Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Roma glijdt bijna van d'r stoel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Roma heeft wel een ontzettende roze bril op
Oost, west, afhankelijk van de wind, lult Peter het best.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
Hij verandert twee keer op een dag van gedachten blijkbaar.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter is zo bipolair als de neten (neeee niet echt maar wel qua uitspraken en gedrag )
ff wachten nogquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Julia straks ontmaagd wordt! Lekker kroelen....
Ohw. Niet dus. Blauwe lippen.
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff wachten nog
vanavond gaat er drank in
2 drankjes pp danquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?
Robert had nog wijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben de extra bijbetaling toch cancelled?
Gen z isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
woede... onderliggende emoties. wtf, wat is dit voor Gen-Z praat man.
"Ik ben geen asociale bokkelul hoor, ik speelde gwoon het spel!"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. en ineens mag alles weer "Omdat we hier allemaal voor de fukking ton zitte te spele.."
Jajaja Neuke stele schelde ..het is een geweldige Showquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Ik ben geen asociale bokkelul hoor, ik speelde gwoon het spel!"
Uiteraard, topmodel in spe die jongenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft die Justin ook fillers in zijn lippen, zijn bovenlip zit bekant tegen zijn voorhoofd
Wijs maar op de pop aan waar ze je hebben pijn gedaan....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Dat ook nog inderdaad. Het kan echt pijn doen als iemand jouw vertrouwen schaadt.
ik schaam me er bijna voorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Als niets anders meer lukt.. janke.. typische verloren vrouw oplossing
Zou zeggen dat ze er inmiddels allemaal gewoon tabak van hebben.quote:
Op mn fluwelen flamoes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wijs maar op de pop aan waar ze je hebben pijn gedaan....
"Perla, je jankt alsof je al twee dagen niet gerookt hebt..."quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou zeggen dat ze er inmiddels allemaal gewoon tabak van hebben.
Jij hebt echt geen empathie he, en geen gevoel of emotie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Als niets anders meer lukt.. janke.. typische verloren vrouw oplossing
Ik ben een vrouw en ben het volledig met 5th eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen empathie he, en geen gevoel of emotie.
Maar goed dat ze het gesprek zijn aan gegaan, en nu is het klaar.
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
*Pakt de pop af van Cirilico.* Wijs maar aan Dilano...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
Klopt.. scheelt een hoop "gedoe"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Feestje🥳🥳🥳🥳🥳
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Pakt de pop af van Cirilico.* Wijs maar aan Dilano...
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vretenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
Gescripte troep, neemt wel de hoofdrol nu,
allemaal(op 3 a 4 na ) weer woestboos hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vreten
Huwelijk van Senna met een ander?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de TaartebakShow.. en waarom TeamFlooris die gaat winnen ook al zijn El_Eikels voorbaksels niet te vreten
AAAAANDACHHHTTTTTTquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Boh Desmond. Het blijft een kutstreek, maar wat wil ie nu nog meer bereiken met dat gedram
naja, je moet wat. Je zit in een loods....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Boh Desmond. Het blijft een kutstreek, maar wat wil ie nu nog meer bereiken met dat gedram
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
naja, je moet wat. Je zit in een loods....
Dit is net als op kantoor. De maand na de kerstborrel heeft iedereen het nog over hoe dronken Tiffany halfnaakt met de CFO aan het rommelen was.
De kunst is om zoveel te drinken dat je na afloop niet meer weet dat Tiffany ook bij jou langs is geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.
Het is meer dat ze iets van kabouter Che in zichzelf zietquote:
Volgens mij is het setje alweer uitgeneukt, of tacktisch buitenbeeld gehouden.. trouwens El_Allesneukert zit helemaal niet te wachten dat Sloomaah in de volgende cyclus in zijn bondje gaat zitten, dus een maand op één slaapkamerquote:
en lopen bekken met Vincentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Even voor @:whuzz, El Che heeft een paar maand geleden ook al flink liggen vozen met de broer van Desmond (die ook deelnemer was)
Juistquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En El Che begon met het stalken van Demi.
... wacht... wat?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Even voor @:whuzz, El Che heeft een paar maand geleden ook al flink liggen vozen met de broer van Desmond (die ook deelnemer was)
Eigenlijk is Desmond pas de eerste, je start precies op het goede moment. En El Che is niet gay of bi, maar misschien een beetje is z'n conclusie nu. Maar hij maakt zich wel zorgen wat de voetbal in Almelo ervan vindt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... wacht... wat?
Dit is veel nieuwe en complex info tegelijk... Hoe kan het dat zoveel mensen daar elkaar kennen, familie zijn, met elkaar neuken...
Is dit de Alabama onder de RLS's ofzo
En die broer van Desmond heeft nu een relatie met een andere winnaar uit de bondgenoten. Ben zn naam kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... wacht... wat?
Dit is veel nieuwe en complex info tegelijk... Hoe kan het dat zoveel mensen daar elkaar kennen, familie zijn, met elkaar neuken...
Is dit de Alabama onder de RLS's ofzo
...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En die broer van Desmond heeft nu een relatie met een andere winnaar uit de bondgenoten. Ben zn naam kwijt.
Mijn god in wat voor Sodom en Gomorra ben ik beland joh?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Desmond pas de eerste, je start precies op het goede moment. En El Che is niet gay of bi, maar misschien een beetje is z'n conclusie nu. Maar hij maakt zich wel zorgen wat de voetbal in Almelo ervan vindt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
...
[..]
Mijn god in wat voor Sodom en Gomorra ben ik beland joh?![]()
@:greysbones wat doe je.
er mogen er de volgende Cyclus echt een hele lading wieberenquote:
psssstquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
wat? Zitten er mensen al 5 maanden in?
Hebben ze geen zelfmoordpillen? Hoe hou je dat vol man.
Floris al bijna 10 geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
wat? Zitten er mensen al 5 maanden in?
Hebben ze geen zelfmoordpillen? Hoe hou je dat vol man.
En dat doet ie heel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in herhaling, maar Robert stookt weer een vuurtje op
* greysbones poetst dr brilglazen even op,...aaahhhhquote:
omg, beroeps-RLS-ers. Soort van uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
psssst
Floris zit er al langer
en Robert heeft er langer gezeten en zit er alweer
Het wordt een soort van Stockholm syndroom. Ze durven niet meer naar buitenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, beroeps-RLS-ers. Soort van uitkeringstrekkers.
Snap ik. Als je al niet durft te playbacken, dan is de buitenwereld wel héél eng.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het wordt een soort van Stockholm syndroom. Ze durven niet meer naar buiten
En Beau zat er ook gruwelijk lang.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
psssst
Floris zit er al langer
en Robert heeft er langer gezeten en zit er alweer
En geen van allen was Floris.. dat is toch goed nieuws?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd voor wat zinloze stats:
Robert zat er van cyclus 4 t/m 10 in en kwam terug in cyclus 15 t/m nu (cyclus 18)
Floris zit er vanaf cyclus 9 tot nu in.
Beau zat er in vanaf het begin en vertrok ook na 10 maanden eindelijk pas.
El Che zit er vanaf cyclus 12 in, Manon vanaf cyclus 15. De rest (op Robert na dus) kwam erna.
Naast de winnaar en verliezer is er ook altijd minstens 1 deelnemer vervangen omdat die vrijwillig vertrok (midden in een cyclus, of na de finale). Al valt over cyclus 6 te discussiëren, want toen vertrok John wegens familieomstandigheden. Was hij wel gebleven, dan zou dat de enige maand zijn geweest waarin niemand vrijwillig vertrokken is.
Het witte shirt van De Gieren leverde in al die maanden slechts 2x een winnaar (Mary en Celine).
Zowel De Haaien, Slangen als De Vossen leverde elk 5x een winnaar tot nu toe.
Hij had 'm als gier best mogen winnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geen van allen was Floris.. dat is toch goed nieuws?
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond is ook wel een overslaande plaat hoor
Justin kan nog steeds niet verkroppen dat Floris hem niet in zijn bondje koos.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Floris: Ben echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperblij met Senna
4e-wiel-aan-de-vrouwenwagen Justin: Ik vertrouw haar niet.
Het zal wel gestonken hebben. Vieze zooiquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.
Past goed bij "hou me vast" Perla. Als dit pak ik rood, ik zweer het je. Niks. Als dat, ik zweer het je. Niks. Alleen stoer doen en constant ogen rollen en geen greintje empathie.
Behalve voor haarzelf. Omdat haar shag (wat een belachelijke actie was) is doorgespoeld, vertrouwd ze niemand meer en is ze helemaal terug bij af. Dat is inderdaad wel zielig.
Deze Demi, of de vorige?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En El Che begon met het stalken van Demi.
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.
Past goed bij "hou me vast" Perla. Als dit pak ik rood, ik zweer het je. Niks. Als dat, ik zweer het je. Niks. Alleen stoer doen en constant ogen rollen en geen greintje empathie.
Behalve voor haarzelf. Omdat haar shag (wat een belachelijke actie was) is doorgespoeld, vertrouwd ze niemand meer en is ze helemaal terug bij af. Dat is inderdaad wel zielig.
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2025 02:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.
Moeten ze het wel in beeld brengen, anders is het gewoon nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 02:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.
Zeker niet spontaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even terugkijken; wat een rottige sfeer hangt er in de loods. Iedereen in strijd met elkaar...
als het zo door blijft gaan neem ik weer een kijkpauze, het heeft invloed op mijn eigen stemming. Kijk het nog eventjes aanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker niet spontaan.
Andermans tabak weggooien heeft geen enkele zin.
En die groep jonge gasten is helemaal sprakeloos, ze weten niet hoe ze moeten uitleggen waarom.
Het zal nog erger worden met die sturing, deze zomermaanden nog langere afleveringen dan nu.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als het zo door blijft gaan neem ik weer een kijkpauze, het heeft invloed op mijn eigen stemming. Kijk het nog eventjes aan
Ik denk niet zo veel aan gescript gedoequote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal nog erger worden met die sturing, deze zomermaanden nog langere afleveringen dan nu.
Zonder sturing zou daar tussen de uitdagingen door helemaal niets gebeuren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel aan gescript gedoe
maar goed, ik kap ermee. Het geeft me geen plezier (ben echt gewoon gespannen van dat geruzie) . Lees hier mee, als de boel weer wat gezelliger wordt doe ik weer mee
Denk het ook niet, maar vermoed wel dat ze de volgende keer strenger zijn en ook de aanstichters geel geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
Gaat niet meer gebeuren, is vorige week al opgenomen dus het zou een beetje laat zijn als ze nu postuum met een rode kaart komen.
En stapje verder? Nee. Prive spullen zijn prive spullen. Wat shag voor iemand super belangrijk is, is een foto van je geliefde dat voor een ander.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeft
Van andermans spullen blijf je af
Ga jij een stapje verder en verbrandt een foto ..
Als Perla stopt met shag, zal haar tandvlees 2/3 maanden gaan bloeden. Ze zal het proeven en samen met de rest ook nog ruiken— heel naar lijkt me dat….quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
En stapje verder? Nee. Prive spullen zijn prive spullen. Wat shag voor iemand super belangrijk is, is een foto van je geliefde dat voor een ander.
Wat de Slangen deden was speltechnisch. Dus als Haai slik je even en ga je door.
Wat de Haaien deden was persoonsgericht. Superlaag. Terecht dat Perla en Desmond dat niet zomaar laten gaan.
De foto van Senna verbranden zou net zo'n lage persoonsgerichte actie zijn.
Heb 22 jaar gerookt, maar hier geen last van gehad toen ik stopte. Ben overigens alweer 26 jaar 'clean'.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:37 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Als Perla stopt met shag, zal haar tandvlees 2/3 maanden gaan bloeden. Ze zal het proeven en samen met de rest ook nog ruiken— heel naar lijkt me dat….
Daarom— rook niet elke dag, elke week, geniet af en toe samen en zorg dat je na het poetsen, altijd je tanden kunt flossen zonder bloed tussen je tandpastaschuim.
Towtje, heeft toch zoveel knappe mensen af moeten wijzen, die mij complimenteerde door direct te stoppen— dan bij de 2/3e date, begon ik die bloedende tanden te ruiken en haakte ik af. Dikke pech voor de ander, want al wist ik eerder waar die geur aan lag— ik heb voor niemand het geduld niet!!
Eens. Als je hetzelfde terug doet ben je geen haar beter dan die ander.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeft
Van andermans spullen blijf je af
Ga jij een stapje verder en verbrandt een foto ..
Hallo freaky40, blij dat wij het eens met elkaar kunnen zijn, want jij bent een van diegene die anders denkt over mijn eerste twee punten. Daarnaast ben ik tegenwoordig ook een stuk positiever over Robert, dus wij groeien dichter naar elkaar toequote:Op zondag 25 mei 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Laatste punt volledig eens. AI is nog niet voldoende doorontwikkeld dat je dit voor uitzending kunt inzetten, als dat überhaupt gaat gebeuren. Het oogt en klinkt wat cheap.
Kweenie hoor, je lijkt zelf wel AI. En als we niet meer onaardig kunnen zijn over bewoners kan je dit hele subforum wel opdoeken.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:03 schreef KapiteinChris het volgende:
Doeme, nieuwe telefoon post alles twee keer
Gia, ik geloof je. Mijn moeder rookt hetzelfde aantal jaren en heeft hier ook nooit last van. Jullie zijn echter zeldzame uitzonderingen, want de meesten mannen/vrouwen, hoe mooi ook, kunnen nog ergere smetvrees hebben dan ik— en tóch die asbakaroma.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb 22 jaar gerookt, maar hier geen last van gehad toen ik stopte. Ben overigens alweer 26 jaar 'clean'.
Roken is een verslaving en een hele smerige. Zoenen met een roker doet lijken aan het uitlikken van een asbak. Daar kan geen tandpasta tegenop.
On topic: Als je van een roker het rookgerei afpakt is dat net zo erg als zo'n foto van een vriendinnetje afpakken. Beide is namelijk te vervangen, maar het raakt je wel.
Ja, maar kun je niet onaardig zijn over dingen die je daadwerkelijk in de uitzending ziet in plaats van dingen te verzinnen? Simpelweg beweren dat iemand er een andere relatie op nahoudt en hopen dat iemand zijn relatie stuk gaat vind ik te ver gaan, puur omdat je iemand niet mag.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweenie hoor, je lijkt zelf wel AI. En als we niet meer onaardig kunnen zijn over bewoners kan je dit hele subforum wel opdoeken.
Het eerste anderhalf jaar is er ook nooit een kaart uitgedeeld en er is toch heel wat gescholden door deze en gene. Het uitdelen van die kaarten voor schelden met ziektes is begonnen toen Esther er in zat, wellicht omdat het nogal confronterend is om daarmee te schelden als er iemand bij is die kanker heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het allemaal 'klein bier' al die scheldwoorden. Als ze het wegbliepen is er toch niets aan de hand.
Vind ik ook. Het is in de loods geen kumbaya, maar hier ook niet. Daarbij is het ook een beetje psychologie van de koude grond om te proberen te verklaren waarom Senna huilde in de loods. Feit is dat het een beetje raar was. Als ze echt zo verliefd is, zou ze niet huilen, maar juist blij zijn om hem weer te zien. Maar ze leek helemaal niet opgetogen, eerder ongemakkelijk en dan dat huilen. Ja, sorry hoor, maar daar mogen we wat van vinden. En we hoeven het niet eens te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweenie hoor, je lijkt zelf wel AI. En als we niet meer onaardig kunnen zijn over bewoners kan je dit hele subforum wel opdoeken.
Jij bent niet goed in begrijpend lezen, geloof ik. Ik heb niet beweerd dat ze er een andere relatie op nahoudt, maar gezegd dat dat me niet zou verbazen, gezien haar reactie toen ze Floris weer zag. Ze leek niet erg blij hem weer te zien en gedroeg zich tamelijk ongemakkelijk. Dan denk ik: Die zit vast weer met Davey gezellig ergens in een saunaatje. Dit is een veronderstelling, geen feit.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:32 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ja, maar kun je niet onaardig zijn over dingen die je daadwerkelijk in de uitzending ziet in plaats van dingen te verzinnen? Simpelweg beweren dat iemand er een andere relatie op nahoudt en hopen dat iemand zijn relatie stuk gaat vind ik te ver gaan, puur omdat je iemand niet mag.
Kijk er zijn wel degelijk mensen die uit hebben gesproken dat ze hopen dat de relatie stuk loopt en dan zullen genieten van de pijn die het Floris gaat doen, misschien jij niet maar andere dus wel. Daarbij is het wel heel simpel om allerlei veronderstelling te gaan maken omdat je 5 minuten van een bezoek hebt gezien, iedereen reageert anders op bepaalde omstandigheden.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij bent niet goed in begrijpend lezen, geloof ik. Ik heb niet beweerd dat ze er een andere relatie op nahoudt, maar gezegd dat dat me niet zou verbazen, gezien haar reactie toen ze Floris weer zag. Ze leek niet erg blij hem weer te zien en gedroeg zich tamelijk ongemakkelijk. Dan denk ik: Die zit vast weer met Davey gezellig ergens in een saunaatje. Dit is een veronderstelling, geen feit.
En niemand heeft gezegd dat we hopen dat die relatie stuk gaat, maar ik vind dat ze niet bij elkaar passen. Floris houdt niet van die opgespoten lippen en zij gaat daar gewoon mee door. Is toch niet zo raar om dan te bedenken dat dat niet goed zal gaan!!
Ik kan mij wel vinden in wat je zegt, maar sommige dingen moet men gewoon niet neerzetten. Britt en Diederik zou ik op basis van de beelden die wij hebben gezien ook geen kans van slagen hebben gegeven, maar dat is toch wat anders dan beweren dat iemand "vreemd gaat"? Ik vind het ook niet oké als iemand zou speculeren dat Diederik vreemd gaat door de aparte relatie met Britt, puur doordat je vind dat iemand volgens jou niet de juiste emoties toont.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
Het blijft TV. We krijgen niet alles mee dus als er dan wat speculatie om de hoek komt kijken is dat niet zo vreemd. Het hoort ook een beetje bij zo'n RLS. Het is over het algemeen wel duidelijk dat het speculaties zijn, en dan kan men er ook wel eens naast zitten.
Van Britt en Diederik werd ook gezegd dat dat buiten de loods geen stand zou houden, toch zijn die nog bij elkaar. Aan de andere kant keek niemand op van Wesley en Donna, ondanks dat die laatste eigenlijk een ton wilde winnen voor een huwelijk met haar toenmalige vriendje.
Die dacht er tijdens z'n bezoek ook het zijne van
[ afbeelding ]
In Den Haag en series als Mocro Maffia hoor je niet anders, daar mag het blijkbaar allemaal wel. En verder is het een manier om je te uiten en dat kan gewoon lekker zijn met dat soort 'verboden woorden' omdat het lekker bekt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand een ziekte toewenst. Dat beweren ze ook niet Den Haag of in series als Mocro Maffia, in Den Haag noemen ze dat woord zelfs een 'werkwoord'..maar we dwalen af.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Het eerste anderhalf jaar is er ook nooit een kaart uitgedeeld en er is toch heel wat gescholden door deze en gene. Het uitdelen van die kaarten voor schelden met ziektes is begonnen toen Esther er in zat, wellicht omdat het nogal confronterend is om daarmee te schelden als er iemand bij is die kanker heeft.
Maar goed, sindsdien mag het niet meer en tja, dan moet de Febo ook voet bij stuk houden, wat dat betreft. Ergens ook wel een beetje opvoeding.
Aan de andere kant zijn er streken in het land waar dit gewoon bij het plaatselijke dialect lijkt te horen.
Mijn zoon van 15 pist hem nog omver. Ik snap ook echt niet waarom hij zo lang aan het doorzagen was over wat de haaien hadden gedaan... hoe nederig wil je het hebben na 2 dagen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Van Lovereality.nl, die opperen alleen maar dingen die ze van nobody's op X tegen komen. Het is wel een leuke geste, daar niet van, maar ik vraag me af of de FEBO dit serieus neemt. En hoe vaak ik het item 'Wanneer stopt De Bondgenoten?' nu al niet voor heb zien komen? Gewoon het betere knip/plak repeat werk. Zo vullen ze een website met clickbaits shit.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
De afgelopen weken stond De Bondgenoten bol van drama. Door miscommunicatie, wantrouwen en geruchten gaat het de laatste tijd regelmatig mis in de loods. Nu komt een kijker met een idee dat alles kan veranderen in De Bondgenoten.
Beelden kopen
Op X, voorheen bekend als Twitter, wordt namelijk voorgesteld om een nieuwe spelregel in te voeren: “Idee! De bewoners mogen beelden kopen van hun punten!” Een opvallend voorstel, dat veel kan veranderen in de loods. Het idee is simpel: bewoners kunnen hun verdiende punten inzetten om (delen van) beelden terug te kijken. Bijvoorbeeld om te achterhalen wie verantwoordelijk was voor een actie of uitspraak.
Tabakrel
Zo hadden de Slangen vorige week hun punten bijvoorbeeld kunnen gebruiken om uit te zoeken wie het plan smeedde om hun tabak weg te gooien. Of de productie van De Bondgenoten daadwerkelijk iets met het idee gaat doen, is nog even de vraag. Al veranderde er de afgelopen maanden al wel vaker iets in het programma na klachten.
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan? Met dat sprakeloos viel het wel mee. Stelden zich gewoon netjes op, excuses aangeboden if het nou gemeend was of niet.. of was Perla wel echt aan het brullen? Kon geen traantje over haar wangen zien biggelen. Nep dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker niet spontaan.
Andermans tabak weggooien heeft geen enkele zin.
En die groep jonge gasten is helemaal sprakeloos, ze weten niet hoe ze moeten uitleggen waarom.
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:59 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan? Met dat sprakeloos viel het wel mee. Stelden zich gewoon netjes op, excuses aangeboden if het nou gemeend was of niet.. of was Perla wel echt aan het brullen? Kon geen traantje over haar wangen zien biggelen. Nep dus, met haar "terug in haar schulp"
Omdat ze er niets mee te maken had. Waarschijnlijk rookt ze niet, en perla, deskont en petra wel.quote:
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan is niet gek als het begin van de cyclus is en ze nog makkelijk kunnen winnen. Haaien halen bijna zeker de top 2 daar konden ze vanuitgaan, dus niet gek om ze uit te sluiten als je ze als sterkste bondje ziet.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:59 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan? Met dat sprakeloos viel het wel mee. Stelden zich gewoon netjes op, excuses aangeboden if het nou gemeend was of niet.. of was Perla wel echt aan het brullen? Kon geen traantje over haar wangen zien biggelen. Nep dus.
Ik kom uit Rotterdam en Den Haag. Ik scheld met van alles en nog wat.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Den Haag en series als Mocro Maffia hoor je niet anders, daar mag het blijkbaar allemaal wel. En verder is het een manier om je te uiten en dat kan gewoon lekker zijn met dat soort 'verboden woorden' omdat het lekker bekt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand een ziekte toewenst. Dat beweren ze ook niet Den Haag of in series als Mocro Maffia, in Den Haag noemen ze dat woord zelfs een 'werkwoord'..maar we dwalen af.
Je komt uit Rotterdam en Den Haag.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam en Den Haag. Ik scheld met van alles en nog wat.![]()
Maar (in beginsel) nooit tegen iemand direct. Daar hou ik dan weer niet van.
Nou laatst toevallig een stel 'asociale tokkies' genoemd en de dame in kwestie een 'Haags viswijf'. Zij begonnen hoor, maar heb me nog een week slecht erover gevoeld dat ik dat zei.![]()
Wie is Petra? En Deskont?quote:Op zondag 25 mei 2025 23:07 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Omdat ze er niets mee te maken had. Waarschijnlijk rookt ze niet, en perla, deskont en petra wel.
Petra is de nieuwste Grootkut die eindelijk na 2 maanden een fittierolletje mag doen vanege gestolen tabak , en Deskont is Kletsmond DeBroerVan Exit Gay Brian die te vroeg vlamt , om alles wat duidelijker te makenquote:
Ik snap de wanhoop wel van sommige sites.. en waarom ze ook steevast de kop van Floortje gebruiken om iets "spectaculairs" te meldenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:39 schreef Soury het volgende:
Allemaal nep nieuws. Mag wel wegblijven hier (die site is geen klik waard)
Het is pure klikbait, en sommige mensen gaan er dan ook weer serieus op in.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap de wanhoop wel van sommige sites.. en waarom ze ook steevast de kop van Floortje gebruiken om iets "spectaculairs" te melden
IK WIST gewoon dat het leuk zou vindenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Dat zou streams betekenen, even in schaap mode om clickbait artikelen te geloven.![]()
![]()
Ik zie het hoofd van Floris niet?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap de wanhoop wel van sommige sites.. en waarom ze ook steevast de kop van Floortje gebruiken om iets "spectaculairs" te melden
Je geloofd ook niet vaak wat hé?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het hoofd van Floris niet?
Wel Jan
Nopequote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je geloofd ook niet vaak wat hé?![]()
[ afbeelding ]
En toch blijf je kijken hèquote:Op maandag 26 mei 2025 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook BullShit leeft als het goed gebracht wordt, álles om een saaie Show in leven te houden
Sterker nog, ik weet al wat er over een uur weer herhaald gaat worden... Tabakjatte, Floor kwaad, Mislukte taartbaksel .. niet omdat het leuk is maar omdat het Nieuws moet halenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken hè
Rls bestie![]()
Eerst nog ff livestreams aubquote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KIJKERS KRIJGEN DE MACHTquote:Op maandag 26 mei 2025 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst zien dan geloven.. geen live streams maar live TV Die Daily News lult wel vaker uit de nek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Braafquote:Op maandag 26 mei 2025 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
KIJKERS KRIJGEN DE MACHT
Ik ga Roma, Perla, Desmond, El Che en Floris wegstemmen
Of wacht. Niet Floris. Want die wil kennelijk Senna doen. Dus blijf maar lekker zitten.![]()
Haaievinnetaart. Klinkt idd niet lekker.quote:
Roy krijgt airtimequote:Op maandag 26 mei 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww.. dat valt tegen.. geen TabakjatHerhaling
Dan moet je niet meedoenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:38 schreef DilanoNirvana het volgende:
Roy is stil
Ik snap Demi wel maar op tv gaan is al uit mijn comfortzone
Tattoofemcel heeft idd overal een mening overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maudy bedoel je tochquote:Op maandag 26 mei 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Julia moet dringend wat te neuken krijgen daar
Die zit achter zijn geraniums in Bakkumquote:Op maandag 26 mei 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
Waar is Henny Huisman als je hem nodig hebt...
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Olivier had dit ongetwijfeld beter gedaan, dan DesmondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klopt, maar dit ging om Maudyquote:Op maandag 26 mei 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Julia moet dringend wat te neuken krijgen daar
Penny de Jagerquote:Op maandag 26 mei 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
Tis net die danseres die altijd zo gek danste
Nee Jeezzquote:
Kate Bushquote:Op maandag 26 mei 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Jeezz
Kom niet op haar naam
Ze zingt zo hoog
Kate Bushquote:Op maandag 26 mei 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Jeezz
Kom niet op haar naam
Ze zingt zo hoog
Misschien als ze op zoek zijn naar een nieuwe Dolly dotsquote:
Inval van Ria Brieffiesquote:Op maandag 26 mei 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien als ze op zoek zijn naar een nieuwe Dolly dots
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ria is jaren geleden helaas overleden door kanker
Kinderplaybackshowquote:Op maandag 26 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ben effe klaar met dit soort WC-Eend spelletjes
Nou ja die "Jureerbare" kleuterkook straks is nog twijfelachtgquote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kinderplaybackshow
Kindertriviant
Kinderkookshow
Het moet wel voor iedereen te doen zijn hequote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kinderplaybackshow
Kindertriviant
Kinderkookshow
Je vergeet Jengaquote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kinderplaybackshow
Kindertriviant
Kinderkookshow
Dat is toch wel grappig om te doen, die grote versie. Vond het best spannend.quote:
Vies ventjequote:
Hij is echt sociaalquote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floris de rol van "Lieve Lola" gekregen van de Febo, ondervraag de dames etc
Peter heeft iemand thuisquote:Op maandag 26 mei 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
De Setjes zijn al duidelijker
[ afbeelding ]
Demi legt haar hart bloot tegen Floortje.. Ze is sóóóówwweenzaam this enzo tsja je weetnooit
[ afbeelding ]
Daar mogen die mannen toch over praten als ze dat willen? De dames zijn er zelf bij als iemand probeert "over te stappen". Sletterij komt van twee kanten he.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Best sneu die Demi, hoopt iemand tegen te komen want is erg alleen en dan hoor je die rotzakken praten over van de een naar de ander overstappen alsof het een speeltje is.
Ja, maar alleen blond van onder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |