Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
naja, je moet wat. Je zit in een loods....
Dit is net als op kantoor. De maand na de kerstborrel heeft iedereen het nog over hoe dronken Tiffany halfnaakt met de CFO aan het rommelen was.
De kunst is om zoveel te drinken dat je na afloop niet meer weet dat Tiffany ook bij jou langs is geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan kerstborrels. Ik wil geen El Che zijn.
Het is meer dat ze iets van kabouter Che in zichzelf zietquote:
Volgens mij is het setje alweer uitgeneukt, of tacktisch buitenbeeld gehouden.. trouwens El_Allesneukert zit helemaal niet te wachten dat Sloomaah in de volgende cyclus in zijn bondje gaat zitten, dus een maand op één slaapkamerquote:
en lopen bekken met Vincentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Even voor @:whuzz, El Che heeft een paar maand geleden ook al flink liggen vozen met de broer van Desmond (die ook deelnemer was)
Juistquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En El Che begon met het stalken van Demi.
... wacht... wat?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Even voor @:whuzz, El Che heeft een paar maand geleden ook al flink liggen vozen met de broer van Desmond (die ook deelnemer was)
Eigenlijk is Desmond pas de eerste, je start precies op het goede moment. En El Che is niet gay of bi, maar misschien een beetje is z'n conclusie nu. Maar hij maakt zich wel zorgen wat de voetbal in Almelo ervan vindt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... wacht... wat?
Dit is veel nieuwe en complex info tegelijk... Hoe kan het dat zoveel mensen daar elkaar kennen, familie zijn, met elkaar neuken...
Is dit de Alabama onder de RLS's ofzo
En die broer van Desmond heeft nu een relatie met een andere winnaar uit de bondgenoten. Ben zn naam kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... wacht... wat?
Dit is veel nieuwe en complex info tegelijk... Hoe kan het dat zoveel mensen daar elkaar kennen, familie zijn, met elkaar neuken...
Is dit de Alabama onder de RLS's ofzo
...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En die broer van Desmond heeft nu een relatie met een andere winnaar uit de bondgenoten. Ben zn naam kwijt.
Mijn god in wat voor Sodom en Gomorra ben ik beland joh?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Desmond pas de eerste, je start precies op het goede moment. En El Che is niet gay of bi, maar misschien een beetje is z'n conclusie nu. Maar hij maakt zich wel zorgen wat de voetbal in Almelo ervan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |