Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Iets met Darwin enzo...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ojaaaa dacht het nietstraks slaan ze elkaar de hersens in, de idioten
Dat is toch die gast die zag dat alle apen bananen lusten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iets met Darwin enzo...
Da's toch mooie TV joh!
Maareh... Wel een 'stok-ponykamp'quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hallo, niks klaar. Een ander heeft iets, tot jij het met geweld afpakt. Dan heb jij het. Dit is barbiewereld niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja iets met evolutie hmmmquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die zag dat alle apen bananen lusten?
Dat zijn holle houten blokken... ongeveer net zo gevaarlijk als iemand met marshmallows bekogelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
Flo trapt die stapel gevaarlijk hard onderuit , onverantwoort zoal wel vaker
Daar heeft iemand ooit een rode kaart voor gekregen. Die ging in iemands broek grabbelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:52 schreef Whuzz het volgende:
"Ik ga met mijn hand er in... doe dat ding in mijn broek... HIJ PAKT HEM...."
Waar kijk ik naar
Jezus, mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft iemand ooit een rode kaart voor gekregen. Die ging in iemands broek grabbelen
Geen gele kaart. Verbaasd mequote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
Vechten om een brief waarvan iedereen de inhoudt moet kennen
Dat krijgt je ervan. Iedereen was nog pissig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan de slangen de lul maken. snel besloten door 3 bondjes
Ja maar dat weet je niet van te voren, het kan een geheime opdracht zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
Vechten om een brief waarvan iedereen de inhoudt moet kennen
Dan zit ze weer in haar onderwijzeres-modusquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
waarom praat die meid... in... slowmooootjion over het uiiiiiitsluuuiiiiten van andereeeeen?
Die geeft les aan downies?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan zit ze weer in haar onderwijzeres-modus
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Is er ergens een plek of plaats binnen Nederland waar ze het dialect van Roma spreken?
Je zult een blaag hebben die thuiskomt van school en ook op dat tempo gaat praten omdat de nieuwe juf dat doetquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan zit ze weer in haar onderwijzeres-modus
Ik hoop voor Robertquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grof geweld bij de brievenbus denk ik
Zware mishandeling met een blauwe plek tot gevolg.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:
Dat zagen we al eerder, en nooit een zwarte brief.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of weer een doodziekje ergens thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zagen we al eerder, en nooit een zwarte brief.
Er gaat iemand die wil vertrekken zonder boete is mijn gok.
Yup, Floris beukte in zijn eerste week Robert meteen tegen die wand bij de brievenbus.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Floris, Senna heeft een onsteking aan d'r gat..............in haar handquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of weer een doodziekje ergens thuis
Die oudere man?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
DBG?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf 7 juli begint DBG trouwens om 20:00. Weet niet of dat alleen de zomertijd is, of gewoon een nieuwe vast tijd.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die oudere man?
Die bijna niks zegt ?
Hebben we nog 1.5 maand om aan de nieuwe tijd te wennenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf 7 juli begint DBG trouwens om 20:00. Weet niet of dat alleen de zomertijd is, of gewoon een nieuwe vast tijd.
Dat gaat toch via een mail.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een kloten tijd zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
lol,quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een kloten tijd zeg.
Andere programma's en films beginnen meestal om 20.30 en dat sluit mooi aan, krijg je dit pffff.
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een kloten tijd zeg.
Andere programma's en films beginnen meestal om 20.30 en dat sluit mooi aan, krijg je dit pffff.
Hoop dat ze over een week pas gaan mailen.. (dat ene puntje aftrek heeft geen zin)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ja en dan die andere 2 het laten opknappen!
Gewoon heel dat bondje geel, dag Floris en El Che
Laffe hond is die Flo, laat anderen het opknappen maar staat wel te gniffelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Tactisch wachten met mailen is wel echt slim trouwens. Weet niet hoe met regels zit, maar paar weken wachten en dan meer punten pakken met mailen is wel geniale move als je zolang mag wachten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hoop dat ze over een week pas gaan mailen.. (dat ene puntje aftrek heeft geen zin)
El Che net zo goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laffe hond is die Flo, laat anderen het opknappen maar staat wel te gniffelen.
Zal wel gratis gegeven zijn. "Oh, je wilt kanker? Zelf weten joh."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
Hoe kunnen ze die tabak betalen zo'n pot is al 40 euro?
Doen ze van hun pgb. Dat maakt het dus persoonlijk, ze naaien lui die dat 'hun eigen geld' gekocht hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
Ik zou wel onwijs pissig zijn hoor. Wel met je poten van andermans spullen afblijven, dat is geen spel meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal wel gratis gegeven zijn. "Oh, je wilt kanker? Zelf weten joh."
Ja en dan ben je er extra zuinig op dus. Zat nog aardig wat sjag in.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen ze van hun pgb. Dat maakt het dus persoonlijk, ze naaien lui die dat 'hun eigen geld' gekocht hebben.
Omdat dat niet mag in een tv programma.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:40 schreef Sjaak-V het volgende:
Misschien mag iedereen een x bedrag aan peuken besteden los van de punten in spel. Je hoort sowieso nooit iemand praten over wat ze aan sigaretten besteden.
Ja oke, maar doordat dat niet mag kan ik mij voorstellen dat dit programma er voor kiest het ook geen onderdeel van het spel te maken en gewoon sigaretten als gift geeft. Niet rokers misschien drank of iets anders cadeau, wat ze niet kenbaar maken in de uitzendingen. Wat denken jullie geven ze hier echt spelpunten aan uit? Dan zou het tactisch heel gunstig zijn om geen rokers in je bondje te nemen, omdat die letterlijk een hoop extra punten verbranden.quote:
Wat KinKiJan zegt, ze hebben een persoonlijk budget dus daar kan je mee doen wat je wil.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:46 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ja oke, maar doordat dat niet mag kan ik mij voorstellen dat dit programma er voor kiest het ook geen onderdeel van het spel te maken en gewoon sigaretten als gift geeft. Niet rokers misschien drank of iets anders cadeau, wat ze niet kenbaar maken in de uitzendingen. Wat denken jullie geven ze hier echt spelpunten aan uit? Dan zou het tactisch heel gunstig zijn om geen rokers in je bondje te nemen, omdat die letterlijk een hoop extra punten verbranden.
Ja want is gewoon een actie van het gehele bondje dus iedereen geel. voor Flo en El Che zou het de 2e geel zijn en dus rood.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Precies. Ik noemde het likken aan bevroren hamburgers een dieptepunt, wat het ook is, maar dat is een onbezonnen actie van 1 iemand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ja want is gewoon een actie van het gehele bondje dus iedereen geel. voor Flo en El Che zou het de 2e geel zijn en dus rood.
Normaal zie je 1 (of 2 spelers) een domme actie uitvoeren en krijgt dan geel. Dit was duidelijk als elke deelnemer van het bondje die zich schuldig maakt aan iets.
Zo zie ik het ook, ze hebben het met z'n vieren bekonkeld. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ja want is gewoon een actie van het gehele bondje dus iedereen geel. voor Flo en El Che zou het de 2e geel zijn en dus rood.
Normaal zie je 1 (of 2 spelers) een domme actie uitvoeren en krijgt dan geel. Dit was duidelijk dat elke deelnemer van het bondje die zich schuldig maakt aan iets.
Een idee hebben is geen kaart. Het uitvoeren van het idee dat levert een kaart op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, ze hebben het met z'n vieren bekonkeld. Ben benieuwd
Zo zal het ook wel gaan, want anders staan Floris en En che buiten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:02 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Een idee hebben is geen kaart. Het uitvoeren van het idee dat levert een kaart op.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Deze aflevering was weer een goed voorbeeld waarom ik Floris vreselijk vind.
Zich (weer) als een bokito gedragen als anderen een keuze maken die niet gunstig voor hem is, met kanker schelden, een vals plannetje smeden om iets van een ander bondje te vernietigen, om maar wat te noemen. Zijn ware aard kwam weer eens tevoorschijn. Over 6 dagen kan hij weer de belangrijkste bewoner spelen, aangezien hij er dan als langste ooit zit volgens hemzelf in de uitzending.quote:
Het is best vaak een split second in beeld tijdens afleveringen. Soms op de achtergrond, soms in de hand van een bewoner die vluchtig achterlangs het groepje loopt waar de camera op is gefocust.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel mooi... ze weten tabak zo lang buiten beeld te houden tot nu! Ben benieuwd hoe de febo heeft zitten dubben hierover
Oh dat, ik dacht omdat hij die blokkentoren omtrapte, dat had ik zelf ook gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zich (weer) als een bokito gedragen als anderen een keuze maken die niet gunstig voor hem is, met kanker schelden, een vals plannetje smeden om iets van een ander bondje te vernietigen, om maar wat te noemen. Zijn ware aard kwam weer eens tevoorschijn. Over 6 dagen kan hij weer de belangrijkste bewoner spelen, aangezien hij er dan als langste ooit zit volgens hemzelf in de uitzending.
Ah ja! Ik luister de bondgenoten terwijl ik lees. Vandaag gemistquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is best vaak een split second in beeld tijdens afleveringen. Soms op de achtergrond, soms in de hand van een bewoner die vluchtig achterlangs het groepje loopt waar de camera op is gefocust.
Ik hoop dat die haaien dit ook moeten vergoeden. Gaan ze de min in.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat die haaien dit ook moeten vergoeden. Gaan ze de min in.
Ik herken die groene filterhulzen dozen ook op een mijl afstand. Maar meestal komt het per ongeluk in beeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is best vaak een split second in beeld tijdens afleveringen. Soms op de achtergrond, soms in de hand van een bewoner die vluchtig achterlangs het groepje loopt waar de camera op is gefocust.
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herken die groene filterhulzen dozen ook op een mijl afstand. Maar meestal komt het per ongeluk in beeld.
De eerste 2 cycli was dit best een ding. Toen werden de rokers echt 'zonder' gezet, omdat men daar geen geld voor over had. Was grappig wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt, daar was ook wel wat gedoe over.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:54 schreef Gia het volgende:
[..]
De eerste 2 cycli was dit best een ding. Toen werden de rokers echt 'zonder' gezet, omdat men daar geen geld voor over had. Was grappig wel.
Hahaha welnee, tis maar 200 gram ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben trouwens benieuwd of die wc niet verstopt raakt van die droge bende
Stereotype inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Deze aflevering was weer een goed voorbeeld waarom ik Floris vreselijk vind.
Het valt me op dat Floris zijn ware aard ook wel wat meer in beeld is. De was van Julia (ik weet van niks) en het tabak gedoe, zijn plannetje maar kan het niet uitvoeren. Eigenlijk had Floris wel wat bonus punten gescoord bij mij maar die zijn weer wegquote:
Zo zie je maar weer dat Floris benadeeld wordtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, Floris beukte in zijn eerste week Robert meteen tegen die wand bij de brievenbus.
Floris kreeg niks, Robert een nieuwe knie
Zo leer je bij. Ik ben zelf helaas roker en volg zo mogelijk alle afleveringen sinds de start.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:54 schreef Gia het volgende:
[..]
De eerste 2 cycli was dit best een ding. Toen werden de rokers echt 'zonder' gezet, omdat men daar geen geld voor over had. Was grappig wel.
Is ook random wel, meestal kwam er met een gele kaart een boodschap op het scherm "bondje X heeft mail", en een zwarte brief was kut nieuws van thuisquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Floris benadeeld wordt
[..]
Zo leer je bij. Ik ben zelf helaas roker en volg zo mogelijk alle afleveringen sinds de start.
Ik herinner me hier niets van.
Net als de zwarte brief, zoals de stem zei, een brief die je niemand gunt.
Ik dacht dat een zwarte brief onheil over thuissituatie betekende.
Maar het was dus een paar puntjes aftrek.
Ja, precies. Ik dacht omg, wie moet na de reclame met spoed terug naar huis.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook random wel, meestal kwam er met een gele kaart een boodschap op het scherm "bondje X heeft mail", en een zwarte brief was kut nieuws van thuis
tot 21.30 uurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Ja dat bedoel ik, jammer maar we doen er niets aan..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een kloten tijd zeg.
Ja als je niks hebt welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
10% eraf van bijna nix is ook erg weinig
Zullen ze het daarom een half uur verlengen, nou ja een half uur zal wel 2x 10 reclame bij zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Morgen moet Roma kiezen. Nah, dan ben je al snel een uur verder...
Op zich staat duidelijk op beeld dat dit plannetje van Floris afkomt. Zijn doel is dat het de slangen punten kost om nieuwe shag te kopen. Dat hij het niet actief heeft uitgevoerd vanwege zijn gele kaart vanwege schelden met een ziekte, waar hij de vorige cyclus El Che nog voor heeft uitgekafferd, doet er wat mij betreft niets aan af dat ook hij gewoon geel verdient.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik vermoed dat ze nog wel gestraft gaan worden voor het stelen van de shag.
Ze moeten toch vanelkaars spullen afblijven?
Mee eens hoor, nog een gele kaart en bye bye Florisquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Op zich staat duidelijk op beeld dat dit plannetje van Floris afkomt. Zijn doel is dat het de slangen punten kost om nieuwe shag te kopen. Dat hij het niet actief heeft uitgevoerd vanwege zijn gele kaart vanwege schelden met een ziekte, waar hij de vorige cyclus El Che nog voor heeft uitgekafferd, doet er wat mij betreft niets aan af dat ook hij gewoon geel verdient.
Dat El Che het er mee eens was, hoeft dan weer geen geel te zijn; het idee kwam van Floris.
Sorry hoor, ik vind dit geen manier om hoger in de ranking te komen: Spullen stelen van anderen, zodat die weer geld uit moeten geven. En zelf dagen vasten om te besparen. Dit moet echt afgestraft worden. Geel voor Floris, Geert en Joey? En vergoeding van de shag. Allebei een nieuwe pot.
Dat zou wel terecht zijn. Wat misselijke streekquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik vermoed dat ze nog wel gestraft gaan worden voor het stelen van de shag.
Ze moeten toch vanelkaars spullen afblijven?
Geert en Joy zijn de daders, Floor en El_Sukkel hebben al geel, die kijken wel uitquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee eens hoor, nog een gele kaart en bye bye Floris
Het zegt genoeg over de personen die het doen.
Ik blijf altijd verbaasd hoe er soms gereageerd wordt als ze worden gekozen voor iets wat niet leuk is.
Zelf gingen ze alle bondjes af en de slangen uit te sluiten
Maar Floor heeft het wel aangedragen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geert en Joy zijn de daders, Floor en El_Sukkel hebben al geel, die kijken wel uit![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dat telt niet, dat is stoken en dat doen ze allemaal daarquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Floor heeft het wel aangedragen?
Jammer. Hopelijk doen ze nog voor de kaarten binnen komen en verliezen ze meer dan 2 euroquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar dat telt niet, dat is stoken en dat doen ze allemaal daar
4 gele kaarten in één groep is dan wel weer een uniekje, dichterbij de toneelhaak waren Frustie&El_Boefjesmaat nog niet eerderquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk doen ze nog voor de kaarten binnen komen en verliezen ze meer dan 2 euro
Dat zou zeker uniek zijn, hoort ook een unieke straf bij, alle 4 een gele kaart is vertrekkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 gele kaarten in één groep is dan wel weer een uniekje, dichterbij de toneelhaak waren Frustie&El_Boefjesmaat nog niet eerder
Ik wens dat ze het nog een keer laten gebeuren, een exit vanwege een rooie kaartquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou zeker uniek zijn, hoort ook een unieke straf bij, alle 4 een gele kaart is vertrekken
Ze weten ze in te houden na een eerste kaart.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wens dat ze het nog een keer laten gebeuren, een exit vanwege een rooie kaartDat flauwe gedreig met alleen maar gele kaarten begint vervelend te worden
Eens!! Je blijft gewoon met je jatten van andermans spullen afquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu een filmpje op insta dat Perla en Desmond erachter zijn gekomen dat en wie hun shag heeft weggegooid.
Geert en die andere flapdrol zijn de slaafjes van El Che en Floris.
Wat je ook vindt van roken, het is de keuze van mensen om het te doen en er geld aan uit te geven. Dit is echt walgelijk gedrag en van mij mogen ze alle vier met een rode kaart naar huis
Als je vrijwillig weg wil met behoud van borg is een rooie kaart best wel handigquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten ze in te houden na een eerste kaart.
Een keer losgaan en dan zo kaart krijgen hebben ze er nog wel voor over, maar voor een tweede kijken ze dan wel uit
Hele slechte verliezers. filmpje insta hier te zien https://www.instagram.com/p/DJ6XQUkiJhf/quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!! Je blijft gewoon met je jatten van andermans spullen af
Asociaal clubje is het.
Dat zat ik mij dus af te vragen of ze dan hun borg wel terug krijgen als ze op die manier weggaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je vrijwillig weg wil met behoud van borg is een rooie kaart best wel handig
Echt asociaal van die lui!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hele slechte verliezers. filmpje insta hier te zien https://www.instagram.com/p/DJ6XQUkiJhf/
In principe word je dan onvrijwillig weggestuurd door de regie, dan moeten ze de borg teruggevenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zat ik mij dus af te vragen of ze dan hun borg wel terug krijgen als ze op die manier weggaan
Dat vraag ik me af, als je dan weg wil zonder je borg te verliezen hoef je maar een paar keer met een ziekte te schelden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In principe word je dan onvrijwillig weggestuurd door de regie, dan moeten ze de borg teruggeven
Door eigen toedoen, dus ik zou zeggen, borg kwijtquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In principe word je dan onvrijwillig weggestuurd door de regie, dan moeten ze de borg teruggeven
Die scheldt nog wel een keer. Dat frustihoofd kan zijn agressie niet bedwingen. En K*****zooi schiet er zo uit als hij weer iets, op een, naar zijn mening, oneerlijke manier, verloren heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:21 schreef Hagenesie het volgende:
Jammer dat de gele kaart voor het shag stelen kwam. Dan waren het misschien twee gele kaarten voor Floris.
Maar volgens mij gaat er nog een heleboel frustratie komen tussen de slangen en de haaien, gezien het voorstukje van gisterenavond.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten ze in te houden na een eerste kaart.
Een keer losgaan en dan zo kaart krijgen hebben ze er nog wel voor over, maar voor een tweede kijken ze dan wel uit
Ik ga er voor zittenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat er nog een heleboel frustratie komen tussen de slangen en de haaien, gezien het voorstukje van gisterenavond.
Ik wat later op de avond, verenigingsverplichtingen, helaas. Maar SBS6 kunnen we opnemen, komt goed.quote:
hihiquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:35 schreef Whuzz het volgende:
Je kunt het weggooien van tabak ook zien als een poging om Perla (of hoe dat ook heet) te helpen stoppen met roken. Begaan met haar gezondheid. Een harde actie, geboren uit liefde!
Je kan het weggooien van Perla's tabak ook zien als een signaal hoe stom het is om tegenwoordig nog als roker in een TV Show te gaan zittenquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:35 schreef Whuzz het volgende:
Je kunt het weggooien van tabak ook zien als een poging om Perla (of hoe dat ook heet) te helpen stoppen met roken. Begaan met haar gezondheid. Een harde actie, geboren uit liefde!
Je kan het ook gewoon zien zoals is: je blijft met je poten van andermans spullen afquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan het weggooien van Perla's tabak ook zien als een signaal hoe stom het is om tegenwoordig nog als roker in een TV Show te gaan zitten
In wezen hebben ze nix, ze zijn met nix gekomen, en 15 gaan ook met nix weer wegquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon zien zoals is: je blijft met je poten van andermans spullen af
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In wezen hebben ze nix, ze zijn met nix gekomen, en 15 gaan ook met nix weer weg
Niet lezen als je bovengenoemde filmpje niet gezien hebt:quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu een filmpje op insta dat Perla en Desmond erachter zijn gekomen dat en wie hun shag heeft weggegooid.
Geert en die andere flapdrol zijn de slaafjes van El Che en Floris.
Wat je ook vindt van roken, het is de keuze van mensen om het te doen en er geld aan uit te geven. Dit is echt walgelijk gedrag en van mij mogen ze alle vier met een rode kaart naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet alleen gestolen maar ook door de wc gespoeld. Daar zal de FEBO echt niet opdracht voor hebben gegeven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Als twee doorgewinterde deelnemers besluiten iets te gaan "stelen" en stoken twee deelgenoten daar mee op om dat te gaan uitvoeren stink die bullshit al van mijlenver
Joy als oud nieuwtje en Greet als nieuw nieuwtje hebben eindelijk hun tv "beurtje" gekregen, iedereen lache Achter weer blij met de kijkcijfersquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet alleen gestolen maar ook door de wc gespoeld. Daar zal de FEBO echt niet opdracht voor hebben gegeven.
Geloof er niks van, plus zijn ze niet ze blij met rookwaar gedoe op tv. Dan hadden ze wel voor eten gekozen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joy als oud nieuwtje en Greet als nieuw nieuwtje hebben eindelijk hun tv "beurtje" gekregen, iedereen lache Achter weer blij met de kijkcijfers
Dus de rokers zijn eigenlijk de echte schuldigen omdat ze roken, ook een leuke twistquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof er niks van, plus zijn ze niet ze blij met rookwaar gedoe op tv. Dan hadden ze wel voor eten gekozen.
Laat maarquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dus de rokers zijn eigenlijk de echte schuldigen omdat ze roken, ook een leuke twist
Dat voel mij ook op.quote:
Dan ga je een gesprek aan met de juf én de directie. Als mevrouw niet normaal gaat doen, dan zet je je kind over in een andere klas.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zult een blaag hebben die thuiskomt van school en ook op dat tempo gaat praten omdat de nieuwe juf dat doet
En het programma duurt alweer iets langer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Helemaal eens, behalve El Che geen geel. Hij heeft het en niet bedacht en niet uitgevoerd. Hij heeft het niet tegen gehouden en vond het wel grappig, maar dat is m.i. geen geel waard. Floris wel, die heeft het bedacht en duo dumb and dumber ertoe aangezet het uit te voeren. Ook nog aanwijzigingen gegeven hoe en wanneer dit te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:19 schreef Cirilico het volgende:
Haha, Floris. Die trapt ten eerste zomaar de jenga-toren omver. Wie doet dat? En hij gaat weer huilen en wraak nemen omdat hij buitenspel is gezet.
En dan durft hij ook nog te beweren dat het de ongeschreven regel is om níet te gaan voor degene die onderaan staat.
Jongen, er is slechts één team geweest dat meerdere keren het team onderaan de min in heeft getrapt. Alle keren waren dat het team van Floris. Huichelaar eersteklas. Leugenaar zelfs.
En dan het tabak weggooien van een ander team puur uit wrok. Hoe walgelijk en kinderachtig en onsportief. Andersom was de wereld te klein geweest.
80% Van Nederland onderkende dit problematische gedrag van hem al. Aan de overige 20%: als je nog steeds aan zijn kant staat, dan ben je zelf walgelijk van karakter. Dan ondersteun en faciliteer jij dit soort gedrag. Waarom? Omdat hij volgens jou een knap koppie heeft? Zo ja, dan ben jij iemand die gemakkelijk discrimineert.
Dit gedrag valt geenszins goed te praten.![]()
Ik mag hopen dat El Che en Floris hun tweede gele/hun rode kaart krijgen. Want dit hebben zij gezamenlijk gedaan. Daarnaast heeft Floris dit plan bedacht. Zij zijn medeplegers.
Manon werd ook gestraft voor "heling" toen ze van Roma een slokje gestolen wijn accepteerde. Maar FEBO kennende zullen ze die twee er niet uitgooien.
Ik ben er echt blij mee. De eerste cyclussen was er constant heibel over tabak. Nog vermoeiender dan de liefdesverhaallijnen. Maar parallel aan het supermarktverbod is dat allemaal verdwenen gelukkig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel mooi... ze weten tabak zo lang buiten beeld te houden tot nu! Ben benieuwd hoe de febo heeft zitten dubben hierover
Tsja,als het geile koppeltjes vormen stagneert, Sloma&El_Geil is een aflopende zaak.. dan moet er andere scriptjes aangeboord worden.. dingentjes jatten is de No 2 danquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ben er echt blij mee. De eerste cyclussen was er constant heibel over tabak. Nog vermoeiender dan de liefdesverhaallijnen. Maar parallel aan het supermarktverbod is dat allemaal verdwenen gelukkig.
Ik kan mij goed voorstellen dat vertrek door eigen schuld je uitsluit van het behoud van je borg. Net als met verzekeringen. Opzet en eigen schuld zijn over het algemeen uitgesloten. En terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je vrijwillig weg wil met behoud van borg is een rooie kaart best wel handig
Fair enough. Ik zie Che liever ook niet gaan. Maar Floris en die andere twee machtsgeile meelopers wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal eens, behalve El Che geen geel. Hij heeft het en niet bedacht en niet uitgevoerd. Hij heeft het niet tegen gehouden en vond het wel grappig, maar dat is m.i. geen geel waard. Floris wel, die heeft het bedacht en duo dumb and dumber ertoe aangezet het uit te voeren. Ook nog aanwijzigingen gegeven hoe en wanneer dit te doen.
Da's dus ook illegaal aanbieden van afval toch? Na wegsturen meteen door naar de celquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet alleen gestolen maar ook door de wc gespoeld. Daar zal de FEBO echt niet opdracht voor hebben gegeven.
En geel!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
En nog een paar punten eraf.. vanwege jatte
En dah whast
[ afbeelding ]
Ah, mooi.. da's 4 gele kaarten in 1 bondjequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
Ze houden het bij woorden.
Persoonlijk had die gluiperige Floor een klap op z'n arrogante pokken-bek gehad.
Floris verdient rood en direkt opzoutenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Schijnheilige zak; zelf het balletje opgooien en nu zeggen dat het niet goed valt te praten.
Precies zoals Desmond zegt, gewoon een stiekem ventje.
Elk bondje moet aangeven hoeveel van de 300 te verdienen punten ze willen hebben. Je wint alleen als je NIET de hoogste en NIET de laagste bent.quote:
Sowieso mijn twijfels over een echte juf voor een klas staan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
Roma die als een kleuter uitlegt wat de beste puntengrens is... Mijn god. Het zal je juf zijn...
Verweer,quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk dat niet het hele team geel krijgt, ze hebben het met het hele team bedacht.
Nou nou, het is niet alsof ze een terroristische aandlag hadden bedacht ofzo he. Voor het bedenken van een kutgrap krijg je geen straf, alleen voor uitvoeren ervan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk dat niet het hele team geel krijgt, ze hebben het met het hele team bedacht.
Sterker nog: degeen die t bedacht heeft, heeft niets gekregen. Grote schijnheilige klojo doet alsof zn neus bloedtquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Fylax het volgende:
Het is net groep 8 kampquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Oooh, het weggooien van de tabak was gewoon een leuk grapje dat ze ineens, zomaar, woepsie, echt hadden gedaan.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Perla: "Ze zijn voor mij LUCHT"
In elk geval wel frisse, rookvrije, lucht
Doen ze ook, bedenkers hebben nog nooit geel gehad. Wel de uitvoerders.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:54 schreef schetterklep het volgende:
Lekkere inconsistente febo ook. Die zien ook wat er gebeurt is en wie er achter zat. Eigen regels dan ook goed toepassen
Houd ze wel van trekken, en wil hij graag getrokken wordenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, je hoeft 'm ook niet te trekken Perla, gewoon alleen aanhoren
lol , dat zou best leuk zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Perla moet even die foto van Senna weg pikken van Floris kamer… Perla geel en Floris zeer waarschijnlijk rood..
Foto in de houtbrander, doei Sennaquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Perla moet even die foto van Senna weg pikken van Floris kamer… Perla geel en Floris zeer waarschijnlijk rood..
Guttegut... gaat het? Wil je een glaasje water?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Sterker nog: degeen die t bedacht heeft, heeft niets gekregen. Grote schijnheilige klojo doet alsof zn neus bloedt
Dat pendelen heb ik nooit begrepenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Neehee ze moet er geen Voodoo-vloek over uitsprekendat kan Perla niet
net als pendelen![]()
Roma kwam zelf met het idee om de haaien uit te sluiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Guttegut... gaat het? Wil je een glaasje water?
Ja, floris had t bedacht om die tabak weg te gooien. Hij had al geel, en vroeg aan zijn bondje om allen geel te pakken en iets te doen bij het bondje wat hun had uitgesloten... ze staan veruit laatste, dus waarom hun uitsluiten? Het enige wat er kon gebeuren is wat achterstand inlopen. Romaaaa zei nog: ze helpen ons ook, en was ook tegen dat besluit.. de enige 2 schijnheilen zijn die kale baardmans en die vieze Perla met haar 46" kont. Ze kregen de bal terug gekaatst. Meer niet.
Wat heeft die kont er nu mee te maken, iets over het uiterlijk van iemand zeggen is laag🤮quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Ja, floris had t bedacht om die tabak weg te gooien. Hij had al geel, en vroeg aan zijn bondje om allen geel te pakken en iets te doen bij het bondje wat hun had uitgesloten... ze staan veruit laatste, dus waarom hun uitsluiten? Het enige wat er kon gebeuren is wat achterstand inlopen. Romaaaa zei nog: ze helpen ons ook, en was ook tegen dat besluit.. de enige 2 schijnheilen zijn die kale baardmans en die vieze Perla met haar 46" kont. Ze kregen de bal terug gekaatst. Meer niet.
El Che heeft haar al genoeg gepakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Roma: "Waarom pak je mij dan niet"
Nou Roma, nadat we je hoorde praten, hoefden we niet meer
Jammer, stelen uitlokken vind ik wel andere orde maar goed, heeft die gelukquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doen ze ook, bedenkers hebben nog nooit geel gehad. Wel de uitvoerders.
Als je Floris zelfs hier niet schijnheilig vindt, mag je zelf ook best wel een slokje nemen van dat water.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Die heeft haar de klemtonen genaaidquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
El Che heeft haar al genoeg gepakt.
Ben te nieuw hier... hebben die geneukt?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
El Che heeft haar al genoeg gepakt.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben te nieuw hier... hebben die geneukt?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Wat heeft die kont er nu mee te maken, iets over het uiterlijk van iemand zeggen is laag🤮
Ja, tot de volgende brainfart.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan de 4 heren nu uiteindelijk volwassener zijn?
Wat denk je zelf, het script krijgen ze van de Feboquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan de 4 heren nu uiteindelijk volwassener zijn?
Slagroomspuit er in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh.. moet zij ook niet es wat te neuken krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Vandaag is rood....quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh.. moet zij ook niet es wat te neuken krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Perla is een zak stront in de vorm van een mens. Zo beter dan, sneeuwvlokje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Wat heeft die kont er nu mee te maken, iets over het uiterlijk van iemand zeggen is laag🤮
Ze heeft eindelijk haar beurt, na bijna 2 maanden in de schaduw buiten beeld gezeten te hebben.. gun dat mens ook haar moment of famequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:15 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Perla is het zak stront in de vorm van een mens. Zo beter dan, sneeuwvlokje?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:15 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Perla is een zak stront in de vorm van een mens. Zo beter dan, sneeuwvlokje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Sloma is nog erger dat Floortje..die wil de volgende cyclus vast bij Flo neukenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Roma willde gewoon even broccolihoofd knuffelen. Broccolihoofd meteen existentiele crisis...
Hoezo is hij schijnheilig? Hij is genaaid door iedereen, heeft 4, 5x in de finale gestaan, heeft zijn plek weggegeven aan anderen, zijn bondje was al VER laatste dus totaal geen bedreiging. Ze konden alleen wat achterstand in lopen. De tabak wegflikkeren (en ik rook zelf ook) was inderdaad wat rigoreus, en ik zou zelf ook lichtjes geirriteerd raken als mij dat zou gebeuren, maar ik zou geen team uitsluiten dat dik laatste staat. Ik bedoel waarom?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je Floris zelfs hier niet schijnheilig vindt, mag je zelf ook best wel een slokje nemen van dat water.
Je krijgt er geen geel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |