Guttegut... gaat het? Wil je een glaasje water?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Sterker nog: degeen die t bedacht heeft, heeft niets gekregen. Grote schijnheilige klojo doet alsof zn neus bloedt
Dat pendelen heb ik nooit begrepenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Neehee ze moet er geen Voodoo-vloek over uitsprekendat kan Perla niet
net als pendelen![]()
Roma kwam zelf met het idee om de haaien uit te sluiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Guttegut... gaat het? Wil je een glaasje water?
Ja, floris had t bedacht om die tabak weg te gooien. Hij had al geel, en vroeg aan zijn bondje om allen geel te pakken en iets te doen bij het bondje wat hun had uitgesloten... ze staan veruit laatste, dus waarom hun uitsluiten? Het enige wat er kon gebeuren is wat achterstand inlopen. Romaaaa zei nog: ze helpen ons ook, en was ook tegen dat besluit.. de enige 2 schijnheilen zijn die kale baardmans en die vieze Perla met haar 46" kont. Ze kregen de bal terug gekaatst. Meer niet.
Wat heeft die kont er nu mee te maken, iets over het uiterlijk van iemand zeggen is laag🤮quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Ja, floris had t bedacht om die tabak weg te gooien. Hij had al geel, en vroeg aan zijn bondje om allen geel te pakken en iets te doen bij het bondje wat hun had uitgesloten... ze staan veruit laatste, dus waarom hun uitsluiten? Het enige wat er kon gebeuren is wat achterstand inlopen. Romaaaa zei nog: ze helpen ons ook, en was ook tegen dat besluit.. de enige 2 schijnheilen zijn die kale baardmans en die vieze Perla met haar 46" kont. Ze kregen de bal terug gekaatst. Meer niet.
El Che heeft haar al genoeg gepakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Roma: "Waarom pak je mij dan niet"
Nou Roma, nadat we je hoorde praten, hoefden we niet meer
Jammer, stelen uitlokken vind ik wel andere orde maar goed, heeft die gelukquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doen ze ook, bedenkers hebben nog nooit geel gehad. Wel de uitvoerders.
Als je Floris zelfs hier niet schijnheilig vindt, mag je zelf ook best wel een slokje nemen van dat water.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:02 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Die heeft haar de klemtonen genaaidquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
El Che heeft haar al genoeg gepakt.
Ben te nieuw hier... hebben die geneukt?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
El Che heeft haar al genoeg gepakt.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben te nieuw hier... hebben die geneukt?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Wat heeft die kont er nu mee te maken, iets over het uiterlijk van iemand zeggen is laag🤮
Ja, tot de volgende brainfart.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan de 4 heren nu uiteindelijk volwassener zijn?
Wat denk je zelf, het script krijgen ze van de Feboquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan de 4 heren nu uiteindelijk volwassener zijn?
Slagroomspuit er in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh.. moet zij ook niet es wat te neuken krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Vandaag is rood....quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh.. moet zij ook niet es wat te neuken krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Perla is een zak stront in de vorm van een mens. Zo beter dan, sneeuwvlokje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Wat heeft die kont er nu mee te maken, iets over het uiterlijk van iemand zeggen is laag🤮
Ze heeft eindelijk haar beurt, na bijna 2 maanden in de schaduw buiten beeld gezeten te hebben.. gun dat mens ook haar moment of famequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:15 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Perla is het zak stront in de vorm van een mens. Zo beter dan, sneeuwvlokje?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:15 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Perla is een zak stront in de vorm van een mens. Zo beter dan, sneeuwvlokje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Sloma is nog erger dat Floortje..die wil de volgende cyclus vast bij Flo neukenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Roma willde gewoon even broccolihoofd knuffelen. Broccolihoofd meteen existentiele crisis...
Hoezo is hij schijnheilig? Hij is genaaid door iedereen, heeft 4, 5x in de finale gestaan, heeft zijn plek weggegeven aan anderen, zijn bondje was al VER laatste dus totaal geen bedreiging. Ze konden alleen wat achterstand in lopen. De tabak wegflikkeren (en ik rook zelf ook) was inderdaad wat rigoreus, en ik zou zelf ook lichtjes geirriteerd raken als mij dat zou gebeuren, maar ik zou geen team uitsluiten dat dik laatste staat. Ik bedoel waarom?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je Floris zelfs hier niet schijnheilig vindt, mag je zelf ook best wel een slokje nemen van dat water.
Je krijgt er geen geel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |