Je kunt ook tegen een boom aanrijden, dan krijg je meer terug van de verzekering dan dat je ooit in je leven aan premie gaat betalenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Zie ik verdorie ook eens een stukje van m'n jarenlang verzekerd zijn terug.
Kun je nog zeker 1,5 uur wachtenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef bitterbal het volgende:
zit hier serieus te wachten totdat het donker word. Kan ik in mijn bed ook
Ja hou er altijd rekening mee dat als ik iets moet doen dat ik daarna op benquote:Op maandag 19 mei 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, duidelijke vergelijking wel
[..]
denk het ook wel maar toch fijn als je dat bevestigd hebt
en ahh, maar als je het neit anders had verwacht kun je er wel een beetje op inspelen hopelijk?
[..]
Verstandigwijze vrouw
[..]
wat wordt dan moeilijker?
Ik heb daarna een verjaardag.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik het vergeet, alvast kusjesknuffiekroelie.
Heb je iets ingepland om daarna tot rust te komen?
Spannendquote:
Chillen en vreten dat zijn mijn twee hobby'squote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarna een verjaardag.Maar de jarigen weten ervan, dus komt goed. Is toch vooral chillen en vreten.
gewoon gaan gamen, wat heb je gedaan vandaag?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef bitterbal het volgende:
zit hier serieus te wachten totdat het donker word. Kan ik in mijn bed ook
Of gewoon met licht gaan slapenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maskeren, alle balletjes hoog houden.
ahh, get it. Kan me daar iets bij voorstellen inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2025 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En er schijnt een correlatie te zijn tussen de verandering in hormonen dankzij de overgang en het lastiger kunnen maskeren van symptomen. Brain fog wordt dan al sterker, maar met een ND-brein schijnt dat dus weer heftiger te zijn.
krijgt ze dan een stoma?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen een boom aanrijden, dan krijg je meer terug van de verzekering dan dat je ooit in je leven aan premie gaat betalen
dat scheeltquote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hou er altijd rekening mee dat als ik iets moet doen dat ik daarna op ben
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarna een verjaardag.Maar de jarigen weten ervan, dus komt goed. Is toch vooral chillen en vreten.
Dacht juist de andere kant op? Maar heb dit nog nooit zo erg gehad. Misschien omdat ik nog niet eerder zo lang weg wasquote:Op maandag 19 mei 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt wel de makkerlijkere jetlag te zijn dit.
Die zou ik niet aanradenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijgt ze dan een stoma?![]()
grapje grapje, nee ijs blijf van die boom af
Heb hier schoongemaakt. Morgen komt de makelaar hier kijkenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaan gamen, wat heb je gedaan vandaag?
Niet als je dan alsnog op je laptop zitquote:Op maandag 19 mei 2025 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lig nu onder de dekens. Zo gaat het sneller
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou ik niet aanraden
Alweer 7 jaar en 1 dag geleden trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |