SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kwam er van de week achter dat ze een nummer hebben met Xzibit. Was op zijn minst apart te noemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ik ga ook maar een dag. Als ik gawithin temptation is echt jeugd liefde
best een gangbare dag voor een concert?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een rare dag voor een concert.
ja? ik vond zijn littekens al niet zo clean eigenlijk. Weet niet wat gebruikelijk is hoor maar dacht dat ze de meeste littekens wel mooi konden maken tegenwoordigquote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn littekens zijn wel wat minder 'clean'
Ja?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
best een gangbare dag voor een concert?
ja, helaas wel. Is voor de artiesten niet te doen om alleen in weekenden concerten te gevenquote:
Ook weer zo.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, helaas wel. Is voor de artiesten niet te doen om alleen in weekenden concerten te geven
Net wat de schema's zijn van beide partijen ook.quote:
Overkill/Vicious Rumoursquote:Op maandag 19 mei 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice. Welke?
Ik zie nu ook Heilung, die ik weleens wil zien. Maar teringjantje in Maastricht.
Ken alleen Battle Beast, en Anneke.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Overkill/Vicious Rumours
Those damn crows
CItizen Soldier
Battle Beast
Anneke van Giersbergen
Zijn er 5, Misschien dat ik er nu 1 over het hoofd zie...
wanneer ging jij?!?! want ik ga over twee weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zin inquote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik ga nog met Pa naar de musical Elizabeth
Ach, mensen daar willen ook weleens naar een concert dat niet Amsterdam is. Heb er begrip voor, dan maar even balen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Heilung is wel heel tof @:kaneelstokje maar maastricht, ja pfffffff
Grote markt?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben hier Sniester het aankomende weekend, twijfel nog of ik gewoon ergens alleen heen ga
September pas. Is ook een middag voorstelling. Het is in Heerlen, dus hebben we ook geen haast/stress om de laatste trein naar Eindje te halen..quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer ging jij?!?! want ik ga over twee weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zin in
dit weekend nog in maastricht geweestquote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Heilung is wel heel tof @:kaneelstokje maar maastricht, ja pfffffff
Wat een namen staan daar tussen, lol.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben hier Sniester het aankomende weekend, twijfel nog of ik gewoon ergens alleen heen ga
Ik ben het nietquote:Op maandag 19 mei 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een namen staan daar tussen, lol.
Kleine oelewapper. BB & de binkie boys. Clitteband. Green milk from planet orange.
Ja, al schijnt Deens nog wat erger te klinken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Zou nederlands net zo raar klinken als dat deens dat doet?
het klinkt zo raar. alsof ze het ter plekken verzinnenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, al schijnt Deens nog wat erger te klinken.
oui, maar weet niet. Ticket vind ik te duur om in mn eentje te gaan en gratis is voornamelijk overdag, hmmmquote:
oh joh zo ver weg in datum en locatiequote:Op maandag 19 mei 2025 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
September pas. Is ook een middag voorstelling. Het is in Heerlen, dus hebben we ook geen haast/stress om de laatste trein naar Eindje te halen..
lucky you!quote:Op maandag 19 mei 2025 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit weekend nog in maastricht geweest
in duitsjeland?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een namen staan daar tussen, lol.
Kleine oelewapper. BB & de binkie boys. Clitteband. Green milk from planet orange.
alle?! pufpuf oke tot over een eeuwigheidquote:Op maandag 19 mei 2025 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de kleine in bed leggen en alle boekjes lezen.
Is grappig om aan buitenlanders te vragen hoe wij klinkenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het klinkt zo raar. alsof ze het ter plekken verzinnen
ja wij klinken ook shitquote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is grappig om aan buitenlanders te vragen hoe wij klinkenwij praten onwijs hard schijnbaar, met veel GGGKRRRGGRRRRGGRRKGKRGRGRGRRRR enzo
waarbij je bij andere landen soms denkt 'moet je huilen, is er iets ergs aan de hand, omg wat is er?!'
Met een aardappel in hun mond.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het klinkt zo raar. alsof ze het ter plekken verzinnen
Genietenquote:
quote:
Spaans klinkt altijd als heisa en gedoe.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is grappig om aan buitenlanders te vragen hoe wij klinkenwij praten onwijs hard schijnbaar, met veel GGGKRRRGGRRRRGGRRKGKRGRGRGRRRR enzo
waarbij je bij andere landen soms denkt 'moet je huilen, is er iets ergs aan de hand, omg wat is er?!'
Slapen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk zo na het werken en avondeten?
Toen ik nog werkte fokken en beetje scrollen op insta en fbquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
italiaansquote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spaans klinkt altijd als heisa en gedoe.
Italiaans klinkt bezorgd en paniekerig.
Duits klinkt als RAUSSSSSSSS
niksquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
sporten, boodschappen, series kijken, slapen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Duits is echt zo'n niet sexy taaltje.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gamen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte fokken en beetje scrollen op insta en fb
nu ik niet meer werk het zelfde
Weer werken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
maar duitsers daarentegen, ok ken ze niet goed genoeg maar dat het volk daar veel alternatiever is dan hier lijkt me heerlijkquote:
hoe bedoel je alternatiever? als in kleding?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar duitsers daarentegen, ok ken ze niet goed genoeg maar dat het volk daar veel alternatiever is dan hier lijkt me heerlijk
lezen, youtube, wandelen met de honden, in de tuin bezigquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |