Elk bondje moet aangeven hoeveel van de 300 te verdienen punten ze willen hebben. Je wint alleen als je NIET de hoogste en NIET de laagste bent.quote:
Sowieso mijn twijfels over een echte juf voor een klas staan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
Roma die als een kleuter uitlegt wat de beste puntengrens is... Mijn god. Het zal je juf zijn...
Verweer,quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk dat niet het hele team geel krijgt, ze hebben het met het hele team bedacht.
Nou nou, het is niet alsof ze een terroristische aandlag hadden bedacht ofzo he. Voor het bedenken van een kutgrap krijg je geen straf, alleen voor uitvoeren ervan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk dat niet het hele team geel krijgt, ze hebben het met het hele team bedacht.
Sterker nog: degeen die t bedacht heeft, heeft niets gekregen. Grote schijnheilige klojo doet alsof zn neus bloedtquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Fylax het volgende:
Het is net groep 8 kampquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Oooh, het weggooien van de tabak was gewoon een leuk grapje dat ze ineens, zomaar, woepsie, echt hadden gedaan.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Perla: "Ze zijn voor mij LUCHT"
In elk geval wel frisse, rookvrije, lucht
Doen ze ook, bedenkers hebben nog nooit geel gehad. Wel de uitvoerders.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:54 schreef schetterklep het volgende:
Lekkere inconsistente febo ook. Die zien ook wat er gebeurt is en wie er achter zat. Eigen regels dan ook goed toepassen
Houd ze wel van trekken, en wil hij graag getrokken wordenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, je hoeft 'm ook niet te trekken Perla, gewoon alleen aanhoren
lol , dat zou best leuk zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Perla moet even die foto van Senna weg pikken van Floris kamer… Perla geel en Floris zeer waarschijnlijk rood..
Foto in de houtbrander, doei Sennaquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Perla moet even die foto van Senna weg pikken van Floris kamer… Perla geel en Floris zeer waarschijnlijk rood..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |