SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar deed ooit iemand uit Eindhoven mee. Later werd dat herhaald en in die periode was hij een collega van mij![]()
inmiddels woont hij niet meer in EHv en werkt ook niet meer bij mij
Hij heeft er veel spijt van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorzou echt niet weten waarom je dat zou doen maar ja, wel knap
Fok! ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
Ahhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft er veel spijt van.
Gaat niet al te best als dat zo zou zijnquote:
Maar dat vraag je je eigenlijk wel af bij al die reality programma's, waarom zou je daar aan meedoenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorzou echt niet weten waarom je dat zou doen maar ja, wel knap
zeeeer wanhopig?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat vraag je je eigenlijk wel af bij al die reality programma's, waarom zou je daar aan meedoen
Dat mag en kan ook zonder camera'squote:
Narcisten zonder talentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen willen gewoon bekend worden ofzo denk ik?
tuurlijk, maar zo hopen ze een kans te maken die zij niet zienquote:
Ik had best kunnen leven zonder deze kennisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef Nizno het volgende:
ik moest even googlen of ik gelijk had dat Joling dat had gekoffert
Nouja, ze komen wel op tv dus schijnbaar 'talent' genoegquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef Nizno het volgende:
het is nog niet voorbij........
ik moest even googlen of ik gelijk had dat Joling dat had gekoffert
Bekijk deze YouTube-video
zal sowieso met beste intentie zijn ja, hoop vooral dat ze er iets aan hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, maar zo hopen ze een kans te maken die zij niet zien
en wellicht ondervinden ze maatschappelijk/sociaal ook druk/last ervan
snotneus?quote:
ow ik kijk niet echt.. ik zit naar Graham zijn frustraties te luisteren dat ze Celine nu nog niet hebben laten zingen in dat stadionquote:
Zou ook echt niet zo snel weten wat ik daar aan zou kunnen doen. Mja. Kan moeilijk vragen aan mensen of ze iets willen zeggen wat ze niet menen.quote:
ohquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik kijk niet echt.. ik zit naar Graham zijn frustraties te luisteren dat ze Celine nu nog niet hebben laten zingen in dat stadion
Ahh, nouja eerst maar uitrusten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ook echt niet zo snel weten wat ik daar aan zou kunnen doen. Mja. Kan moeilijk vragen aan mensen of ze iets willen zeggen wat ze niet menen.
En zo zijn zoals ik nu ben helpt ook al niet. Maar ik ben gewoon erg moe denk ik. Dan komt het gepieker.
graham is zo heerlijk om als commentator te luisterenquote:
Hij komt super natuurlijk over in zn doen, maakt het extra chillquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
graham is zo heerlijk om als commentator te luisteren
Ja, één opmerking over waarom ik nog single ben en dit gebeurt. Ik ga na de uitslag meteen naar bed want m'n humeur is niet meer te redden vanavond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohklinkt ook leuk
[..]
Ahh, nouja eerst maar uitrusten?![]()
OF NIET
BABY LASAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 18 mei 2025 00:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt Sophie Ellis Baxtor gemist
esf... ebu..... bijzonderquote:
ja wtfquote:
ja, 8 out of 10 cats does countdown is er niets bijquote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wtf![]()
wel weer gelachen, dit is toch wel een van de leukste comedyshows
Iedereen die niet heeft gekeken wint.quote:
heb ik niet vaak genoeg gezien om te oordelenquote:Op zondag 18 mei 2025 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, 8 out of 10 cats does countdown is er niets bij
Ja teleurstellend. Ik ga mezelf nu in slaap huilen.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Nizno het volgende:
en laten we niet vergeten... geen Celine Dion
arme claudequote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja teleurstellend. Ik ga mezelf nu in slaap huilen.
heb genotenquote:
drinksequote:Op zondag 18 mei 2025 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ooknog even bakje koffie en dan naar bedje
bij de juryuitvoering ging ook al iets niet goed. en idd in het begin zat ergens een foutje in zijn tekst.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag headlines dattie fouten maakte in zn tekst.. dan is de finale imho nog hooggegrepen
Koen!quote:Op zondag 18 mei 2025 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Shiiii
Ik zat meer aan de ESF kant vanavond
NEEquote:Op zondag 18 mei 2025 01:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Ik kom net pas online. Heb ook ESF gekeken. En hoe vond je het? Tevreden over de winnaar?
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missuequote:
Ik ben wel tevreden over de winnaar. En ik vond Zweden ook wel leuk en Tommy Cash ook. De Franse chanson en Zwitserland waren niet mijn favoriet. Maar weinig acts waarbij ik dacht, jaaaaa dat is leuk. Ik vond wel het optreden van Baby Lasagna en Kaarija leuk.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missue
van de favorieten vond ik Zweden dan nog wel grappig. En anders eens een Franse chanson als Zwitserland of FRankrijk.
Wat werd Zwitserland genaaid door de televoters
ja dat waren de winnaars van de avondquote:Op zondag 18 mei 2025 01:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden over de winnaar. En ik vond Zweden ook wel leuk en Tommy Cash ook. De Franse chanson en Zwitserland waren niet mijn favoriet. Maar weinig acts waarbij ik dacht, jaaaaa dat is leuk. Ik vond wel het optreden van Baby Lasagna en Kaarija leuk.
Waarom was dat kansloos? Hij maakte toch een aardig nummerquote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missue
van de favorieten vond ik Zweden dan nog wel grappig. En anders eens een Franse chanson als Zwitserland of FRankrijk.
Wat werd Zwitserland genaaid door de televoters
eens, was leukquote:Op zondag 18 mei 2025 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat waren de winnaars van de avondEn dan nog Europapa roepen
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niksquote:Op zondag 18 mei 2025 02:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom was dat kansloos? Hij maakte toch een aardig nummer
Ik snap dat niet. Een geweldige clip maken en dan dat niet gebruiken voor op het ESF podium. Dan moet het ineens klein, anders, artistieker, whatever.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niks
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslagquote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Shii het volgende:
Het was inderdaad wel spannend tot op het laatst.
Want? Teleurgesteld?quote:Op zondag 18 mei 2025 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslag
hahahahquote:Op zondag 18 mei 2025 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslag
En een tekstfout in het begin.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niks
die heeft niet zoveel met dergelijke performances.quote:
Ja dat vond ik ook echt kansloos. Ik gun iedereen hoe ie wil zijn, maar dat wil niet zeggen dat je alles maar artistiek of mooi moet vinden.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft niet zoveel met dergelijke performances.
Jammer dat ie de pauzeact met Nemo niet zagDat was echt kansloos
kei saai ookquote:Op zondag 18 mei 2025 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft niet zoveel met dergelijke performances.
Jammer dat ie de pauzeact met Nemo niet zagDat was echt kansloos
quote:Op zondag 18 mei 2025 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is beetje show idd. naja ik hecht er niet zoveel waarde aan want liedjes over algemeen die winnen zelfs middelmatig. Maargoed het is soort van entertainment om ff te kijken wel.quote:
meer dan genoeg kennelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net dat er maar 4 trauma helicopters in nederland zijn
Ze hebben er meer maar er zijn er maar een aantal actief. Al dacht ik wel dat er in het noorden nog een helikopter is maar is geen lifeliner. Zal wel voor de Wadden zijn oid.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
hier vliegen ze wel eens overquote:Op zondag 18 mei 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijzonder wel. Ik zie ze hier vrij vaak als ze dan naar het erasmus vliegen
Ah als er 1 kapot gaat?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben er meer maar er zijn er maar een aantal actief. Al dacht ik wel dat er in het noorden nog een helikopter is maar is geen lifeliner. Zal wel voor de Wadden zijn oid.
Weet ik niet, want niet gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:15 schreef kree het volgende:
toch dat songfestival wel weer gekeken maar wat vonden jullie ervan eigenlijk?
ik vond het liedje van NL in eerste instantie al niet zo boeiend, maar de hele rest ook niet eigenlijk.
kan je allemaal nuttige zondag dingen doenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging eindelijk eens vroeg slapen, dus nu ook redelijk vroeg wakker voor een zondag.
Wat een genot.
Ik denk het of als ze op dat moment onderhoud hebben. Zou ook wel lullig zijn als je als ambulance om de lifeliner vraagt en je krijgt te horen dat ze net even de olie aan het vervangen zijn.quote:
de heli komt alleen bij levensbedreigende situaties om de arts, verpleegkundige en materiaal te brengenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef Karzai het volgende:
Denk dat een gewone ambulance in Nederland ook wel snel ter plaatse is, en je kunt lang niet overal landen met een helikopter, tevens zijn de weersomstandigheden van invloed om te kunnen vliegen
jaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk het of als ze op dat moment onderhoud hebben. Zou ook wel lullig zijn als je als ambulance om de lifeliner vraagt en je krijgt te horen dat ze net even de olie aan het vervangen zijn.
Ah dat was dus wat ik hoorde vannacht. Sinds een paar dagen een vreemde bromtoon afkomstig uit rotje maar alleen in de nacht.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt weer aan 1 stuk liggen snurken
dat ben ik jaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah dat was dus wat ik hoorde vannacht. Sinds een paar dagen een vreemde bromtoon afkomstig uit rotje maar alleen in de nacht.
heb je nog wat aan je dagquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging eindelijk eens vroeg slapen, dus nu ook redelijk vroeg wakker voor een zondag.
Wat een genot.
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je allemaal nuttige zondag dingen doen
Ja.quote:
Maar dat heb ik niet in huisquote:
Misschien moeten we het tijdelijk toevoegen op de KSC weekplanningquote:
ja elke zondag om 07:53quote:Op zondag 18 mei 2025 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moeten we het tijdelijk toevoegen op de KSC weekplanning
Is wel een commitmentquote:
vanavond weerquote:Op zondag 18 mei 2025 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, de broccoli is in de aanbieding bij de AH.
Het broccoli adviesbureau is aan het juichenquote:
quote:
Klopt maar hagelslag stond er sowieso niet op want ik eet het nooit.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
weet nog dat je gisteren zei dat je niet alles van je lijstje had gekocht
Waarom nietquote:Op zondag 18 mei 2025 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar hagelslag stond er sowieso niet op want ik eet het nooit.
ik zou het niet doenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
zal ik vanavond patat met kip en appelmoes eten?
het was wel allemaal weer beetje oke en de show wmb. ook wel eens weer leuk. oke muziek kwaliteit was wmb bij allen ver te zoekenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, want niet gekeken.
nee, aspergesquote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik dit bij voorbaat al weet en daarom niet ga kijkenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
het was wel allemaal weer beetje oke en de show wmb. ook wel eens weer leuk. oke muziek kwaliteit was wmb bij allen ver te zoeken
vond niks echt leuk.
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
wat slimquote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik dit bij voorbaat al weet en daarom niet ga kijken
ik hou niet van appelmoesquote:
Ja, zo rol ik.quote:
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.quote:
het is niet echt de moeite, deed er eerder jaren terug nog wel eens piano dingetje van uitgezocht. maar dit keer, mwah vond er niet veel aan.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik dit bij voorbaat al weet en daarom niet ga kijken
En wij in het oosten hebben er niet eens een. We zijn afhankelijk van de Duitsers.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.
MOrguh Stigquote:
je kan het slechter treffenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En wij in het oosten hebben er niet eens een. We zijn afhankelijk van de Duitsers.
Dotje schatjequote:
Gebruikersnaam!quote:
Hou ook niet van zoet op brood hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden eropquote:Op zondag 18 mei 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou ook niet van zoet op brood hoor.
Kaas of ham is lekker, maar meestal kaas
klinkt als dat ik mijn zomerjasje wel weer ff weg kan leggen dus voor werk?quote:
Dat is ook lekker, heb ik vrijdag avond gedaan. Had geen zin in koken dus ontbijtspek bakken ei er op en een plak kaas er boven op, lekker hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden erop
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, heb ik vrijdag avond gedaan. Had geen zin in koken dus ontbijtspek bakken ei er op en een plak kaas er boven op, lekker hoor.
Dat doe ik ook als ik niet vrij benquote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden erop
prima temperatuurtje om even uit te waaien op het strandquote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
donderdag 14 graden
maar binnen blijven die dag
Ja heel af en toe heb ik daar zin in. Meestal bak ik zonder spek. Maar het is wel hel erg lekker als het er wel in zitquote:
kan ook met 30 gradenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
prima temperatuurtje om even uit te waaien op het strand
30 gradenquote:
ZIt de vakantie er weer op. ALvast een fijne en veilige thuisreisquote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Tas inpakken en dan nog een paar uur wachten voordat we eraf mogenOp naar huus vandaag!
Ik zie gelijk die meme voor me.quote:
ja doe ook beetje wat ok heb hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik niet vrij ben
Minus de kruiden, want het is al lekker genoeg van zichzelf.
Tosti's zijn ook altijd goed en vaak wel snelquote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ook beetje wat ok heb hoor.
voor werkdagen is het bij mij meer snel ff bolletjes smeren en wat Joomla of salade dingetjes smeer bedoel ik hoe heet het erop.
of zoiets, doe er iig niet teveel moeite over want moet snel altijd.
Visum vooor wat?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
was weer verder met mijn visum aanvraag. MOet je je adres invullen waar je verblijft
Maar ik heb 3 adressen en maar 2 invul opties.![]()
Dus hulp gevraagd in de fb group maar maar moet je bericht eerst worden goed gekeurd![]()
Maar goed het is zondag en op zondag werken ze toch niet
is dat naar Usa dan bitterbal? kweet niet maar volg wat van die vloggers met vluchten enzo?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
was weer verder met mijn visum aanvraag. MOet je je adres invullen waar je verblijft
Dus hulp gevraagd in de fb group maar maar moet je bericht eerst worden goed gekeurd![]()
Sneller Kirby'en.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tosti's zijn ook altijd goed en vaak wel snel
En waarom moet het snel?
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Ga je nooit meer op een boot hierna?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Tas inpakken en dan nog een paar uur wachten voordat we eraf mogenOp naar huus vandaag!
ik zou dan zo lomp zijn om het er maar naast nog ff te zetten,. LOL. maar weet niet of dat wel officieel goed is.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.quote:
naja nog niet om het liedje. maar evsf is politiek ook wel beetje rjgged. maargoed wil het daar neit over hebben meer.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.
Wel grappig eigenlijk om te lezen dat Israël gewonnen heeft bij het publiek
ik keekquote:Op zondag 18 mei 2025 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.
Wel grappig eigenlijk om te lezen dat Israël gewonnen heeft bij het publiek
Doen dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:02 schreef kree het volgende:
ik wil ook wel eens keertje reizen. want ben Europa niet uit geweest aantal jaar.
Ga jij met hem mee?quote:
ja nouja hoe meer ik er zelf naar toe kijk. ik wil beetje samen met iemand. enne weet groep reizen en die staan echt wel in het idee. maarja mss krijg ik nog iemand mee ff voor samen.quote:
moet zeggen ben denk ik ok reispartner. en snurk niet onwijs zeggen ze.... LOLquote:
nee thailandquote:Op zondag 18 mei 2025 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
is dat naar Usa dan bitterbal? kweet niet maar volg wat van die vloggers met vluchten enzo?
is dat zo moeilijk?
Matchquote:Op zondag 18 mei 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen ben denk ik ok reispartner. en snurk niet onwijs zeggen ze.... LOL
Zoveel ruimte is er idd nietquote:Op zondag 18 mei 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.
Tuurlijk wel. Waarom niet?quote:
ja hoe grappig het is, toch sta ik open voor dat soort dingen. LOL. maarja ff paar keer hier op fok is niet genoeg natuurlijkquote:
lol nee heb dat niet en gooi de goedkoopste zooi maar over me? hahahaha heb er wel een paar btw. maargoed die bewaar ik wel voor iets ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie ook zo genieten van een nieuwe douchegel?
Van mijn oudere douchegels ook wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie ook zo genieten van een nieuwe douchegel?
maar dan heb ik een gat van 4 dagenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je eerste en je vaste adres.
Ah, geen mopper-Fles vandaag.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom niet?![]()
September IJmuiden - Newcastle
Dat is de leukste boot. Alleen Newcastle is niet zo tof. Tip: neem de trein naar Durhamquote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom niet?![]()
September IJmuiden - Newcastle
Niet zoveel te beleven in Newcastle?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is de leukste boot. Alleen Newcastle is niet zo tof. Tip: neem de trein naar Durham
Gewoon de pub in daar.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zoveel te beleven in Newcastle?
Oeh, lekker.. Etenquote:
Mja, voor een paar uurtjes gaat het wel. Maar Durham is leuker. En Durham Cathedral isquote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zoveel te beleven in Newcastle?
Meestal koopt Fles meer biljetjes dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
ik heb een biljetjesprobleem en weet even niet hoe ik die in mijn setup ga oplossen
Balliequote:
dat kan ik nietquote:Op zondag 18 mei 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal koopt Fles meer biljetjes dan.
Joods complot.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Moet lachen om hoe reddit hun wereldbeeld probeert te fiksen nadat Israël zo extreem veel stemmen heeft gekregen bij het ESF
De wildste theorieën vliegen voorbij.
Een hele bigshopper vol koffie.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Koooffie, kooffie, lekker bekske koffie
Met een extra shotje espressoquote:
De stasi zijn overal.quote:
Voor de extra kick.quote:
Iedereen dolblij dat Hitler zijn landje het Joehoefeestje gewonnen heeft in plaats van de Joodjes, wat is er toch veel veranderd sinds 1945.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Moet lachen om hoe reddit hun wereldbeeld probeert te fiksen nadat Israël zo extreem veel stemmen heeft gekregen bij het ESF
De wildste theorieën vliegen voorbij.
je gaat niet mee?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , vandaag gaat monster rellen bij de pro gaza demo
misschien is er wel een livestream
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen dolblij dat Hitler zijn landje het Joehoefeestje gewonnen heeft in plaats van de Joodjes, wat is er toch veel veranderd sinds 1945.
Gr. Ali en de 40 struikrovers.
Zijn daar genoeg stieks?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.
Heeft ze al een doosje cobra'tjes gekocht?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , vandaag gaat monster rellen bij de pro gaza demo
misschien is er wel een livestream
Ik kan iemand op mijn rug tot ongeveer 100 kg en niet zo beweeglijk.quote:
En POMA'squote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze al een doosje cobra'tjes gekocht?
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt vrolijk mee de kelder in.
nice?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan iemand op mijn rug tot ongeveer 100 kg en niet zo beweeglijk.
Ik weet niet of dat ooit van pas komt.quote:
Heb je een schuilkelder?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.
naja het is beetje verhaaltje, maar moet je de film ff voor kijken.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ooit van pas komt.
Ja.quote:
Ik moet niets.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
naja het is beetje verhaaltje, maar moet je de film ff voor kijken.
Kree, soms klink je als iemand die achterstevoren praatquote:Op zondag 18 mei 2025 09:43 schreef kree het volgende:
ik denk ook echt en dan voor wie die film niet gezien hebben?
wij gaan zo even op pad. iemand is erbij die de weg weet. en we gaan een grot in.
"the decent". deel 1 dus die
Ja, dat is beterquote:
Eerk, de Nederlandse Yoda.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kree, soms klink je als iemand die achterstevoren praat
Arme schoen staat nog een week met modderige pootjesquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, het gaat misschien zaterdag regenen, dus ik ga de schoen niet wassen.
De groeten.
weet ik ik gen er soms niet handig in. naja leer er maar mee leven want hoeveel k doe. komt toch zelfde.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kree, soms klink je als iemand die achterstevoren praat
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open gingquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De groeten.
ik ga mij daar toch niet tussen begevenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gezellig mee met Monster?
Misschien loopt er nog wat leuks tussen?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga mij daar toch niet tussen begeven
quote:
hij zit zo in die film. hahahaquote:Op zondag 18 mei 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De groeten.
k
keek alleen de trailer en kreeg alweer bijna hartstilstand. damn. echt deze tikt alles bij mij aan in horror.
ja en voor je het weet loop ik in een burqaquote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien loopt er nog wat leuks tussen?
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open ging
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godin had gisteren wel last van de pollen, het raam wilde niet mee dicht, schoot bij het dichtdoen telkens in de 'beveiligingsstand' waardoor die weer helemaal open ging
Snurka.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor je het weet loop ik in een burqa
Misschien wel zo eentje in duizend kleurtjes met tropische bloemetjes?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voor je het weet loop ik in een burqa
Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel zo eentje in duizend kleurtjes met tropische bloemetjes?
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doenquote:
Uiteindelijk wel dicht gekregen of eerst moeten schoonmaken?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doen
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan zit er iets van vuiligheid in de raammotor en dan slaat die 'vast' als je hem dicht doen
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op zondag 18 mei 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Ken jij Crack?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:52 schreef kree het volgende:
echt heb die film gekeken. maar is beetje als ik ben, maar damn wtf. echt omg
Ja even de deur open en dicht, het contact opnieuw aan en het raam vastpakken om het eerste stukje even te helpenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel dicht gekregen of eerst moeten schoonmaken?
weet je wat ik vanavond ga eten?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even de deur open en dicht, het contact opnieuw aan en het raam vastpakken om het eerste stukje even te helpen
Ik 1 keer per jaar ofzo, al is het meestal met extremer weer, dat het 35+ of -10 is ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?
Wat weet ik nog niet, maar denk iets niet te zwaars, gisteren al gebarbecued en dat voel ik nog steedsquote:
ohhh wat had je allemaal op de bbqquote:Op zondag 18 mei 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat weet ik nog niet, maar denk iets niet te zwaars, gisteren al gebarbecued en dat voel ik nog steedsWeet jij het al?
Zit een 35% sticker op.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n maximaal 30 km karretje?
Ja dacht dat het nog meeviel, maar was stiekem toch wel veel. Had zelfgemaakte kipsaté, shaslick met spek en jalepeno bbq-worstjesquote:Op zondag 18 mei 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh wat had je allemaal op de bbq![]()
Ik ga appelmoes eten met kip en patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |