Bij Julia in Gelderlandquote:
Kurhaus is toch algemene kennisquote:Op maandag 19 mei 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af, maar ik kom uit Zuid-Holland
Dat was geen sport vraagquote:
Zo ego van Florisquote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Domme keus van de haaien weer om Floris te laten spelen
Ja dat zag er niet goed uit tussen Flo en Senna maar wat wil je ook, elkaar net leren kennen en hij wil nog maanden in de loods blijven en dat op deze leeftijd.quote:
Senna 'n rijke vent aan de haak geslagen? dan ga je toch niet wachten op zo'n hoop egoquote:Op maandag 19 mei 2025 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat zag er niet goed uit tussen Flo en Senna maar wat wil je ook, elkaar net leren kennen en hij wil nog maanden in de loods blijven en dat op deze leeftijd.
Ze gaf die ander ook de bons voor Flo en nu gebeurd Flo hetzelfde.
Is om geld op te halen voor mensen met kankerquote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een berg op fietsen is voor mij sport.
Volgens mij gaat dat niet gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ohhh Senna please maak het uit met Floris, ik wil drama
Dat weet ik, en voor dat fietsen ze een berg op.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is om geld op te halen voor mensen met kanker
Nou jaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weet ik, en voor dat fietsen ze een berg op.
Afwachten.quote:
En daar gaat het ( als ik het voorfilmpje goed inschat ) wel omquote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Maar als je echt verliefd bent, dan blijf je niet maanden in een loods zitten, met een kans van 1 op 16 om te winnen.
Denk het ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar gaat het ( als ik het voorfilmpje goed inschat ) wel om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |