hier vliegen ze wel eens overquote:Op zondag 18 mei 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijzonder wel. Ik zie ze hier vrij vaak als ze dan naar het erasmus vliegen
Ah als er 1 kapot gaat?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben er meer maar er zijn er maar een aantal actief. Al dacht ik wel dat er in het noorden nog een helikopter is maar is geen lifeliner. Zal wel voor de Wadden zijn oid.
Weet ik niet, want niet gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:15 schreef kree het volgende:
toch dat songfestival wel weer gekeken maar wat vonden jullie ervan eigenlijk?
ik vond het liedje van NL in eerste instantie al niet zo boeiend, maar de hele rest ook niet eigenlijk.
kan je allemaal nuttige zondag dingen doenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging eindelijk eens vroeg slapen, dus nu ook redelijk vroeg wakker voor een zondag.
Wat een genot.
Ik denk het of als ze op dat moment onderhoud hebben. Zou ook wel lullig zijn als je als ambulance om de lifeliner vraagt en je krijgt te horen dat ze net even de olie aan het vervangen zijn.quote:
de heli komt alleen bij levensbedreigende situaties om de arts, verpleegkundige en materiaal te brengenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef Karzai het volgende:
Denk dat een gewone ambulance in Nederland ook wel snel ter plaatse is, en je kunt lang niet overal landen met een helikopter, tevens zijn de weersomstandigheden van invloed om te kunnen vliegen
jaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk het of als ze op dat moment onderhoud hebben. Zou ook wel lullig zijn als je als ambulance om de lifeliner vraagt en je krijgt te horen dat ze net even de olie aan het vervangen zijn.
Ah dat was dus wat ik hoorde vannacht. Sinds een paar dagen een vreemde bromtoon afkomstig uit rotje maar alleen in de nacht.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt weer aan 1 stuk liggen snurken
dat ben ik jaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah dat was dus wat ik hoorde vannacht. Sinds een paar dagen een vreemde bromtoon afkomstig uit rotje maar alleen in de nacht.
heb je nog wat aan je dagquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging eindelijk eens vroeg slapen, dus nu ook redelijk vroeg wakker voor een zondag.
Wat een genot.
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je allemaal nuttige zondag dingen doen
Ja.quote:
Maar dat heb ik niet in huisquote:
Misschien moeten we het tijdelijk toevoegen op de KSC weekplanningquote:
ja elke zondag om 07:53quote:Op zondag 18 mei 2025 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moeten we het tijdelijk toevoegen op de KSC weekplanning
Is wel een commitmentquote:
vanavond weerquote:Op zondag 18 mei 2025 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, de broccoli is in de aanbieding bij de AH.
Het broccoli adviesbureau is aan het juichenquote:
quote:
Klopt maar hagelslag stond er sowieso niet op want ik eet het nooit.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
weet nog dat je gisteren zei dat je niet alles van je lijstje had gekocht
Waarom nietquote:Op zondag 18 mei 2025 08:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar hagelslag stond er sowieso niet op want ik eet het nooit.
ik zou het niet doenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
zal ik vanavond patat met kip en appelmoes eten?
het was wel allemaal weer beetje oke en de show wmb. ook wel eens weer leuk. oke muziek kwaliteit was wmb bij allen ver te zoekenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, want niet gekeken.
nee, aspergesquote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik dit bij voorbaat al weet en daarom niet ga kijkenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
het was wel allemaal weer beetje oke en de show wmb. ook wel eens weer leuk. oke muziek kwaliteit was wmb bij allen ver te zoeken
vond niks echt leuk.
Ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
wat slimquote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik dit bij voorbaat al weet en daarom niet ga kijken
ik hou niet van appelmoesquote:
Ja, zo rol ik.quote:
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.quote:
het is niet echt de moeite, deed er eerder jaren terug nog wel eens piano dingetje van uitgezocht. maar dit keer, mwah vond er niet veel aan.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik dit bij voorbaat al weet en daarom niet ga kijken
En wij in het oosten hebben er niet eens een. We zijn afhankelijk van de Duitsers.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net dat er maar 4 trauma helicopters in nederland zijn
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.
MOrguh Stigquote:
je kan het slechter treffenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En wij in het oosten hebben er niet eens een. We zijn afhankelijk van de Duitsers.
Dotje schatjequote:
Gebruikersnaam!quote:
Hou ook niet van zoet op brood hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden eropquote:Op zondag 18 mei 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou ook niet van zoet op brood hoor.
Kaas of ham is lekker, maar meestal kaas
klinkt als dat ik mijn zomerjasje wel weer ff weg kan leggen dus voor werk?quote:
Dat is ook lekker, heb ik vrijdag avond gedaan. Had geen zin in koken dus ontbijtspek bakken ei er op en een plak kaas er boven op, lekker hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden erop
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, heb ik vrijdag avond gedaan. Had geen zin in koken dus ontbijtspek bakken ei er op en een plak kaas er boven op, lekker hoor.
Dat doe ik ook als ik niet vrij benquote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden erop
prima temperatuurtje om even uit te waaien op het strandquote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
donderdag 14 graden
maar binnen blijven die dag
Ja heel af en toe heb ik daar zin in. Meestal bak ik zonder spek. Maar het is wel hel erg lekker als het er wel in zitquote:
kan ook met 30 gradenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
prima temperatuurtje om even uit te waaien op het strand
30 gradenquote:
ZIt de vakantie er weer op. ALvast een fijne en veilige thuisreisquote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Tas inpakken en dan nog een paar uur wachten voordat we eraf mogenOp naar huus vandaag!
Ik zie gelijk die meme voor me.quote:
ja doe ook beetje wat ok heb hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik niet vrij ben
Minus de kruiden, want het is al lekker genoeg van zichzelf.
Tosti's zijn ook altijd goed en vaak wel snelquote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ook beetje wat ok heb hoor.
voor werkdagen is het bij mij meer snel ff bolletjes smeren en wat Joomla of salade dingetjes smeer bedoel ik hoe heet het erop.
of zoiets, doe er iig niet teveel moeite over want moet snel altijd.
Visum vooor wat?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
was weer verder met mijn visum aanvraag. MOet je je adres invullen waar je verblijft
Maar ik heb 3 adressen en maar 2 invul opties.![]()
Dus hulp gevraagd in de fb group maar maar moet je bericht eerst worden goed gekeurd![]()
Maar goed het is zondag en op zondag werken ze toch niet
is dat naar Usa dan bitterbal? kweet niet maar volg wat van die vloggers met vluchten enzo?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
was weer verder met mijn visum aanvraag. MOet je je adres invullen waar je verblijft
Dus hulp gevraagd in de fb group maar maar moet je bericht eerst worden goed gekeurd![]()
Sneller Kirby'en.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tosti's zijn ook altijd goed en vaak wel snel
En waarom moet het snel?
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Ga je nooit meer op een boot hierna?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Tas inpakken en dan nog een paar uur wachten voordat we eraf mogenOp naar huus vandaag!
ik zou dan zo lomp zijn om het er maar naast nog ff te zetten,. LOL. maar weet niet of dat wel officieel goed is.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.quote:
naja nog niet om het liedje. maar evsf is politiek ook wel beetje rjgged. maargoed wil het daar neit over hebben meer.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.
Wel grappig eigenlijk om te lezen dat Israël gewonnen heeft bij het publiek
ik keekquote:Op zondag 18 mei 2025 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.
Wel grappig eigenlijk om te lezen dat Israël gewonnen heeft bij het publiek
Doen dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:02 schreef kree het volgende:
ik wil ook wel eens keertje reizen. want ben Europa niet uit geweest aantal jaar.
Ga jij met hem mee?quote:
ja nouja hoe meer ik er zelf naar toe kijk. ik wil beetje samen met iemand. enne weet groep reizen en die staan echt wel in het idee. maarja mss krijg ik nog iemand mee ff voor samen.quote:
moet zeggen ben denk ik ok reispartner. en snurk niet onwijs zeggen ze.... LOLquote:
nee thailandquote:Op zondag 18 mei 2025 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
is dat naar Usa dan bitterbal? kweet niet maar volg wat van die vloggers met vluchten enzo?
is dat zo moeilijk?
Matchquote:Op zondag 18 mei 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen ben denk ik ok reispartner. en snurk niet onwijs zeggen ze.... LOL
Zoveel ruimte is er idd nietquote:Op zondag 18 mei 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |