abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2025 @ 11:03:28 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217744506
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dus waar iedereen zo’n grote mond over heeft
Van andermans spullen blijf je af
Ga jij een stapje verder en verbrandt een foto .. ^O^
Eens. Als je hetzelfde terug doet ben je geen haar beter dan die ander.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217744826
Hoe dan ook, de boel staat op scherp. Een brief/actie die de haaien in het spel benadeelt, of een grote teen die te lang de kant van Desmond op staat zijn al risico's op nog een kaart.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217744933
Bonjour Fokgenoten, ik heb een tijdje meegelezen(lag wat achter met kijken de afgelopen weken, maar ben nu bij) en moet toch wat dingen kwijt.

Ik lees menig fok'r posten dat de FEBO Floris en co. voortrekken omdat ze vragen stellen met feiten die Floris elke cyclus leert en dat de FEBO expres deze feiten niet moeten gebruiken, maar dat is naar mijn inziens nou juist benadelen van Floris, het staat de andere bondgenoten toch ook vrij om feitjes te leren? Door de feiten te leren creëren je toch een goede kans om de KO's te winnen?

Daarnaast zou ik ook willen opperen om het vooral te laten om onaardige dingen neer te zetten omdat je iemand niet mag, bijvoorbeeld dat Senna, Floris aan het lijntje houdt en eigenlijk met Davy(?) in een relatie zit. Dat je critisch bent over zo'n snelle verloving en vind dat je eerst moet proberen te daten buiten de loods, is valide. Kort gezegd zorg dat je commentaar gewoon gericht is op gebeurtenissen binnen de loods en speculeren over dingen buiten de loods islam gewoon not done.

De tabak-gate valt eigenlijk geen commentaar op te geven, het ging te ver maar Perla en Desmond zijn ook maar schijnheilig, grote mond en stoer praaterij maar naderhand weer anders lullen (als je het excuus niet gelooft waarom niet gelijk bij het gesprek buiten aankaarten, maar naderhand gaan ze tegen andere aanlullen). Floris opperde het idee en die andere boys waren enthousiast om het daadwerkelijk te doen, Floris is niet een of andere meester in manipulatie, ze zullen allemaal spijt hebben voor de uiteindelijke gevolgen en dat ze te ver gingen (eindelijk denken ze natuurlijk hadden we de tabak maar verstopt ipv het door de plee te spoelen)

En dan als laatste punt, het gebruikt van die goedkope AI is echt beschamend, hoe kun je dat creëren en denken ja die gaan we op groot scherm laten zien, schreeuwerig en heeeeel slecht uitgevoerd.
pi_217745064
Laatste punt volledig eens. AI is nog niet voldoende doorontwikkeld dat je dit voor uitzending kunt inzetten, als dat überhaupt gaat gebeuren. Het oogt en klinkt wat cheap.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217745209
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Laatste punt volledig eens. AI is nog niet voldoende doorontwikkeld dat je dit voor uitzending kunt inzetten, als dat überhaupt gaat gebeuren. Het oogt en klinkt wat cheap.
Hallo freaky40, blij dat wij het eens met elkaar kunnen zijn, want jij bent een van diegene die anders denkt over mijn eerste twee punten. Daarnaast ben ik tegenwoordig ook een stuk positiever over Robert, dus wij groeien dichter naar elkaar toe ;)
pi_217745227
Doeme, nieuwe telefoon post alles twee keer
  zondag 25 mei 2025 @ 12:18:34 #182
168093 Soury
Squeek
pi_217745403
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:03 schreef KapiteinChris het volgende:
Doeme, nieuwe telefoon post alles twee keer
Kweenie hoor, je lijkt zelf wel AI. En als we niet meer onaardig kunnen zijn over bewoners kan je dit hele subforum wel opdoeken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217745426
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Heb 22 jaar gerookt, maar hier geen last van gehad toen ik stopte. Ben overigens alweer 26 jaar 'clean'.
Roken is een verslaving en een hele smerige. Zoenen met een roker doet lijken aan het uitlikken van een asbak. Daar kan geen tandpasta tegenop.

On topic: Als je van een roker het rookgerei afpakt is dat net zo erg als zo'n foto van een vriendinnetje afpakken. Beide is namelijk te vervangen, maar het raakt je wel.
Gia, ik geloof je. Mijn moeder rookt hetzelfde aantal jaren en heeft hier ook nooit last van. Jullie zijn echter zeldzame uitzonderingen, want de meesten mannen/vrouwen, hoe mooi ook, kunnen nog ergere smetvrees hebben dan ik— en tóch die asbakaroma.

Het tandvleesbloed na stoppen ruikt vaak precies zo, terwijl de bron het 2/3 maanden stoppen is. Dat kwetsbare tandvlees moet uiteindelijk weer wennen aan de flosswrijving en als men dan heel lang gerookt heb, kan dat een poosje duren.

Wat de zeldzaam verzorgde gevallen alsnog allen hebben, is de treurige vleug van een apparaat waarvan de batterij na hard werken leeg zijn geraakt. De furby‘s van vroeger, vind ik het beste voorbeeld. Ruikt niet vervelend of naar, maar het heeft zeker iets treurigs, gezien het een subtiel teken is van de afhankelijkheid aan tabak..
pi_217745513
quote:
13s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Kweenie hoor, je lijkt zelf wel AI. En als we niet meer onaardig kunnen zijn over bewoners kan je dit hele subforum wel opdoeken.
Ja, maar kun je niet onaardig zijn over dingen die je daadwerkelijk in de uitzending ziet in plaats van dingen te verzinnen? Simpelweg beweren dat iemand er een andere relatie op nahoudt en hopen dat iemand zijn relatie stuk gaat vind ik te ver gaan, puur omdat je iemand niet mag.
  zondag 25 mei 2025 @ 13:31:16 #185
3542 Gia
User under construction
pi_217746018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het allemaal 'klein bier' al die scheldwoorden. Als ze het wegbliepen is er toch niets aan de hand.
Het eerste anderhalf jaar is er ook nooit een kaart uitgedeeld en er is toch heel wat gescholden door deze en gene. Het uitdelen van die kaarten voor schelden met ziektes is begonnen toen Esther er in zat, wellicht omdat het nogal confronterend is om daarmee te schelden als er iemand bij is die kanker heeft.
Maar goed, sindsdien mag het niet meer en tja, dan moet de Febo ook voet bij stuk houden, wat dat betreft. Ergens ook wel een beetje opvoeding.

Aan de andere kant zijn er streken in het land waar dit gewoon bij het plaatselijke dialect lijkt te horen.
  zondag 25 mei 2025 @ 13:34:48 #186
3542 Gia
User under construction
pi_217746050
quote:
13s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind ik ook. Het is in de loods geen kumbaya, maar hier ook niet. Daarbij is het ook een beetje psychologie van de koude grond om te proberen te verklaren waarom Senna huilde in de loods. Feit is dat het een beetje raar was. Als ze echt zo verliefd is, zou ze niet huilen, maar juist blij zijn om hem weer te zien. Maar ze leek helemaal niet opgetogen, eerder ongemakkelijk en dan dat huilen. Ja, sorry hoor, maar daar mogen we wat van vinden. En we hoeven het niet eens te zijn.

De toekomst, hopelijk zeer nabije toekomst, zal het uitwijzen.
  zondag 25 mei 2025 @ 13:40:52 #187
3542 Gia
User under construction
pi_217746120
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:32 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ja, maar kun je niet onaardig zijn over dingen die je daadwerkelijk in de uitzending ziet in plaats van dingen te verzinnen? Simpelweg beweren dat iemand er een andere relatie op nahoudt en hopen dat iemand zijn relatie stuk gaat vind ik te ver gaan, puur omdat je iemand niet mag.
Jij bent niet goed in begrijpend lezen, geloof ik. Ik heb niet beweerd dat ze er een andere relatie op nahoudt, maar gezegd dat dat me niet zou verbazen, gezien haar reactie toen ze Floris weer zag. Ze leek niet erg blij hem weer te zien en gedroeg zich tamelijk ongemakkelijk. Dan denk ik: Die zit vast weer met Davey gezellig ergens in een saunaatje. Dit is een veronderstelling, geen feit.
En niemand heeft gezegd dat we hopen dat die relatie stuk gaat, maar ik vind dat ze niet bij elkaar passen. Floris houdt niet van die opgespoten lippen en zij gaat daar gewoon mee door. Is toch niet zo raar om dan te bedenken dat dat niet goed zal gaan!!
pi_217746468
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Jij bent niet goed in begrijpend lezen, geloof ik. Ik heb niet beweerd dat ze er een andere relatie op nahoudt, maar gezegd dat dat me niet zou verbazen, gezien haar reactie toen ze Floris weer zag. Ze leek niet erg blij hem weer te zien en gedroeg zich tamelijk ongemakkelijk. Dan denk ik: Die zit vast weer met Davey gezellig ergens in een saunaatje. Dit is een veronderstelling, geen feit.
En niemand heeft gezegd dat we hopen dat die relatie stuk gaat, maar ik vind dat ze niet bij elkaar passen. Floris houdt niet van die opgespoten lippen en zij gaat daar gewoon mee door. Is toch niet zo raar om dan te bedenken dat dat niet goed zal gaan!!
Kijk er zijn wel degelijk mensen die uit hebben gesproken dat ze hopen dat de relatie stuk loopt en dan zullen genieten van de pijn die het Floris gaat doen, misschien jij niet maar andere dus wel. Daarbij is het wel heel simpel om allerlei veronderstelling te gaan maken omdat je 5 minuten van een bezoek hebt gezien, iedereen reageert anders op bepaalde omstandigheden.

Je mag zeker zeggen dat ze niet blij elkaar passen, dat ze te verschillend denken over dingen als lipfillers en hierdoor een relatie niet gaat werken (daarover ben ik het ook eens). Maar dan te gaan speculeren dat ze het met een ander aanhoud moet men gewoon niet doen, hoe je het ook verwoord.
pi_217746790
Het blijft TV. We krijgen niet alles mee dus als er dan wat speculatie om de hoek komt kijken is dat niet zo vreemd. Het hoort ook een beetje bij zo'n RLS. Het is over het algemeen wel duidelijk dat het speculaties zijn, en dan kan men er ook wel eens naast zitten.

Van Britt en Diederik werd ook gezegd dat dat buiten de loods geen stand zou houden, toch zijn die nog bij elkaar. Aan de andere kant keek niemand op van Wesley en Donna, ondanks dat die laatste eigenlijk een ton wilde winnen voor een huwelijk met haar toenmalige vriendje.

Die dacht er tijdens z'n bezoek ook het zijne van :')

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217747213
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
Het blijft TV. We krijgen niet alles mee dus als er dan wat speculatie om de hoek komt kijken is dat niet zo vreemd. Het hoort ook een beetje bij zo'n RLS. Het is over het algemeen wel duidelijk dat het speculaties zijn, en dan kan men er ook wel eens naast zitten.

Van Britt en Diederik werd ook gezegd dat dat buiten de loods geen stand zou houden, toch zijn die nog bij elkaar. Aan de andere kant keek niemand op van Wesley en Donna, ondanks dat die laatste eigenlijk een ton wilde winnen voor een huwelijk met haar toenmalige vriendje.

Die dacht er tijdens z'n bezoek ook het zijne van :')

[ afbeelding ]
Ik kan mij wel vinden in wat je zegt, maar sommige dingen moet men gewoon niet neerzetten. Britt en Diederik zou ik op basis van de beelden die wij hebben gezien ook geen kans van slagen hebben gegeven, maar dat is toch wat anders dan beweren dat iemand "vreemd gaat"? Ik vind het ook niet oké als iemand zou speculeren dat Diederik vreemd gaat door de aparte relatie met Britt, puur doordat je vind dat iemand volgens jou niet de juiste emoties toont.
pi_217747699
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Het eerste anderhalf jaar is er ook nooit een kaart uitgedeeld en er is toch heel wat gescholden door deze en gene. Het uitdelen van die kaarten voor schelden met ziektes is begonnen toen Esther er in zat, wellicht omdat het nogal confronterend is om daarmee te schelden als er iemand bij is die kanker heeft.
Maar goed, sindsdien mag het niet meer en tja, dan moet de Febo ook voet bij stuk houden, wat dat betreft. Ergens ook wel een beetje opvoeding.

Aan de andere kant zijn er streken in het land waar dit gewoon bij het plaatselijke dialect lijkt te horen.
In Den Haag en series als Mocro Maffia hoor je niet anders, daar mag het blijkbaar allemaal wel. En verder is het een manier om je te uiten en dat kan gewoon lekker zijn met dat soort 'verboden woorden' omdat het lekker bekt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand een ziekte toewenst. Dat beweren ze ook niet Den Haag of in series als Mocro Maffia, in Den Haag noemen ze dat woord zelfs een 'werkwoord'..maar we dwalen af.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217750493
De afgelopen weken stond De Bondgenoten bol van drama. Door miscommunicatie, wantrouwen en geruchten gaat het de laatste tijd regelmatig mis in de loods. Nu komt een kijker met een idee dat alles kan veranderen in De Bondgenoten.

Beelden kopen

Op X, voorheen bekend als Twitter, wordt namelijk voorgesteld om een nieuwe spelregel in te voeren: “Idee! De bewoners mogen beelden kopen van hun punten!” Een opvallend voorstel, dat veel kan veranderen in de loods. Het idee is simpel: bewoners kunnen hun verdiende punten inzetten om (delen van) beelden terug te kijken. Bijvoorbeeld om te achterhalen wie verantwoordelijk was voor een actie of uitspraak.

Tabakrel

Zo hadden de Slangen vorige week hun punten bijvoorbeeld kunnen gebruiken om uit te zoeken wie het plan smeedde om hun tabak weg te gooien. Of de productie van De Bondgenoten daadwerkelijk iets met het idee gaat doen, is nog even de vraag. Al veranderde er de afgelopen maanden al wel vaker iets in het programma na klachten.
pi_217752029
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.
Past goed bij "hou me vast" Perla. Als dit pak ik rood, ik zweer het je. Niks. Als dat, ik zweer het je. Niks. Alleen stoer doen en constant ogen rollen en geen greintje empathie.
Behalve voor haarzelf. Omdat haar shag (wat een belachelijke actie was) is doorgespoeld, vertrouwd ze niemand meer en is ze helemaal terug bij af. Dat is inderdaad wel zielig.
Mijn zoon van 15 pist hem nog omver. Ik snap ook echt niet waarom hij zo lang aan het doorzagen was over wat de haaien hadden gedaan... hoe nederig wil je het hebben na 2 dagen?

In contra met wat ik hier allemaal voor tierades neer zet: al heb ik ruzie met iemand, en het is geescaleerd door mij, sta ik vooraan om excuses aan te bieden. Het is het minste wat je kan doen, maar ik heb echt een hekel aan mensen zoals Perla & Desmond die zich voeden met - en zich ook veel beter gaan voelen van - negatieve energie, en het ook op alle mogelijke manieren zo lang mogelijk relevant willen houden. Ja, het was een kutstreek, wat een overrreactie was op wat de slangen deden, 2 dagen later begint Perla weer over hoe klaar ze er mee is, en wat voor 'felle' bitch ze is. Wat krokodillen traantjes erbij, en Desmond zijn stiffy tilt bijna de tafel op door hoe de haaien zich opstellen.

Wat ook kan:
"Sorry van die tabak man, dat ging echt veel te ver en hadden we niet moeten doen. We hebben daarom ook een nieuw blik besteld om de geleden schade te vergoeden."

"Ja was wel een kutstreek, maar geeft niet man, emoties toch?"

(Man hug en bier drinken)
pi_217753677
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 18:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
De afgelopen weken stond De Bondgenoten bol van drama. Door miscommunicatie, wantrouwen en geruchten gaat het de laatste tijd regelmatig mis in de loods. Nu komt een kijker met een idee dat alles kan veranderen in De Bondgenoten.

Beelden kopen

Op X, voorheen bekend als Twitter, wordt namelijk voorgesteld om een nieuwe spelregel in te voeren: “Idee! De bewoners mogen beelden kopen van hun punten!” Een opvallend voorstel, dat veel kan veranderen in de loods. Het idee is simpel: bewoners kunnen hun verdiende punten inzetten om (delen van) beelden terug te kijken. Bijvoorbeeld om te achterhalen wie verantwoordelijk was voor een actie of uitspraak.

Tabakrel

Zo hadden de Slangen vorige week hun punten bijvoorbeeld kunnen gebruiken om uit te zoeken wie het plan smeedde om hun tabak weg te gooien. Of de productie van De Bondgenoten daadwerkelijk iets met het idee gaat doen, is nog even de vraag. Al veranderde er de afgelopen maanden al wel vaker iets in het programma na klachten.
Van Lovereality.nl, die opperen alleen maar dingen die ze van nobody's op X tegen komen. Het is wel een leuke geste, daar niet van, maar ik vraag me af of de FEBO dit serieus neemt. En hoe vaak ik het item 'Wanneer stopt De Bondgenoten?' nu al niet voor heb zien komen? Gewoon het betere knip/plak repeat werk. Zo vullen ze een website met clickbaits shit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217753727
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zeker niet spontaan.
Andermans tabak weggooien heeft geen enkele zin.
En die groep jonge gasten is helemaal sprakeloos, ze weten niet hoe ze moeten uitleggen waarom.
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan? Met dat sprakeloos viel het wel mee. Stelden zich gewoon netjes op, excuses aangeboden if het nou gemeend was of niet.. of was Perla wel echt aan het brullen? Kon geen traantje over haar wangen zien biggelen. Nep dus.
pi_217753738
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:59 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan? Met dat sprakeloos viel het wel mee. Stelden zich gewoon netjes op, excuses aangeboden if het nou gemeend was of niet.. of was Perla wel echt aan het brullen? Kon geen traantje over haar wangen zien biggelen. Nep dus, met haar "terug in haar schulp"
pi_217753777
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 20:01 schreef Hagenesie het volgende:
Waarom zat Roma niet bij het gesprek?
Omdat ze er niets mee te maken had. Waarschijnlijk rookt ze niet, en perla, deskont en petra wel.
pi_217754072
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:59 schreef PenetratorNL het volgende:

[..]
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan? Met dat sprakeloos viel het wel mee. Stelden zich gewoon netjes op, excuses aangeboden if het nou gemeend was of niet.. of was Perla wel echt aan het brullen? Kon geen traantje over haar wangen zien biggelen. Nep dus.
Iemand uitsluiten terwijl ze laatste staan is niet gek als het begin van de cyclus is en ze nog makkelijk kunnen winnen. Haaien halen bijna zeker de top 2 daar konden ze vanuitgaan, dus niet gek om ze uit te sluiten als je ze als sterkste bondje ziet.
pi_217754075
Ze stonden volgens mij ook laatste omdat ze er voor kozen om veel punten uit te geven en daardoor flink te zakken. Als je meer inkoopt kom je lager te staan en hoef je de keer erop minder in te kopen
pi_217754105
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 15:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]
In Den Haag en series als Mocro Maffia hoor je niet anders, daar mag het blijkbaar allemaal wel. En verder is het een manier om je te uiten en dat kan gewoon lekker zijn met dat soort 'verboden woorden' omdat het lekker bekt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand een ziekte toewenst. Dat beweren ze ook niet Den Haag of in series als Mocro Maffia, in Den Haag noemen ze dat woord zelfs een 'werkwoord'..maar we dwalen af.
Ik kom uit Rotterdam en Den Haag. Ik scheld met van alles en nog wat. :D :@ Maar (in beginsel) nooit tegen iemand direct. Daar hou ik dan weer niet van.

Nou laatst toevallig een stel 'asociale tokkies' genoemd en de dame in kwestie een 'Haags viswijf'. Zij begonnen hoor, maar heb me nog een week slecht erover gevoeld dat ik dat zei. :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Cirilico op 26-05-2025 00:15:21 ]
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')