er mogen er de volgende Cyclus echt een hele lading wieberenquote:
psssstquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
wat? Zitten er mensen al 5 maanden in?
Hebben ze geen zelfmoordpillen? Hoe hou je dat vol man.
Floris al bijna 10 geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
wat? Zitten er mensen al 5 maanden in?
Hebben ze geen zelfmoordpillen? Hoe hou je dat vol man.
En dat doet ie heel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in herhaling, maar Robert stookt weer een vuurtje op
* greysbones poetst dr brilglazen even op,...aaahhhhquote:
omg, beroeps-RLS-ers. Soort van uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
psssst
Floris zit er al langer
en Robert heeft er langer gezeten en zit er alweer
Het wordt een soort van Stockholm syndroom. Ze durven niet meer naar buitenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, beroeps-RLS-ers. Soort van uitkeringstrekkers.
Snap ik. Als je al niet durft te playbacken, dan is de buitenwereld wel héél eng.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het wordt een soort van Stockholm syndroom. Ze durven niet meer naar buiten
En Beau zat er ook gruwelijk lang.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
psssst
Floris zit er al langer
en Robert heeft er langer gezeten en zit er alweer
En geen van allen was Floris.. dat is toch goed nieuws?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd voor wat zinloze stats:
Robert zat er van cyclus 4 t/m 10 in en kwam terug in cyclus 15 t/m nu (cyclus 18)
Floris zit er vanaf cyclus 9 tot nu in.
Beau zat er in vanaf het begin en vertrok ook na 10 maanden eindelijk pas.
El Che zit er vanaf cyclus 12 in, Manon vanaf cyclus 15. De rest (op Robert na dus) kwam erna.
Naast de winnaar en verliezer is er ook altijd minstens 1 deelnemer vervangen omdat die vrijwillig vertrok (midden in een cyclus, of na de finale). Al valt over cyclus 6 te discussiėren, want toen vertrok John wegens familieomstandigheden. Was hij wel gebleven, dan zou dat de enige maand zijn geweest waarin niemand vrijwillig vertrokken is.
Het witte shirt van De Gieren leverde in al die maanden slechts 2x een winnaar (Mary en Celine).
Zowel De Haaien, Slangen als De Vossen leverde elk 5x een winnaar tot nu toe.
Hij had 'm als gier best mogen winnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geen van allen was Floris.. dat is toch goed nieuws?
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond is ook wel een overslaande plaat hoor
Justin kan nog steeds niet verkroppen dat Floris hem niet in zijn bondje koos.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Floris: Ben echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperblij met Senna
4e-wiel-aan-de-vrouwenwagen Justin: Ik vertrouw haar niet.
Het zal wel gestonken hebben. Vieze zooiquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar hij is wel stoer, want als het buiten was geweest lagen de haaien nu in het ziekenhuis of tenminste bloedneuzen.
Past goed bij "hou me vast" Perla. Als dit pak ik rood, ik zweer het je. Niks. Als dat, ik zweer het je. Niks. Alleen stoer doen en constant ogen rollen en geen greintje empathie.
Behalve voor haarzelf. Omdat haar shag (wat een belachelijke actie was) is doorgespoeld, vertrouwd ze niemand meer en is ze helemaal terug bij af. Dat is inderdaad wel zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |