Je komt uit Rotterdam en Den Haag.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam en Den Haag. Ik scheld met van alles en nog wat.![]()
Maar (in beginsel) nooit tegen iemand direct. Daar hou ik dan weer niet van.
Nou laatst toevallig een stel 'asociale tokkies' genoemd en de dame in kwestie een 'Haags viswijf'. Zij begonnen hoor, maar heb me nog een week slecht erover gevoeld dat ik dat zei.![]()
Wie is Petra? En Deskont?quote:Op zondag 25 mei 2025 23:07 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Omdat ze er niets mee te maken had. Waarschijnlijk rookt ze niet, en perla, deskont en petra wel.
Petra is de nieuwste Grootkut die eindelijk na 2 maanden een fittierolletje mag doen vanege gestolen tabak , en Deskont is Kletsmond DeBroerVan Exit Gay Brian die te vroeg vlamt , om alles wat duidelijker te makenquote:
Ik snap de wanhoop wel van sommige sites.. en waarom ze ook steevast de kop van Floortje gebruiken om iets "spectaculairs" te meldenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:39 schreef Soury het volgende:
Allemaal nep nieuws. Mag wel wegblijven hier (die site is geen klik waard)
Het is pure klikbait, en sommige mensen gaan er dan ook weer serieus op in.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap de wanhoop wel van sommige sites.. en waarom ze ook steevast de kop van Floortje gebruiken om iets "spectaculairs" te melden
IK WIST gewoon dat het leuk zou vindenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Dat zou streams betekenen, even in schaap mode om clickbait artikelen te geloven.![]()
![]()
Ik zie het hoofd van Floris niet?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap de wanhoop wel van sommige sites.. en waarom ze ook steevast de kop van Floortje gebruiken om iets "spectaculairs" te melden
Je geloofd ook niet vaak wat hé?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het hoofd van Floris niet?
Wel Jan
Nopequote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je geloofd ook niet vaak wat hé?![]()
[ afbeelding ]
En toch blijf je kijken hèquote:Op maandag 26 mei 2025 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook BullShit leeft als het goed gebracht wordt, álles om een saaie Show in leven te houden
Sterker nog, ik weet al wat er over een uur weer herhaald gaat worden... Tabakjatte, Floor kwaad, Mislukte taartbaksel .. niet omdat het leuk is maar omdat het Nieuws moet halenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken hè
Rls bestie![]()
Eerst nog ff livestreams aubquote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KIJKERS KRIJGEN DE MACHTquote:Op maandag 26 mei 2025 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst zien dan geloven.. geen live streams maar live TV Die Daily News lult wel vaker uit de nek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Braafquote:Op maandag 26 mei 2025 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
KIJKERS KRIJGEN DE MACHT
Ik ga Roma, Perla, Desmond, El Che en Floris wegstemmen
Of wacht. Niet Floris. Want die wil kennelijk Senna doen. Dus blijf maar lekker zitten.![]()
Haaievinnetaart. Klinkt idd niet lekker.quote:
Roy krijgt airtimequote:Op maandag 26 mei 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww.. dat valt tegen.. geen TabakjatHerhaling
Dan moet je niet meedoenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:38 schreef DilanoNirvana het volgende:
Roy is stil
Ik snap Demi wel maar op tv gaan is al uit mijn comfortzone
Tattoofemcel heeft idd overal een mening overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maudy bedoel je tochquote:Op maandag 26 mei 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Julia moet dringend wat te neuken krijgen daar
Die zit achter zijn geraniums in Bakkumquote:Op maandag 26 mei 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
Waar is Henny Huisman als je hem nodig hebt...
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Olivier had dit ongetwijfeld beter gedaan, dan DesmondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klopt, maar dit ging om Maudyquote:Op maandag 26 mei 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Julia moet dringend wat te neuken krijgen daar
Penny de Jagerquote:Op maandag 26 mei 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
Tis net die danseres die altijd zo gek danste
Nee Jeezzquote:
Kate Bushquote:Op maandag 26 mei 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Jeezz
Kom niet op haar naam
Ze zingt zo hoog
Kate Bushquote:Op maandag 26 mei 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Jeezz
Kom niet op haar naam
Ze zingt zo hoog
Misschien als ze op zoek zijn naar een nieuwe Dolly dotsquote:
Inval van Ria Brieffiesquote:Op maandag 26 mei 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien als ze op zoek zijn naar een nieuwe Dolly dots
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ria is jaren geleden helaas overleden door kanker
Kinderplaybackshowquote:Op maandag 26 mei 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ben effe klaar met dit soort WC-Eend spelletjes
Nou ja die "Jureerbare" kleuterkook straks is nog twijfelachtgquote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kinderplaybackshow
Kindertriviant
Kinderkookshow
Het moet wel voor iedereen te doen zijn hequote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kinderplaybackshow
Kindertriviant
Kinderkookshow
Je vergeet Jengaquote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kinderplaybackshow
Kindertriviant
Kinderkookshow
Dat is toch wel grappig om te doen, die grote versie. Vond het best spannend.quote:
Vies ventjequote:
Hij is echt sociaalquote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floris de rol van "Lieve Lola" gekregen van de Febo, ondervraag de dames etc
Peter heeft iemand thuisquote:Op maandag 26 mei 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
De Setjes zijn al duidelijker
[ afbeelding ]
Demi legt haar hart bloot tegen Floortje.. Ze is sóóóówwweenzaam this enzo tsja je weetnooit
[ afbeelding ]
Daar mogen die mannen toch over praten als ze dat willen? De dames zijn er zelf bij als iemand probeert "over te stappen". Sletterij komt van twee kanten he.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Best sneu die Demi, hoopt iemand tegen te komen want is erg alleen en dan hoor je die rotzakken praten over van de een naar de ander overstappen alsof het een speeltje is.
Ja, maar alleen blond van onder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |