Deze Demi, of de vorige?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En El Che begon met het stalken van Demi.
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.
Past goed bij "hou me vast" Perla. Als dit pak ik rood, ik zweer het je. Niks. Als dat, ik zweer het je. Niks. Alleen stoer doen en constant ogen rollen en geen greintje empathie.
Behalve voor haarzelf. Omdat haar shag (wat een belachelijke actie was) is doorgespoeld, vertrouwd ze niemand meer en is ze helemaal terug bij af. Dat is inderdaad wel zielig.
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2025 02:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.
Moeten ze het wel in beeld brengen, anders is het gewoon nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 02:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.
Zeker niet spontaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even terugkijken; wat een rottige sfeer hangt er in de loods. Iedereen in strijd met elkaar...
als het zo door blijft gaan neem ik weer een kijkpauze, het heeft invloed op mijn eigen stemming. Kijk het nog eventjes aanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker niet spontaan.
Andermans tabak weggooien heeft geen enkele zin.
En die groep jonge gasten is helemaal sprakeloos, ze weten niet hoe ze moeten uitleggen waarom.
Het zal nog erger worden met die sturing, deze zomermaanden nog langere afleveringen dan nu.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als het zo door blijft gaan neem ik weer een kijkpauze, het heeft invloed op mijn eigen stemming. Kijk het nog eventjes aan
Ik denk niet zo veel aan gescript gedoequote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal nog erger worden met die sturing, deze zomermaanden nog langere afleveringen dan nu.
Zonder sturing zou daar tussen de uitdagingen door helemaal niets gebeuren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel aan gescript gedoe
maar goed, ik kap ermee. Het geeft me geen plezier (ben echt gewoon gespannen van dat geruzie) . Lees hier mee, als de boel weer wat gezelliger wordt doe ik weer mee
Denk het ook niet, maar vermoed wel dat ze de volgende keer strenger zijn en ook de aanstichters geel geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
Gaat niet meer gebeuren, is vorige week al opgenomen dus het zou een beetje laat zijn als ze nu postuum met een rode kaart komen.
En stapje verder? Nee. Prive spullen zijn prive spullen. Wat shag voor iemand super belangrijk is, is een foto van je geliefde dat voor een ander.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeft
Van andermans spullen blijf je af
Ga jij een stapje verder en verbrandt een foto ..
Als Perla stopt met shag, zal haar tandvlees 2/3 maanden gaan bloeden. Ze zal het proeven en samen met de rest ook nog ruiken— heel naar lijkt me dat….quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
En stapje verder? Nee. Prive spullen zijn prive spullen. Wat shag voor iemand super belangrijk is, is een foto van je geliefde dat voor een ander.
Wat de Slangen deden was speltechnisch. Dus als Haai slik je even en ga je door.
Wat de Haaien deden was persoonsgericht. Superlaag. Terecht dat Perla en Desmond dat niet zomaar laten gaan.
De foto van Senna verbranden zou net zo'n lage persoonsgerichte actie zijn.
Heb 22 jaar gerookt, maar hier geen last van gehad toen ik stopte. Ben overigens alweer 26 jaar 'clean'.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:37 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Als Perla stopt met shag, zal haar tandvlees 2/3 maanden gaan bloeden. Ze zal het proeven en samen met de rest ook nog ruiken— heel naar lijkt me dat….
Daarom— rook niet elke dag, elke week, geniet af en toe samen en zorg dat je na het poetsen, altijd je tanden kunt flossen zonder bloed tussen je tandpastaschuim.
Towtje, heeft toch zoveel knappe mensen af moeten wijzen, die mij complimenteerde door direct te stoppen— dan bij de 2/3e date, begon ik die bloedende tanden te ruiken en haakte ik af. Dikke pech voor de ander, want al wist ik eerder waar die geur aan lag— ik heb voor niemand het geduld niet!!
Eens. Als je hetzelfde terug doet ben je geen haar beter dan die ander.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeft
Van andermans spullen blijf je af
Ga jij een stapje verder en verbrandt een foto ..
Hallo freaky40, blij dat wij het eens met elkaar kunnen zijn, want jij bent een van diegene die anders denkt over mijn eerste twee punten. Daarnaast ben ik tegenwoordig ook een stuk positiever over Robert, dus wij groeien dichter naar elkaar toequote:Op zondag 25 mei 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Laatste punt volledig eens. AI is nog niet voldoende doorontwikkeld dat je dit voor uitzending kunt inzetten, als dat überhaupt gaat gebeuren. Het oogt en klinkt wat cheap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |