Balliequote:
dat kan ik nietquote:Op zondag 18 mei 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal koopt Fles meer biljetjes dan.
Joods complot.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Moet lachen om hoe reddit hun wereldbeeld probeert te fiksen nadat Israël zo extreem veel stemmen heeft gekregen bij het ESF
De wildste theorieën vliegen voorbij.
Een hele bigshopper vol koffie.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Koooffie, kooffie, lekker bekske koffie
Met een extra shotje espressoquote:
De stasi zijn overal.quote:
Voor de extra kick.quote:
Iedereen dolblij dat Hitler zijn landje het Joehoefeestje gewonnen heeft in plaats van de Joodjes, wat is er toch veel veranderd sinds 1945.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Moet lachen om hoe reddit hun wereldbeeld probeert te fiksen nadat Israël zo extreem veel stemmen heeft gekregen bij het ESF
De wildste theorieën vliegen voorbij.
je gaat niet mee?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , vandaag gaat monster rellen bij de pro gaza demo
misschien is er wel een livestream
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen dolblij dat Hitler zijn landje het Joehoefeestje gewonnen heeft in plaats van de Joodjes, wat is er toch veel veranderd sinds 1945.
Gr. Ali en de 40 struikrovers.
Zijn daar genoeg stieks?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even in de schuilkelder zitten.
Heeft ze al een doosje cobra'tjes gekocht?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , vandaag gaat monster rellen bij de pro gaza demo
misschien is er wel een livestream
Ik kan iemand op mijn rug tot ongeveer 100 kg en niet zo beweeglijk.quote:
En POMA'squote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze al een doosje cobra'tjes gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |