Voorspelling: Die gaat winnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Febo zal een tandje bij moeten zetten om Floortje weer in de finale te krijgen
Tis hem van harte gegundquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voorspelling: Die gaat winnen.
Daarom blijft hij nog een maand langer, na te hebben gezegd te vertrekken.
Het is wel de bedoeling dat ze drama maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja altijd commentaar.
Een pot pindakaas kost toch niet zo veel?
Ik denk niet dat het om de kosten gaat.. maar het opmaken door één persoonquote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja altijd commentaar.
Een pot pindakaas kost toch niet zo veel?
Ja maar uiteindelijk gaat het wel om kosten. Hoeveel punten eet je op en is dat uit verhouding met de rest. Als iemand weinig eet, maar het is wel duur is dat veel groot probleem dan als iemand meer eet, maar minder punten kost. Ik zou denken dat 1 pot pindakaas per week niet boeit als dat je enige beleg is dan lijkt mij dat te overzien.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om de kosten gaat.. maar het opmaken door één persoon
Gaat niet alleen om de pindakaas, Sloma vreet de godganse dag zonder overleg door, chocopasta, pitabroodjes, wrapvellen, en wat de regie allemaal nog niet laat zienquote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk gaat het wel om kosten. Hoeveel punten eet je op en is dat uit verhouding met de rest. Als iemand weinig eet, maar het is wel duur is dat veel groot probleem dan als iemand meer eet, maar minder punten kost. Ik zou denken dat 1 pot pindakaas per week niet boeit als dat je enige beleg is dan lijkt mij dat te overzien.
Het is wonderbaarlijk dat ze niet volledig dicht groeitquote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om de pindakaas, Sloma vreet de godganse dag zonder overleg door, chocopasta, pitabroodjes, wrapvellen, en wat de regie allemaal nog niet laat zien
Die uit EJVJL ligt vast nog wel ergens in het opslaghok van de febo.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik neem toch aan dat het een levensgrote variant wordt
Ieder van ons, hier, had dit beter gedaan dan Floris.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Domme keus van de haaien weer om Floris te laten spelen
Ik denk dat Senna echt niet op Floris zit te wachten en mogelijk gewoon al een relatie heeft met Davey de Bokser, wat niemand nog mag weten. Ze moet dan toneel spelen tegenover Floris. Zodra hij uit de loods komt, moet ze open kaart spelen en dat moment stelt ze liefst zolang mogelijk uit. Hoe langer Floris in de loods blijft, hoe langer Senna de schijn op kan houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten.
Maar als je echt verliefd bent, dan blijf je niet maanden in een loods zitten, met een kans van 1 op 16 om te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |