ik wel met A merken maar drink zo nu en dan ook wel B merken hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter ja
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinkenquote:En idem, hier limonade en wel veel koffie. Frisdrank voor de af en toe en dan bij voorkeur gewoon even een blikje
Saturnus vond ik beter hoorquote:
Fernandes vind ik echt veels te zoetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinken
Preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frisdrank haal ik ook alleen nog maar in blikjes, zonde om het in fles te kopen gezien ik meestal maar 1 a 2 glaasjes in de week er van drink en soms weken niks
Dat is zeker niet de fernandes zonder suiker?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel met A merken maar drink zo nu en dan ook wel B merken hoor
[..]
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinken
Was wel een goede concurrentquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fernandes vind ik echt veels te zoetKen dat ook vooral van de middelbare school, toen waren het vooral Antillianen die dat heel veel dronken
Nou ja. Uiteindelijk komt het neer op: Ik voel me niet aantrekkelijk. En ik heb aan de ene kant van de balans een hele grote stapel van "onhandige opmerkingen", gemene opmerkingen, etc. En op de andere schaal ligt vrij weinig. Dus het is moeilijk om dat deel van m'n zelfbeeld te veranderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit niet iets wat jij denkt? Komt op mij over alsof mensen simpelweg vinden dat je op een bepaald type lijkt en dat uitspreken, zonder het oordeel.
Of het nou een handige opmerking is.. tsja
met of zonder, dont care (in dit specifieke geval)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de fernandes zonder suiker?
IJsthee kan gaan klonteren als het te lang open staatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Preciesen zo'n fles kun je niet langer dan 1 a 2 dagen bewaren en dan wordt het al meh
muv dingen zonder koolzuur, dat gaat wel. Ice tea ofzo
succesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Moet straks nog de keuken opruimen
helaas een flinke zoetekauw hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fernandes vind ik echt veels te zoetKen dat ook vooral van de middelbare school, toen waren het vooral Antillianen die dat heel veel dronken
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Hee dat lijkt op de camera van @:dezwabber
Dr. Pepper vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt kei zoet ja, maar dat is dr pepper ook hoor dus ehhh
Heb je je flink uitgeleefd?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Moet straks nog de keuken opruimen
Wat jammerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Uiteindelijk komt het neer op: Ik voel me niet aantrekkelijk. En ik heb aan de ene kant van de balans een hele grote stapel van "onhandige opmerkingen", gemene opmerkingen, etc. En op de andere schaal ligt vrij weinig. Dus het is moeilijk om dat deel van m'n zelfbeeld te veranderen.
oh, want zonder maakt niet heel veel uit? Lekker veel vocht, is goed voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
met of zonder, dont care (in dit specifieke geval)
fanta zero vind ik dan weer goor na een glas
idem voor cola zero
ja stil, dit idee vind ik zo vies dat ik daardoor geen trek meer heb bij een vers glasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsthee kan gaan klonteren als het te lang open staat
gewoon uran us noemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uranus mocht niet meedoen. Klinkt in het Engels anders. kreeg te veel klachten
in frisdranken zonder suiker zitten weer andere zoetstoffen die ik ook niet 100% vertrouw voor lange termijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je je flink uitgeleefd?
[..]
Wat jammer
[..]
oh, want zonder maakt niet heel veel uit? Lekker veel vocht, is goed voor je
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:ernandes cherry bouquet no sugar is een tropische frisdrank met kersensmaak. Het product komt oorspronkelijk uit Suriname.
ahh, dat is geen fijn gevoel neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
in frisdranken zonder suiker zitten weer andere zoetstoffen die ik ook niet 100% vertrouw voor lange termijn
maar Fernandes Cherry bouquet zero is wel te drinken ja
haha ik weet het van zo'n stom datingprogrammaquote:
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |