Ja. Vaak ook meer.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Knuffels voor iedereen xie het nodig heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik hoor, maar moest er even om lachen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar zo bedoel ik niet niet![]()
Das sowieso een lastige zin. vind ik. Vervelend voor je is iets wat idd snel zegt als je het niet meent
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Knuffels voor iedereen xie het nodig heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dagquote:
gelukkigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik hoor, maar moest er even om lachen.
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering makenquote:
Ik heb zaterdag een call van 4 uur gepland staan met de ASS-lui en ik heb een aantal andere beslissingen genomen, alleen moet ik daar éigenlijk nog even mee wachten tot ik info zwart op wit heb staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk zit er een stijgende lijn in of binnenkort
ik heb die green ice tea van lipton.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dag
@Nizno is ermee begonnenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want essie zegt dat ongeveer 34x op een dag
SOWquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering maken
echtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lichamelijk contact, maar voor jou wil ik best wel een keer een uitzondering maken
dat laatst klinkt verstandigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een call van 4 uur gepland staan met de ASS-lui en ik heb een aantal andere beslissingen genomen, alleen moet ik daar éigenlijk nog even mee wachten tot ik info zwart op wit heb staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
CRACKADELICAquote:Op maandag 19 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatst klinkt verstandig
en wtf, vier uur? of is dat je test?
ik heb nog steeds niks op papier staan, daar word ik echt helemaal leip van als ik er aan denk maar we neigen hier steeds meer naar geen autistme, wel autistische gedrag
Vorige week was ik op de woonboulevard in Breda, liep daar even een rondje, zag ik bij de Kwantum op de stoep nog allemaal van die 1,5e meter stickers geplaktquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Die was voor als iemand besmettelijk oid is
negro with a fat lipquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
negro with a fat lip
dacht ik dat ze zongen, het is 'leaving with a fat lip' hahahaha damn
Maandag niks, dinsdag niks, woensdag niksquote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT is verdomd handig om een trainingsschema te maken voor de komende twee maanden.
zin in hete pepers?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
Oke wondverpleegkundige van de thuiszorg wil nog 1 laatste keer langskomen om te checken of het echt niet meer hoeft. Ze komt mooi op tijd want ze is er ongeveer als mijn wekker gaat morgen ivm mijn vrijwilligerswerk.![]()
Ze hebben van Lipton gewoon zero varianten hoor. Alleen is Lipton zo allejezustyfusduur geworden dat je daar aanbiedingen voor moet zoekenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die green ice tea van lipton.
Vind hem niet lekker plus er zit nog suiker in en wil eigenlijk zonder suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |