Ik lig op de bankquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?![]()
ik zit ook nog op mn stoel tho
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van de g'woon en van AH eigen merk liggen.
ik ga nog een ijsje eten en dan opstaan, dan heb ik nog een uurtje iets gedaanquote:
Mag Etto spaghetti eten?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hmm dan mag het wel
*past excel aan
Oh ja er liggen ook nog ijsjes in de vriezer.quote:
4 uur heb je toch zo vol gekletst?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang joh
Het verschil is dat ik nu al een maand op m'n reet zit. Routine is geheel afwezig, noodzaak is ook afwezig wegens einde seizoen. Dan is het toch andersquote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n type was die eigenlijk wel altijd ging, uiteindelijk?![]()
ik zit ook nog op mn stoel tho
vier uur diagnostiek is kei zwaar, dat is niet koetjeskalfjes kletsen. Al zal het voor iedereen anders zijn?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 uur heb je toch zo vol gekletst?
Die zijn lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga nog een ijsje eten en dan opstaan, dan heb ik nog een uurtje iets gedaan
@:ama ik eet nu mn vierde dracula ijsje, en dit is waarom ik geen dure ijsjes koop
Misschien is dat de test? Als je vier uur koetjeskalfjes kletsen haalt, heb je geen autisme.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vier uur diagnostiek is kei zwaar, dat is niet koetjeskalfjes kletsen. Al zal het voor iedereen anders zijn?
Ik kon me nog inhouden, maar ben ook nieuwsgierig, dus mogelijk komt die van de week nogquote:Op maandag 19 mei 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
en dan voor later een tropical taartje van de AH
mijn nieuwsgierigheid won het
Over mezelf en al mijn gedoetjes praten? Kan ik ook dagenlangquote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vier uur diagnostiek is kei zwaar, dat is niet koetjeskalfjes kletsen. Al zal het voor iedereen anders zijn?
Ik vond die van vanmiddag met de huisarts van 15 minuten al langquote:Op maandag 19 mei 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ice tea met mango, volgens mij ook Fuze. Die was wel fris. Ze hadden ook met lavendel maar die is niet zo.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar verschillende Fuze tea blikjes liggen, daar zitten ook wel lekkere tussen
Ze hebben hem ook met mango, die is best lekkerquote:
jaquote:
oh makkie, iedereen autismequote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat de test? Als je vier uur koetjeskalfjes kletsen haalt, heb je geen autisme.
Misschien moet je ook even aan chatgpt advies vragenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeert op te staan om rondje vuilnis de doen
Mislukt
Ach, ze hebben in ieder geval geen "lolnee, je stelt je aan" gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pfff, zet hem op! Vier uur is lang joh
Dit verrast niemand.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over mezelf en al mijn gedoetjes praten? Kan ik ook dagenlang![]()
dat is het ook nietquote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over mezelf en al mijn gedoetjes praten? Kan ik ook dagenlang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |