Tuurlijk wel. Waarom niet?quote:
ja hoe grappig het is, toch sta ik open voor dat soort dingen. LOL. maarja ff paar keer hier op fok is niet genoeg natuurlijkquote:
lol nee heb dat niet en gooi de goedkoopste zooi maar over me? hahahaha heb er wel een paar btw. maargoed die bewaar ik wel voor iets ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie ook zo genieten van een nieuwe douchegel?
Van mijn oudere douchegels ook wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie ook zo genieten van een nieuwe douchegel?
maar dan heb ik een gat van 4 dagenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je eerste en je vaste adres.
Ah, geen mopper-Fles vandaag.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom niet?![]()
September IJmuiden - Newcastle
Dat is de leukste boot. Alleen Newcastle is niet zo tof. Tip: neem de trein naar Durhamquote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom niet?![]()
September IJmuiden - Newcastle
Niet zoveel te beleven in Newcastle?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is de leukste boot. Alleen Newcastle is niet zo tof. Tip: neem de trein naar Durham
Gewoon de pub in daar.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zoveel te beleven in Newcastle?
Oeh, lekker.. Etenquote:
Mja, voor een paar uurtjes gaat het wel. Maar Durham is leuker. En Durham Cathedral isquote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zoveel te beleven in Newcastle?
Meestal koopt Fles meer biljetjes dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
ik heb een biljetjesprobleem en weet even niet hoe ik die in mijn setup ga oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |