maar is in de vorm van een kubusquote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag niet, dat lijkt op slang
*zet in excell
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik het ook zelf nu wel kan alleen ze zei is het niet prettig als ik toch nog één keer kom om te checken of mijn collega's niet meer hoeven te komen? Nou oke doe maar dan.Ze is wel aardig dus gelukkig geen chagrijnig iemand als ik net wakker ben.
we leren hoe studenten AI kunnen gebruiken. AI is een super hulpmiddel mits je input goed is, en die is alleen goed als je er zelf over na hebt gedacht wat je wil blabla. En hebt gechecktquote:Op maandag 19 mei 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet leuk als studenten alles door AI gooien en zelf geen ideeën meer hebben?
Ze hebben hem bij bol in de 'aanbieding' https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitlequote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
ik hou bij wat je allemaal wil eten etto
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatst klinkt verstandig
en wtf, vier uur? of is dat je test?
ik heb nog steeds niks op papier staan, daar word ik echt helemaal leip van als ik er aan denk maar we neigen hier steeds meer naar geen autistme, wel autistische gedragDiagnostisch interview jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onduidelijkheid is kut ja![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb nog mie, tuctuc, een citroen en bakboter in huis.quote:
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
En Crack heeft me aangemoedigd, dus eigenlijk moet ik nu ook wel.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar is in de vorm van een kubus
ja eerst maar proevenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hem bij bol in de 'aanbieding' https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitle
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog mie, tuctuc, een citroen en bakboter in huis.
Wordt een geweldige maaltijd.
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang johquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Diagnostisch interview ja![]()
Onduidelijkheid is kut ja![]()
Ik lig op de bankquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?![]()
ik zit ook nog op mn stoel tho
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van de g'woon en van AH eigen merk liggen.
ik ga nog een ijsje eten en dan opstaan, dan heb ik nog een uurtje iets gedaanquote:
Mag Etto spaghetti eten?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hmm dan mag het wel
*past excel aan
Oh ja er liggen ook nog ijsjes in de vriezer.quote:
4 uur heb je toch zo vol gekletst?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang joh
Het verschil is dat ik nu al een maand op m'n reet zit. Routine is geheel afwezig, noodzaak is ook afwezig wegens einde seizoen. Dan is het toch andersquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?![]()
ik zit ook nog op mn stoel tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |