SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar deed ooit iemand uit Eindhoven mee. Later werd dat herhaald en in die periode was hij een collega van mij![]()
inmiddels woont hij niet meer in EHv en werkt ook niet meer bij mij
Hij heeft er veel spijt van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorzou echt niet weten waarom je dat zou doen maar ja, wel knap
Fok! ?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
Ahhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft er veel spijt van.
Gaat niet al te best als dat zo zou zijnquote:
Maar dat vraag je je eigenlijk wel af bij al die reality programma's, waarom zou je daar aan meedoenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel knap als je daar aan mee durft te doen hoorzou echt niet weten waarom je dat zou doen maar ja, wel knap
zeeeer wanhopig?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat vraag je je eigenlijk wel af bij al die reality programma's, waarom zou je daar aan meedoen
Dat mag en kan ook zonder camera'squote:
Narcisten zonder talentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen willen gewoon bekend worden ofzo denk ik?
tuurlijk, maar zo hopen ze een kans te maken die zij niet zienquote:
Ik had best kunnen leven zonder deze kennisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef Nizno het volgende:
ik moest even googlen of ik gelijk had dat Joling dat had gekoffert
Nouja, ze komen wel op tv dus schijnbaar 'talent' genoegquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef Nizno het volgende:
het is nog niet voorbij........
ik moest even googlen of ik gelijk had dat Joling dat had gekoffert
Bekijk deze YouTube-video
zal sowieso met beste intentie zijn ja, hoop vooral dat ze er iets aan hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, maar zo hopen ze een kans te maken die zij niet zien
en wellicht ondervinden ze maatschappelijk/sociaal ook druk/last ervan
snotneus?quote:
ow ik kijk niet echt.. ik zit naar Graham zijn frustraties te luisteren dat ze Celine nu nog niet hebben laten zingen in dat stadionquote:
Zou ook echt niet zo snel weten wat ik daar aan zou kunnen doen. Mja. Kan moeilijk vragen aan mensen of ze iets willen zeggen wat ze niet menen.quote:
ohquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik kijk niet echt.. ik zit naar Graham zijn frustraties te luisteren dat ze Celine nu nog niet hebben laten zingen in dat stadion
Ahh, nouja eerst maar uitrusten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ook echt niet zo snel weten wat ik daar aan zou kunnen doen. Mja. Kan moeilijk vragen aan mensen of ze iets willen zeggen wat ze niet menen.
En zo zijn zoals ik nu ben helpt ook al niet. Maar ik ben gewoon erg moe denk ik. Dan komt het gepieker.
graham is zo heerlijk om als commentator te luisterenquote:
Hij komt super natuurlijk over in zn doen, maakt het extra chillquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
graham is zo heerlijk om als commentator te luisteren
Ja, één opmerking over waarom ik nog single ben en dit gebeurt. Ik ga na de uitslag meteen naar bed want m'n humeur is niet meer te redden vanavond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohklinkt ook leuk
[..]
Ahh, nouja eerst maar uitrusten?![]()
OF NIET
BABY LASAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 18 mei 2025 00:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt Sophie Ellis Baxtor gemist
esf... ebu..... bijzonderquote:
ja wtfquote:
ja, 8 out of 10 cats does countdown is er niets bijquote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wtf![]()
wel weer gelachen, dit is toch wel een van de leukste comedyshows
Iedereen die niet heeft gekeken wint.quote:
heb ik niet vaak genoeg gezien om te oordelenquote:Op zondag 18 mei 2025 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, 8 out of 10 cats does countdown is er niets bij
Ja teleurstellend. Ik ga mezelf nu in slaap huilen.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Nizno het volgende:
en laten we niet vergeten... geen Celine Dion
arme claudequote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja teleurstellend. Ik ga mezelf nu in slaap huilen.
heb genotenquote:
drinksequote:Op zondag 18 mei 2025 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ooknog even bakje koffie en dan naar bedje
bij de juryuitvoering ging ook al iets niet goed. en idd in het begin zat ergens een foutje in zijn tekst.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag headlines dattie fouten maakte in zn tekst.. dan is de finale imho nog hooggegrepen
Koen!quote:Op zondag 18 mei 2025 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Shiiii
Ik zat meer aan de ESF kant vanavond
NEEquote:Op zondag 18 mei 2025 01:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Ik kom net pas online. Heb ook ESF gekeken. En hoe vond je het? Tevreden over de winnaar?
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missuequote:
Ik ben wel tevreden over de winnaar. En ik vond Zweden ook wel leuk en Tommy Cash ook. De Franse chanson en Zwitserland waren niet mijn favoriet. Maar weinig acts waarbij ik dacht, jaaaaa dat is leuk. Ik vond wel het optreden van Baby Lasagna en Kaarija leuk.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missue
van de favorieten vond ik Zweden dan nog wel grappig. En anders eens een Franse chanson als Zwitserland of FRankrijk.
Wat werd Zwitserland genaaid door de televoters
ja dat waren de winnaars van de avondquote:Op zondag 18 mei 2025 01:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden over de winnaar. En ik vond Zweden ook wel leuk en Tommy Cash ook. De Franse chanson en Zwitserland waren niet mijn favoriet. Maar weinig acts waarbij ik dacht, jaaaaa dat is leuk. Ik vond wel het optreden van Baby Lasagna en Kaarija leuk.
Waarom was dat kansloos? Hij maakte toch een aardig nummerquote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missue
van de favorieten vond ik Zweden dan nog wel grappig. En anders eens een Franse chanson als Zwitserland of FRankrijk.
Wat werd Zwitserland genaaid door de televoters
eens, was leukquote:Op zondag 18 mei 2025 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat waren de winnaars van de avondEn dan nog Europapa roepen
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niksquote:Op zondag 18 mei 2025 02:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom was dat kansloos? Hij maakte toch een aardig nummer
Ik snap dat niet. Een geweldige clip maken en dan dat niet gebruiken voor op het ESF podium. Dan moet het ineens klein, anders, artistieker, whatever.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niks
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslagquote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Shii het volgende:
Het was inderdaad wel spannend tot op het laatst.
Want? Teleurgesteld?quote:Op zondag 18 mei 2025 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslag
hahahahquote:Op zondag 18 mei 2025 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslag
En een tekstfout in het begin.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niks
die heeft niet zoveel met dergelijke performances.quote:
Ja dat vond ik ook echt kansloos. Ik gun iedereen hoe ie wil zijn, maar dat wil niet zeggen dat je alles maar artistiek of mooi moet vinden.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft niet zoveel met dergelijke performances.
Jammer dat ie de pauzeact met Nemo niet zagDat was echt kansloos
kei saai ookquote:Op zondag 18 mei 2025 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft niet zoveel met dergelijke performances.
Jammer dat ie de pauzeact met Nemo niet zagDat was echt kansloos
quote:Op zondag 18 mei 2025 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is beetje show idd. naja ik hecht er niet zoveel waarde aan want liedjes over algemeen die winnen zelfs middelmatig. Maargoed het is soort van entertainment om ff te kijken wel.quote:
meer dan genoeg kennelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net dat er maar 4 trauma helicopters in nederland zijn
Ze hebben er meer maar er zijn er maar een aantal actief. Al dacht ik wel dat er in het noorden nog een helikopter is maar is geen lifeliner. Zal wel voor de Wadden zijn oid.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zie net dat er maar 4 trauma helicopters in nederland zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |