Ik was die hele Fatima al weer vergeten eigenlijk, ik moest even terug zoeken in die link in de op. Dat pruiken mens toch ach wat een armoe. Maar ik had ook ergens die Senna tekeer zien doen met Emma, zo goedkoop.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:06 schreef DilanoNirvana het volgende:
Manon die trekt haar bek ook nooit open.
Dat is een essentieel onderdeel van haar liegen-en-bedriegen tactiek. Nooit openlijk iemand steunen of aanvallen en zogenaamd iedereen te vriend houden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En Manon doet echt nooit haar mond open
Ach ja, vermakelijk is het wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was die hele Fatima al weer vergeten eigenlijk, ik moest even terug zoeken in die link in de op. Dat pruiken mens toch ach wat een armoe. Maar ik had ook ergens die Senna tekeer zien doen met Emma, zo goedkoop.
Ze zetten zich allemaal zo lekker in de kijker op een nogal negatieve manier. Die Senna is echt een tokkie hoorquote:
Nee, Die in homo-sapiens silouet gevormde zakken uitwerpselen aka Perla en Desmond. Dat zijn echte goeierds, en de 2 liefste kindjes van de klas 🤮 Dat soort figuren heb jij dus ook als vrienden? Of ben je zelf ook zo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:23 schreef Cirilico het volgende:
Bizar hoe Roma echt geen greintje gevoel van loyaliteit heeft. Echt nul komma nul. Het zou maar een vriendin van je zijn.![]()
Tiems=steenkolen engels voor theems.quote:Rivier de Teams? Dat klopt niet, hè, Floris. Beetje dom van de haaien ook om niet de verdubbelaar in te zetten in een spel waarin ze altijd zo goed zijn. Dat was jullie gratis kans om omhoog te schieten.
Zo zeg, jij trekt van leer.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:12 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Nee, Die in homo-sapiens silouet gevormde zakken uitwerpselen aka Perla en Desmond. Dat zijn echte goeierds, en de 2 liefste kindjes van de klas 🤮 Dat soort figuren heb jij dus ook als vrienden? Of ben je zelf ook zo?
Narcisto-boy is alleen maar tof aan het doen over zijn walgelijke karakter met die griezelige bek van hem, en valt bij voorbaat mensen aan die misschien niet dezelfde bedorven gedachtegang hebben. Leuk iemand om uit te nodigen op je feestje als je eigenlijk geen zin had in gezelligheid.
Perla doet ontzettend haar best om Roma te manipuleren, en samen met Desmond proberen ze op alle mogelijke manieren dat gas maar aan te houden.
Alleen Roma had het meteen door, en Perla is onmiddelijk aan het steigeren dat Roma "gevoelig" is voor manipulatie vanaf de andere kant.
Nee stomme pendeloplichtster, ze heeft gewoon in de gaten wat je aan het doen bent met je bek.
Btw Roma is zeker loyaal. Ze zit alleen in een bondje met 2 van de ziekste meest giftige wezens die aan dit programma hebben meegedaan, en daar wil ze niet bij horen.
Dat vieze toontje ook van die viespeuk: "Roma, wat doe je daar?"
Robert is een kwispelende labrador vergeleken met Perla & haar kale bebaarde schandknaapje.
[..]
Tiems=steenkolen engels voor theems.
Wiki:De Theems (uitspr.: /tems/; Engels: Thames, uitspr.: /temz/)
Ben het met je eens, dacht dat ze hier wel strenger zouden zijn om te blokken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 04:25 schreef Clemanyana het volgende:
Wat een taalgebruik en beledigende bijnamen hier opeens de laatste dagen. Draagt echt enorm bij aan de sfeer. En ik maar denken dat het in de loods niet te harden was. Beetje jammer.
Komt Jan nog een keer terug of blijven we met die Mark opgescheept zitten?
Ik hoop snel. Heb niet echt wat tegen Mark maar hij is zo persoonlijkheids loos...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ben het met je eens, dacht dat ze hier wel strenger zouden zijn om te blokken.
Of Jan terug komt, verwacht het wel maar wanneer???
Tja, het lijkt wel: De loods komt naar Fok toe deze zomer!!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 04:25 schreef Clemanyana het volgende:
Wat een taalgebruik en beledigende bijnamen hier opeens de laatste dagen. Draagt echt enorm bij aan de sfeer. En ik maar denken dat het in de loods niet te harden was. Beetje jammer.
Ik heb echt geen ideequote:
'opgespoten-lip-accent'quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
Vindt het gewoon bizar dat sommigen dan buiten de loods dingen via socials gaan uitvechten.
Ken je 'Bij ons op het kamp'? Daar zit Liesbeth uit Eindhoven in. Ze praat dus Brabants, maar met een 'opgespoten-lip-accent'. Net als Senna. In combinatie met dat openlijk bekvechten begin ik zowaar te snappen waarom Diederik haar in de loods ooit eens 'kampertje' noemde.
Jan is een ander programma aan het opnemen, iets met een grote bal door Nederland heen loodsen. Mag hopen dat hij weer terug komt als die opnames klaar zijn. Maar we zouden ook nog Tooske als vervanger krijgen, dus ik denk dat het nog wel even gaat duren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 04:25 schreef Clemanyana het volgende:
Wat jij wilt, PerlatorNL.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:12 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Nee, Die in homo-sapiens silouet gevormde zakken uitwerpselen aka Perla en Desmond. Dat zijn echte goeierds, en de 2 liefste kindjes van de klas 🤮 Dat soort figuren heb jij dus ook als vrienden? Of ben je zelf ook zo?
Narcisto-boy is alleen maar tof aan het doen over zijn walgelijke karakter met die griezelige bek van hem, en valt bij voorbaat mensen aan die misschien niet dezelfde bedorven gedachtegang hebben. Leuk iemand om uit te nodigen op je feestje als je eigenlijk geen zin had in gezelligheid.
Perla doet ontzettend haar best om Roma te manipuleren, en samen met Desmond proberen ze op alle mogelijke manieren dat gas maar aan te houden.
Alleen Roma had het meteen door, en Perla is onmiddelijk aan het steigeren dat Roma "gevoelig" is voor manipulatie vanaf de andere kant.
Nee stomme pendeloplichtster, ze heeft gewoon in de gaten wat je aan het doen bent met je bek.
Btw Roma is zeker loyaal. Ze zit alleen in een bondje met 2 van de ziekste meest giftige wezens die aan dit programma hebben meegedaan, en daar wil ze niet bij horen.
Dat vieze toontje ook van die viespeuk: "Roma, wat doe je daar?"
Robert is een kwispelende labrador vergeleken met Perla & haar kale bebaarde schandknaapje.
[..]
Tiems=steenkolen engels voor theems.
Wiki:De Theems (uitspr.: /tems/; Engels: Thames, uitspr.: /temz/)
Nee, ik kijk dat soort programma's niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
Vindt het gewoon bizar dat sommigen dan buiten de loods dingen via socials gaan uitvechten.
Ken je 'Bij ons op het kamp'? Daar zit Liesbeth uit Eindhoven in. Ze praat dus Brabants, maar met een 'opgespoten-lip-accent'. Net als Senna. In combinatie met dat openlijk bekvechten begin ik zowaar te snappen waarom Diederik haar in de loods ooit eens 'kampertje' noemde.
Hoe heet die ook alweer.. die kale broer van Brian met die grote bekquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Kan het wat minder met de scheldnamen voor de deelnemers aub ze hebben gewone namen als die gewoon gebruikt worden weet iedereen over wie het gaat
Desmond.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe heet die ook alweer.. die kale broer van Brian met die grote bek( je moet wel weten hoeze heten...)
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Kan het wat minder met de scheldnamen voor de deelnemers aub ze hebben gewone namen als die gewoon gebruikt worden weet iedereen over wie het gaat
Ja hallo, als ik geen broccolihoofd, 4e-wiel-aan-de-dameswagen of slakspraakje meer mag zeggen, dan moet ik steeds die namen opzoeken en kan mijn net-niet-grappige opmerkingen niet meer met de uitzending timen. Dit is echt zware newbie-discrinazi.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
miquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik geen broccolihoofd, 4e-wiel-aan-de-dameswagen of slakspraakje meer mag zeggen, dan moet ik steeds die namen opzoeken en kan mijn net-niet-grappige opmerkingen niet meer met de uitzending timen. Dit is echt zware newbie-discrinazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |