quote:
Op donderdag 22 mei 2025 18:17 schreef Gia het volgende:[..]
Nou, ik ben nog niet de ergste hier, hoor! Wat dat betreft. Maar, ja, ik stoor me wel aan dat schijnheilige gedrag. Geert en Joey opstoken die shag te stelen en dan onschuldig in het gras de krant uit gaan zitten pluizen, stiekem lachend over het succes van zijn plannetje. Die twee krijgen geel en 'zijn naam is haas'.
En dan denken dat het met een 'sorry' goed te maken is.
Nee, dit gaat nog wat worden, denk ik. En ja, daar geniet ik dan weer van.
Ik leef eerder mee met de mensen in de loods die hier volledig buiten staan, maar wiens sfeer ook verziekt wordt door deze vete. Het hoeft niet 'Kumbaya' te zijn, maar dit soort acties gaat echt te ver.
🙄 Nog een keer.. Floortje had al geel door het schelden na het uitsluiten van de haaien (250pt of niet, het enige wat ze ermee hadden bereikt was hun achterstand inhalen) hij had overlegd met zijn bondje of ze allemaal geel gingen pakken en ze zeiden allemaal ja is goed, en gooiden ze die tabak door de wc.
Eerst vonden ze het rete grappig inderdaad, maar ja, spijt achteraf hebben velen hier nog nooit van gehoord, of van het gezegde
'wie de bal kaatst...'
Nee ipv daarvan gaan we met zijn allen minus een handvol die gore ranzige smerige tyfus perla en haar sidekick Narcisto-boy aanmoedigen 🤮
Ja floortje jankt veel, is emo als ie verliest, maar serieus? 5x finale spelen en jullie lopen allemaal nog met een stalen pokerface rond of er niets aan de hand is? Ja vast 😂
Roma's vreemde intonatie weten we nu wel, zij zelf ook, als ze er op gewezen wordt,en zegt er dan ook sorry voor.
[ Bericht 0% gewijzigd door PenetratorNL op 22-05-2025 20:10:34 (Typo) ]