Ik heb ook t, groene met gember en muntquote:
quote:
wat was die ene website voor fok emoticons? Niet forumsmileys maar die ander?quote:
Thee zetten niet?quote:
Even thee zetten maar dan in MSN/sms taalquote:
Dit klinkt zonder die smileys heel sarcastisch.quote:
ohquote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even thee zetten maar dan in MSN/sms taal
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje huishouden, beetje gamen, beetje knutselen, beetje lezen, beetje series kijken.
Dawastwel.
Ja, en nu vooral veel doomscrollen, maar dat is hopelijk ook tijdelijk van aard.
ja dat snap ik maar zo bedoel ik niet nietquote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit klinkt zonder die smileys heel sarcastisch.![]()
Even/effe/ff Thee zetten (dus "zed"ten)quote:
https://hallon.nl/ksc/quote:Op maandag 19 mei 2025 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat was die ene website voor fok emoticons? Niet forumsmileys maar die ander?
jaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Duidelijk te merken dat je hier normaal niet s middags en s avonds meer bent
Ja. Vaak ook meer.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Knuffels voor iedereen xie het nodig heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik hoor, maar moest er even om lachen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar zo bedoel ik niet niet![]()
Das sowieso een lastige zin. vind ik. Vervelend voor je is iets wat idd snel zegt als je het niet meent
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Knuffels voor iedereen xie het nodig heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dagquote:
gelukkigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik hoor, maar moest er even om lachen.
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering makenquote:
Ik heb zaterdag een call van 4 uur gepland staan met de ASS-lui en ik heb een aantal andere beslissingen genomen, alleen moet ik daar éigenlijk nog even mee wachten tot ik info zwart op wit heb staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk zit er een stijgende lijn in of binnenkort
ik heb die green ice tea van lipton.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dag
@Nizno is ermee begonnenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dag
SOWquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering maken
echtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering maken
dat laatst klinkt verstandigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een call van 4 uur gepland staan met de ASS-lui en ik heb een aantal andere beslissingen genomen, alleen moet ik daar éigenlijk nog even mee wachten tot ik info zwart op wit heb staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
CRACKADELICAquote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatst klinkt verstandig
en wtf, vier uur? of is dat je test?
ik heb nog steeds niks op papier staan, daar word ik echt helemaal leip van als ik er aan denk maar we neigen hier steeds meer naar geen autistme, wel autistische gedrag
Vorige week was ik op de woonboulevard in Breda, liep daar even een rondje, zag ik bij de Kwantum op de stoep nog allemaal van die 1,5e meter stickers geplaktquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Die was voor als iemand besmettelijk oid is
negro with a fat lipquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
negro with a fat lip
dacht ik dat ze zongen, het is 'leaving with a fat lip' hahahaha damn
Maandag niks, dinsdag niks, woensdag niksquote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT is verdomd handig om een trainingsschema te maken voor de komende twee maanden.
zin in hete pepers?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Oke wondverpleegkundige van de thuiszorg wil nog 1 laatste keer langskomen om te checken of het echt niet meer hoeft. Ze komt mooi op tijd want ze is er ongeveer als mijn wekker gaat morgen ivm mijn vrijwilligerswerk.![]()
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoekenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die green ice tea van lipton.
Vind hem niet lekker plus er zit nog suiker in en wil eigenlijk zonder suiker
Ja natuurlijk.. Ik heb ineens echt super veel zin in pittig eten..quote:
Mensen kunnen straks echt niks meer zelf bedenken.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT is verdomd handig om een trainingsschema te maken voor de komende twee maanden.
ik zal kijken in de supermarkt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoeken
Ik sla even over.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)chili-pure-chocolade
Klinkt betrokken, dat is fijnquote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Oke wondverpleegkundige van de thuiszorg wil nog 1 laatste keer langskomen om te checken of het echt niet meer hoeft. Ze komt mooi op tijd want ze is er ongeveer als mijn wekker gaat morgen ivm mijn vrijwilligerswerk.![]()
moet dat danquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen kunnen straks echt niks meer zelf bedenken.
Ik heb van de g'woon en van AH eigen merk liggen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoeken
Moet je alleen ook nog daadwerkelijk opstaan en er heen gaanquote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Jij werkt toch in het onderwijs?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt betrokken, dat is fijnmaar ook fijn als het niet meer hoeft
[..]
moet dat dan
even de ama's volproppen met carolina reapersquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. Ik heb ineens echt super veel zin in pittig eten..
Als AI dat nou even voor me kon doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je alleen ook nog daadwerkelijk opstaan en er heen gaan
Ja ik zei dat ik het ook zelf nu wel kan alleen ze zei is het niet prettig als ik toch nog één keer kom om te checken of mijn collega's niet meer hoeven te komen? Nou oke doe maar dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt betrokken, dat is fijnmaar ook fijn als het niet meer hoeft
[..]
moet dat dan
Dan is het toch ook niet leuk als studenten alles door AI gooien en zelf geen ideeën meer hebben?quote:
ChatGPT stelt de machines voor in de sportschool die ik zelf ook ooit bedacht heb voor m'n routine, ik ben wel slimquote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen kunnen straks echt niks meer zelf bedenken.
Ik heb zin in überhaupt eten.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. Ik heb ineens echt super veel zin in pittig eten..
Krijg ik hier 20 liter melk bij?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met carolina reapers
Ik heb nog een half uur om uit te stellen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon AI mijn zijn eigen schemaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telt dat als hete pepers met chocola @CherryLips ?quote:
maar is in de vorm van een kubusquote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag niet, dat lijkt op slang
*zet in excell
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik het ook zelf nu wel kan alleen ze zei is het niet prettig als ik toch nog één keer kom om te checken of mijn collega's niet meer hoeven te komen? Nou oke doe maar dan.Ze is wel aardig dus gelukkig geen chagrijnig iemand als ik net wakker ben.
we leren hoe studenten AI kunnen gebruiken. AI is een super hulpmiddel mits je input goed is, en die is alleen goed als je er zelf over na hebt gedacht wat je wil blabla. En hebt gechecktquote:Op maandag 19 mei 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet leuk als studenten alles door AI gooien en zelf geen ideeën meer hebben?
Ze hebben hem bij bol in de 'aanbieding' https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitlequote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
ik hou bij wat je allemaal wil eten etto
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatst klinkt verstandig
en wtf, vier uur? of is dat je test?
ik heb nog steeds niks op papier staan, daar word ik echt helemaal leip van als ik er aan denk maar we neigen hier steeds meer naar geen autistme, wel autistische gedragDiagnostisch interview jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onduidelijkheid is kut ja![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb nog mie, tuctuc, een citroen en bakboter in huis.quote:
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
En Crack heeft me aangemoedigd, dus eigenlijk moet ik nu ook wel.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar is in de vorm van een kubus
ja eerst maar proevenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hem bij bol in de 'aanbieding' https://www.bol.com/nl/nl(...)istItem#productTitle
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog mie, tuctuc, een citroen en bakboter in huis.
Wordt een geweldige maaltijd.
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang johquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Diagnostisch interview ja![]()
Onduidelijkheid is kut ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |