Waar loop jij op 🧐quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:54 schreef 3rr0r het volgende:
SkechersWelke debiel loopt daar nou mee rond?
Ze doen het wel vaker volgens hetzelfde trucje, kijk maar eens op TvGids.nl, daar zie je dat er om 23.50u ineens een nieuw ESF programma begint op de NPO1.quote:
Hoezo nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar heb ik niet zoveel aan hè
Heb je al een schoenlepel geprobeerdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn uitslag neemt gedurende de avond alleen maar toe…
Waarom had je het dan verwacht als je al wist dat het niet ging gebeuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had ik er ook tussen verwacht , maar ja we weten dat dat niet ding gebeuren
We worden gewoon beflikkerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze doen het wel vaker volgens hetzelfde trucje, kijk maar eens op TvGids.nl, daar zie je dat er om 23.50u ineens een nieuw ESF programma begint op de NPO1.
Dus dat wordt gewoon beschouwd als een nieuw programma waardoor er een reclameblok tussen mag zitten.
Nee Joostquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb je het over Frank Lammers? Dat was maar een rol in Undercover
Ja, vrijwel dagelijks.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb je al een schoenlepel geprobeerd
😉quote:
wow.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Doe niet zo woke", van wooooooow kijk jou eens dom zijn in woke-land en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens popie zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Ik dring meer bier en jij bent middelmaat!
Neequote:
Als Martin Meiland trots op je is zou ik zelfmoord overwegenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:58 schreef superniger het volgende:
BN'ers zijn trots op Claude
Bekend Nederland heeft enthousiast gereageerd op het optreden van Claude in de finale van het Eurovisie Songfestival. Onder anderen Suzan & Freek, Dotan, Davina Michelle, Martien Meiland en Nick Schilder zijn trots op de 21-jarige zanger. 'Pffff, je moet het maar doen, zo zo zo zo goed', schrijven Suzan & Freek op Instagram. 'Goed gedaan, Claude!!', zegt Martien Meiland.
Ook Davina Michelle was te spreken over het optreden. 'Je was fantastisch!', schrijft ze. Nicolette van Dam laat Claude weten dat hij het "geweldig" heeft gedaan. 'You rocked it! Je was waanzinnig', zegt Dotan.
Marieke Elsinga had het optreden van Claude gemist omdat ze in slaap was gevallen, maar heeft het even teruggekeken. 'Vond Claude het mega goed doen', schrijft ze. 'Mijn douze points heeft 'ie.'
Die hebben ze tijdens dit optreden afgebeld. 1x op de avond jezelf belachelijk maken vonden de Zwitsers wel genoeg,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |