Onzin, niet in bekrompen hokjes denken en nerds zijn juist populair bij schuchtere introverte vrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.
om het vervolgens zelf wel te doen, nicequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, niet in bekrompen hokjes denken en nerds zijn juist populair bij schuchtere introverte vrouwen.
Even de wezel uit zijn holletje trekken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om het vervolgens zelf wel te doen, nice
We kunnen een poll doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen mij zien als metalhead....
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om het vervolgens zelf wel te doen, nice
sowiesoquote:
hear hearquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.
het is triest en grappig tegelijk ja (dat we op hem blijven reageren bedoel ik he, voor de duidelijkheid)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.
ik ga niet opzoeken wie dit is, denk dat ik niet zoveel mis?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
als ene Joe Wilkinson uit UK een vrouw kan vinden dan zegt uiterlijk idd niets
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleurenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We kunnen een poll doen?
Ik zou dat niet snel bij je zeggen denk ik. Weet niet wat voor shirts je draagt? Dan misschien wel
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga niet opzoeken wie dit is, denk dat ik niet zoveel mis?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
een optimist tot in de kistquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
seksualiteit is geen akkefietje,
een leven zonder jou is als een cocktail zonder rietje
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zit ook in de Britse laughing out loud. De enige versie die ik het kijken waard vond trouwens.
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleuren
Oh, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
Wandelschoenenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
crack is gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een optimist tot in de kist
of is dit niet de dagelijkse rijm?
Kisten horen wel bij de metal lifestyle. Maar die heb ik nooit gehad. Ik kan heel slecht veters strikken dus draag ik prive meestal schoenen zonder vetersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komen
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf puf
[..]
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallen
[..]
hahahaahahen ahh waarom beledigd, je ziet er toch ook wel een beetje nerdy uit maar niks mis mee toch?
Mijn leerlingen denken dat ik in mn vrije tijd op technofeestjes te vinden ben
Was een gebbetje. Hij wil graag spelen, maar weet niet hoe en waar te beginnen. Neem maandag wat voor hem mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm lastig. Hoe beter je ze kent, hoe meer je kunt maken. Sowieso is mijn doelgroep was kwetsbaarder, dus ben ik terughoudend in het algemeen.
Als ik ze wat beter ken, maak ik ook wel grapjes met ze die ik niet maak als ze 12 zijn. Beetje aanvoelen wat er kan en niet.
Soms, als dingen vanuit de leerlingen komen, gaat het wel te ver. Dan laat ik ze weten dat het geen gepast gespreksonderwerp is. Voor de klas, of voor onze relatie. Een harde grens lijkt daar niet in te zijn.
Vorige week raapte een jongen zijn moed bijeen om te zeggen dat het rode haar in mijn baard waarschijnlijk komt door boffen, want daar had hij iets over op tiktok gezien. Een blik was hier genoeg om hem zijn mond te laten houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kijk ze toch wel 1x per jaar allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |