Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleuren
Oh, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
Wandelschoenenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
crack is gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een optimist tot in de kist
of is dit niet de dagelijkse rijm?
Kisten horen wel bij de metal lifestyle. Maar die heb ik nooit gehad. Ik kan heel slecht veters strikken dus draag ik prive meestal schoenen zonder vetersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komen
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf puf
[..]
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallen
[..]
hahahaahahen ahh waarom beledigd, je ziet er toch ook wel een beetje nerdy uit maar niks mis mee toch?
Mijn leerlingen denken dat ik in mn vrije tijd op technofeestjes te vinden ben
Was een gebbetje. Hij wil graag spelen, maar weet niet hoe en waar te beginnen. Neem maandag wat voor hem mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm lastig. Hoe beter je ze kent, hoe meer je kunt maken. Sowieso is mijn doelgroep was kwetsbaarder, dus ben ik terughoudend in het algemeen.
Als ik ze wat beter ken, maak ik ook wel grapjes met ze die ik niet maak als ze 12 zijn. Beetje aanvoelen wat er kan en niet.
Soms, als dingen vanuit de leerlingen komen, gaat het wel te ver. Dan laat ik ze weten dat het geen gepast gespreksonderwerp is. Voor de klas, of voor onze relatie. Een harde grens lijkt daar niet in te zijn.
Vorige week raapte een jongen zijn moed bijeen om te zeggen dat het rode haar in mijn baard waarschijnlijk komt door boffen, want daar had hij iets over op tiktok gezien. Een blik was hier genoeg om hem zijn mond te laten houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kijk ze toch wel 1x per jaar allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangen
Joe GOD.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
als ene Joe Wilkinson uit UK een vrouw kan vinden dan zegt uiterlijk idd niets
Rip Sean Locke wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joe GOD.
Ga nog steeds stuk om zijn gedichten uit 8oo10cdc.
carrotkingquote:
nee wortelquote:
de manier waarop ook he.... zo geloofwaardig dat hij het spel niet kende en dus weggaf dat hij die wortel hadquote:
Heb maar weinig gekeken zonder hem. Het is niet hetzelfde.quote:
ooooooooh, maar deze ken ik!!!! Dat is een grappig (en goed) stukje jaquote:
oww zeg dat dat dat hij de aardappelman wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
sean is overleden iddquote:
Please don't take it away from me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww zeg dat dat dat hij de aardappelman was
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Please don't take it away from me.
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooooooh, maar deze ken ik!!!! Dat is een grappig (en goed) stukje ja
Die helaas ja.quote:
Meeste mensen hebben daar toch echt een beetje totale schijt aan na hun pubertijd en gaan gewoon leven en daarmee worden ze vanzelf een flink stuk aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.
Net als hoe mensen mij regelmatig vergeleken met "die ene uit The Big Bang Theory" (Sheldon), of dat ik jaren een bijnaam had gebaseerd op dat ze me vonden lijken op "die dikke uit Lost".
Het zijn allemaal klassieke onaantrekkelijke stereotypes, dus op een gegeven moment gaat het gewoon voelen alsof mensen je raar dik en lelijk willen noemen op een sociaal acceptabele manier.
Ik werd Leonard genoemd. Misschien moeten we samen een show starten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.
Net als hoe mensen mij regelmatig vergeleken met "die ene uit The Big Bang Theory" (Sheldon), of dat ik jaren een bijnaam had gebaseerd op dat ze me vonden lijken op "die dikke uit Lost".
Het zijn allemaal klassieke onaantrekkelijke stereotypes, dus op een gegeven moment gaat het gewoon voelen alsof mensen je raar dik en lelijk willen noemen op een sociaal acceptabele manier.
Ten eerste zijn dat dan de mensen waar je überhaupt al niet mee om wilt gaan. Ten tweede ben jij dus interessant genoeg dat ze je vergelijken met bekende voorbeelden terwijl ze zelf 13 in een dozijn personen zijn. En als laatste, je bent zwab, met zwab hobbies en zwab humor en zwab interesses en zwab uiterlijk, want en nu komt er een hele grote verassing: je bent zwab.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij die ene uit de Disney film Vaianaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou wel kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd Leonard genoemd. Misschien moeten we samen een show starten.
Is dit niet iets wat jij denkt? Komt op mij over alsof mensen simpelweg vinden dat je op een bepaald type lijkt en dat uitspreken, zonder het oordeel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh sneu, dat wist ik niet. Zet het meteen in een ander perspectiefquote:
daarom is hij ook de carrotking, twee uit twee gewonnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sneu, dat wist ik niet. Zet het meteen in een ander perspectief
En dat puur qua uiterlijk. Heb de film nooit gezien..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij die ene uit de Disney film Vaiana
wil je het mengen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |