Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Inclusiviteit! Mooi! Wist niet dat jij zo woke was.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Die spelregels daaromtrent mogen wel eens veranderen. Iedereen verdiend een kans tijdens opdrachten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inclusiviteit! Mooi! Wist niet dat jij zo woke was.
Het is waarschijnlijk de manier waarop iets wordt gezegdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn toch ook blij dat ze uit hun bondje is?
Dat dus en Flo was maar wat blij.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn toch ook blij dat ze uit hun bondje is?
Als Robert een kip wordt en dan pok pok roept is het primaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Kan het haaienlogo niet veranderd worden in blauwe haantjes. Kunnen ze voortaan 'Cock Cock' roepen..
Wat heeft Robert met die haaien te maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Robert een kip wordt en dan pok pok roept is het prima
Niksquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat heeft Robert met die haaien te maken?
Tis weer roma tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft de Regie echt nix beters uit die 24uur kunnen vissen?
Ja, ik was de weg al snel kwijt...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
"Ik zei dat die zei dat die hoorde dat zij heeft gezegd dat hij dat van mij zou hebben maar die heeft het helemaal niet van mij"
Ik blijf licht allergisch voor haarquote:
Nou tamme konijnenhok, afgelopen maand was ook wel een topmaand.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt nooit mee inde eerste week van de nieuwe cyclus om dat tamme konijnenhok op te stoken.. wie het eerste zijn nek uitsteekt
Ja dat klopt, dat was briljant opgebouwd getreiter , maar ik bedoel de eerste dagen vd week, met 5 nieuwen die allemaal katten uit bomen gaan kijken , lastig die eerste stook op te zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou tamme konijnenhok, afgelopen maand was ook wel een topmaand.
...op een platvorm hoog in een boomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
Potverdorie.
Hoopte op een 24-uurs opdracht.
24 uur in een tentje wonen.
Speelt hij wel is het niet goedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel een gesprek gehad Achter, dat teamleden ook wel een willen
Klopt, het is een slimme jongen, die weet precies wanneer die moet scorenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speelt hij wel is het niet goed
Speelt hij niet is het ook niet goed
Beweerde we?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
Ooit beweerden we met realiteiten dat er ingehuurde acteurs meededen.
Met Roma heb ik nu mijn twijfels.
Mag hem wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Wanneer komt Jan weer
Ben die Mark zo zat
Een heullll stuk!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond is wel een stuk minder sympathiek dan zn broer.
Heeft niets met inclusiviteit/woke te maken dus niet gaan schelden ben namelijk anti-woke!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inclusiviteit! Mooi! Wist niet dat jij zo woke was.
Je zegt letterlijk dat iedereen moet meedoen. Maar goed... Dan heb je dat niet gezegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft niets met inclusiviteit/woke te maken dus niet gaan schelden ben namelijk anti-woke!
Ja en? Dat heeft gewoon met het spel te maken en niet de personen. Gaat gewoon over eerlijk spel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat iedereen moet meedoen. Maar goed... Dan heb je dat niet gezegd.
Ja hij is overduidelijk heel anders dan zijn broer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Roma zo denigrerend elke keer haar meisje noemen, ze is een vrouw van 25.
Ik vond Sieneke best leuk en Nederlands. Dan schaam "ik" me meer voor die meid op blote voeten, Trebble, Misses nogwat met een klok, die valszingende indiaan, de topper senioren met lampjes, Mia en Dion, en iedereen die ik vergeten ben.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Sieneke, de grootste schande die we ooit gestuurd hebben naar dat festival
Dan ben ik wel nieuwsgierig wat jij gay vibes vindt? Geen extensions, opgespoten lippen of nep wimpers? Of de Songfestival kennis (dat zou een hint kunnen zijn, voor mannen)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:44 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind die Demi ook wel gay vibes uitstralen, wat denken jullie?
ijshockey spelen, maar vooral een niet echt vrouwelijke uitstraling (en misschien komt dat idd door het niet hebben van al die rare fratsen zoals opgespoten lippen etc). Kan het mis hebben hoor maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik wel nieuwsgierig wat jij gay vibes vindt? Geen extensions, opgespoten lippen of nep wimpers? Of de Songfestival kennis (dat zou een hint kunnen zijn, voor mannen)
Bij sommige opdrachten hangt het van handigheid af en geluk. Dan maakt het niet uit wie hem speelt, want je weet van tevoren niet hoe het uit gaat pakken. En die opdrachten vermijdt Floris. Bang om te falen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet elk team? Beste speler inzetten? Want ze willen winnen?
Hij speelt alleen als hij weet dat hij kan winnen. Anders niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speelt hij wel is het niet goed
Speelt hij niet is het ook niet goed
Kan hij daar weer op kicken...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij sommige opdrachten hangt het van handigheid af en geluk. Dan maakt het niet uit wie hem speelt, want je weet van tevoren niet hoe het uit gaat pakken. En die opdrachten vermijdt Floris. Bang om te falen.
Als het iets is waar je eerst voor mag oefenen, zoals die boards en die eenwielers, en hij kan het, dan speelt hij ook. En dat vind ik verder prima. Maar gisteren met die tent inpakken, heeft hij liever dat iemand anders afgaat. Zo ook met de songfestivalkwis. Niemand bij de haaien wist daar veel van af, maar Floris ging hem niet spelen.
Nee, die speelt alleen waarvan hij weet dat hij het waarschijnlijk wint.
Denk dat Floris zo geholpen is omdat ze hopen dat Floris en Senna dan gaan trouwen, als ze beide een ton gewonnen hebben. En dat is dan het bondgenoten sprookjeshuwelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Weer de Haaien onderaan. Als de FEBO dat maar goed gaat vinden dus er zullen vast wel verbazende trucs worden uitgehaald om het puntental om hoog te poken waardoor ze toch weer in de finale kunnen komen, als ze het zelf weer niet verpesten....FEBO blijft niet helpen!
Wel een mooi stukje, Robert dropt een bom en Roma en Manon vechten het uit, zag je hem genieten?Die Manon is echt een snitch. Die gaat geen leuke maand tegemoet.
Ze is groot en geen tuttig meisje, maar verder gewoon een zeer sportieve meid. Zie daar niets gays in.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:44 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind die Demi ook wel gay vibes uitstralen, wat denken jullie?
Apart, niet alle vrouwen willen er uit zien als een barbie (gelukkig maar)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 04:24 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
ijshockey spelen, maar vooral een niet echt vrouwelijke uitstraling (en misschien komt dat idd door het niet hebben van al die rare fratsen zoals opgespoten lippen etc). Kan het mis hebben hoor maar we gaan het zien.
Volgens mij is ze wel gayquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze is groot en geen tuttig meisje, maar verder gewoon een zeer sportieve meid. Zie daar niets gays in.
Inderdaad. De eerste van de nieuwelingen wiens ware aard blijkt tegen te vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Desmond is wel een stuk minder sympathiek dan zn broer.
Eens. Zo denigrerend over Roma. "Dat meisje...." Ze is een vrouw van 25! Hij is een jongetje van 30! Jongens zijn met 30 vaak ook niet helemaal volwassen (er zijn uitzonderingen) en dat blijkt wel als je naar de kereltjes in de loods kijkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Inderdaad. De eerste van de nieuwelingen wiens ware aard blijkt tegen te vallen.
Hij komt mij eerder over als een sukkel die maanden zijn broer gezien heeft op tv, en later thuis samen met hem alle ins en outs hebben doorgenomen en nu broertje op tv mag en een act heeft vezonnen van "Ik ga het effe helemaal anders doen.."quote:Op zondag 18 mei 2025 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Zo denigrerend over Roma. "Dat meisje...." Ze is een vrouw van 25! Hij is een jongetje van 30! Jongens zijn met 30 vaak ook niet helemaal volwassen (er zijn uitzonderingen) en dat blijkt wel als je naar de kereltjes in de loods kijkt.
Als je denkt dat je kan winnen een spel spelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij speelt alleen als hij weet dat hij kan winnen. Anders niet.
Kan ook, ik vind het maar een kneus.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij komt mij eerder over als een sukkel die maanden zijn broer gezien heeft op tv, en later thuis samen met hem alle ins en outs hebben doorgenomen en nu broertje op tv mag en een act heeft vezonnen van "Ik ga het effe helemaal anders doen.."
*zucht* Gaat erom dat anderen niet mogen spelen op zo'n moment. Ook niet als die eveneens denken dit spel wel te kunnen nailen. Anderen kunnen ook topo winnen! Maar nee, Floris heeft dat al vaak gewonnen, want hij zit er al heel lang in, tenslotte, dus anderen die zich nog niet hebben kunnen bewijzen, mogen zich niet bewijzen, want Floris speelt. Punt uit.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je denkt dat je kan winnen een spel spelen
Goh wat een gekke gedachte
Als het uiteindelijk gaat om de meeste punten scoren
Het meest trieste is dat met deze Broer van gimmick de weg open ligt voor ladingen aan famlile van exdeelnemers, lijkt leuk voor tv maar is armoede ttroef weerquote:
Tja, de broer van Floris, de tweelingzus van Emma...quote:Op maandag 19 mei 2025 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het meest trieste is dat met deze 'Broer van'- gimmick de weg open ligt voor ladingen aan familie van ex-deelnemers, lijkt leuk voor tv maar is armoede troef weer
Zuchtttquote:Op maandag 19 mei 2025 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* Gaat erom dat anderen niet mogen spelen op zo'n moment. Ook niet als die eveneens denken dit spel wel te kunnen nailen. Anderen kunnen ook topo winnen! Maar nee, Floris heeft dat al vaak gewonnen, want hij zit er al heel lang in, tenslotte, dus anderen die zich nog niet hebben kunnen bewijzen, mogen zich niet bewijzen, want Floris speelt. Punt uit.
Hier heb je wel gelijk inquote:Op maandag 19 mei 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zuchttt
9 van de 10 keer willen anderen niet spelen
Maar goed
Floris is toch de boeman
Wat hij ook doet
Sexdiscussie met Julia Manon Peter Joey is echt interessantquote:Op maandag 19 mei 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
GotOgot weer 'n discuzeur met Mien KlemTOON
Zo te zien aan het hoofd van Manon vind ze het onderwerp maar niksquote:Op maandag 19 mei 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sexdiscussie met Julia Manon Peter Joey is echt interessant![]()
![]()
Joey wil welquote:Op maandag 19 mei 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
Zie dat handje over haar rug gaan.
[ afbeelding ]
Sexy ook die witte sokken in die badslippersquote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Joy houdt Manon goed vast.. claimen is prio![]()
[ afbeelding ]
Das hip Fritsquote:Op maandag 19 mei 2025 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sexy ook die witte sokken in die badslippers
Ja ik ging er ook van steigeren....dat meisje....waar haalt dat knulletje het vandaanquote:Op zondag 18 mei 2025 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Zo denigrerend over Roma. "Dat meisje...." Ze is een vrouw van 25! Hij is een jongetje van 30! Jongens zijn met 30 vaak ook niet helemaal volwassen (er zijn uitzonderingen) en dat blijkt wel als je naar de kereltjes in de loods kijkt.
Ik ben er nu al klaar meequote:
Sws, hij mag na een maand wel weer ophoepelen. Maar een beetje drama..quote:Op maandag 19 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben er nu al klaar mee
Brijan was echt veel leuker
Lijkt wel een jongere uitvoering van Erik ten Hag.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben er nu al klaar mee
Brijan was echt veel leuker
Als je wilt winnen is dat wel slim. De rest is allemaal minder in topo. En het is geen sociale werkplaats.quote:
Kurhaus is toch algemene kennisquote:Op maandag 19 mei 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af, maar ik kom uit Zuid-Holland
Zo ego van Florisquote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Domme keus van de haaien weer om Floris te laten spelen
Ja dat zag er niet goed uit tussen Flo en Senna maar wat wil je ook, elkaar net leren kennen en hij wil nog maanden in de loods blijven en dat op deze leeftijd.quote:
Senna 'n rijke vent aan de haak geslagen? dan ga je toch niet wachten op zo'n hoop egoquote:Op maandag 19 mei 2025 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat zag er niet goed uit tussen Flo en Senna maar wat wil je ook, elkaar net leren kennen en hij wil nog maanden in de loods blijven en dat op deze leeftijd.
Ze gaf die ander ook de bons voor Flo en nu gebeurd Flo hetzelfde.
Is om geld op te halen voor mensen met kankerquote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een berg op fietsen is voor mij sport.
Volgens mij gaat dat niet gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ohhh Senna please maak het uit met Floris, ik wil drama
Dat weet ik, en voor dat fietsen ze een berg op.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is om geld op te halen voor mensen met kanker
Nou jaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weet ik, en voor dat fietsen ze een berg op.
Afwachten.quote:
En daar gaat het ( als ik het voorfilmpje goed inschat ) wel omquote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Maar als je echt verliefd bent, dan blijf je niet maanden in een loods zitten, met een kans van 1 op 16 om te winnen.
Denk het ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar gaat het ( als ik het voorfilmpje goed inschat ) wel om
Geen idee wat fillers verwijderen kostquote:Op maandag 19 mei 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze wil natuurlijk dat hij blijft omdat haar centjes bijna op zijn
Hij speelt vrijwel elke maand de laatste knock-out. Je moet dan een beetje geluk hebben...quote:Op maandag 19 mei 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Zeker de finale halen.
Dat hebben we gezien onlangs.
Meer dan je lippen laten vullenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee wat fillers verwijderen kost
En Floortje moet effe snel die 2e ton mee naar huis nemen, want de hele familie denkt dat Floortje wel elke cyclus in de finale staatquote:Op maandag 19 mei 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze wil natuurlijk dat hij blijft omdat haar centjes bijna op zijn
Die hebben al geneukt, die zijn niet interessant maarquote:Op maandag 19 mei 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
Nou, het is nu genoeg.
Straks de volgende koppel.
Ja maar Juf staat al 5 maanden droog, die wil ff de schade in halenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die hebben al geneukt, die zijn niet interessant maar
[ afbeelding ]
Ze heeft gelijk, ze pakt de eerste de beste die wil, en elke cyclus weer versequote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja maar Juf staat al 5 maanden droog, die wil ff de schade in halen
Als ze 20 kerels op een avond zoent ben je ook wat van het padje af.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, ze pakt de eerste de beste die wil, en elke cyclus weer verse
* Li0nHeart geeft @spapaars wat spijkers voor bij het lage waterquote:Op maandag 19 mei 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
Ik sta altijd achter jouw zegt Floor, opgesloten in een loods.
Voorspelling: Die gaat winnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Febo zal een tandje bij moeten zetten om Floortje weer in de finale te krijgen
Tis hem van harte gegundquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voorspelling: Die gaat winnen.
Daarom blijft hij nog een maand langer, na te hebben gezegd te vertrekken.
Het is wel de bedoeling dat ze drama maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja altijd commentaar.
Een pot pindakaas kost toch niet zo veel?
Ik denk niet dat het om de kosten gaat.. maar het opmaken door één persoonquote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja altijd commentaar.
Een pot pindakaas kost toch niet zo veel?
Ja maar uiteindelijk gaat het wel om kosten. Hoeveel punten eet je op en is dat uit verhouding met de rest. Als iemand weinig eet, maar het is wel duur is dat veel groot probleem dan als iemand meer eet, maar minder punten kost. Ik zou denken dat 1 pot pindakaas per week niet boeit als dat je enige beleg is dan lijkt mij dat te overzien.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om de kosten gaat.. maar het opmaken door één persoon
Gaat niet alleen om de pindakaas, Sloma vreet de godganse dag zonder overleg door, chocopasta, pitabroodjes, wrapvellen, en wat de regie allemaal nog niet laat zienquote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk gaat het wel om kosten. Hoeveel punten eet je op en is dat uit verhouding met de rest. Als iemand weinig eet, maar het is wel duur is dat veel groot probleem dan als iemand meer eet, maar minder punten kost. Ik zou denken dat 1 pot pindakaas per week niet boeit als dat je enige beleg is dan lijkt mij dat te overzien.
Het is wonderbaarlijk dat ze niet volledig dicht groeitquote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om de pindakaas, Sloma vreet de godganse dag zonder overleg door, chocopasta, pitabroodjes, wrapvellen, en wat de regie allemaal nog niet laat zien
Die uit EJVJL ligt vast nog wel ergens in het opslaghok van de febo.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik neem toch aan dat het een levensgrote variant wordt
Ieder van ons, hier, had dit beter gedaan dan Floris.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Domme keus van de haaien weer om Floris te laten spelen
Ik denk dat Senna echt niet op Floris zit te wachten en mogelijk gewoon al een relatie heeft met Davey de Bokser, wat niemand nog mag weten. Ze moet dan toneel spelen tegenover Floris. Zodra hij uit de loods komt, moet ze open kaart spelen en dat moment stelt ze liefst zolang mogelijk uit. Hoe langer Floris in de loods blijft, hoe langer Senna de schijn op kan houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Maar als je echt verliefd bent, dan blijf je niet maanden in een loods zitten, met een kans van 1 op 16 om te winnen.
Dat ja, ze kennen elkaar ook eigenlijk helemaal niet. En hij blijft het echt leren kennen ook maar uitstellen met de bekende smoesquote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Met als voorbeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja, ze kennen elkaar ook eigenlijk helemaal niet. En hij blijft het echt leren kennen ook maar uitstellen met de bekende smoes
Dat aanzoek was een lachertjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met als voorbeeld.
Dat belachelijke huwelijksaanzoek.
En ook dat hij zijn emoties niet onder controle heeft.
Floris gedraagt zich als een volwassene, maar aan alles zie je dat hij nog een wat puberale jongen is.
Verwend met name of het enigst kind in de familie is die alles krijgt van zijn rijke ouders. En als hij het niet krijgt, gaat hij stampvoeten, schoppen tegen meubilair, krijsen en janken. Beter pakt hij zijn 24 uur en vertrekt hij al eerder. Hij wil toch zo graag weg! Nou opbokken dan, je weet waar de poort is!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met als voorbeeld.
Dat belachelijke huwelijksaanzoek.
En ook dat hij zijn emoties niet onder controle heeft.
Floris gedraagt zich als een volwassene, maar aan alles zie je dat hij nog een wat puberale jongen is.
Hij is geen enigst kind, gezien zijn grote broer Pieter. Maar wel de jongste. En ik heb de indruk dat er binnen dat gezin nogal wat prestatiedruk was. Dat fanatisme moet ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verwend met name of het enigst kind in de familie is die alles krijgt van zijn rijke ouders. En als hij het niet krijgt, gaat hij stampvoeten, schoppen tegen meubilair, krijsen en janken. Beter pakt hij zijn 24 uur en vertrekt hij al eerder. Hij wil toch zo graag weg! Nou opbokken dan, je weet waar de poort is!
Het maakte Senna ook nix uit oftie daar blijft of naar huis toe komt.. da's echte liefdequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:38 schreef freaky40 het volgende:
Het had het ultieme droomscenario geweest dat Senna het op camera met Fleuris uit maakte. Ik denk ook de natte droom van de FEBO. Dacht even dat ze dit ging doen, maar helaas. Deze relatie is doomed buiten de poort, je merkt dat aan alles.
Ze is bang dat hij spijt krijgt als hij eerder naar huis komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het maakte Senna ook nix uit oftie daar blijft of naar huis toe komt.. da's echte liefde[ afbeelding ]
Wat het allemaal zo lollig maakt voor ons, is dat Floortje zelf, en de hele FloorClan thuis echt denkt Floortje deze maand effe die ton gaat krijgen. pakken omdat 'ie daar denkt recht op te hebben na al die maandenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze is bang dat hij spijt krijgt als hij eerder naar huis komt.
Tja, als hij de ton laat schieten en voor haar naar huis komt en zij maakt het dan uit, dan krijgt hij er spijt van dat hij die ton heeft laten schieten. Oh, dat gaat een knallende ruzie worden!! En die maken we dan niet mee. Misschien via de media???
Tja, Febo kan het enigszins sturen met spellen die Floris liggen. En de Knock outs door vragen te stellen die bij Floris' feitjes zitten. Maar de finale is niet totaal te sturen. Zelfs al zou hij weten welk nummer hij moet kiezen, dan nog kan het bij gelijkspel of winst van de tegenstander, gestolen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat het allemaal zo lollig maakt voor ons, is dat Floortje zelf, en de hele FloorClan thuis echt denkt Floortje deze maand effe die ton gaat krijgen. pakken omdat 'ie daar denkt recht op te hebben na al die maanden
Om de Floris-fans te pesten: de haaien krijgen vast stiekem gratis eten van de FEBO.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Zo kan het ook.. klimmen in de ranking door geen boodschappen te toen
[ afbeelding ]
Ik vind hem fysiek ook erg sexy. Maar knap af op zijn gedrag.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
En Justin glijdt op het harige lichaam van desmond
Soms gewoon een hele week! Vandaar ook grote kans dat je spoilers tegenkomt nog voor die finale te zien is geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Songfestival? Ik dacht dat er een dag tussen zat? We lopen een halve week achter....
En dan daarnaast; met 15 andere debielen in een loods zitten is tot daar aan toe... als ze gaan dreigen met een songfestival stap ik meteen op. Dikke doei!
Als ze een hele week achter lopen dan neem ik aan dat ze een super dramatische dag hebben gehad met uuuuren aan sappig beeldmateriaal waarmee ze een hele week konden vullen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Soms gewoon een hele week! Vandaar ook grote kans dat je spoilers tegenkomt nog voor die finale te zien is geweest.
Ze zijn gewoon sloomquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze een hele week achter lopen dan neem ik aan dat ze een super dramatische dag hebben gehad met uuuuren aan sappig beeldmateriaal waarmee ze een hele week konden vullen?
Vand bondgenoten zijn geen streams toch? Alleen uitzendingen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon sloom![]()
Bij EJVJL liepen zo ook steeds een halve tot hele week achter met wat we op streams te zien kregen. En dan lieten ze vaak de leukste dingen uit de afleveringen of ze werden erdoor heen gejast.
Nope, geen streams helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vand bondgenoten zijn geen streams toch? Alleen uitzendingen?
Zat er dik in, werd er op een gegeven moment wel zat van, van dan lala la vie lalala vie lalalalalalalaquote:
Romaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Mona (da's mona toch?) gelooft niet dat iemand haar gebruikt om te winnen.
Da's er zo één die zondag ochtend naakt en verdwaasd wakker wordt en niet meer wat wat er gebeurd is. Het gesprek met haar vriendinnen eindigt dan met "neeeeh, ik geloof ekt nooit dat hij GHB in mijn drinken zou doen!"
Hallo, niks klaar. Een ander heeft iets, tot jij het met geweld afpakt. Dan heb jij het. Dit is barbiewereld niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt er nu een keer actie ondernomen tegen dat achterlijke gedoe, van ruw iets afpakken. Een ander heeft het en klaar!!!
Bij Utopia wist de regie zoiets wel af te leren.. één zwarte brief met een onmiddellijke exit voor wie 'm openmaaktequote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt er nu een keer actie ondernomen tegen dat achterlijke gedoe, van ruw iets afpakken. Een ander heeft het en klaar!!!
Ojaaaa dacht het nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hallo, niks klaar. Een ander heeft iets, tot jij het met geweld afpakt. Dan heb jij het. Dit is barbiewereld niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |