absoluut!quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Whatuptho het volgende:
PenetratorNL is zeker Pietertje of Senna?
Zijn 3 voorstukjes! En het is toch echt allemaal begonnen doordat de haaien er niet tegen konden dat ze uitgesloten werden door de slangen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En aan het voorstukje op insta te zien is alle drama nog niet voorbij
Precies. En dan komen met berouw na de zonden? Men moet het maar accepteren en doorgaan?quote:
Floor gaat echt niet trouwen! Senna wil niet dat hij naar huis komt. Ze wil Floris niet en zolang hij in de loods zit, hoeft zij daar niet mee te dealen. Die tranen, toen ze op bezoek was, waren uit onmacht. Ze kan/wil het niet uitmaken op tv en ze wil het moment van uitmaken voor zich uit schuiven. Zolang hij in de loods zit, kan zij doen wat ze wil, met wie ze wil. En ik vermoed dat Pieter dit ook allang weet en ook niet weet wat hij hiermee aan moet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
En Floor gaat bijna trouwen, die gaat dus de beste bruidscake maken.. en Senna komt persoonlijk proeven
Een Senna is een Bruid op Afstand, die houdt verplicht een sukkel in haar greep omdat ze er aan vast zit vanwege TV enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een volk ook
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een bruidstaart bakken en Floortje hardekkig in beeld houden is ook geen toevalquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Senna denkt ook dat ze somebody is, wat een airrr.
Nou, ik ben nog niet de ergste hier, hoor! Wat dat betreft. Maar, ja, ik stoor me wel aan dat schijnheilige gedrag. Geert en Joey opstoken die shag te stelen en dan onschuldig in het gras de krant uit gaan zitten pluizen, stiekem lachend over het succes van zijn plannetje. Die twee krijgen geel en 'zijn naam is haas'.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gia wat maak jij je druk om een Floris.
Ga vanavond lekker genieten van de bondgenoten😄
Ik ben nu al fan van de Showquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Hier wat meer nieuws over de veranderingen per juli a.s. https://lovereality.nl/sb(...)-opeens-op-de-schop/
i k b e n d a a r o o k w e l z o k l a a r m e e e e e equote:Op donderdag 22 mei 2025 12:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoef niet 3/4e van de uitzending de stem van Roma te horen als er nog 15 bewoners rondlopen.
Hoi! Ik ben Whuzz. Semi-legendary cosser, old-time-bitcoin-convert, aftands huismeubulair, humorloze troll. Summoned by @greysbones om specifiek JOU het leven zuur te maken. Aangenaam.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:38 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
who the fuck is Whuzz. Je doet net alsof je het niet weet wie Senna is.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof er niet genoeg drama in de loods is, maken oud-bewoners Senna en Fatima ook gewoon drama buiten de loodsdafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een volk ook
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Oeh, je hebt toch wel verkocht? Alltime High vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Whuzz. Semi-legendary cosser, old-time-bitcoin-convert, aftands huismeubulair, humorloze troll. Summoned by @:greysbones om specifiek JOU het leven zuur te maken. Aangenaam.
Heb verder écht geen idee wat een Senna is, tenzij het een Ayrton is. Die-hard F1 fan ook wel. Dus dat. Doei!
Neuhj. Was ooit bitcoin-hater-troll, maar had ze stiekem zelf. Tegenwoordig die-hard hodlr. Ik kijk maar ééns per jaar het saldo en dat als ik mijn belastingaangifte moet doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oeh, je hebt toch wel verkocht? Alltime High vandaag
BTC slijging in % is even hoog in ¤ als in $quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neuhj. Was ooit bitcoin-hater-troll, maar had ze stiekem zelf. Tegenwoordig die-hard hodlr. Ik kijk maar ééns per jaar het saldo en dat als ik mijn belastingaangifte moet doen.
ATH in euro's of dollars? Want als het in dollars is, dan zegt dat niet zoveel
Oh. En Floris is een broccolikop. (Nu is dit een on-topic post)
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BTC slijging in % is even hoog in ¤ als in $
Ik heb destijds (in hindsight, helaas) een groot deel verkocht. Inleg 100x+ terugverdient. De rest gehouden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ik heb iig alles verkocht.. cash is King
En dan uitzendingen van 1.5 uur, en 'n maand duurt dan nogsteeds 6 weken hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben nu al fan van de Show![]()
“Dat betekent dus nog meer sensatie, spanning en intriges in de soap met echte mensen en echte verhalen. En dat niet alleen: diverse nieuwe ontwikkelingen gaan meer dan ooit voor opschudding zorgen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |