Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleuren
Oh, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
Wandelschoenenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
crack is gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een optimist tot in de kist
of is dit niet de dagelijkse rijm?
Kisten horen wel bij de metal lifestyle. Maar die heb ik nooit gehad. Ik kan heel slecht veters strikken dus draag ik prive meestal schoenen zonder vetersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komen
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf puf
[..]
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallen
[..]
hahahaahahen ahh waarom beledigd, je ziet er toch ook wel een beetje nerdy uit maar niks mis mee toch?
Mijn leerlingen denken dat ik in mn vrije tijd op technofeestjes te vinden ben
Was een gebbetje. Hij wil graag spelen, maar weet niet hoe en waar te beginnen. Neem maandag wat voor hem mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm lastig. Hoe beter je ze kent, hoe meer je kunt maken. Sowieso is mijn doelgroep was kwetsbaarder, dus ben ik terughoudend in het algemeen.
Als ik ze wat beter ken, maak ik ook wel grapjes met ze die ik niet maak als ze 12 zijn. Beetje aanvoelen wat er kan en niet.
Soms, als dingen vanuit de leerlingen komen, gaat het wel te ver. Dan laat ik ze weten dat het geen gepast gespreksonderwerp is. Voor de klas, of voor onze relatie. Een harde grens lijkt daar niet in te zijn.
Vorige week raapte een jongen zijn moed bijeen om te zeggen dat het rode haar in mijn baard waarschijnlijk komt door boffen, want daar had hij iets over op tiktok gezien. Een blik was hier genoeg om hem zijn mond te laten houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kijk ze toch wel 1x per jaar allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangen
Joe GOD.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
als ene Joe Wilkinson uit UK een vrouw kan vinden dan zegt uiterlijk idd niets
Rip Sean Locke wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joe GOD.
Ga nog steeds stuk om zijn gedichten uit 8oo10cdc.
carrotkingquote:
nee wortelquote:
de manier waarop ook he.... zo geloofwaardig dat hij het spel niet kende en dus weggaf dat hij die wortel hadquote:
Heb maar weinig gekeken zonder hem. Het is niet hetzelfde.quote:
ooooooooh, maar deze ken ik!!!! Dat is een grappig (en goed) stukje jaquote:
oww zeg dat dat dat hij de aardappelman wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
sean is overleden iddquote:
Please don't take it away from me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww zeg dat dat dat hij de aardappelman was
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Please don't take it away from me.
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooooooh, maar deze ken ik!!!! Dat is een grappig (en goed) stukje ja
Die helaas ja.quote:
Meeste mensen hebben daar toch echt een beetje totale schijt aan na hun pubertijd en gaan gewoon leven en daarmee worden ze vanzelf een flink stuk aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.
Net als hoe mensen mij regelmatig vergeleken met "die ene uit The Big Bang Theory" (Sheldon), of dat ik jaren een bijnaam had gebaseerd op dat ze me vonden lijken op "die dikke uit Lost".
Het zijn allemaal klassieke onaantrekkelijke stereotypes, dus op een gegeven moment gaat het gewoon voelen alsof mensen je raar dik en lelijk willen noemen op een sociaal acceptabele manier.
Ik werd Leonard genoemd. Misschien moeten we samen een show starten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.
Net als hoe mensen mij regelmatig vergeleken met "die ene uit The Big Bang Theory" (Sheldon), of dat ik jaren een bijnaam had gebaseerd op dat ze me vonden lijken op "die dikke uit Lost".
Het zijn allemaal klassieke onaantrekkelijke stereotypes, dus op een gegeven moment gaat het gewoon voelen alsof mensen je raar dik en lelijk willen noemen op een sociaal acceptabele manier.
Ten eerste zijn dat dan de mensen waar je überhaupt al niet mee om wilt gaan. Ten tweede ben jij dus interessant genoeg dat ze je vergelijken met bekende voorbeelden terwijl ze zelf 13 in een dozijn personen zijn. En als laatste, je bent zwab, met zwab hobbies en zwab humor en zwab interesses en zwab uiterlijk, want en nu komt er een hele grote verassing: je bent zwab.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij die ene uit de Disney film Vaianaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou wel kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd Leonard genoemd. Misschien moeten we samen een show starten.
Is dit niet iets wat jij denkt? Komt op mij over alsof mensen simpelweg vinden dat je op een bepaald type lijkt en dat uitspreken, zonder het oordeel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh sneu, dat wist ik niet. Zet het meteen in een ander perspectiefquote:
daarom is hij ook de carrotking, twee uit twee gewonnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sneu, dat wist ik niet. Zet het meteen in een ander perspectief
En dat puur qua uiterlijk. Heb de film nooit gezien..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij die ene uit de Disney film Vaiana
wil je het mengen?quote:
jaquote:
jawelquote:
hahaha, dit is wel een yolo voor 30+ersquote:
Hmm, klinkt fancy?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
ik heb blikje sparkling ananas, das best oke eigenlijk
als je het wil dan gewoon doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
ga het restje proberen om te kijken of het lekker is
ik heb mango eiwitspul, kan ik ook nog mengen
dan heb ik proteine wijn, gat in de markt
[..]
jawel
[..]
hahaha, dit is wel een yolo voor 30+ers
is het niet, bij de jumbo opgepikt uit het "buitenland schap" (waar ze allelei import dingen hebben staanquote:
Hoezo is dat niet fancy?! Dat schap is duurquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet, bij de jumbo opgepikt uit het "buitenland schap" (waar ze allelei import dingen hebben staan
Zo te zien heb je al genoeg op.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
@:inieminimuis
@:inimienimuis
@:iniminiemuis
@:iniemienimuis
@:ieniminimuis
HAHA JA eindelijkik vind dit een vraag voor jou, casis en wijn ja of nee?
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet fancy?! Dat schap is duuren exotisch
Dat hoeft weer niet, de top drie misschien? ik heb claude gemist, niet opgeletquote:
2 slokjesquote:
Ja het kan altijd duurder. Vraag me nu af hoe duur het duurste drankje is in de supermarktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..
maar de B merken zijn in de meeste gevallen imho echt niet te zuipenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoeft weer niet, de top drie misschien? ik heb claude gemist, niet opgelet
[..]
2 slokjesmaar voel hem al dus dit wordt geen latertje gok ik
of wel want het is al elf uur
[..]
Ja het kan altijd duurder. Vraag me nu af hoe duur het duurste drankje is in de supermarkt
Vind alle merk a-merk frisdrank best prijzig voor wat het is
dat zijn leuke dealtjes..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesHeb het nog niet geproefd, dus misschien is het wel niet te hachelen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesHeb het nog niet geproefd, dus misschien is het wel niet te hachelen
was het altijd al zo bloot?quote:
Zelfde act als de halve finalequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
nice catch
[..]
was het altijd al zo bloot?![]()
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de B merken zijn in de meeste gevallen imho echt niet te zuipen
maar ik haal bijna geen fris meer.. meestal alleen melk of spa
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfde act als de halve finale
ik hoop op jupiterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop dat Peru het songfestival wint.
Frisdrank haal ik ook alleen nog maar in blikjes, zonde om het in fles te kopen gezien ik meestal maar 1 a 2 glaasjes in de week er van drink en soms weken niksquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter ja
En idem, hier limonade en wel veel koffie. Frisdrank voor de af en toe en dan bij voorkeur gewoon even een blikje
Ze hebben een Paus, het ESF staat haaks op wat het Vaticaan vindtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop dat Peru het songfestival wint.
ik wel met A merken maar drink zo nu en dan ook wel B merken hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter ja
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinkenquote:En idem, hier limonade en wel veel koffie. Frisdrank voor de af en toe en dan bij voorkeur gewoon even een blikje
Saturnus vond ik beter hoorquote:
Fernandes vind ik echt veels te zoetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinken
Preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frisdrank haal ik ook alleen nog maar in blikjes, zonde om het in fles te kopen gezien ik meestal maar 1 a 2 glaasjes in de week er van drink en soms weken niks
Dat is zeker niet de fernandes zonder suiker?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel met A merken maar drink zo nu en dan ook wel B merken hoor
[..]
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinken
Was wel een goede concurrentquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fernandes vind ik echt veels te zoetKen dat ook vooral van de middelbare school, toen waren het vooral Antillianen die dat heel veel dronken
Nou ja. Uiteindelijk komt het neer op: Ik voel me niet aantrekkelijk. En ik heb aan de ene kant van de balans een hele grote stapel van "onhandige opmerkingen", gemene opmerkingen, etc. En op de andere schaal ligt vrij weinig. Dus het is moeilijk om dat deel van m'n zelfbeeld te veranderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit niet iets wat jij denkt? Komt op mij over alsof mensen simpelweg vinden dat je op een bepaald type lijkt en dat uitspreken, zonder het oordeel.
Of het nou een handige opmerking is.. tsja
met of zonder, dont care (in dit specifieke geval)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de fernandes zonder suiker?
IJsthee kan gaan klonteren als het te lang open staatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Preciesen zo'n fles kun je niet langer dan 1 a 2 dagen bewaren en dan wordt het al meh
muv dingen zonder koolzuur, dat gaat wel. Ice tea ofzo
succesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Moet straks nog de keuken opruimen
helaas een flinke zoetekauw hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fernandes vind ik echt veels te zoetKen dat ook vooral van de middelbare school, toen waren het vooral Antillianen die dat heel veel dronken
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Hee dat lijkt op de camera van @:dezwabber
Dr. Pepper vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt kei zoet ja, maar dat is dr pepper ook hoor dus ehhh
Heb je je flink uitgeleefd?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Moet straks nog de keuken opruimen
Wat jammerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Uiteindelijk komt het neer op: Ik voel me niet aantrekkelijk. En ik heb aan de ene kant van de balans een hele grote stapel van "onhandige opmerkingen", gemene opmerkingen, etc. En op de andere schaal ligt vrij weinig. Dus het is moeilijk om dat deel van m'n zelfbeeld te veranderen.
oh, want zonder maakt niet heel veel uit? Lekker veel vocht, is goed voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
met of zonder, dont care (in dit specifieke geval)
fanta zero vind ik dan weer goor na een glas
idem voor cola zero
ja stil, dit idee vind ik zo vies dat ik daardoor geen trek meer heb bij een vers glasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsthee kan gaan klonteren als het te lang open staat
gewoon uran us noemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uranus mocht niet meedoen. Klinkt in het Engels anders. kreeg te veel klachten
in frisdranken zonder suiker zitten weer andere zoetstoffen die ik ook niet 100% vertrouw voor lange termijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je je flink uitgeleefd?
[..]
Wat jammer
[..]
oh, want zonder maakt niet heel veel uit? Lekker veel vocht, is goed voor je
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:ernandes cherry bouquet no sugar is een tropische frisdrank met kersensmaak. Het product komt oorspronkelijk uit Suriname.
ahh, dat is geen fijn gevoel neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
in frisdranken zonder suiker zitten weer andere zoetstoffen die ik ook niet 100% vertrouw voor lange termijn
maar Fernandes Cherry bouquet zero is wel te drinken ja
haha ik weet het van zo'n stom datingprogrammaquote:
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |