Dat is wel hoe de gemiddelde woordenwisseling daar gaat jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
"Dat die zich verlagen tot DAT niveau!?"
- "Maar welk niveau is dat dan?"
"Ja, gewoon datzelfde niveau!"
oh, duidelijk.
Nope, te kort door de bocht met haar 'niet te vertrouwen'quote:
Robert is standaard niet te vertrouwen, daar had ze sws gelijk inquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, te kort door de bocht met haar 'niet te vertrouwen'
Never mindquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Robert is standaard niet te vertrouwen al, daar had ze sws gelijk in
Is simpel toch? Die ene had tabak gejat, toen was die andere boos, maar ze kregen feestje en moeten sneks kopen, maar tabakjatters hebben geen punten meer want die hebben ze uitgegeven aan taartprintjes en toen was ruzie over wie dan voor de sneks moet betalen. Dat was toen besloten, maar nu niet meer, en toen gingen alle vrouwen janken. Dat dus. Kom op zeg, ik volg dit pas een week en dit is duidelijk gewoon.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Zoveel gezeik dat ik het niet meer kan volgen.
Internetten kost punten, duurt het nog langer voor ze kunnen zuipen.quote:
Ik heb als excuus dat ik een beetje moe ben, ik me heel erg begin te vervelen als ze weer bezig zijn maar ik geef toe, je zit er al aardig inquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is simpel toch? Die ene had tabak gejat, toen was die andere boos, maar ze kregen feestje en moeten sneks kopen, maar tabakjatters hebben geen punten meer want die hebben ze uitgegeven aan taartprintjes en toen was ruzie over wie dan voor de sneks moet betalen. Dat was toen besloten, maar nu niet meer, en toen gingen alle vrouwen janken. Dat dus. Kom op zeg, ik volg dit pas een week en dit is duidelijk gewoon.
Fijn heerlijk heel de zomer bondgenoten, ik hou er van😜quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Hier wat meer nieuws over de veranderingen per juli a.s. https://lovereality.nl/sb(...)-opeens-op-de-schop/
In een statement schrijft Talpa: “Dat betekent dus nog meer sensatie, spanning en intriges in de soap met echte mensen en echte verhalen. En dat niet alleen: diverse nieuwe ontwikkelingen gaan meer dan ooit voor opschudding zorgen.”quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Fijn heerlijk heel de zomer bondgenoten, ik hou er van😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |