocht.. cash is King ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:19:21 #89
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:14 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Maar ik heb iig alles verkocht.. cash is King ;)
Ik heb destijds (in hindsight, helaas) een groot deel verkocht. Inleg 100x+ terugverdient. De rest gehouden.
Geeft wel perspectief, want no way dat ik voor 100k in een loods zou gaan zitten met iemand als Perla :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:21:56 #90
429018 Fritsie1960
pi_217718630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik ben nu al fan van de Show _O-

“Dat betekent dus nog meer sensatie, spanning en intriges in de soap met echte mensen en echte verhalen. En dat niet alleen: diverse nieuwe ontwikkelingen gaan meer dan ooit voor opschudding zorgen.”
En dan uitzendingen van 1.5 uur, en 'n maand duurt dan nogsteeds 6 weken hoe krijgen ze het voor elkaar _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:23:39 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik heb destijds (in hindsight, helaas) een groot deel verkocht. Inleg 100x+ terugverdient. De rest gehouden.
Geeft wel perspectief, want no way dat ik voor 100k in een loods zou gaan zitten met iemand als Perla :P
Als jij bij casting gaat zeggen dat je Perla gaat platneuken, laten ze er zó in en krijg je de Ton al vooruitbelaald :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:25:17 #92
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
En dan uitzendingen van 1.5 uur, en 'n maand duurt dan nogsteeds 6 weken hoe krijgen ze het voor elkaar _O-
Sloma gaat gewoon elke aflevering een ½uur langer neuken met El_Geil :Y
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:25:29 #93
429018 Fritsie1960
pi_217718654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als jij bij casting gaat zeggen dat je Perla gaat platneuken, laten ze er zó in en krijg je de Ton al vooruitbelaald :P
+ misschien nog wat huisdiertjes (zakratten) er als bonus bij O-)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:27:10 #94
1369 Li0nHeart
pi_217718668
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:56 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Hoi! Ik ben Whuzz. Semi-legendary cosser, old-time-bitcoin-convert, aftands huismeubulair, humorloze troll. Summoned by @:greysbones om specifiek JOU het leven zuur te maken. Aangenaam.

Senna was een deelnemer aan DBG, had een soort van scharrel leren kennen vlak voor ze erin ging. Werd erg close met Floris, wat voor drama bij haar zorgde, want scharrel en zo. Uiteindelijk voor Floris gekozen, hij heeft hen samen naar de finale gebracht en Senna won de ton. Bij haar vertrek heeft hij haar ten huwelijk gevraagd en ze zei ja.

Senna is trouwens een jaloers, verwend meisje met een mooi koppie. Denk ergens niet dat het in de buitenwereld lang standhoudt. Ondanks alles wat je hier leest is Floris een jongeman met een goed hart en erg zorgzaam (ook erg fanatiek, maar ja, het is een ton). Imho verdient hij beter dan Senna. Maar ja, dat moet hij ooit zelf maar uitzoeken.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:28:27 #95
501164 KinKiJan
pi_217718684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:57 schreef Whuzz het volgende:

[..]
dafuq :?
Haha tja, waar het over gaat, geen idee, maar dat ze zoiets via instagram uitvechten zegt genoeg :')
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:31:18 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217718717
quote:

SPOILER
Wat een volk ook _O-
Wat een gedoe :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:31:32 #97
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718720
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Senna was een deelnemer aan DBG, had een soort van scharrel leren kennen vlak voor ze erin ging. Werd erg close met Floris, wat voor drama bij haar zorgde, want scharrel en zo. Uiteindelijk voor Floris gekozen, hij heeft hen samen naar de finale gebracht en Senna won de ton. Bij haar vertrek heeft hij haar ten huwelijk gevraagd en ze zei ja.

Senna is trouwens een jaloers, verwend meisje met een mooi koppie. Denk ergens niet dat het in de buitenwereld lang standhoudt. Ondanks alles wat je hier leest is Floris een jongeman met een goed hart en erg zorgzaam (ook erg fanatiek, maar ja, het is een ton). Imho verdient hij beter dan Senna. Maar ja, dat moet hij ooit zelf maar uitzoeken.
Denk wel dat je bij de karakteromschrijving van Floris het woord "labiel" bent vergeten... Iemand ten huwelijk vragen terwijl je haar (zo ik begrijp) nog nooit in een één op één setting zonder camera's hebt ontmoet is... uh... labiel.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:33:14 #98
1369 Li0nHeart
pi_217718744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:31 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Denk wel dat je bij de karakteromschrijving van Floris het woord "labiel" bent vergeten... Iemand ten huwelijk vragen terwijl je haar (zo ik begrijp) nog nooit in een één op één setting zonder camera's hebt ontmoet is... uh... labiel.
Haha, ja, hij is 20, en ik denk vrij beschermd opgevoed. Duurt nog wel een paar jaar voor z'n hersenen helemaal volgroeid zijn.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:34:09 #99
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217718756
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:34:55 #100
1369 Li0nHeart
pi_217718762
Wat een gezeik om 3 punten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:35:33 #101
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718766
Roma vind hierrrr dussss weeeeel echt iets fannnn... ok.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:35:57 #102
1369 Li0nHeart
pi_217718771
En wat een gezeur, normaal zeggen ze altijd, ieder bondje zorgt zelf voor de hapjes, en nu ineens niet? Wel erg toevallig.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:36:35 #103
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718779
Lijkt me duidelijk toch? Gewoon geen sneks voor de haaitjes.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:36:44 #104
1369 Li0nHeart
pi_217718782
Zou Perla dit zelf bedacht hebben, of zou de pendel haar dit ingefluisterd hebben?
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:38:01 #105
501164 KinKiJan
pi_217718790
Dus... Roma vindt het vervelender dat die haaien 3 punten aan printjes voor een opdracht investeren, dan dat de haaien punten verliezen door tabak van haar bondgenoten weg te spoelen?
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:38:16 #106
1369 Li0nHeart
pi_217718793
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Dus... Roma vindt het vervelender dat die haaien 3 punten aan printjes voor een opdracht investeren, dan dat de haaien punten verliezen door tabak van haar bondgenoten weg te spoelen?
Ja he
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:38:18 #107
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718794
Die kale (da's Desmond?) die even Roma "tot de orde roept" _O-
Ok, Roma mag dan het IQ van een kleuterjuf hebben, ze mag nog steeds zelf bepalen met wie ze praat.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:38:19 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718795
Maar als ze pissed-off is kan Slomaatje ineens wel heel "normaal" praten _O-

donderdag 22 mei 2025 @ 19:39:25 #109
1369 Li0nHeart
pi_217718812
Desmond voelt zich weleens de koning van de loods.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:39:50 #110
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718817
Desmond: "Het wordt echt vermoeiend!"

Ok, dat is dus niet alleen door de montage, het is ook echt vermoeiend als je zelf dáár zit :D
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:40:23 #111
429018 Fritsie1960
pi_217718827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond voelt zich weleens de koning van de loods.
Met als rechterhand Kleuterjuf Roma })
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:40:54 #112
1369 Li0nHeart
pi_217718834
Perla gaat zo ontploffen, letterlijk
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:41:44 #113
501164 KinKiJan
pi_217718842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Met als rechterhand Kleuterjuf Roma })
En uitsmijter Perla op links :')
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:42:41 #114
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718852
"Het sfeertje is toch al weg.." Aldus Robert ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:42:47 #115
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718854
"We hebben gister WEL die afspraken gemaakt"

- "Ja, maar vandaag is een totaal andere dag..."

_O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:43:05 #116
429018 Fritsie1960
pi_217718857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Perla gaat zo ontploffen, letterlijk
Dat geeft rommel doe dan een implosie O-)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:43:08 #117
400826 PenetratorNL
pi_217718859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 16:49 schreef patrick37 het volgende:

[..]
absoluut!
en een tokkie
We kijken allemaal SBS6 hier, potje

- Ketel
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:43:14 #118
1369 Li0nHeart
pi_217718861
Robert wrijft nog wel even in de vlek
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:43:57 #119
501164 KinKiJan
pi_217718875
:? Demi2 snapt er ook niks van
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:44:22 #120
1369 Li0nHeart
pi_217718879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
:? Demi2 snapt er ook niks van
Of juist wel
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:44:47 #121
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217718886
Wat een scenario weer.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:45:36 #122
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718893
OPNIEUW OVERLEG

Soort van algemene beschouwingen dit. Nieuw coalitie overleg.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:46:43 #123
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718918
Het gaat niet door

Ik herhaal

Het gaat niet door _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:47:04 #124
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718920
"Dat die zich verlagen tot DAT niveau!?"
- "Maar welk niveau is dat dan?"
"Ja, gewoon datzelfde niveau!"

oh, duidelijk. :?
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:47:42 #125
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718929
JANKEN *O*
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:47:47 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718932
Na Julie nog een ½uur langer van dit gezeik }:|
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:48:02 #127
1369 Li0nHeart
pi_217718936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
"Dat die zich verlagen tot DAT niveau!?"
- "Maar welk niveau is dat dan?"
"Ja, gewoon datzelfde niveau!"

oh, duidelijk. :?
Dat is wel hoe de gemiddelde woordenwisseling daar gaat ja
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:48:06 #128
251455 Chanel5
pi_217718938
Zoveel gezeik dat ik het niet meer kan volgen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:48:21 #129
501164 KinKiJan
pi_217718942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Of juist wel
Nope, te kort door de bocht met haar 'niet te vertrouwen'
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:48:30 #130
251455 Chanel5
pi_217718946
Wat klinkt die Roma nep zeg.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:48:42 #131
429018 Fritsie1960
pi_217718950
Tja Roma, eigen schuld
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:48:45 #132
508922 DilanoNirvana
pi_217718952
Ben het eens met Demi
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:49:01 #133
1369 Li0nHeart
pi_217718955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nope, te kort door de bocht met haar 'niet te vertrouwen'
Robert is standaard niet te vertrouwen, daar had ze sws gelijk in
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:49:13 #134
501164 KinKiJan
pi_217718959
Die heeft goed opgelet, janken levert schermtijd op :')
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:49:27 #135
501164 KinKiJan
pi_217718964
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Robert is standaard niet te vertrouwen al, daar had ze sws gelijk in
Never mind ^O^
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:49:46 #136
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Zoveel gezeik dat ik het niet meer kan volgen.
Is simpel toch? Die ene had tabak gejat, toen was die andere boos, maar ze kregen feestje en moeten sneks kopen, maar tabakjatters hebben geen punten meer want die hebben ze uitgegeven aan taartprintjes en toen was ruzie over wie dan voor de sneks moet betalen. Dat was toen besloten, maar nu niet meer, en toen gingen alle vrouwen janken. Dat dus. Kom op zeg, ik volg dit pas een week en dit is duidelijk gewoon.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:49:52 #137
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217718969
Huilspecialliste komt tranen tekort deze cyclus .. het jankt al als de zon een uur te laat opkomt :N

donderdag 22 mei 2025 @ 19:50:01 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217718973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Wat klinkt die Roma nep zeg.
Roma doet alles wat de febo wil.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:50:11 #139
501164 KinKiJan
pi_217718975
"Mimimimi we kunnen niet zuipen"
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:50:26 #140
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
"Mimimimi we kunnen niet zuipen"
Terecht KLB topic wel.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:50:52 #141
1369 Li0nHeart
pi_217718990
Dat was Senna! (Shopaholic)
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:51:21 #142
501164 KinKiJan
pi_217718993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Terecht KLB topic wel.
Internetten kost punten, duurt het nog langer voor ze kunnen zuipen. :')
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:51:29 #143
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217718995
Na de reklame... meer janken *O*
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:52:10 #144
429018 Fritsie1960
pi_217719007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Na de reklame... meer janken *O*
En een bom in de schaapskooi })
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:52:40 #145
251455 Chanel5
pi_217719013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Is simpel toch? Die ene had tabak gejat, toen was die andere boos, maar ze kregen feestje en moeten sneks kopen, maar tabakjatters hebben geen punten meer want die hebben ze uitgegeven aan taartprintjes en toen was ruzie over wie dan voor de sneks moet betalen. Dat was toen besloten, maar nu niet meer, en toen gingen alle vrouwen janken. Dat dus. Kom op zeg, ik volg dit pas een week en dit is duidelijk gewoon.
Ik heb als excuus dat ik een beetje moe ben, ik me heel erg begin te vervelen als ze weer bezig zijn maar ik geef toe, je zit er al aardig in ^O^
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:53:25 #146
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719022
Demi denkt dat Julia en Manon overal spoken zien.. en ik denk dat ze gelijk heeft

Febo-Spoken die roepen TVmake!! TVmake!!! _O-

donderdag 22 mei 2025 @ 19:53:58 #147
508922 DilanoNirvana
pi_217719029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Fijn heerlijk heel de zomer bondgenoten, ik hou er van😜
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:55:07 #148
501164 KinKiJan
pi_217719042

Wat een wanker _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:58:21 #149
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719108
Het begint wel vervelend te worden dat zowat álles met tieten daar begint te janken zodra ze de situatie niet meer naar hun hand kunnen zetten }:|
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:58:35 #150
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
In een statement schrijft Talpa: “Dat betekent dus nog meer sensatie, spanning en intriges in de soap met echte mensen en echte verhalen. En dat niet alleen: diverse nieuwe ontwikkelingen gaan meer dan ooit voor opschudding zorgen.”

Lees: Een halffff uurrrrrr extra luiiiisterennn naarrrrroooomaaaaa
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:58:44 #151
508922 DilanoNirvana
pi_217719115
Ik vond Brijan leuker😁
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:59:03 #152
400826 PenetratorNL
pi_217719120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Nou, ik ben nog niet de ergste hier, hoor! Wat dat betreft. Maar, ja, ik stoor me wel aan dat schijnheilige gedrag. Geert en Joey opstoken die shag te stelen en dan onschuldig in het gras de krant uit gaan zitten pluizen, stiekem lachend over het succes van zijn plannetje. Die twee krijgen geel en 'zijn naam is haas'.

En dan denken dat het met een 'sorry' goed te maken is.

Nee, dit gaat nog wat worden, denk ik. En ja, daar geniet ik dan weer van.

Ik leef eerder mee met de mensen in de loods die hier volledig buiten staan, maar wiens sfeer ook verziekt wordt door deze vete. Het hoeft niet 'Kumbaya' te zijn, maar dit soort acties gaat echt te ver.
🙄 Nog een keer.. Floortje had al geel door het schelden na het uitsluiten van de haaien (250pt of niet, het enige wat ze ermee hadden bereikt was hun achterstand inhalen) hij had overlegd met zijn bondje of ze allemaal geel gingen pakken en ze zeiden allemaal ja is goed, en gooiden ze die tabak door de wc.

Eerst vonden ze het rete grappig inderdaad, maar ja, spijt achteraf hebben velen hier nog nooit van gehoord, of van het gezegde
'wie de bal kaatst...'

Nee ipv daarvan gaan we met zijn allen minus een handvol die gore ranzige smerige tyfus perla en haar sidekick Narcisto-boy aanmoedigen 🤮

Ja floortje jankt veel, is emo als ie verliest, maar serieus? 5x finale spelen en jullie lopen allemaal nog met een stalen pokerface rond of er niets aan de hand is? Ja vast 😂

Roma's vreemde intonatie weten we nu wel, zij zelf ook, als ze er op gewezen wordt,en zegt er dan ook sorry voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door PenetratorNL op 22-05-2025 20:10:34 (Typo) ]
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:59:39 #153
1369 Li0nHeart
pi_217719135
De VAR heeft allang besloten, het is wat het is
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:00:18 #154
508922 DilanoNirvana
pi_217719153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:

[..]
In een statement schrijft Talpa: “Dat betekent dus nog meer sensatie, spanning en intriges in de soap met echte mensen en echte verhalen. En dat niet alleen: diverse nieuwe ontwikkelingen gaan meer dan ooit voor opschudding zorgen.”

Jaaaaaaaaaaaaaa heeeeeeeerlijkkkk 🤣🤣🤣🤣🤣 ik snap je punt. Toch ben ik een beetje fan van Roooooooooooooomaaaaaa
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:00:42 #155
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217719163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Langere afleveringen met nog meer sensatie is wat ze beloven.
De scenarioschrijvers staan ​​al op de rand van een burn-out.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:01:34 #156
1369 Li0nHeart
pi_217719186
Dat klonk erg ingestudeerd van Justin.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:02:33 #157
501164 KinKiJan
pi_217719204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dan doe mij maar 2 extra reclame blokken... DEK*BED! *O*
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:02:49 #158
1369 Li0nHeart
pi_217719211
Hahahahah .. het was natuurlijk de pendel Perla die dat heeft besloten..
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:03:09 #159
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719224
Perla instrueert Peter even dat hij moet stoppen met poetsen.

Godverdomme, doet een man eens wat in het huishouden, is het wéér gezeik. Vrouwen :{w
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:03:43 #160
508922 DilanoNirvana
pi_217719230
Perla gaat nog een keer door het lint, die ontploft.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:04:13 #161
251455 Chanel5
pi_217719242
Veel babbels heeft ze, nu nog zien of er actie komt.
Perla dus.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:05:09 #162
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719265
Hoe heet die tattoo femcel :?
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:05:22 #163
1369 Li0nHeart
pi_217719271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Hoe heet die tattoo femcel :?
Julia
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:05:58 #164
501164 KinKiJan
pi_217719279
Demi is af.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:06:00 #165
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719280
Blonde peenwortelhaar is GEEN SCHAAPJUH!
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:06:15 #166
508922 DilanoNirvana
pi_217719282
Manon die trekt haar bek ook nooit open.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:06:31 #167
1369 Li0nHeart
pi_217719286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Demi is af.
Hoi freaky..
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:06:40 #168
508922 DilanoNirvana
pi_217719288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Demi is af.
Hup Demi😉
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:06:55 #169
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719292
omg dat 4-vrouwen-bondje implodeert compleet. Allemaal janken en op elkaar vitten
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:07:07 #170
1369 Li0nHeart
pi_217719296
En Manon doet echt nooit haar mond open :)
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:07:18 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
Blonde peenwortelhaar is GEEN SCHAAPJUH!
Pasop hé? een hockeygirl, die mept zo je gebitje eruit :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:07:43 #172
501164 KinKiJan
pi_217719304
Zodra Julia zegt dat de haaien de veroorzakers zijn van deze ellende, schiet Demi in hun verdediging.
Maar Demi kiest geen kant hoor. :N
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:07:49 #173
1369 Li0nHeart
pi_217719305
Het is ineens opgelost???
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:08:23 #174
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ineens opgelost???
FEBO: "Ok, we hebben genoeg materiaal"
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:09:02 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217719318
Nu valt het kwartje.
Demi heeft hetzelfde gebit met als gevolg een overeenkomstige spraakgebrek als Maximale Verstappen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:10:13 #176
508922 DilanoNirvana
pi_217719330
Die Desmond is ook een doordrammer, ik snap ook niet dat ze het nu niet kunnen loslaten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:10:50 #177
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719336
Desmond: "En dat snap je nog niet, snap je?"

Nee... dat snapt ze dus niet. Dat zeg je toch zelf? }:|
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:12:05 #178
501164 KinKiJan
pi_217719348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Desmond is ook een doordrammer, ik snap ook niet dat ze het nu niet kunnen loslaten.
:Y Dat erin blijven hangen van hem en Perla wordt vervelend.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:12:46 #179
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217719355
Nu.
Na de boodschappen alweer het laatste brokje DB voor vandaag.
Laat de zomeruitzendingen van 1½ uur maar komen.
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 20:13:47 #180
388664 crew  Dotteke
pi_217719367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
Nu.
Na de boodschappen alweer het laatste brokje DB voor vandaag.
Laat de zomeruitzendingen van 1½ uur maar komen.
Zoveel reclame. Het maakt het kijken ernaar niet leuker op
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:16:08 #181
501164 KinKiJan
pi_217719390
Die Roy lult ons de oren van de kop he? Niet meer normaal gewoon :X
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:16:52 #182
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217719402
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En met dat extra halfuurtje komt ook een extra blok aan vervelende onderbrekingen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:18:20 #183
1369 Li0nHeart
pi_217719411
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
We zullen het nooit weten.. was ie maar eens in beeld
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:18:50 #184
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719416
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wel bizar idd, nog geen stom woord is eruit gekomen sinds 'ie binnen is.. raar.. hij zal ook de ton wel winnen over 3 weken :{
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:19:26 #185
508922 DilanoNirvana
pi_217719423
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Opnemen dan terug kijken weg reclame
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 20:20:01 #186
388664 crew  Dotteke
pi_217719431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:

[..]
En met dat extra halfuurtje komt ook een extra blok aan vervelende onderbrekingen.
Misschien wel 2
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 20:20:40 #187
388664 crew  Dotteke
pi_217719440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:19 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Opnemen dan terug kijken weg reclame
Ja is wel het beste. Maar dan is het hier mee lezen praten niet meer.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:20:43 #188
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719443
Eindelijk de FloorisQuizz ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:21:52 #189
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719453
wtf, wat zijn dit voor triviant-junior vragen :?
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:22:21 #190
501164 KinKiJan
pi_217719457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
wtf, wat zijn dit voor triviant-junior vragen :?
_O- Welkom bij De Bondgenoten!
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:23:03 #191
501164 KinKiJan
pi_217719464
Deze weten ze niet!?
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:23:10 #192
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719466
Ok die Katie Perry vraag is lastig als je al een jaar in een loods zit, dat snap ik.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:23:42 #193
11946 StephanL
pi_217719472
Eerst drukken dan nadenken
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:23:46 #194
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719474
Haha, haaihelden :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:24:02 #195
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719475
Hup.. 'Tuurlijk hebben de haaien 250 ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:24:05 #196
1369 Li0nHeart
pi_217719476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
Ok die Katie Perry vraag is lastig als je al een jaar in een loods zit, dat snap ik.
Ze krijgen elke dag een soort van krant, de Telegraaf
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:24:18 #197
11946 StephanL
pi_217719479
Wat een simpele vragen :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:24:50 #198
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ze krijgen elke dag een soort van krant, de Telegraaf
ohw. Dan hadden ze het kunnen weten ja. Aangezien al die vrouwen aan boord allemaal deden alsof ze nu ineens astronauten zijn.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:24:57 #199
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217719488
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef StephanL het volgende:
Wat een simpele vragen :P
Toevallig weer :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:25:12 #200
501164 KinKiJan
pi_217719490
Roy weet niet veel he?
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:25:37 #201
1369 Li0nHeart
pi_217719494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Toevallig weer :+
Zelfs die kunnen ze niet beantwoorden _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:25:40 #202
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719495
Roma staat er bij met een gezicht van "ik weet dat ik niks weet en dat is prima"
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:25:42 #203
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217719496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Haha, ja, hij is 20, en ik denk vrij beschermd opgevoed. Duurt nog wel een paar jaar voor z'n hersenen helemaal volgroeid zijn.
Tis een man he
Over 30 jaar is hij misschien eindelijk volwassen :@
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:25:49 #204
501164 KinKiJan
pi_217719498
Dat wordt hallo wenen voor de vossen
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:25:52 #205
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217719500
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Zelfs die kunnen ze niet beantwoorden _O-
Apart oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:26:08 #206
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Roy weet niet veel he?
Kutvragen ook nadat de haaien klaar waren ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:26:45 #207
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217719513
"Welke vrouw neukte met Ceasar"

Roma: CLEOPAAAAAAAAAAAAAAAAATRA!
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:26:53 #208
11946 StephanL
pi_217719516
Thatcher!
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:27:02 #209
1369 Li0nHeart
pi_217719519
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Kutvragen ook nadat de haaien klaar waren ;)
Ja, 3 kwadraat, niet te doen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:27:32 #210
1369 Li0nHeart
pi_217719525
Hup Vossen
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:28:02 #211
1369 Li0nHeart
pi_217719533
En karma voor de slangen die niks kunnen loslaten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:28:10 #212
251455 Chanel5
pi_217719535
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Roy weet niet veel he?
valt tegen ja
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:29:01 #213
1369 Li0nHeart
pi_217719543
Mooi, de haaien kunnen hapjes betalen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:29:26 #214
11946 StephanL
pi_217719550
Julia wilt ook een natte poes :P
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:29:26 #215
501164 KinKiJan
pi_217719551
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En tabak voor de slangen :Y

|:)
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:29:34 #216
421867 greysbones
pi_217719553
quote:
Whoepwhoep *O*
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:29:34 #217
1369 Li0nHeart
pi_217719554
Roma die zegt dat iets ver gaat :D
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:30:01 #218
421867 greysbones
pi_217719557
quote:
Roma die zegt dat iets ver gaat :D
Die lag totaal niet in week 2 al te wiepen
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:30:05 #219
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217719559
Morgen weer een soort van gevangenis-geilheid.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:30:08 #220
501164 KinKiJan
pi_217719562
Ach tuurlijk, er moet weer een stelletje ... }:|
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:31:36 #221
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719574
En zo gaan de laatst weer op weg naar de eersten

donderdag 22 mei 2025 @ 20:31:46 #222
421867 greysbones
pi_217719577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ach tuurlijk, er moet weer een stelletje ... }:|
Peter en Julia
Peter is een meeloper
Julia een bitch
Leuke combi :+
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:33:55 #223
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719599
De Kliphangert .. En nu ook Julia aan de Neuk..Met Pietertje het gaat al de goeie kant op :P

donderdag 22 mei 2025 @ 20:59:23 #224
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217719895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert .. En nu ook Julia aan de Neuk..Met Pietertje het gaat al de goeie kant op :P

[ afbeelding ]
Geen live streams dus zou het kunnen dat het nooit echt is gebeurd.
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:00:53 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217719914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:

[..]
Geen live streams dus zou het kunnen dat het nooit echt is gebeurd.
Jahh, ze liggen voor de gezelligheid bij elkaar ;)
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:27:29 #226
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217720210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jahh, ze liggen voor de gezelligheid bij elkaar ;)
Was eigenlijk wachten op een commentaar van freaky >:)
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:33:26 #227
335263 freaky40
pi_217720279
Perla maakt wel TV, maar ze draaft een beetje door. Vind haar ook niet veel dus maar over de Haaien heeft ze wel gelijk: kaput machen! Ondertussen winnen ze 'heel toevallig' wel weer de opdracht met kleuter vraagjes en nog een fout antwoord wat goed bevonden werd. Het is namelijk Thames en niet Theems. Klopt geen kanus van dus.
Verder viel de uitbarsting van Julia wel mee. En Demi had ook wat tekst vanavond die zich achter de Haaien schuurde. Er komt wel meer dynamiek in de afleveringen op deze manier. Ik vind de vernieuwde opzet, die hoogstwaarschijnlijk nu al ingezet gaat worden voordat de uitzendurenuitbreiding van start gaat, best wel lekker weg kijken. Nu braaf de streams er bij aan zodat we gewoon weer lekker mee kunnen kijken. Alvast bedankt Talpa 👍
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:54:49 #228
1369 Li0nHeart
pi_217720579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Perla maakt wel TV, maar ze draaft een beetje door. Vind haar ook niet veel dus maar over de Haaien heeft ze wel gelijk: kaput machen! Ondertussen winnen ze 'heel toevallig' wel weer de opdracht met kleuter vraagjes en nog een fout antwoord wat goed bevonden werd. Het is namelijk Thames en niet Theems. Klopt geen kanus van dus.
Verder viel de uitbarsting van Julia wel mee. En Demi had ook wat tekst vanavond die zich achter de Haaien schuurde. Er komt wel meer dynamiek in de afleveringen op deze manier. Ik vind de vernieuwde opzet, die hoogstwaarschijnlijk nu al ingezet gaat worden voordat de uitzendurenuitbreiding van start gaat, best wel lekker weg kijken. Nu braaf de streams er bij aan zodat we gewoon weer lekker mee kunnen kijken. Alvast bedankt Talpa 👍
Gelukkig zijn er dan oplettende forum bewoners die de Febo kunnen corrigeren. Want onzinantwoorden moeten we niet hebben.

Oh...https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Theems
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:55:43 #229
335263 freaky40
pi_217720587
Wie geloofd in WikFakia is AF.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:03:38 #230
421867 greysbones
pi_217720680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Wie geloofd in WikFakia is AF.
De rivier de Theems stroomt vanaf de bron bij Thames Head nabij het gehucht Kemble in oostelijke richting en eindigt na 346 km bij Southend-on-Sea in de Noordzee.
https://reizenlangsrivieren.nl/rivieren/de-theems/

Of
https://anglophone.nl/thames.htm
Of

https://joravdu.github.io/thames.html
Nog meer of ?
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:06:48 #231
421867 greysbones
pi_217720718
Is Freak nu AF ?
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:13:33 #232
335263 freaky40
pi_217720800
Het zal me jeuken. En door.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:13:48 #233
501164 KinKiJan
pi_217720802
Volgens mij zei John ook 'Nirvada' ipv 'Nevada'. Werd ook goed gerekend. :)
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:14:15 #234
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217720808
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
De rivier de Theems stroomt vanaf de bron bij Thames Head nabij het gehucht Kemble in oostelijke richting en eindigt na 346 km bij Southend-on-Sea in de Noordzee.
https://reizenlangsrivieren.nl/rivieren/de-theems/

Of
https://anglophone.nl/thames.htm
Of

https://joravdu.github.io/thames.html
Nog meer of ?
Dit is bedreigend voor die loods gelegen onder de zeespiegel?
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:17:23 #235
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217720843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij zei John ook 'Nirvada' ipv 'Nevada'. Werd ook goed gerekend. :)
Slip of the tong.
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:28:01 #236
501164 KinKiJan
pi_217720983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef spapaars het volgende:

[..]
Slip of the tong.
:D Precies, Theems/Thames wordt in steenkolen onderbroek van de tong Engels ook Tiems
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:35:58 #237
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217721056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:28 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:D Precies, Theems/Thames wordt in steenkolen onderbroek van de tong Engels ook Tiems
Aha, vandaar teams.
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:37:17 #238
1369 Li0nHeart
pi_217721073
Freaky heeft natuurlijk nog nooit van Londen gehoord...
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:23:47 #239
182698 Cirilico
pi_217721690
Kijk hoe zielig de haaien daar zaten tijdens het groepsgesprek. Vooral die Joey. Die heeft een grote bek als ie met de andere haaien is, maar geeft geen kik als anderen erbij zijn. Triest. :') En berouw is nog altijd ver te zoeken bij ze.

Bizar hoe Roma echt geen greintje gevoel van loyaliteit heeft. Echt nul komma nul. Het zou maar een vriendin van je zijn. :N

Rivier de Teams? Dat klopt niet, hè, Floris. Beetje dom van de haaien ook om niet de verdubbelaar in te zetten in een spel waarin ze altijd zo goed zijn. Dat was jullie gratis kans om omhoog te schieten.
Hotapnyc
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:45:26 #240
182698 Cirilico
pi_217721815
quote:

SPOILER
Wat een volk ook _O-
Waar de fuck gaat dit over? :D _O-
Hotapnyc
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:49:17 #241
168093 Soury
Squeek
pi_217721823
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik was die hele Fatima al weer vergeten eigenlijk, ik moest even terug zoeken in die link in de op. Dat pruiken mens toch ach wat een armoe. Maar ik had ook ergens die Senna tekeer zien doen met Emma, zo goedkoop. _O-
  vrijdag 23 mei 2025 @ 00:03:27 #242
182698 Cirilico
pi_217721883
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Manon die trekt haar bek ook nooit open.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En Manon doet echt nooit haar mond open :)
Dat is een essentieel onderdeel van haar liegen-en-bedriegen tactiek. Nooit openlijk iemand steunen of aanvallen en zogenaamd iedereen te vriend houden.
Hotapnyc
  vrijdag 23 mei 2025 @ 00:12:51 #243
182698 Cirilico
pi_217721935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 23:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik was die hele Fatima al weer vergeten eigenlijk, ik moest even terug zoeken in die link in de op. Dat pruiken mens toch ach wat een armoe. Maar ik had ook ergens die Senna tekeer zien doen met Emma, zo goedkoop. _O-
Ach ja, vermakelijk is het wel.
Hotapnyc
  vrijdag 23 mei 2025 @ 00:37:31 #244
168093 Soury
Squeek
pi_217722058
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 00:12 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ach ja, vermakelijk is het wel.
Ze zetten zich allemaal zo lekker in de kijker op een nogal negatieve manier. Die Senna is echt een tokkie hoor
  vrijdag 23 mei 2025 @ 01:44:22 #245
400826 PenetratorNL
pi_217722232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En tabak voor de slangen :Y

|:)
Dat was ook al de bedoeling..
  vrijdag 23 mei 2025 @ 02:12:52 #246
400826 PenetratorNL
pi_217722287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 23:23 schreef Cirilico het volgende:

Bizar hoe Roma echt geen greintje gevoel van loyaliteit heeft. Echt nul komma nul. Het zou maar een vriendin van je zijn. :N
Nee, Die in homo-sapiens silouet gevormde zakken uitwerpselen aka Perla en Desmond. Dat zijn echte goeierds, en de 2 liefste kindjes van de klas 🤮 Dat soort figuren heb jij dus ook als vrienden? Of ben je zelf ook zo?

Narcisto-boy is alleen maar tof aan het doen over zijn walgelijke karakter met die griezelige bek van hem, en valt bij voorbaat mensen aan die misschien niet dezelfde bedorven gedachtegang hebben. Leuk iemand om uit te nodigen op je feestje als je eigenlijk geen zin had in gezelligheid.

Perla doet ontzettend haar best om Roma te manipuleren, en samen met Desmond proberen ze op alle mogelijke manieren dat gas maar aan te houden.
Alleen Roma had het meteen door, en Perla is onmiddelijk aan het steigeren dat Roma "gevoelig" is voor manipulatie vanaf de andere kant.

Nee stomme pendeloplichtster, ze heeft gewoon in de gaten wat je aan het doen bent met je bek.

Btw Roma is zeker loyaal. Ze zit alleen in een bondje met 2 van de ziekste meest giftige wezens die aan dit programma hebben meegedaan, en daar wil ze niet bij horen.

Dat vieze toontje ook van die viespeuk: "Roma, wat doe je daar?"

Robert is een kwispelende labrador vergeleken met Perla & haar kale bebaarde schandknaapje.

quote:
Rivier de Teams? Dat klopt niet, hè, Floris. Beetje dom van de haaien ook om niet de verdubbelaar in te zetten in een spel waarin ze altijd zo goed zijn. Dat was jullie gratis kans om omhoog te schieten.
Tiems=steenkolen engels voor theems.
Wiki:De Theems (uitspr.: /tems/; Engels: Thames, uitspr.: /temz/)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 03:31:48 #247
495467 Aardbeienmoes
pi_217722326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 02:12 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Nee, Die in homo-sapiens silouet gevormde zakken uitwerpselen aka Perla en Desmond. Dat zijn echte goeierds, en de 2 liefste kindjes van de klas 🤮 Dat soort figuren heb jij dus ook als vrienden? Of ben je zelf ook zo?

Narcisto-boy is alleen maar tof aan het doen over zijn walgelijke karakter met die griezelige bek van hem, en valt bij voorbaat mensen aan die misschien niet dezelfde bedorven gedachtegang hebben. Leuk iemand om uit te nodigen op je feestje als je eigenlijk geen zin had in gezelligheid.

Perla doet ontzettend haar best om Roma te manipuleren, en samen met Desmond proberen ze op alle mogelijke manieren dat gas maar aan te houden.
Alleen Roma had het meteen door, en Perla is onmiddelijk aan het steigeren dat Roma "gevoelig" is voor manipulatie vanaf de andere kant.

Nee stomme pendeloplichtster, ze heeft gewoon in de gaten wat je aan het doen bent met je bek.

Btw Roma is zeker loyaal. Ze zit alleen in een bondje met 2 van de ziekste meest giftige wezens die aan dit programma hebben meegedaan, en daar wil ze niet bij horen.

Robert is een kwispelende labrador vergeleken met Perla & haar kale bebaarde schandknaapje.
[..]
Zo zeg, jij trekt van leer. _O- _O- _O-
if it's meant to be, it will be
  vrijdag 23 mei 2025 @ 04:25:11 #248
379475 Clemanyana
pi_217722369
Wat een taalgebruik en beledigende bijnamen hier opeens de laatste dagen. Draagt echt enorm bij aan de sfeer. En ik maar denken dat het in de loods niet te harden was. Beetje jammer.

Komt Jan nog een keer terug of blijven we met die Mark opgescheept zitten?
  vrijdag 23 mei 2025 @ 07:21:52 #249
508922 DilanoNirvana
pi_217722753
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 04:25 schreef Clemanyana het volgende:
Wat een taalgebruik en beledigende bijnamen hier opeens de laatste dagen. Draagt echt enorm bij aan de sfeer. En ik maar denken dat het in de loods niet te harden was. Beetje jammer.

Ben het met je eens, dacht dat ze hier wel strenger zouden zijn om te blokken.

Of Jan terug komt, verwacht het wel maar wanneer???
  vrijdag 23 mei 2025 @ 07:38:39 #250
379475 Clemanyana
pi_217722833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 07:21 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ben het met je eens, dacht dat ze hier wel strenger zouden zijn om te blokken.

Of Jan terug komt, verwacht het wel maar wanneer???
Ik hoop snel. Heb niet echt wat tegen Mark maar hij is zo persoonlijkheids loos...
  vrijdag 23 mei 2025 @ 09:57:34 #251
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217723759
Anyweez niet meer gekeken :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:00:30 #252
3542 Gia
User under construction
pi_217723805
quote:

Tja, het lijkt wel: De loods komt naar Fok toe deze zomer!!
Zoals die (L)user tekeer gaat, moet het haast wel Senna zijn. Geen normaal mens reageert op deze manier op een discussieforum. Ze zal ondertussen wel al veel geld verbrast hebben: in haar gezicht, naar de sauna met haar andere vriendje, shoppen. Het moet op, want stel dat ze ook nog wat aan Floris moet besteden als die er volgende week of zo uitkomt, zonder ton, als hij weer eens zijn agressie niet kan bedwingen.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:25:29 #253
501164 KinKiJan
pi_217724048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee :D
Vindt het gewoon bizar dat sommigen dan buiten de loods dingen via socials gaan uitvechten.

Ken je 'Bij ons op het kamp'? Daar zit Liesbeth uit Eindhoven in. Ze praat dus Brabants, maar met een 'opgespoten-lip-accent'. Net als Senna. In combinatie met dat openlijk bekvechten begin ik zowaar te snappen waarom Diederik haar in de loods ooit eens 'kampertje' noemde. :X
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:43:30 #254
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217724241
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vindt het gewoon bizar dat sommigen dan buiten de loods dingen via socials gaan uitvechten.

Ken je 'Bij ons op het kamp'? Daar zit Liesbeth uit Eindhoven in. Ze praat dus Brabants, maar met een 'opgespoten-lip-accent'. Net als Senna. In combinatie met dat openlijk bekvechten begin ik zowaar te snappen waarom Diederik haar in de loods ooit eens 'kampertje' noemde. :X
'opgespoten-lip-accent' :D

Dat klopt wel bij Tokkie Senna _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:56:42 #255
335263 freaky40
pi_217724352
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 488.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond 483.000 kijkers, sensa scoort als een malle! :Y
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 23 mei 2025 @ 12:21:37 #256
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217725071
00:49 nog eens 73.000, ongekend hoog op dat tijdsstip.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 12:40:56 #257
1369 Li0nHeart
pi_217725245
quote:
Jan is een ander programma aan het opnemen, iets met een grote bal door Nederland heen loodsen. Mag hopen dat hij weer terug komt als die opnames klaar zijn. Maar we zouden ook nog Tooske als vervanger krijgen, dus ik denk dat het nog wel even gaat duren.

Bron https://www.veronicasuper(...)amma-let-s-play-ball
  vrijdag 23 mei 2025 @ 12:49:00 #258
182698 Cirilico
pi_217725365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 02:12 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]

[..]
Wat jij wilt, PerlatorNL. :)
Hotapnyc
  vrijdag 23 mei 2025 @ 12:50:12 #259
182698 Cirilico
pi_217725378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Nee, ik kijk dat soort programma's niet. :P
Hotapnyc
  Moderator vrijdag 23 mei 2025 @ 13:23:02 #260
388664 crew  Dotteke
pi_217725649
Kan het wat minder met de scheldnamen voor de deelnemers aub ze hebben gewone namen als die gewoon gebruikt worden weet iedereen over wie het gaat
  vrijdag 23 mei 2025 @ 13:59:03 #261
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217725937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Kan het wat minder met de scheldnamen voor de deelnemers aub ze hebben gewone namen als die gewoon gebruikt worden weet iedereen over wie het gaat
Hoe heet die ook alweer.. die kale broer van Brian met die grote bek ;) ( je moet wel weten hoeze heten...)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 16:19:23 #262
3542 Gia
User under construction
pi_217727037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Hoe heet die ook alweer.. die kale broer van Brian met die grote bek ;) ( je moet wel weten hoeze heten...)
Desmond.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 16:20:56 #263
364037 ChildoftheStars
pi_217727060
quote:
_O_

Helemaal mee eens! Maakt de sfeer in het topic ook prettiger
  vrijdag 23 mei 2025 @ 18:32:29 #264
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217728241
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 16:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Desmond.
Kletsmond.. ;)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 18:43:28 #265
508922 DilanoNirvana
pi_217728301
Dat is een goeie "kletsmond"🤣🤣🤣
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:19:14 #266
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728533
quote:
Ja hallo, als ik geen broccolihoofd, 4e-wiel-aan-de-dameswagen of slakspraakje meer mag zeggen, dan moet ik steeds die namen opzoeken en kan mijn net-niet-grappige opmerkingen niet meer met de uitzending timen. Dit is echt zware newbie-discrinazi. :(
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:31:59 #267
421867 greysbones
pi_217728649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ja hallo, als ik geen broccolihoofd, 4e-wiel-aan-de-dameswagen of slakspraakje meer mag zeggen, dan moet ik steeds die namen opzoeken en kan mijn net-niet-grappige opmerkingen niet meer met de uitzending timen. Dit is echt zware newbie-discrinazi. :(
mi
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:32:12 #268
182698 Cirilico
pi_217728652
:W
Hotapnyc
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:32:24 #269
429018 Fritsie1960
pi_217728657
*O*
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:33:20 #270
421867 greysbones
pi_217728666
Demi lijkt een beetje een breedbekkikker :@
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:33:52 #271
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728670
Waarom klinkt die DBG-introsong als een Dreamschool eindproject :?
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:33:53 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217728672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Dotje doet haar verplichte nummertje.. ja kan Floortje gewoon aggresieve Finaleparanoia noemen.. ;)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:34:16 #273
421867 greysbones
pi_217728675
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
omdat ie al 2 jaar oud is :P
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:34:41 #274
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728680
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
omdat ie al 2 jaar oud is :P
omg budgetloos pauperprogramma :o
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:34:58 #275
421867 greysbones
pi_217728685
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:

[..]
omg budgetloos pauperprogramma :o
en daarom kijken we *O*
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:35:33 #276
421867 greysbones
pi_217728693
Ik zie roy vooral in beeld staan
met zijn handen in de zij
en meer niet

OMG het praat!!
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:35:57 #277
501164 KinKiJan
pi_217728699
Jawel joh, ze moeten het gewoon tegen Roy zeggen, geef die man ook eens wat tekst :{
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:35:57 #278
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728700
"dit is echt rampzalig", aldus.. uh.. rood-harige top-vrouw (magda?)

Ja man, echt rampzalig. Ik hoorde dat ze in Gaza het er zelfs over hadden.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:36:25 #279
421867 greysbones
pi_217728707
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:35 schreef Whuzz het volgende:

Perla??
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:36:36 #280
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728715
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Perla??
Neej, die jongere
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:36:48 #281
1369 Li0nHeart
pi_217728718
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
Gaat in je hoofd zitten hoor..
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:36:51 #282
421867 greysbones
pi_217728719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Neej, die jongere
Romaaaaaa
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:37:00 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217728722
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:35 schreef Whuzz het volgende:

Julia
..Mauuwdie die heeft als enige lekker wijf nog nix te neuken :P
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:37:56 #284
421867 greysbones
pi_217728742
Peter
de jongetjes hebben puntjes gehaald

ow peter wil ook weer interessant doen :+
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:38:05 #285
429018 Fritsie1960
pi_217728745
quote:

[..]
Perla??
Maudy
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:38:30 #286
421867 greysbones
pi_217728756
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Maudy
aah de 2de zweef....
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:38:40 #287
501164 KinKiJan
pi_217728762
Goh El Che zegt eens wat verstandigs; 'Leren beter met ons verlies om te gaan'. Duurde een aantal maanden te veel, maar beter laat dan nooit :)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:38:45 #288
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728766
quote:

[..]
Romaaaaaa
Neee! Manon? Of Maudy Denk ik? Zie je? Schiet niet op zonder omschrijvende scheldnamen dit :(
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:38:54 #289
1369 Li0nHeart
pi_217728768
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
aah de 2de zweef....
Ah ja.. de paracetamol junk
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:39:17 #290
421867 greysbones
pi_217728774
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ah ja.. de paracetamol junk
geloof dat het ook ritalin kon zijn van Jelle of Peter _O-
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:39:46 #291
182698 Cirilico
pi_217728780
Het gedrag van de haaien is weer misselijkmakend. Of ze nou winnen of verliezen. :N
Hotapnyc
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:39:52 #292
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728782
Roma vind het erg dat niemand drie-kwadraat wist. Eerste keer dat ik het met haar eens ben.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:39:57 #293
421867 greysbones
pi_217728783
Desmond heeft echt een zeikstem
Sorry
SPOILER
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:40:19 #294
1369 Li0nHeart
pi_217728788
Desmond is ook wel een overslaande plaat hoor
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:40:26 #295
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217728790
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Desmond heeft echt een zeikstem
Sorry
SPOILER
Matcht wel met de inhoud van wat hij zegt.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:40:30 #296
11946 StephanL
pi_217728791
Nu staat Peter opeens weer bij ze :P
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:40:40 #297
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217728792
Het gaat opvallen.. Slooma gaat alleen in Sloommootioon als ze haar eigen belang moet verdedigen.. als het om anderen gaan of in fittie kan ze zomaar normaal praten
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:41:01 #298
501164 KinKiJan
pi_217728797
Haha! Roma heel droog op die tirade van Desmond: "Ja"
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:41:10 #299
1369 Li0nHeart
pi_217728798
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef StephanL het volgende:
Nou ja, hij zegt wel wat hij denkt.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:41:20 #300
421867 greysbones
pi_217728800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef StephanL het volgende:
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
  vrijdag 23 mei 2025 @ 19:42:00 #301
1369 Li0nHeart
pi_217728814
Roma heeft wel een ontzettende roze bril op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')