Oh dat kan ik ook wel, maar niet in zo'n professionele settingquote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan lullen hoor, maar dat is een ander probleemMaar dan tegenover vrienden en niet in zo'n setting.
Met gember?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee groene thee eigenlijk nog alleen maar
blijf je hier nu hangen?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:42 schreef Aberkullie het volgende:
Bedankt dat jullie ons zo warm hebben opgevangen vandaag, fijne vrienden
Nee, daarom zet ik deze stap nu. Het zou me verbazen als er geen ASS uit zou komen, maar het is me ook vooral te doen om wat vaardigheden op te doen om daarmee om te leren gaan. Blijkbaar werkten m'n truukjes immers niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geloof zelf niet dat je tot bepaalde inzichten kunt komen in je eentje
Beetje gedachtegang dat de beste therapeut zelf nooit ondersteuning van hulp zou kunnen gebruiken oid
en tegelijkertijd wel weten dat dat nergens op slaat want het is die mensen hun werk om ergens achter te komen, niet om iets te bevestigenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Imposter syndrome schijnt heel normaal te zijn op het stukje "reis" waar ik nu zit.![]()
Dat zou goed kunnen. Ik kreeg mee dat het moeilijker wordt als je ouder wordt en ook dat het richting overgang steeds moeilijker wordt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarom zet ik deze stap nu. Het zou me verbazen als er geen ASS uit zou komen, maar het is me ook vooral te doen om wat vaardigheden op te doen om daarmee om te leren gaan. Blijkbaar werkten m'n truukjes immers niet goed genoeg.
Etto is een KrokEttoquote:
Jep.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en tegelijkertijd wel weten dat dat nergens op slaat want het is die mensen hun werk om ergens achter te komen, niet om iets te bevestigen![]()
maar wel herkenbaar hoor, volgens mij moest ik halverwege horen dat het oke was als er niks uit kwam en ik hun tijd voor niks heb 'verspild'![]()
Dat laatste ben ik ook wel vaker tegengekomen ja, maar het was bij mij ook een perfecte shitzooi met werk er ook bij.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik kreeg mee dat het moeilijker wordt als je ouder wordt en ook dat het richting overgang steeds moeilijker wordt.
En dat ga je merken na je 35-40ste
En wanneer had je dat marathongesprek?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook wel vaker tegengekomen ja, maar het was bij mij ook een perfecte shitzooi met werk er ook bij.
precies, duidelijke vergelijking welquote:Op maandag 19 mei 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje als de neuroloog die zichzelf opereert.
denk het ook wel maar toch fijn als je dat bevestigd hebtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Nog wel ff morgen afwachten of mijn normale huisarts ook positief is. Maar met hoe ze er vanmiddag in stond denk ik van wel. Dat hoor ik morgen
En nee, maar dat had ik ook niet verwachtzo'n gesprek met die spanning vooraf en daarna gedoetjes bij bloedprikken is veel meer inspanning dan dat ik normaal in een week heb
Verstandigquote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarom zet ik deze stap nu. Het zou me verbazen als er geen ASS uit zou komen, maar het is me ook vooral te doen om wat vaardigheden op te doen om daarmee om te leren gaan. Blijkbaar werkten m'n truukjes immers niet goed genoeg.
wat wordt dan moeilijker?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik kreeg mee dat het moeilijker wordt als je ouder wordt en ook dat het richting overgang steeds moeilijker wordt.
En dat ga je merken na je 35-40ste
Deze zaterdag.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wanneer had je dat marathongesprek?
zeg dit nou niet te hard voor je hier spijt van krijgtquote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Zie ik verdorie ook eens een stukje van m'n jarenlang verzekerd zijn terug.
als ik het vergeet, alvast kusjesknuffiekroelie.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg me dat je er geen reet van weet zonder te zeggen etc.
Maskeren, alle balletjes hoog houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, duidelijke vergelijking wel
[..]
denk het ook wel maar toch fijn als je dat bevestigd hebt
en ahh, maar als je het neit anders had verwacht kun je er wel een beetje op inspelen hopelijk?
[..]
Verstandigwijze vrouw
[..]
wat wordt dan moeilijker?
Graag gedaan. Hopelijk heb je je een beetje vermaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:42 schreef Aberkullie het volgende:
Bedankt dat jullie ons zo warm hebben opgevangen vandaag, fijne vrienden
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, duidelijke vergelijking wel
[..]
denk het ook wel maar toch fijn als je dat bevestigd hebt
en ahh, maar als je het neit anders had verwacht kun je er wel een beetje op inspelen hopelijk?
[..]
Verstandigwijze vrouw
[..]
wat wordt dan moeilijker?
Schijnt wel de makkerlijkere jetlag te zijn dit.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef bitterbal het volgende:
zit hier serieus te wachten totdat het donker word. Kan ik in mijn bed ook
Fair, fair.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg dit nou niet te hard voor je hier spijt van krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |