LETS GO KATquote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Hup kat, je kan het, lang genoeg stil gezeten.
Dat is echt een ramp met schoonmaken gok ikquote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi is die he
https://www.ikea.com/nl/n(...)egeleffect-50569080/
Mensen denken zeker dat ik gek ben, werk vaak flink door ma-do, en vrijdags steeds vaker een dag sporten, sauna, golf ofzo. En za eerst wat opnames en dan lekkah chille en veel vaker op vakantie.quote:
ja niet aanzittenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt een ramp met schoonmaken gok ik
Niet hier maar kan wel dmen als je wilquote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mogen wij een foto van je poezen zien?
Zou jou wel lukken gezien jij de bank als kast gebruiktquote:
oh ja leukquote:Op maandag 19 mei 2025 19:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet hier maar kan wel dmen als je wil
jaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou jou wel lukken gezien jij de bank als kast gebruikt
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik vind het wel geinig.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi is die he
https://www.ikea.com/nl/n(...)egeleffect-50569080/
Chronisch zelfs. Wat nog leuker is en dat je zelfs denkt: goh was ik maar 'gewoon' depressief.quote:
2 verhalen uit Takkie, 2 boekjes van Kikker, en een boekje over Kleine Haas. De laatste is altijd het laatste dat we naar bed gaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in duitsjeland?
[..]dit zijn namen van bands waar mn vader fan van zou zijn denk ik
[..]
alle?! pufpuf oke tot over een eeuwigheid
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik vind het wel geinig.
[..]
Chronisch zelfs. Wat nog leuker is en dat je zelfs denkt: goh was ik maar 'gewoon' depressief.
Maar nog genoeg andere shit.
He leuk ik ookquote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik vind het wel geinig.
[..]
Chronisch zelfs. Wat nog leuker is en dat je zelfs denkt: goh was ik maar 'gewoon' depressief.
Maar nog genoeg andere shit.
Wel een stukje prijziger dan de normale Malmquote:
ja omdat die ook vele malen mooier isquote:Op maandag 19 mei 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een stukje prijziger dan de normale Malm
wauw, wat veelquote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 verhalen uit Takkie, 2 boekjes van Kikker, en een boekje over Kleine Haas. De laatste is altijd het laatste dat we naar bed gaan.
Kat er naast, zij gaat uit zichzelf met haar knuffel opgerold in bed liggen halverwege. En als Grote Haas welterusten zegt, zeg ik dat ook.
beetje gamen en video's kijken, soms nog wat anders als ik er de energie nog voor hebquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk zo na het werken en avondeten?
Met extra veel koekjesquote:
Battle Beast zo ik eigenlijk gaan zien op Rock Circus, maar dat is dus afgelast, maar hebben podia in NL (veel van) die acts kunnen vastleggen op diezelfde datum en komt Battle Beast, wat 1 van de band was waarvoor ik het kaartje kocht, naar Eindhoven. Voor mij dus echt win/win..quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:komt
[..]
Ken alleen Battle Beast, en AnnekLekker hoor.
quote:
Beetje huishouden, beetje gamen, beetje knutselen, beetje lezen, beetje series kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk zo na het werken en avondeten?
Grote meidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |