abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217731716
Ik vind het wel sneu voor Demi, zou zoiets ook echt afgrijselijk vinden om te moeten doen. Sterker nog, voor mij zou de aanwezigheid van dit soort challenges een reden zijn om niet mee te doen aan het programma, ook al vind ik de quizjes wel leuk. Had zij misschien beter ook kunnen bedenken vooraf.

Zou ze trouwens dan toch niet lesbisch zijn, gezien het voorstukje? Al zegt dat nog niks want ze zegt juist dat ze Joey absoluut niet wil.....
  zaterdag 24 mei 2025 @ 02:29:30 #152
3542 Gia
User under construction
pi_217731728
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En El Che begon met het stalken van Demi.
Deze Demi, of de vorige?
  zaterdag 24 mei 2025 @ 02:36:53 #153
3542 Gia
User under construction
pi_217731733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.
Past goed bij "hou me vast" Perla. Als dit pak ik rood, ik zweer het je. Niks. Als dat, ik zweer het je. Niks. Alleen stoer doen en constant ogen rollen en geen greintje empathie.
Behalve voor haarzelf. Omdat haar shag (wat een belachelijke actie was) is doorgespoeld, vertrouwd ze niemand meer en is ze helemaal terug bij af. Dat is inderdaad wel zielig.
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.
pi_217731741
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Deze Demi, of de vorige?
De vorige, uiteraard.
pi_217733341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik zou wel geel willen pakken door senna's foto in de haard te gooien. Als Floris dan met ziektes vloekt, krijgt hij de 2de gele. Bye bye.
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeft
Van andermans spullen blijf je af
Ga jij een stapje verder en verbrandt een foto .. ^O^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217734525
Ik vind het dan zo flauw van Manon dat ze niet gewoon zegt dat zij het wel doet. Ze heeft toch al eerder gedanst en dat vond ze prima dus zoveel stage anxiety heeft ze niet. Ze kent alleen de nummers niet. Nou dan leer je die. Heb echt met Demi te doen, ik kan dat soort dingen ook echt niet. Teveel schaamte. Hopelijk lukt het haar wel. Je ziet het niet aan haar dat ze zich ongemakkelijk voelt dus dat scheelt.

Verder heb ik dit topic terug gelezen en het is echt dramatisch wat een tokkies hier zitten. Er wordt amper iets zinnigs gezegd. Ik wil een beetje op niveau roddelen en mensen judgen. Van de helft van de berichten valt ook geen touw aan vast knopen.
pi_217736000
Zo is het Cosima het wordt er hier niet beter op. Denk dat ik er maar mee stop.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 14:51:56 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217736272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Moeten ze het wel in beeld brengen, anders is het gewoon nooit gebeurd.
pi_217736284
Even terugkijken; wat een rottige sfeer hangt er in de loods. Iedereen in strijd met elkaar... :N
  zaterdag 24 mei 2025 @ 14:57:36 #160
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217736322
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even terugkijken; wat een rottige sfeer hangt er in de loods. Iedereen in strijd met elkaar... :N
Zeker niet spontaan.
Andermans tabak weggooien heeft geen enkele zin.
En die groep jonge gasten is helemaal sprakeloos, ze weten niet hoe ze moeten uitleggen waarom.
pi_217736341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zeker niet spontaan.
Andermans tabak weggooien heeft geen enkele zin.
En die groep jonge gasten is helemaal sprakeloos, ze weten niet hoe ze moeten uitleggen waarom.
als het zo door blijft gaan neem ik weer een kijkpauze, het heeft invloed op mijn eigen stemming. Kijk het nog eventjes aan
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:03:54 #162
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217736355
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
als het zo door blijft gaan neem ik weer een kijkpauze, het heeft invloed op mijn eigen stemming. Kijk het nog eventjes aan
Het zal nog erger worden met die sturing, deze zomermaanden nog langere afleveringen dan nu.
pi_217736373
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het zal nog erger worden met die sturing, deze zomermaanden nog langere afleveringen dan nu.
Ik denk niet zo veel aan gescript gedoe

maar goed, ik kap ermee. Het geeft me geen plezier (ben echt gewoon gespannen van dat geruzie) . Lees hier mee, als de boel weer wat gezelliger wordt doe ik weer mee
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:07:40 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217736393
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk niet zo veel aan gescript gedoe

maar goed, ik kap ermee. Het geeft me geen plezier (ben echt gewoon gespannen van dat geruzie) . Lees hier mee, als de boel weer wat gezelliger wordt doe ik weer mee
Zonder sturing zou daar tussen de uitdagingen door helemaal niets gebeuren.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 17:27:57 #165
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217738457
De "Show" blijft ook groeien in de pulpmedia, hard op weg naar de Gouden Kooi status :P

pi_217739821
Gaat niet meer gebeuren, is vorige week al opgenomen dus het zou een beetje laat zijn als ze nu postuum met een rode kaart komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217740446
Justin op sbs6 .
pi_217740471
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 21:01 schreef woxxel2 het volgende:
Justin op sbs6 .
Ik zag het wou het ook melden 😀
  zaterdag 24 mei 2025 @ 21:11:15 #169
3542 Gia
User under construction
pi_217740535
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
Gaat niet meer gebeuren, is vorige week al opgenomen dus het zou een beetje laat zijn als ze nu postuum met een rode kaart komen.
Denk het ook niet, maar vermoed wel dat ze de volgende keer strenger zijn en ook de aanstichters geel geven.
Dus, als Floris nog es iemand voor zijn karretje wil spannen, omdat hij al geel heeft, denk ik dat hij er niet meer mee wegkomt.

Ik verwacht trouwens van zowel hem als Desmond nog wel een keer schelden met een ziekte. K*- of T*- zooi of -lijer, zit nu eenmaal in hun vocabulaire
pi_217741758
Ik vind het allemaal 'klein bier' al die scheldwoorden. Als ze het wegbliepen is er toch niets aan de hand.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217741890
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
En stapje verder? Nee. Prive spullen zijn prive spullen. Wat shag voor iemand super belangrijk is, is een foto van je geliefde dat voor een ander.

Wat de Slangen deden was speltechnisch. Dus als Haai slik je even en ga je door.

Wat de Haaien deden was persoonsgericht. Superlaag. Terecht dat Perla en Desmond dat niet zomaar laten gaan.

De foto van Senna verbranden zou net zo'n lage persoonsgerichte actie zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217742422
Ik ben voor. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_217742430
Jammer dat Jelle’s billen uit beeld zijn.
pi_217742455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:15 schreef Montagui het volgende:

[..]
En stapje verder? Nee. Prive spullen zijn prive spullen. Wat shag voor iemand super belangrijk is, is een foto van je geliefde dat voor een ander.

Wat de Slangen deden was speltechnisch. Dus als Haai slik je even en ga je door.

Wat de Haaien deden was persoonsgericht. Superlaag. Terecht dat Perla en Desmond dat niet zomaar laten gaan.

De foto van Senna verbranden zou net zo'n lage persoonsgerichte actie zijn.
Als Perla stopt met shag, zal haar tandvlees 2/3 maanden gaan bloeden. Ze zal het proeven en samen met de rest ook nog ruiken— heel naar lijkt me dat….

Daarom— rook niet elke dag, elke week, geniet af en toe samen en zorg dat je na het poetsen, altijd je tanden kunt flossen zonder bloed tussen je tandpastaschuim.

Towtje, heeft toch zoveel knappe mensen af moeten wijzen, die mij complimenteerde door direct te stoppen— dan bij de 2/3e date, begon ik die bloedende tanden te ruiken en haakte ik af. Dikke pech voor de ander, want al wist ik eerder waar die geur aan lag— ik heb voor niemand het geduld niet!!
  zondag 25 mei 2025 @ 10:31:42 #175
3542 Gia
User under construction
pi_217744107
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 01:37 schreef TowtjeMar het volgende:

[..]
Als Perla stopt met shag, zal haar tandvlees 2/3 maanden gaan bloeden. Ze zal het proeven en samen met de rest ook nog ruiken— heel naar lijkt me dat….

Daarom— rook niet elke dag, elke week, geniet af en toe samen en zorg dat je na het poetsen, altijd je tanden kunt flossen zonder bloed tussen je tandpastaschuim.

Towtje, heeft toch zoveel knappe mensen af moeten wijzen, die mij complimenteerde door direct te stoppen— dan bij de 2/3e date, begon ik die bloedende tanden te ruiken en haakte ik af. Dikke pech voor de ander, want al wist ik eerder waar die geur aan lag— ik heb voor niemand het geduld niet!!
Heb 22 jaar gerookt, maar hier geen last van gehad toen ik stopte. Ben overigens alweer 26 jaar 'clean'.
Roken is een verslaving en een hele smerige. Zoenen met een roker doet lijken aan het uitlikken van een asbak. Daar kan geen tandpasta tegenop.

On topic: Als je van een roker het rookgerei afpakt is dat net zo erg als zo'n foto van een vriendinnetje afpakken. Beide is namelijk te vervangen, maar het raakt je wel.
  zondag 25 mei 2025 @ 11:03:28 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217744506
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Eens. Als je hetzelfde terug doet ben je geen haar beter dan die ander.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 25 mei 2025 @ 11:29:11 #177
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_217744826
Hoe dan ook, de boel staat op scherp. Een brief/actie die de haaien in het spel benadeelt, of een grote teen die te lang de kant van Desmond op staat zijn al risico's op nog een kaart.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217744933
Bonjour Fokgenoten, ik heb een tijdje meegelezen(lag wat achter met kijken de afgelopen weken, maar ben nu bij) en moet toch wat dingen kwijt.

Ik lees menig fok'r posten dat de FEBO Floris en co. voortrekken omdat ze vragen stellen met feiten die Floris elke cyclus leert en dat de FEBO expres deze feiten niet moeten gebruiken, maar dat is naar mijn inziens nou juist benadelen van Floris, het staat de andere bondgenoten toch ook vrij om feitjes te leren? Door de feiten te leren creëren je toch een goede kans om de KO's te winnen?

Daarnaast zou ik ook willen opperen om het vooral te laten om onaardige dingen neer te zetten omdat je iemand niet mag, bijvoorbeeld dat Senna, Floris aan het lijntje houdt en eigenlijk met Davy(?) in een relatie zit. Dat je critisch bent over zo'n snelle verloving en vind dat je eerst moet proberen te daten buiten de loods, is valide. Kort gezegd zorg dat je commentaar gewoon gericht is op gebeurtenissen binnen de loods en speculeren over dingen buiten de loods islam gewoon not done.

De tabak-gate valt eigenlijk geen commentaar op te geven, het ging te ver maar Perla en Desmond zijn ook maar schijnheilig, grote mond en stoer praaterij maar naderhand weer anders lullen (als je het excuus niet gelooft waarom niet gelijk bij het gesprek buiten aankaarten, maar naderhand gaan ze tegen andere aanlullen). Floris opperde het idee en die andere boys waren enthousiast om het daadwerkelijk te doen, Floris is niet een of andere meester in manipulatie, ze zullen allemaal spijt hebben voor de uiteindelijke gevolgen en dat ze te ver gingen (eindelijk denken ze natuurlijk hadden we de tabak maar verstopt ipv het door de plee te spoelen)

En dan als laatste punt, het gebruikt van die goedkope AI is echt beschamend, hoe kun je dat creëren en denken ja die gaan we op groot scherm laten zien, schreeuwerig en heeeeel slecht uitgevoerd.
pi_217745064
Laatste punt volledig eens. AI is nog niet voldoende doorontwikkeld dat je dit voor uitzending kunt inzetten, als dat überhaupt gaat gebeuren. Het oogt en klinkt wat cheap.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217745209
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Laatste punt volledig eens. AI is nog niet voldoende doorontwikkeld dat je dit voor uitzending kunt inzetten, als dat überhaupt gaat gebeuren. Het oogt en klinkt wat cheap.
Hallo freaky40, blij dat wij het eens met elkaar kunnen zijn, want jij bent een van diegene die anders denkt over mijn eerste twee punten. Daarnaast ben ik tegenwoordig ook een stuk positiever over Robert, dus wij groeien dichter naar elkaar toe ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')