Als ik met een expert wil praten, praat ik wel met mezelfquote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je ook even aan chatgpt advies vragen
Je ervaringen zijn niet perse de norm.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 uur heb je toch zo vol gekletst?
en die spanning voorafquote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond die van vanmiddag met de huisarts van 15 minuten al lang
dat zeggen ze hopelijk nooit?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben in ieder geval geen "lolnee, je stelt je aan" gezegd.
Nee dan heb je nog veel grotere issuesquote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de test? Als je vier uur koetjeskalfjes kletsen haalt, heb je geen autisme.
Daar komt geen bruikbare diagnose uit.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik met een expert wil praten, praat ik wel met mezelf
Stiekem hebben we allemaal wel een beetje ADHD.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat iedereen tegenwoordig ADHD heeft
Klopt, best onhandig.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komt geen bruikbare diagnose uit.
Volgens mij had ik ook die Fuze met mango van het weekend, die is best lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ice tea met mango, volgens mij ook Fuze. Die was wel fris. Ze hadden ook met lavendel maar die is niet zo.
Water?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Die van fuze zijn zeker lekker maar probeer nu alleen nog maar suikervrije dingen te drinken
En jij bent af.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem hebben we allemaal wel een beetje ADHD.
Imposter syndrome schijnt heel normaal te zijn op het stukje "reis" waar ik nu zit.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en die spanning voorafen de ontlading daarna, gewoon omdat het klaar is
pufpuf
beetje bijgekomen?
[..]
dat zeggen ze hopelijk nooit?en als ze dat wel zeggen, get the fuck out
![]()
Water?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Die van fuze zijn zeker lekker maar probeer nu alleen nog maar suikervrije dingen te drinken
Ik kan lullen hoor, maar dat is een ander probleemquote:
ik geloof zelf niet dat je tot bepaalde inzichten kunt komen in je eentjequote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komt geen bruikbare diagnose uit.
Zeg me dat je er geen reet van weet zonder te zeggen etc.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem hebben we allemaal wel een beetje ADHD.
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zou communicatie denk ik echt een stuk makkelijker maken
Die met perzik is lekker. Nu zag ik vorige week dat de Lidl nu ook huismerk een namaak heeft maar ik moet hem nog proberen maar ik heb hem wel gekocht.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussen
Beetje als de neuroloog die zichzelf opereert.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geloof zelf niet dat je tot bepaalde inzichten kunt komen in je eentje
Beetje gedachtegang dat de beste therapeut zelf nooit ondersteuning van hulp zou kunnen gebruiken oid
Jaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en die spanning voorafen de ontlading daarna, gewoon omdat het klaar is
pufpuf
beetje bijgekomen?
[..]
dat zeggen ze hopelijk nooit?en als ze dat wel zeggen, get the fuck out
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |