Dat ja, ze kennen elkaar ook eigenlijk helemaal niet. En hij blijft het echt leren kennen ook maar uitstellen met de bekende smoesquote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Maar als je echt verliefd bent, dan blijf je niet maanden in een loods zitten, met een kans van 1 op 16 om te winnen.
Met als voorbeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja, ze kennen elkaar ook eigenlijk helemaal niet. En hij blijft het echt leren kennen ook maar uitstellen met de bekende smoes
Dat aanzoek was een lachertjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met als voorbeeld.
Dat belachelijke huwelijksaanzoek.
En ook dat hij zijn emoties niet onder controle heeft.
Floris gedraagt zich als een volwassene, maar aan alles zie je dat hij nog een wat puberale jongen is.
Verwend met name of het enigst kind in de familie is die alles krijgt van zijn rijke ouders. En als hij het niet krijgt, gaat hij stampvoeten, schoppen tegen meubilair, krijsen en janken. Beter pakt hij zijn 24 uur en vertrekt hij al eerder. Hij wil toch zo graag weg! Nou opbokken dan, je weet waar de poort is!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met als voorbeeld.
Dat belachelijke huwelijksaanzoek.
En ook dat hij zijn emoties niet onder controle heeft.
Floris gedraagt zich als een volwassene, maar aan alles zie je dat hij nog een wat puberale jongen is.
Hij is geen enigst kind, gezien zijn grote broer Pieter. Maar wel de jongste. En ik heb de indruk dat er binnen dat gezin nogal wat prestatiedruk was. Dat fanatisme moet ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verwend met name of het enigst kind in de familie is die alles krijgt van zijn rijke ouders. En als hij het niet krijgt, gaat hij stampvoeten, schoppen tegen meubilair, krijsen en janken. Beter pakt hij zijn 24 uur en vertrekt hij al eerder. Hij wil toch zo graag weg! Nou opbokken dan, je weet waar de poort is!
Het maakte Senna ook nix uit oftie daar blijft of naar huis toe komt.. da's echte liefdequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:38 schreef freaky40 het volgende:
Het had het ultieme droomscenario geweest dat Senna het op camera met Fleuris uit maakte. Ik denk ook de natte droom van de FEBO. Dacht even dat ze dit ging doen, maar helaas. Deze relatie is doomed buiten de poort, je merkt dat aan alles.
Ze is bang dat hij spijt krijgt als hij eerder naar huis komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het maakte Senna ook nix uit oftie daar blijft of naar huis toe komt.. da's echte liefde[ afbeelding ]
Wat het allemaal zo lollig maakt voor ons, is dat Floortje zelf, en de hele FloorClan thuis echt denkt Floortje deze maand effe die ton gaat krijgen. pakken omdat 'ie daar denkt recht op te hebben na al die maandenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze is bang dat hij spijt krijgt als hij eerder naar huis komt.
Tja, als hij de ton laat schieten en voor haar naar huis komt en zij maakt het dan uit, dan krijgt hij er spijt van dat hij die ton heeft laten schieten. Oh, dat gaat een knallende ruzie worden!! En die maken we dan niet mee. Misschien via de media???
Tja, Febo kan het enigszins sturen met spellen die Floris liggen. En de Knock outs door vragen te stellen die bij Floris' feitjes zitten. Maar de finale is niet totaal te sturen. Zelfs al zou hij weten welk nummer hij moet kiezen, dan nog kan het bij gelijkspel of winst van de tegenstander, gestolen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat het allemaal zo lollig maakt voor ons, is dat Floortje zelf, en de hele FloorClan thuis echt denkt Floortje deze maand effe die ton gaat krijgen. pakken omdat 'ie daar denkt recht op te hebben na al die maanden
Om de Floris-fans te pesten: de haaien krijgen vast stiekem gratis eten van de FEBO.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Zo kan het ook.. klimmen in de ranking door geen boodschappen te toen
[ afbeelding ]
Ik vind hem fysiek ook erg sexy. Maar knap af op zijn gedrag.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
En Justin glijdt op het harige lichaam van desmond
Soms gewoon een hele week! Vandaar ook grote kans dat je spoilers tegenkomt nog voor die finale te zien is geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Songfestival? Ik dacht dat er een dag tussen zat? We lopen een halve week achter....
En dan daarnaast; met 15 andere debielen in een loods zitten is tot daar aan toe... als ze gaan dreigen met een songfestival stap ik meteen op. Dikke doei!
Als ze een hele week achter lopen dan neem ik aan dat ze een super dramatische dag hebben gehad met uuuuren aan sappig beeldmateriaal waarmee ze een hele week konden vullen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Soms gewoon een hele week! Vandaar ook grote kans dat je spoilers tegenkomt nog voor die finale te zien is geweest.
Ze zijn gewoon sloomquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze een hele week achter lopen dan neem ik aan dat ze een super dramatische dag hebben gehad met uuuuren aan sappig beeldmateriaal waarmee ze een hele week konden vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |