wat voor honden heb je?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lezen, youtube, wandelen met de honden, in de tuin bezig
alternatief volk, als in in allesquote:Op maandag 19 mei 2025 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je alternatiever? als in kleding?
quote:
In berlijn zie je het veel, maar goed daar lijken ze uiteindelijk toch ook weer allemaal op elkaar maar dan in de alternatieve groepquote:Op maandag 19 mei 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alternatief volk, als in in alleszoals je ook ziet in NL maar dan is die groep veel groter in Duitsland
Weet niet of dit duidelijker is?![]()
daarom nooit met een groep mensen omgaanquote:Op maandag 19 mei 2025 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In berlijn zie je het veel, maar goed daar lijken ze uiteindelijk toch ook weer allemaal op elkaar maar dan in de alternatieve groep
De meeste op mijn buik zijn ontstaan vanuit binnenuit, dat brandt als het ware naar buiten, dat wordt niet mooiquote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
ja? ik vond zijn littekens al niet zo clean eigenlijk. Weet niet wat gebruikelijk is hoor maar dacht dat ze de meeste littekens wel mooi konden maken tegenwoordig
Hetzelfde als de rest van de dag: niks en me ellendig voelen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk zo na het werken en avondeten?
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rest van de dag: niks en me ellendig voelen.
Het korte antwoord: omdat dat mijn leven helaas is.quote:
Holy shit, verkopen ze dat echt?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hem nog bij de ikea
[ afbeelding ]
Wat precies?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hem nog bij de ikea
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het korte antwoord: omdat dat mijn leven helaas is.
Knuffelen met mijn poezen, mijn poezen kroelen, achter mijn poezen aanrennen om te spelen, foto’s van mijn poezen maken, snacks verstoppen voor mijn poezen, de teringzooi van mijn poezen opruimen, mijn poezen bedienen en slapen met mijn poezenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk zo na het werken en avondeten?
mogen wij een foto van je poezen zien?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn poezen, mijn poezen kroelen, achter mijn poezen aanrennen om te spelen, foto’s van mijn poezen maken, snacks verstoppen voor mijn poezen, de teringzooi van mijn poezen opruimen, mijn poezen bedienen en slapen met mijn poezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |