SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kwam er van de week achter dat ze een nummer hebben met Xzibit. Was op zijn minst apart te noemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ik ga ook maar een dag. Als ik gawithin temptation is echt jeugd liefde
best een gangbare dag voor een concert?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een rare dag voor een concert.
ja? ik vond zijn littekens al niet zo clean eigenlijk. Weet niet wat gebruikelijk is hoor maar dacht dat ze de meeste littekens wel mooi konden maken tegenwoordigquote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn littekens zijn wel wat minder 'clean'
Ja?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
best een gangbare dag voor een concert?
ja, helaas wel. Is voor de artiesten niet te doen om alleen in weekenden concerten te gevenquote:
Ook weer zo.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, helaas wel. Is voor de artiesten niet te doen om alleen in weekenden concerten te geven
Net wat de schema's zijn van beide partijen ook.quote:
Overkill/Vicious Rumoursquote:Op maandag 19 mei 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice. Welke?
Ik zie nu ook Heilung, die ik weleens wil zien. Maar teringjantje in Maastricht.
Ken alleen Battle Beast, en Anneke.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Overkill/Vicious Rumours
Those damn crows
CItizen Soldier
Battle Beast
Anneke van Giersbergen
Zijn er 5, Misschien dat ik er nu 1 over het hoofd zie...
wanneer ging jij?!?! want ik ga over twee weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zin inquote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik ga nog met Pa naar de musical Elizabeth
Ach, mensen daar willen ook weleens naar een concert dat niet Amsterdam is. Heb er begrip voor, dan maar even balen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Heilung is wel heel tof @:kaneelstokje maar maastricht, ja pfffffff
Grote markt?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben hier Sniester het aankomende weekend, twijfel nog of ik gewoon ergens alleen heen ga
September pas. Is ook een middag voorstelling. Het is in Heerlen, dus hebben we ook geen haast/stress om de laatste trein naar Eindje te halen..quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer ging jij?!?! want ik ga over twee weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zin in
dit weekend nog in maastricht geweestquote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Heilung is wel heel tof @:kaneelstokje maar maastricht, ja pfffffff
Wat een namen staan daar tussen, lol.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben hier Sniester het aankomende weekend, twijfel nog of ik gewoon ergens alleen heen ga
Ik ben het nietquote:Op maandag 19 mei 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een namen staan daar tussen, lol.
Kleine oelewapper. BB & de binkie boys. Clitteband. Green milk from planet orange.
Ja, al schijnt Deens nog wat erger te klinken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Zou nederlands net zo raar klinken als dat deens dat doet?
het klinkt zo raar. alsof ze het ter plekken verzinnenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, al schijnt Deens nog wat erger te klinken.
oui, maar weet niet. Ticket vind ik te duur om in mn eentje te gaan en gratis is voornamelijk overdag, hmmmquote:
oh joh zo ver weg in datum en locatiequote:Op maandag 19 mei 2025 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
September pas. Is ook een middag voorstelling. Het is in Heerlen, dus hebben we ook geen haast/stress om de laatste trein naar Eindje te halen..
lucky you!quote:Op maandag 19 mei 2025 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit weekend nog in maastricht geweest
in duitsjeland?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een namen staan daar tussen, lol.
Kleine oelewapper. BB & de binkie boys. Clitteband. Green milk from planet orange.
alle?! pufpuf oke tot over een eeuwigheidquote:Op maandag 19 mei 2025 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de kleine in bed leggen en alle boekjes lezen.
Is grappig om aan buitenlanders te vragen hoe wij klinkenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het klinkt zo raar. alsof ze het ter plekken verzinnen
ja wij klinken ook shitquote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is grappig om aan buitenlanders te vragen hoe wij klinkenwij praten onwijs hard schijnbaar, met veel GGGKRRRGGRRRRGGRRKGKRGRGRGRRRR enzo
waarbij je bij andere landen soms denkt 'moet je huilen, is er iets ergs aan de hand, omg wat is er?!'
Met een aardappel in hun mond.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het klinkt zo raar. alsof ze het ter plekken verzinnen
Genietenquote:
quote:
Spaans klinkt altijd als heisa en gedoe.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is grappig om aan buitenlanders te vragen hoe wij klinkenwij praten onwijs hard schijnbaar, met veel GGGKRRRGGRRRRGGRRKGKRGRGRGRRRR enzo
waarbij je bij andere landen soms denkt 'moet je huilen, is er iets ergs aan de hand, omg wat is er?!'
Slapen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk zo na het werken en avondeten?
Toen ik nog werkte fokken en beetje scrollen op insta en fbquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
italiaansquote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spaans klinkt altijd als heisa en gedoe.
Italiaans klinkt bezorgd en paniekerig.
Duits klinkt als RAUSSSSSSSS
niksquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
sporten, boodschappen, series kijken, slapen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Duits is echt zo'n niet sexy taaltje.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gamen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte fokken en beetje scrollen op insta en fb
nu ik niet meer werk het zelfde
Weer werken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
maar duitsers daarentegen, ok ken ze niet goed genoeg maar dat het volk daar veel alternatiever is dan hier lijkt me heerlijkquote:
hoe bedoel je alternatiever? als in kleding?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar duitsers daarentegen, ok ken ze niet goed genoeg maar dat het volk daar veel alternatiever is dan hier lijkt me heerlijk
lezen, youtube, wandelen met de honden, in de tuin bezigquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
wat voor honden heb je?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lezen, youtube, wandelen met de honden, in de tuin bezig
alternatief volk, als in in allesquote:Op maandag 19 mei 2025 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je alternatiever? als in kleding?
quote:
In berlijn zie je het veel, maar goed daar lijken ze uiteindelijk toch ook weer allemaal op elkaar maar dan in de alternatieve groepquote:Op maandag 19 mei 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alternatief volk, als in in alleszoals je ook ziet in NL maar dan is die groep veel groter in Duitsland
Weet niet of dit duidelijker is?![]()
daarom nooit met een groep mensen omgaanquote:Op maandag 19 mei 2025 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In berlijn zie je het veel, maar goed daar lijken ze uiteindelijk toch ook weer allemaal op elkaar maar dan in de alternatieve groep
De meeste op mijn buik zijn ontstaan vanuit binnenuit, dat brandt als het ware naar buiten, dat wordt niet mooiquote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
ja? ik vond zijn littekens al niet zo clean eigenlijk. Weet niet wat gebruikelijk is hoor maar dacht dat ze de meeste littekens wel mooi konden maken tegenwoordig
Hetzelfde als de rest van de dag: niks en me ellendig voelen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rest van de dag: niks en me ellendig voelen.
Het korte antwoord: omdat dat mijn leven helaas is.quote:
Holy shit, verkopen ze dat echt?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hem nog bij de ikea
[ afbeelding ]
Wat precies?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hem nog bij de ikea
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het korte antwoord: omdat dat mijn leven helaas is.
Knuffelen met mijn poezen, mijn poezen kroelen, achter mijn poezen aanrennen om te spelen, foto’s van mijn poezen maken, snacks verstoppen voor mijn poezen, de teringzooi van mijn poezen opruimen, mijn poezen bedienen en slapen met mijn poezenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
mogen wij een foto van je poezen zien?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn poezen, mijn poezen kroelen, achter mijn poezen aanrennen om te spelen, foto’s van mijn poezen maken, snacks verstoppen voor mijn poezen, de teringzooi van mijn poezen opruimen, mijn poezen bedienen en slapen met mijn poezen
LETS GO KATquote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Hup kat, je kan het, lang genoeg stil gezeten.
Dat is echt een ramp met schoonmaken gok ikquote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi is die he
https://www.ikea.com/nl/n(...)egeleffect-50569080/
Mensen denken zeker dat ik gek ben, werk vaak flink door ma-do, en vrijdags steeds vaker een dag sporten, sauna, golf ofzo. En za eerst wat opnames en dan lekkah chille en veel vaker op vakantie.quote:
ja niet aanzittenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt een ramp met schoonmaken gok ik
Niet hier maar kan wel dmen als je wilquote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mogen wij een foto van je poezen zien?
Zou jou wel lukken gezien jij de bank als kast gebruiktquote:
oh ja leukquote:Op maandag 19 mei 2025 19:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet hier maar kan wel dmen als je wil
jaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou jou wel lukken gezien jij de bank als kast gebruikt
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik vind het wel geinig.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi is die he
https://www.ikea.com/nl/n(...)egeleffect-50569080/
Chronisch zelfs. Wat nog leuker is en dat je zelfs denkt: goh was ik maar 'gewoon' depressief.quote:
2 verhalen uit Takkie, 2 boekjes van Kikker, en een boekje over Kleine Haas. De laatste is altijd het laatste dat we naar bed gaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in duitsjeland?
[..]dit zijn namen van bands waar mn vader fan van zou zijn denk ik
[..]
alle?! pufpuf oke tot over een eeuwigheid
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik vind het wel geinig.
[..]
Chronisch zelfs. Wat nog leuker is en dat je zelfs denkt: goh was ik maar 'gewoon' depressief.
Maar nog genoeg andere shit.
He leuk ik ookquote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik vind het wel geinig.
[..]
Chronisch zelfs. Wat nog leuker is en dat je zelfs denkt: goh was ik maar 'gewoon' depressief.
Maar nog genoeg andere shit.
Wel een stukje prijziger dan de normale Malmquote:
ja omdat die ook vele malen mooier isquote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een stukje prijziger dan de normale Malm
wauw, wat veelquote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 verhalen uit Takkie, 2 boekjes van Kikker, en een boekje over Kleine Haas. De laatste is altijd het laatste dat we naar bed gaan.
Kat er naast, zij gaat uit zichzelf met haar knuffel opgerold in bed liggen halverwege. En als Grote Haas welterusten zegt, zeg ik dat ook.
beetje gamen en video's kijken, soms nog wat anders als ik er de energie nog voor hebquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Met extra veel koekjesquote:
Battle Beast zo ik eigenlijk gaan zien op Rock Circus, maar dat is dus afgelast, maar hebben podia in NL (veel van) die acts kunnen vastleggen op diezelfde datum en komt Battle Beast, wat 1 van de band was waarvoor ik het kaartje kocht, naar Eindhoven. Voor mij dus echt win/win..quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:komt
[..]
Ken alleen Battle Beast, en AnnekLekker hoor.
quote:
Beetje huishouden, beetje gamen, beetje knutselen, beetje lezen, beetje series kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Grote meidquote:
quote:
Ik heb ook t, groene met gember en muntquote:
quote:
wat was die ene website voor fok emoticons? Niet forumsmileys maar die ander?quote:
Thee zetten niet?quote:
Even thee zetten maar dan in MSN/sms taalquote:
Dit klinkt zonder die smileys heel sarcastisch.quote:
ohquote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even thee zetten maar dan in MSN/sms taal
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje huishouden, beetje gamen, beetje knutselen, beetje lezen, beetje series kijken.
Dawastwel.
Ja, en nu vooral veel doomscrollen, maar dat is hopelijk ook tijdelijk van aard.
ja dat snap ik maar zo bedoel ik niet nietquote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit klinkt zonder die smileys heel sarcastisch.![]()
Even/effe/ff Thee zetten (dus "zed"ten)quote:
https://hallon.nl/ksc/quote:Op maandag 19 mei 2025 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat was die ene website voor fok emoticons? Niet forumsmileys maar die ander?
jaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Duidelijk te merken dat je hier normaal niet s middags en s avonds meer bent
Ja. Vaak ook meer.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Knuffels voor iedereen xie het nodig heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik hoor, maar moest er even om lachen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar zo bedoel ik niet niet![]()
Das sowieso een lastige zin. vind ik. Vervelend voor je is iets wat idd snel zegt als je het niet meent
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Knuffels voor iedereen xie het nodig heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dagquote:
gelukkigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik hoor, maar moest er even om lachen.
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering makenquote:
Ik heb zaterdag een call van 4 uur gepland staan met de ASS-lui en ik heb een aantal andere beslissingen genomen, alleen moet ik daar éigenlijk nog even mee wachten tot ik info zwart op wit heb staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk zit er een stijgende lijn in of binnenkort
ik heb die green ice tea van lipton.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dag
@Nizno is ermee begonnenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dag
SOWquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering maken
echtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering maken
dat laatst klinkt verstandigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een call van 4 uur gepland staan met de ASS-lui en ik heb een aantal andere beslissingen genomen, alleen moet ik daar éigenlijk nog even mee wachten tot ik info zwart op wit heb staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
CRACKADELICAquote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatst klinkt verstandig
en wtf, vier uur? of is dat je test?
ik heb nog steeds niks op papier staan, daar word ik echt helemaal leip van als ik er aan denk maar we neigen hier steeds meer naar geen autistme, wel autistische gedrag
Vorige week was ik op de woonboulevard in Breda, liep daar even een rondje, zag ik bij de Kwantum op de stoep nog allemaal van die 1,5e meter stickers geplaktquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Die was voor als iemand besmettelijk oid is
negro with a fat lipquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
negro with a fat lip
dacht ik dat ze zongen, het is 'leaving with a fat lip' hahahaha damn
Maandag niks, dinsdag niks, woensdag niksquote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT is verdomd handig om een trainingsschema te maken voor de komende twee maanden.
zin in hete pepers?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Oke wondverpleegkundige van de thuiszorg wil nog 1 laatste keer langskomen om te checken of het echt niet meer hoeft. Ze komt mooi op tijd want ze is er ongeveer als mijn wekker gaat morgen ivm mijn vrijwilligerswerk.![]()
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoekenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die green ice tea van lipton.
Vind hem niet lekker plus er zit nog suiker in en wil eigenlijk zonder suiker
Ja natuurlijk.. Ik heb ineens echt super veel zin in pittig eten..quote:
Mensen kunnen straks echt niks meer zelf bedenken.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT is verdomd handig om een trainingsschema te maken voor de komende twee maanden.
ik zal kijken in de supermarkt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoeken
Ik sla even over.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)chili-pure-chocolade
Klinkt betrokken, dat is fijnquote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Oke wondverpleegkundige van de thuiszorg wil nog 1 laatste keer langskomen om te checken of het echt niet meer hoeft. Ze komt mooi op tijd want ze is er ongeveer als mijn wekker gaat morgen ivm mijn vrijwilligerswerk.![]()
moet dat danquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen kunnen straks echt niks meer zelf bedenken.
Ik heb van de g'woon en van AH eigen merk liggen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoeken
Moet je alleen ook nog daadwerkelijk opstaan en er heen gaanquote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Jij werkt toch in het onderwijs?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt betrokken, dat is fijnmaar ook fijn als het niet meer hoeft
[..]
moet dat dan
even de ama's volproppen met carolina reapersquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. Ik heb ineens echt super veel zin in pittig eten..
Als AI dat nou even voor me kon doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je alleen ook nog daadwerkelijk opstaan en er heen gaan
Ja ik zei dat ik het ook zelf nu wel kan alleen ze zei is het niet prettig als ik toch nog één keer kom om te checken of mijn collega's niet meer hoeven te komen? Nou oke doe maar dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt betrokken, dat is fijnmaar ook fijn als het niet meer hoeft
[..]
moet dat dan
Dan is het toch ook niet leuk als studenten alles door AI gooien en zelf geen ideeën meer hebben?quote:
ChatGPT stelt de machines voor in de sportschool die ik zelf ook ooit bedacht heb voor m'n routine, ik ben wel slimquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen kunnen straks echt niks meer zelf bedenken.
Ik heb zin in überhaupt eten.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. Ik heb ineens echt super veel zin in pittig eten..
Krijg ik hier 20 liter melk bij?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met carolina reapers
Ik heb nog een half uur om uit te stellen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon AI mijn zijn eigen schemaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telt dat als hete pepers met chocola @CherryLips ?quote:
maar is in de vorm van een kubusquote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag niet, dat lijkt op slang
*zet in excell
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik het ook zelf nu wel kan alleen ze zei is het niet prettig als ik toch nog één keer kom om te checken of mijn collega's niet meer hoeven te komen? Nou oke doe maar dan.Ze is wel aardig dus gelukkig geen chagrijnig iemand als ik net wakker ben.
we leren hoe studenten AI kunnen gebruiken. AI is een super hulpmiddel mits je input goed is, en die is alleen goed als je er zelf over na hebt gedacht wat je wil blabla. En hebt gechecktquote:Op maandag 19 mei 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet leuk als studenten alles door AI gooien en zelf geen ideeën meer hebben?
Ze hebben hem bij bol in de 'aanbieding' https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitlequote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
ik hou bij wat je allemaal wil eten etto
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatst klinkt verstandig
en wtf, vier uur? of is dat je test?
ik heb nog steeds niks op papier staan, daar word ik echt helemaal leip van als ik er aan denk maar we neigen hier steeds meer naar geen autistme, wel autistische gedragDiagnostisch interview jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onduidelijkheid is kut ja![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb nog mie, tuctuc, een citroen en bakboter in huis.quote:
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
En Crack heeft me aangemoedigd, dus eigenlijk moet ik nu ook wel.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar is in de vorm van een kubus
ja eerst maar proevenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hem bij bol in de 'aanbieding' https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitle
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog mie, tuctuc, een citroen en bakboter in huis.
Wordt een geweldige maaltijd.
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang johquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Diagnostisch interview ja![]()
Onduidelijkheid is kut ja![]()
Ik lig op de bankquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?![]()
ik zit ook nog op mn stoel tho
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van de g'woon en van AH eigen merk liggen.
ik ga nog een ijsje eten en dan opstaan, dan heb ik nog een uurtje iets gedaanquote:
Mag Etto spaghetti eten?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hmm dan mag het wel
*past excel aan
Oh ja er liggen ook nog ijsjes in de vriezer.quote:
4 uur heb je toch zo vol gekletst?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang joh
Het verschil is dat ik nu al een maand op m'n reet zit. Routine is geheel afwezig, noodzaak is ook afwezig wegens einde seizoen. Dan is het toch andersquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?![]()
ik zit ook nog op mn stoel tho
vier uur diagnostiek is kei zwaar, dat is niet koetjeskalfjes kletsen. Al zal het voor iedereen anders zijn?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 uur heb je toch zo vol gekletst?
Die zijn lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga nog een ijsje eten en dan opstaan, dan heb ik nog een uurtje iets gedaan
@:ama ik eet nu mn vierde dracula ijsje, en dit is waarom ik geen dure ijsjes koop
Misschien is dat de test? Als je vier uur koetjeskalfjes kletsen haalt, heb je geen autisme.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vier uur diagnostiek is kei zwaar, dat is niet koetjeskalfjes kletsen. Al zal het voor iedereen anders zijn?
Ik kon me nog inhouden, maar ben ook nieuwsgierig, dus mogelijk komt die van de week nogquote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
en dan voor later een tropical taartje van de AH
mijn nieuwsgierigheid won het
Over mezelf en al mijn gedoetjes praten? Kan ik ook dagenlangquote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vier uur diagnostiek is kei zwaar, dat is niet koetjeskalfjes kletsen. Al zal het voor iedereen anders zijn?
Ik vond die van vanmiddag met de huisarts van 15 minuten al langquote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ice tea met mango, volgens mij ook Fuze. Die was wel fris. Ze hadden ook met lavendel maar die is niet zo.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussen
Ze hebben hem ook met mango, die is best lekkerquote:
jaquote:
oh makkie, iedereen autismequote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de test? Als je vier uur koetjeskalfjes kletsen haalt, heb je geen autisme.
Misschien moet je ook even aan chatgpt advies vragenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeert op te staan om rondje vuilnis de doen
Mislukt
Ach, ze hebben in ieder geval geen "lolnee, je stelt je aan" gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang joh
Dit verrast niemand.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over mezelf en al mijn gedoetjes praten? Kan ik ook dagenlang![]()
dat is het ook nietquote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over mezelf en al mijn gedoetjes praten? Kan ik ook dagenlang![]()
Als ik met een expert wil praten, praat ik wel met mezelfquote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je ook even aan chatgpt advies vragen
Je ervaringen zijn niet perse de norm.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 uur heb je toch zo vol gekletst?
en die spanning voorafquote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond die van vanmiddag met de huisarts van 15 minuten al lang
dat zeggen ze hopelijk nooit?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben in ieder geval geen "lolnee, je stelt je aan" gezegd.
Nee dan heb je nog veel grotere issuesquote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de test? Als je vier uur koetjeskalfjes kletsen haalt, heb je geen autisme.
Daar komt geen bruikbare diagnose uit.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik met een expert wil praten, praat ik wel met mezelf
Stiekem hebben we allemaal wel een beetje ADHD.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat iedereen tegenwoordig ADHD heeft
Klopt, best onhandig.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komt geen bruikbare diagnose uit.
Volgens mij had ik ook die Fuze met mango van het weekend, die is best lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ice tea met mango, volgens mij ook Fuze. Die was wel fris. Ze hadden ook met lavendel maar die is niet zo.
Water?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Die van fuze zijn zeker lekker maar probeer nu alleen nog maar suikervrije dingen te drinken
En jij bent af.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem hebben we allemaal wel een beetje ADHD.
Imposter syndrome schijnt heel normaal te zijn op het stukje "reis" waar ik nu zit.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en die spanning voorafen de ontlading daarna, gewoon omdat het klaar is
pufpuf
beetje bijgekomen?
[..]
dat zeggen ze hopelijk nooit?en als ze dat wel zeggen, get the fuck out
![]()
Water?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Die van fuze zijn zeker lekker maar probeer nu alleen nog maar suikervrije dingen te drinken
Ik kan lullen hoor, maar dat is een ander probleemquote:
ik geloof zelf niet dat je tot bepaalde inzichten kunt komen in je eentjequote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komt geen bruikbare diagnose uit.
Zeg me dat je er geen reet van weet zonder te zeggen etc.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem hebben we allemaal wel een beetje ADHD.
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zou communicatie denk ik echt een stuk makkelijker maken
Die met perzik is lekker. Nu zag ik vorige week dat de Lidl nu ook huismerk een namaak heeft maar ik moet hem nog proberen maar ik heb hem wel gekocht.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussen
Beetje als de neuroloog die zichzelf opereert.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geloof zelf niet dat je tot bepaalde inzichten kunt komen in je eentje
Beetje gedachtegang dat de beste therapeut zelf nooit ondersteuning van hulp zou kunnen gebruiken oid
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en die spanning voorafen de ontlading daarna, gewoon omdat het klaar is
pufpuf
beetje bijgekomen?
[..]
dat zeggen ze hopelijk nooit?en als ze dat wel zeggen, get the fuck out
![]()
Oh dat kan ik ook wel, maar niet in zo'n professionele settingquote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan lullen hoor, maar dat is een ander probleemMaar dan tegenover vrienden en niet in zo'n setting.
Met gember?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee groene thee eigenlijk nog alleen maar
blijf je hier nu hangen?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:42 schreef Aberkullie het volgende:
Bedankt dat jullie ons zo warm hebben opgevangen vandaag, fijne vrienden
Nee, daarom zet ik deze stap nu. Het zou me verbazen als er geen ASS uit zou komen, maar het is me ook vooral te doen om wat vaardigheden op te doen om daarmee om te leren gaan. Blijkbaar werkten m'n truukjes immers niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geloof zelf niet dat je tot bepaalde inzichten kunt komen in je eentje
Beetje gedachtegang dat de beste therapeut zelf nooit ondersteuning van hulp zou kunnen gebruiken oid
en tegelijkertijd wel weten dat dat nergens op slaat want het is die mensen hun werk om ergens achter te komen, niet om iets te bevestigenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Imposter syndrome schijnt heel normaal te zijn op het stukje "reis" waar ik nu zit.![]()
Dat zou goed kunnen. Ik kreeg mee dat het moeilijker wordt als je ouder wordt en ook dat het richting overgang steeds moeilijker wordt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarom zet ik deze stap nu. Het zou me verbazen als er geen ASS uit zou komen, maar het is me ook vooral te doen om wat vaardigheden op te doen om daarmee om te leren gaan. Blijkbaar werkten m'n truukjes immers niet goed genoeg.
Etto is een KrokEttoquote:
Jep.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en tegelijkertijd wel weten dat dat nergens op slaat want het is die mensen hun werk om ergens achter te komen, niet om iets te bevestigen![]()
maar wel herkenbaar hoor, volgens mij moest ik halverwege horen dat het oke was als er niks uit kwam en ik hun tijd voor niks heb 'verspild'![]()
Dat laatste ben ik ook wel vaker tegengekomen ja, maar het was bij mij ook een perfecte shitzooi met werk er ook bij.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik kreeg mee dat het moeilijker wordt als je ouder wordt en ook dat het richting overgang steeds moeilijker wordt.
En dat ga je merken na je 35-40ste
En wanneer had je dat marathongesprek?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook wel vaker tegengekomen ja, maar het was bij mij ook een perfecte shitzooi met werk er ook bij.
precies, duidelijke vergelijking welquote:Op maandag 19 mei 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje als de neuroloog die zichzelf opereert.
denk het ook wel maar toch fijn als je dat bevestigd hebtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Nog wel ff morgen afwachten of mijn normale huisarts ook positief is. Maar met hoe ze er vanmiddag in stond denk ik van wel. Dat hoor ik morgen
En nee, maar dat had ik ook niet verwachtzo'n gesprek met die spanning vooraf en daarna gedoetjes bij bloedprikken is veel meer inspanning dan dat ik normaal in een week heb
Verstandigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarom zet ik deze stap nu. Het zou me verbazen als er geen ASS uit zou komen, maar het is me ook vooral te doen om wat vaardigheden op te doen om daarmee om te leren gaan. Blijkbaar werkten m'n truukjes immers niet goed genoeg.
wat wordt dan moeilijker?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik kreeg mee dat het moeilijker wordt als je ouder wordt en ook dat het richting overgang steeds moeilijker wordt.
En dat ga je merken na je 35-40ste
Deze zaterdag.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wanneer had je dat marathongesprek?
zeg dit nou niet te hard voor je hier spijt van krijgtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Zie ik verdorie ook eens een stukje van m'n jarenlang verzekerd zijn terug.
als ik het vergeet, alvast kusjesknuffiekroelie.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg me dat je er geen reet van weet zonder te zeggen etc.
Maskeren, alle balletjes hoog houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, duidelijke vergelijking wel
[..]
denk het ook wel maar toch fijn als je dat bevestigd hebt
en ahh, maar als je het neit anders had verwacht kun je er wel een beetje op inspelen hopelijk?
[..]
Verstandigwijze vrouw
[..]
wat wordt dan moeilijker?
Graag gedaan. Hopelijk heb je je een beetje vermaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:42 schreef Aberkullie het volgende:
Bedankt dat jullie ons zo warm hebben opgevangen vandaag, fijne vrienden
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
en ahh, maar als je het neit anders had verwacht kun je er wel een beetje op inspelen hopelijk?
[..]
Verstandigwijze vrouw
[..]
Schijnt wel de makkerlijkere jetlag te zijn dit.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef bitterbal het volgende:
zit hier serieus te wachten totdat het donker word. Kan ik in mijn bed ook
Fair, fair.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg dit nou niet te hard voor je hier spijt van krijgt
Je kunt ook tegen een boom aanrijden, dan krijg je meer terug van de verzekering dan dat je ooit in je leven aan premie gaat betalenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Zie ik verdorie ook eens een stukje van m'n jarenlang verzekerd zijn terug.
Kun je nog zeker 1,5 uur wachtenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja hou er altijd rekening mee dat als ik iets moet doen dat ik daarna op benquote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstandigwijze vrouw
[..]
Ik heb daarna een verjaardag.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik het vergeet, alvast kusjesknuffiekroelie.
Heb je iets ingepland om daarna tot rust te komen?
Spannendquote:
Chillen en vreten dat zijn mijn twee hobby'squote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarna een verjaardag.Maar de jarigen weten ervan, dus komt goed. Is toch vooral chillen en vreten.
gewoon gaan gamen, wat heb je gedaan vandaag?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Of gewoon met licht gaan slapenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maskeren, alle balletjes hoog houden.
ahh, get it. Kan me daar iets bij voorstellen inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2025 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En er schijnt een correlatie te zijn tussen de verandering in hormonen dankzij de overgang en het lastiger kunnen maskeren van symptomen. Brain fog wordt dan al sterker, maar met een ND-brein schijnt dat dus weer heftiger te zijn.
krijgt ze dan een stoma?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen een boom aanrijden, dan krijg je meer terug van de verzekering dan dat je ooit in je leven aan premie gaat betalen
dat scheeltquote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hou er altijd rekening mee dat als ik iets moet doen dat ik daarna op ben
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarna een verjaardag.Maar de jarigen weten ervan, dus komt goed. Is toch vooral chillen en vreten.
Dacht juist de andere kant op? Maar heb dit nog nooit zo erg gehad. Misschien omdat ik nog niet eerder zo lang weg wasquote:Op maandag 19 mei 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt wel de makkerlijkere jetlag te zijn dit.
Die zou ik niet aanradenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijgt ze dan een stoma?![]()
grapje grapje, nee ijs blijf van die boom af
Heb hier schoongemaakt. Morgen komt de makelaar hier kijkenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaan gamen, wat heb je gedaan vandaag?
Niet als je dan alsnog op je laptop zitquote:Op maandag 19 mei 2025 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lig nu onder de dekens. Zo gaat het sneller
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou ik niet aanraden
Alweer 7 jaar en 1 dag geleden trouwens
Terug de tijd is is vaak de makkelijke, je bent vooral lekker vroeg wakkerquote:Op maandag 19 mei 2025 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht juist de andere kant op? Maar heb dit nog nooit zo erg gehad. Misschien omdat ik nog niet eerder zo lang weg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |