Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Roma glijdt bijna van d'r stoel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Roma heeft wel een ontzettende roze bril op
Oost, west, afhankelijk van de wind, lult Peter het best.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
Hij verandert twee keer op een dag van gedachten blijkbaar.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
ff wachten nogquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Julia straks ontmaagd wordt! Lekker kroelen....
Ohw. Niet dus. Blauwe lippen.
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff wachten nog
vanavond gaat er drank in
2 drankjes pp danquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?
Robert had nog wijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?
Gen z isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
woede... onderliggende emoties. wtf, wat is dit voor Gen-Z praat man.
"Ik ben geen asociale bokkelul hoor, ik speelde gwoon het spel!"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en ineens mag alles weer "Omdat we hier allemaal voor de fukking ton zitte te spele.."
Jajaja Neuke stele schelde ..het is een geweldige Showquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Ik ben geen asociale bokkelul hoor, ik speelde gwoon het spel!"
Uiteraard, topmodel in spe die jongenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft die Justin ook fillers in zijn lippen, zijn bovenlip zit bekant tegen zijn voorhoofd
Wijs maar op de pop aan waar ze je hebben pijn gedaan....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Dat ook nog inderdaad. Het kan echt pijn doen als iemand jouw vertrouwen schaadt.
ik schaam me er bijna voorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Als niets anders meer lukt.. janke.. typische verloren vrouw oplossing
Zou zeggen dat ze er inmiddels allemaal gewoon tabak van hebben.quote:
Op mn fluwelen flamoes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wijs maar op de pop aan waar ze je hebben pijn gedaan....
"Perla, je jankt alsof je al twee dagen niet gerookt hebt..."quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou zeggen dat ze er inmiddels allemaal gewoon tabak van hebben.
Jij hebt echt geen empathie he, en geen gevoel of emotie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Als niets anders meer lukt.. janke.. typische verloren vrouw oplossing
Ik ben een vrouw en ben het volledig met 5th eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen empathie he, en geen gevoel of emotie.
Maar goed dat ze het gesprek zijn aan gegaan, en nu is het klaar.
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
*Pakt de pop af van Cirilico.* Wijs maar aan Dilano...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
Klopt.. scheelt een hoop "gedoe"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Pakt de pop af van Cirilico.* Wijs maar aan Dilano...
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vretenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
Gescripte troep, neemt wel de hoofdrol nu,
allemaal(op 3 a 4 na ) weer woestboos hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vreten
Huwelijk van Senna met een ander?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vreten
AAAAANDACHHHTTTTTTquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Boh Desmond. Het blijft een kutstreek, maar wat wil ie nu nog meer bereiken met dat gedram
naja, je moet wat. Je zit in een loods....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Boh Desmond. Het blijft een kutstreek, maar wat wil ie nu nog meer bereiken met dat gedram
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
naja, je moet wat. Je zit in een loods....
Dit is net als op kantoor. De maand na de kerstborrel heeft iedereen het nog over hoe dronken Tiffany halfnaakt met de CFO aan het rommelen was.
De kunst is om zoveel te drinken dat je na afloop niet meer weet dat Tiffany ook bij jou langs is geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |