het is beetje show idd. naja ik hecht er niet zoveel waarde aan want liedjes over algemeen die winnen zelfs middelmatig. Maargoed het is soort van entertainment om ff te kijken wel.quote:
meer dan genoeg kennelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net dat er maar 4 trauma helicopters in nederland zijn
Ze hebben er meer maar er zijn er maar een aantal actief. Al dacht ik wel dat er in het noorden nog een helikopter is maar is geen lifeliner. Zal wel voor de Wadden zijn oid.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net dat er maar 4 trauma helicopters in nederland zijn
hier vliegen ze wel eens overquote:Op zondag 18 mei 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijzonder wel. Ik zie ze hier vrij vaak als ze dan naar het erasmus vliegen
Ah als er 1 kapot gaat?quote:Op zondag 18 mei 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben er meer maar er zijn er maar een aantal actief. Al dacht ik wel dat er in het noorden nog een helikopter is maar is geen lifeliner. Zal wel voor de Wadden zijn oid.
Weet ik niet, want niet gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:15 schreef kree het volgende:
toch dat songfestival wel weer gekeken maar wat vonden jullie ervan eigenlijk?
ik vond het liedje van NL in eerste instantie al niet zo boeiend, maar de hele rest ook niet eigenlijk.
kan je allemaal nuttige zondag dingen doenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging eindelijk eens vroeg slapen, dus nu ook redelijk vroeg wakker voor een zondag.
Wat een genot.
Ik denk het of als ze op dat moment onderhoud hebben. Zou ook wel lullig zijn als je als ambulance om de lifeliner vraagt en je krijgt te horen dat ze net even de olie aan het vervangen zijn.quote:
de heli komt alleen bij levensbedreigende situaties om de arts, verpleegkundige en materiaal te brengenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef Karzai het volgende:
Denk dat een gewone ambulance in Nederland ook wel snel ter plaatse is, en je kunt lang niet overal landen met een helikopter, tevens zijn de weersomstandigheden van invloed om te kunnen vliegen
jaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk het of als ze op dat moment onderhoud hebben. Zou ook wel lullig zijn als je als ambulance om de lifeliner vraagt en je krijgt te horen dat ze net even de olie aan het vervangen zijn.
Ah dat was dus wat ik hoorde vannacht. Sinds een paar dagen een vreemde bromtoon afkomstig uit rotje maar alleen in de nacht.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt weer aan 1 stuk liggen snurken
dat ben ik jaquote:Op zondag 18 mei 2025 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah dat was dus wat ik hoorde vannacht. Sinds een paar dagen een vreemde bromtoon afkomstig uit rotje maar alleen in de nacht.
heb je nog wat aan je dagquote:Op zondag 18 mei 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging eindelijk eens vroeg slapen, dus nu ook redelijk vroeg wakker voor een zondag.
Wat een genot.
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je allemaal nuttige zondag dingen doen
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |