Haaien: Albert, Demi, Floris, SennaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roma glijdt bijna van d'r stoel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Roma heeft wel een ontzettende roze bril op
Oost, west, afhankelijk van de wind, lult Peter het best.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
Hij verandert twee keer op een dag van gedachten blijkbaar.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
ff wachten nogquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Julia straks ontmaagd wordt! Lekker kroelen....
Ohw. Niet dus. Blauwe lippen.
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff wachten nog
vanavond gaat er drank in
2 drankjes pp danquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?
Robert had nog wijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop