Zou zeggen dat ze er inmiddels allemaal gewoon tabak van hebben.quote:
Op mn fluwelen flamoes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wijs maar op de pop aan waar ze je hebben pijn gedaan....
"Perla, je jankt alsof je al twee dagen niet gerookt hebt..."quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou zeggen dat ze er inmiddels allemaal gewoon tabak van hebben.
Jij hebt echt geen empathie he, en geen gevoel of emotie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Als niets anders meer lukt.. janke.. typische verloren vrouw oplossing
Ik ben een vrouw en ben het volledig met 5th eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen empathie he, en geen gevoel of emotie.
Maar goed dat ze het gesprek zijn aan gegaan, en nu is het klaar.
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
*Pakt de pop af van Cirilico.* Wijs maar aan Dilano...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
Klopt.. scheelt een hoop "gedoe"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Pakt de pop af van Cirilico.* Wijs maar aan Dilano...
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vretenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
Gescripte troep, neemt wel de hoofdrol nu,
allemaal(op 3 a 4 na ) weer woestboos hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vreten
Huwelijk van Senna met een ander?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vreten
AAAAANDACHHHTTTTTTquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Boh Desmond. Het blijft een kutstreek, maar wat wil ie nu nog meer bereiken met dat gedram
naja, je moet wat. Je zit in een loods....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Boh Desmond. Het blijft een kutstreek, maar wat wil ie nu nog meer bereiken met dat gedram
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
naja, je moet wat. Je zit in een loods....
Dit is net als op kantoor. De maand na de kerstborrel heeft iedereen het nog over hoe dronken Tiffany halfnaakt met de CFO aan het rommelen was.
De kunst is om zoveel te drinken dat je na afloop niet meer weet dat Tiffany ook bij jou langs is geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |