SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
prima snackvoerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm snackvoer is een bus huismerk pringles van de jumbo
en dit is ook prima zaterdagavond etenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
ik gooi zo sparerib in de oven (bij gebrek aan een BBQ)
Een borrelplankje met zulke avonden dat tegelijkertijd je avond eten is, is heerlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga zo dadelijk een borrel plankje maken. Heb ook nog geen avondeten gehad want ik ga straks genoeg snacken. Maar ik heb nu ook nog geen honger dus dat scheelt.
jaloers? geen oven?quote:
en als we teveel snacken, wat dan? gooi je het topic op slot?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snacken
Ben weer bij mijn oudersquote:
Armenië vas zo vrolijk en puur vibes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie Armenië nu voor het eerst. Die waren in de tweede halve finale + finale? Want die heb ik toen niet meer geziennu even die ander kijken
liep een markt vanmorgen en en was een heul enthousiast kaasmeisje die ook allemaal stukjes afsneed om te proeven, dus misschien heb ik wat meer kaas gekocht dan ik nodig hadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo uit het vuistje? Wat voor kaas?
Kaas is lekker om te snacken maar zit je zo gauw aan je snacklimiet
[..]
Dit klinkt snoezigik wil ook een wijntje
![]()
rosé is ook lekker, oke misschien rose
Het ziet er uit alsof ze een super leuk showtje kunnen gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook zwaar sarcastisch. En erg gay ja.
Ik kwam eigenlijk naar dat festivalletje voor een hele andere IJslandse band, Agent Fresco. Maar ben erg blij dat ik die gasten ook gezien heb.
nee? Dat klinkt gezond?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen snackvoer, ben niet zo van de snack
Ja verstandigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snacken
3x, toemaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Update. De keuken is drie keer gedweild en de spotjes onder de keukenkastjes zijn ook schoon.
mes erinzetten een optie?quote:Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
pls noquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
en als we teveel snacken, wat dan? gooi je het topic op slot?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Update. De keuken is drie keer gedweild en de spotjes onder de keukenkastjes zijn ook schoon.
Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
oh, dat klinkt niet heel boeiendquote:
voor je noodpakketquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep een markt vanmorgen en en was een heul enthousiast kaasmeisje die ook allemaal stukjes afsneed om te proeven, dus misschien heb ik wat meer kaas gekocht dan ik nodig had
geen spareribsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ijn moeder heeft een nieuw douchegordijn gekregen en erop staat een rode panda.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is jouw moeder ook rode panda fan?
Blijkbaar is dat nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je nog steeds geen relatie hebt dan. Een kerel die vrijwillig Songfestival wil kijken met je staat gewoon al 10 punten voor.
Dat wordt 1x een hele schone vaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
Maak foto van jezelf op een ESF meet voor je Tindr. Klaar.quote:
kunnen mensen je zien als je gamed?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
hmm, twijfel nog of mn twitch stream aan blijft en ik game, of dat ik alleen game straks
Geen idee of ik hem überhaupt nog heb, maar er bestaat een foto van mij en Joan Franka samen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto van jezelf op een ESF meet voor je Tindr. Klaar.
Nee, zover wil ik het niet laten komen, ik ga gewoon note(n) uitdelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
Dan snap ik er helemaal niks van!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of ik hem überhaupt nog heb, maar er bestaat een foto van mij en Joan Franka samen.
hoe gaat het met je camera?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of ik hem überhaupt nog heb, maar er bestaat een foto van mij en Joan Franka samen.
Ze hebben zo'n oplosbaar plastic laagje en er lag een velletje keukenrol onder dus het was een klomp tabletten, plastic en keukenrol. Heb alles los staan pulken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pls no
[..]kun je ze niet handmatig uit elkaar halen ofzo?
zo zonde
Nou ja. Ik zie er uit als een dikke systeembeheerder die bij zijn moeder op zolder woont. En het enige wat daar niet juist aan is, is dat ik geen systeembeheerder ben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik er helemaal niks van!
Wanneer komt Ambar? Ik heb de laatste updates gemistquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hondenfietsmanden zijn ook duur. Nouja ach alles voor Ambar straks.
Ik zet een streep door je naam in mijn zoektocht naar een sugar mommy.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hondenfietsmanden zijn ook duur. Nouja ach alles voor Ambar straks.
10 junoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wanneer komt Ambar? Ik heb de laatste updates gemist
Kan niet bedenken wat de reden was, al zal die er vast zijn geweest. Misschien te lang doorgegaan/dag niet goed gestructureerd. Ik vind het maar lastig om dat goed te krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ waarom lukte het niet om te slapen?
Ik heb half de halve finale gevolgd. Vond er wel een aantal aardige bijzitten. Zweden, Oostenrijk, Nederland. Ook nog ergens een Balkannummer. Alleen niks dat me echt enorm trok.
Loka heeft zo'n ding gekocht dat ze het vandaag haar laptop naar de tv kan streamen. Ik zal dus wel een stuk gaan kijken totdat ik begin te snurken.
Zo'n super foute photoshopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto van jezelf op een ESF meet voor je Tindr. Klaar.
Dit hoeft totaal geen probleem te zijn maar je moet je dan wel behelpen met vadsige vrouwen die naar brie ruiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zie er uit als een dikke systeembeheerder die bij zijn moeder op zolder woont. En het enige wat daar niet juist aan is, is dat ik geen systeembeheerder bentl.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zover wil ik het niet laten komen, ik ga gewoon note(n) uitdelen
klote werk maar ergens ook wel rustgevendquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n oplosbaar plastic laagje en er lag een velletje keukenrol onder dus het was een klomp tabletten, plastic en keukenrol. Heb alles los staan pulken.
Had je hem nog niet gezien?quote:
leuk!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
Ik ben bezig geweest met uitvogelen hoe ik hem in z'n koffer krijg. Want voor het verzenden was hij volledig met alle losse onderdelen in bubbelplastic verpakt.
Dit weekend aluminium plaatjes en chemicalieën bestellen. En dan op naar superouderwetse portretfoto's maken.
Zijn ook mensen die daar op vallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zie er uit als een dikke systeembeheerder die bij zijn moeder op zolder woont. En het enige wat daar niet juist aan is, is dat ik geen systeembeheerder bentl.
ja zag wat voorbij komen tijdens het terug scrollenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
Ik ben bezig geweest met uitvogelen hoe ik hem in z'n koffer krijg. Want voor het verzenden was hij volledig met alle losse onderdelen in bubbelplastic verpakt.
Dit weekend aluminium plaatjes en chemicaliën bestellen. En dan op naar superouderwetse portretfoto's maken.
Ja, maar het innerlijk doet rare dingen als hobby. Dus dan heb je dat weer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die daar op vallen.
Plus, er zijn mensen die in staat zijn om naar het innerlijk te kijken. Echt waar.
Alleen is Tindr dan niet het meest geschikte medium.
Had even een after dinner dip en heb geslapen. Misschien red ik het nu wel vanavond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan niet bedenken wat de reden was, al zal die er vast zijn geweest. Misschien te lang doorgegaan/dag niet goed gestructureerd. Ik vind het maar lastig om dat goed te krijgen![]()
Ahh jammer. Ik denk dat ik voor Estonia als favoriet ga, die heb ik zojuist even snel bekeken en ik hou wel van koffie![]()
Een chromecast ding? Daarmee ga ik ook kijken, echt ideaal!
[..]
Zo'n super foute photoshop
Liegbeestquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die daar op vallen.
Plus, er zijn mensen die in staat zijn om naar het innerlijk te kijken. Echt waar.
Alleen is Tindr dan niet het meest geschikte medium.
Dan zoek je vrouw met rare hobby's. De mijne houdt mieren, speelt hoorn, en verzamelt Tolkien boeken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar het innerlijk doet rare dingen als hobby. Dus dan heb je dat weer.
jammer maar als ie er straks isquote:
inb4 'ik pak een biertje' en there you goquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had even een after dinner dip en heb geslapen. Misschien red ik het nu wel vanavond.
ahquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wat je allemaal hebt gegeten.
Ik geloof niet dat iedereen geschikt is voor een relatie, maar ook niet iedereen wil een relatie.quote:
Hij heeft de naam Âmbar gekregen ja, ik kan het wijzigingen maar ik zou eigenlijk niet inzien waaromquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer maar als ie er straks isgaat dat best echt ambar heten? Dacht dat het een grapje was, even schakelen
[..]
inb4 'ik pak een biertje' en there you go
als ze hun standaarden flink verlagen vast niet nee :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen geschikt is voor een relatie, maar ook niet iedereen wil een relatie.
Toch denk ik dat veel mensen die ongewenst single zijn, dat niet zouden hoeven zijn.
ahh hij heet al zo, get itquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft de naam Âmbar gekregen ja, ik kan het wijzigingen maar ik zou eigenlijk niet inzien waarom
ik snap deze opmerking niet zo goed?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze hun standaarden flink verlagen vast niet nee :p
Zolang de maatschappij blijft zoals hij is dan blijven die singles alleenstaand omdat ze niet binnen die kaders vallen. Met de opkomst van social media en vleeskeuringen als Tinder is het alleen maar erger geworden en dat zie ik niet snel veranderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen geschikt is voor een relatie, maar ook niet iedereen wil een relatie.
Toch denk ik dat veel mensen die ongewenst single zijn, dat niet zouden hoeven zijn.
Dit snap ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang de maatschappij blijft zoals hij is dan blijven die singles alleenstaand omdat ze niet binnen die kaders vallen. Met de opkomst van social media en vleeskeuringen als Tinder is het alleen maar erger geworden en dat zie ik niet snel veranderen.
Daarom niet op Tindr zitten toch.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang de maatschappij blijft zoals hij is dan blijven die singles alleenstaand omdat ze niet binnen die kaders vallen. Met de opkomst van social media en vleeskeuringen als Tinder is het alleen maar erger geworden en dat zie ik niet snel veranderen.
Jups en ik wil zijn Portugese achtergrond niet ongedaan maken. en Ambar is gewoon de kleur amber, dus geheel passend. Al denken mensen wel dat het dan snel een vrouwtjeshond is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh hij heet al zo, get it
[..]
ik snap deze opmerking niet zo goed?
Tinder kan wel hoor, natuurlijk wordt daar als eerst gekeken naar je uiterlijk want.. waar anders naar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom niet op Tindr zitten toch.
Gewoon ouderwets mensen ontmoeten. Op fokmeets.
Mijn schoonvader heeft voor het eerst in jaren weer een vriendinnetje, ontmoet bij een wandelclub.
ieniminimuis is idd geen standaard naam neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik wil zijn Portugese achtergrond niet ongedaan maken. en Ambar is gewoon de kleur amber, dus geheel passend. Al denken mensen wel dat het dan snel een vrouwtjeshond is.
Maargoed ik heb zelf ook altijd een naam die ik moet uitleggen dus het is wel passend als ik een hond heb die het ook heeft.
Ik vind het persoonlijk apart om een naam van iemand (dieren inbegrepen) te veranderen, zo heet je nou eenmaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik wil zijn Portugese achtergrond niet ongedaan maken. en Ambar is gewoon de kleur amber, dus geheel passend. Al denken mensen wel dat het dan snel een vrouwtjeshond is.
Maargoed ik heb zelf ook altijd een naam die ik moet uitleggen dus het is wel passend als ik een hond heb die het ook heeft.
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet
Want iedereen die single is voldoet niet aan de norm van sociale mediawat
Hoe ziet dit beeld er uit?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Social media vormt een bepaald beeld van hoe je moet zijn of eruit moet zien, val je daarbuiten dan gaat de maatschappij anders naar je kijken terwijl 95% van de maatschappij zelf niet in dat beeld past. Dus ga je kromme idealen krijgen en zijn er meer mensen singles omdat de iets onmogelijks 'zoeken'.
Open Instagram en je ziet vanzelf wel wat ik bedoel.quote:
Vroeger had je keeper Bram Geilman. Die heeft zijn achternaam in Gildeman laten veranderen..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk apart om een naam van iemand (dieren inbegrepen) te veranderen, zo heet je nou eenmaal![]()
En dit klinkt gewoon goed passend
nope i dontquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Open Instagram en je ziet vanzelf wel wat ik bedoel.
Uhm.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze hun standaarden flink verlagen vast niet nee :p
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger had je keeper Bram Geilman. Die heeft zijn achternaam in Gildeman laten veranderen..
Wat snap je wel, dan maken we daar een mooi overzichtelijk lijstje van zodat je wat kortere discussies hebben?quote:
iK sNaP jE pOsT niEt /usquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat snap je wel, dan maken we daar een mooi overzichtelijk lijstje van zodat je wat kortere discussies hebben?
Water is nat.quote:
Ik geloof er niks van. Bewijs maar.quote:
* TheStigsDutchCousin aeque even onder de koude douche houdtquote:
wist je dat de mens geen natheid kan voelen, wij hebben die receptoren nietquote:
Eind deze maand zegt de voorspelling.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gras is groen
(hopelijk blijft dat zo, kom op regen we need you)
In het verleden hebben we het geloof ik maar bij 1 hond gedaan omdat de gegeven naam echtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk apart om een naam van iemand (dieren inbegrepen) te veranderen, zo heet je nou eenmaal![]()
En dit klinkt gewoon goed passend
dat is te laat, mn gras is aan het uitdrogenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze maand zegt de voorspelling.
oh, nee niet MIJN stream.. de stream die ik op heb staan van iemand andersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen mensen je zien als je gamed?
Het is niet onmogelijk, maar voor een groot deel van de mensen gewoon niet de beste manier. Ik weet dat ik het zelf nooit zou doen, al is het maar vanwege de tientallen afwijzingen die er dan per dag binnenkomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tinder kan wel hoor, natuurlijk wordt daar als eerst gekeken naar je uiterlijk want.. waar anders naar?maar de aanname dat daar alleen maar bloedmooie mensen op zitten die op zoek zijn naar andere bloedmooie mensen makes no sense.
Maar het is behoorlijk oppervlakkig en denk dat dat voor bijna geen een relatie (liefde of vriendschappelijk) een juiste basis is. Want je gaat daarna pas ontdekken of je elkaar leuk vindt maar hebt wel al soort van verwachtingen oid, ja het is zo onlogisch![]()
edit aanvulling: wat onwijs snoezig van je schoonvader![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze meneer wel hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist je dat de mens geen natheid kan voelen, wij hebben die receptoren niet
gek he
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ken iemand die heeft een achternaam met anus er in.
ohhhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, nee niet MIJN stream.. de stream die ik op heb staan van iemand anders
* TheStigsDutchCousin gamen gaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Bijna tijd om @:TheStigsDutchCousin te dwingen om NPO1 aan te zetten
@:ESF1Gamer
Ja dat wist ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist je dat de mens geen natheid kan voelen, wij hebben die receptoren niet
gek he
Tijd voor een MEDje dat je geen mod meer bentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gamen gaat
@yvonnequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd voor een MEDje dat je geen mod meer bent
Heeft ie niet lang volgehouden dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ICH KOMMEquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Bijna tijd om @:TheStigsDutchCousin te dwingen om NPO1 aan te zetten
@:ESF1Gamer
Was Stig mod? Huhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu niet meer.quote:
IeniminimuTsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook ik; waarom doet de tv app het niet?
Omdat je vanochtend je contract hebt verlengt met alleen internet muts. Omdat je tv kijken geen 12 euro waard vond.
dat was dan geen ziggo... want de app van ex doet het nog steedsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat je vanochtend je contract hebt verlengt met alleen internet muts. Omdat je tv kijken geen 12 euro waard vond.
Chichi, hahahahquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het verleden hebben we het geloof ik maar bij 1 hond gedaan omdat de gegeven naam echtwas. De hond heette Dunky volgens het asiel, wij hebben er Jasper van gemaakt.
Voor de rest met adoptiehonden altijd de oude naam gehouden. De laatste heette Chichi
ambarrrrrrrrrquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast is er al een Ambar fanclub en het zou raar zijn om die naam van die fanclub weer te moeten veranderen
ja geen idee. Boot is bijna leeg dus je vraagt je af waar ze zo moeilijk over doen.quote:
De npo is gratis. Verder kijk ik roch nergens naar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
bekakt dat ze daar zo slecht in zijn in dit landquote:
Het allemaal niet persoonlijk nemen is de key want het is niet persoonlijk, maarja het is nogal menseigen om dat wel te doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar voor een groot deel van de mensen gewoon niet de beste manier. Ik weet dat ik het zelf nooit zou doen, al is het maar vanwege de tientallen afwijzingen die er dan per dag binnenkomen.
Veel mensen die alleen op seks uit zijn, veel mensen die niet op dezelfde manier overkomen online als in het echt, mensen die niet fotogeniek genoeg zijn etc.
Ben blij voor hem. Hij zei me iets te vaak dat hij er geen behoefte aan had. Dus hoop dat hij fijn gezelschap heeft zo in zijn pensioen.
mocht ie willenquote:
Ik kan daar over blijven nadenken, vind het zo bijzonderquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat wist ikJe voelt alleen het temperatuurverschil en ook wel een beetje de textuur
Als je wel eens een peltier-elementje hebt aangeraakt, die zijn glad en worden koud aan één kant als je hem aan zet. Dat voelt ook een beetje alsof je vinger nat wordt dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat wist ikJe voelt alleen het temperatuurverschil en ook wel een beetje de textuur
Ik denk dan aan Jochem Myjerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chichi, hahahahik weet niet wat erger is, dunky of chichi.
Achja, het went ook
[..]
ambarrrrrrrrr
ik moet bij amburrr steeds aan steen denken door dit filmpje
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil gewoon iemand waarmee het klikt, en die mijn raarheid een beetje begrijpt. Als dat diegene zelf ook een beetje raar maakt is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bekakt dat ze daar zo slecht in zijn in dit land
geen bier?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff 3,5 gang lifjes op een bedje van lafjes zit er weer in. Ik ga nog even een kopje thee drinken in de nok denk ik. Hoef geen bier meer nu iig
alle mensen zijn raar dus die is makkelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand waarmee het klikt, en die mijn raarheid een beetje begrijpt. Als dat diegene zelf ook een beetje raar maakt is dat alleen maar mooi meegenomen.
ah oke ja dan ist gedaan met zuipenquote:
Opgelost slotje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle mensen zijn raar dus die is makkelijk
Kom vechten danquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
met bevroren bananenschil?quote:
Nou zeg.quote:
Mijn voorbeeld, wat doe je.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bekakt dat ze daar zo slecht in zijn in dit land
[..]
Het allemaal niet persoonlijk nemen is de key want het is niet persoonlijk, maarja het is nogal menseigen om dat wel te doen
[..]
mocht ie willen
Ik kom wel mensen tegen waarmee het voor mijn gevoel best klikt. Maar of het is niet wederzijds, of ik zie dat niet goed. Wie weet. Uiteindelijk is het effect hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja die eerste is dan weer heel moeilijk
Dan vraag je het?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom wel mensen tegen waarmee het voor mijn gevoel best klikt. Maar of het is niet wederzijds, of ik zie dat niet goed. Wie weet. Uiteindelijk is het effect hetzelfde.
.. baby dont hurt me, dont hurt me, no morequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld, wat doe je.
What is real!?
een klik op vriendschappelijk of op liefdesvlak vind ik wel twee hele verschillende dingen. Die eerste heb ik met zoveel mensen, die tweede nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom wel mensen tegen waarmee het voor mijn gevoel best klikt. Maar of het is niet wederzijds, of ik zie dat niet goed. Wie weet. Uiteindelijk is het effect hetzelfde.
Ik bedoel ook niet dat het wekelijks overkomt of zo hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. baby dont hurt me, dont hurt me, no more
?oke niet helemaal maar wel bijna
[..]
een klik op vriendschappelijk of op liefdesvlak vind ik wel twee hele verschillende dingen. Die eerste heb ik met zoveel mensen, die tweede niet
Weinig gewaagdquote:
Dat weet ik, wij waren toch ook vriendjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het wekelijks overkomt of zo hoor.
Maar het is niet dat ik nog nooit een klik gehad heb bedoel ik meer.
Dat maakt het liedje van Finland nog mooier want het gaat over een orgasmequote:
Ordinair.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat maakt het liedje van Finland nog mooier want het gaat over een orgasme
Vindt je? Ik ben van mening dat je juist de grootste maatjes moet zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
een klik op vriendschappelijk of op liefdesvlak vind ik wel twee hele verschillende dingen. Die eerste heb ik met zoveel mensen, die tweede niet
Ik hoef geen seks met mijn vrienden neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Vindt je? Ik ben van mening dat je juist de grootste maatjes moet zijn.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks met mijn vrienden nee
Oh, heb daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze bedoelt niet jouw darkroom vriendenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb daar geen problemen mee.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag een vraagteken dus ging er van uit dat je een vraag steldequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb daar geen problemen mee.
Bijdrhandjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag een vraagteken dus ging er van uit dat je een vraag stelde
Estland is al geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Yess, tijd om te chillen en te ontspannen en tv aan. Heb ik al iets gemist?
ik hoor graham af en toe brabbelen en wat muziek maar echt boeien doet het me nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Yess, tijd om te chillen en te ontspannen en tv aan. Heb ik al iets gemist?
In principe wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede als je iets wil weten
ben je wel al uit de kast?quote:
Omdat je geen tovenaar bent?quote:
Een leerling vroeg me of ik Dungeons and Dragons speel. Want zo zie ik er uit.quote:
Ik ben meerdere keren door wildvreemden gefeliciteerd met systeembeheerdersdag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een leerling vroeg me of ik Dungeons and Dragons speel. Want zo zie ik er uit.
Ben nog nooit zo beledigd geweest.
Ik speel ook dnd. Al jaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben meerdere keren door wildvreemden gefeliciteerd met systeembeheerdersdag.
Ja, die opmerking dat ik er uit zie als een systeembeheerder komt niet uit de lucht vallen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig het nieuwste meest verschrikkelijke scheldwoord ter wereld?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben meerdere keren door wildvreemden gefeliciteerd met systeembeheerdersdag.
Ja, die opmerking dat ik er uit zie als een systeembeheerder komt niet uit de lucht vallen.
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf pufquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor graham af en toe brabbelen en wat muziek maar echt boeien doet het me niet
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe wel?
Misschien ben ik te pessimistisch over mijn kansen, en dat ik daarom doorgaans mijn mond maar houd, maar ik vermoed eigenlijk van niet.
hahahaahahquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig het nieuwste meest verschrikkelijke scheldwoord ter wereld?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf puf
[..]
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallen
[..]
hahahaahahen ahh waarom beledigd, je ziet er toch ook wel een beetje nerdy uit maar niks mis mee toch?
Mijn leerlingen denken dat ik in mn vrije tijd op technofeestjes te vinden ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
dat heeft er toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.
Onzin, niet in bekrompen hokjes denken en nerds zijn juist populair bij schuchtere introverte vrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ze staan niet bekend om hun sex appeal.
om het vervolgens zelf wel te doen, nicequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, niet in bekrompen hokjes denken en nerds zijn juist populair bij schuchtere introverte vrouwen.
Even de wezel uit zijn holletje trekken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om het vervolgens zelf wel te doen, nice
We kunnen een poll doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen mij zien als metalhead....
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om het vervolgens zelf wel te doen, nice
sowiesoquote:
hear hearquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.
het is triest en grappig tegelijk ja (dat we op hem blijven reageren bedoel ik he, voor de duidelijkheid)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap dat jullie na al die tijd nog op hem reageren.
ik ga niet opzoeken wie dit is, denk dat ik niet zoveel mis?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
als ene Joe Wilkinson uit UK een vrouw kan vinden dan zegt uiterlijk idd niets
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleurenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We kunnen een poll doen?
Ik zou dat niet snel bij je zeggen denk ik. Weet niet wat voor shirts je draagt? Dan misschien wel
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga niet opzoeken wie dit is, denk dat ik niet zoveel mis?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
een optimist tot in de kistquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
seksualiteit is geen akkefietje,
een leven zonder jou is als een cocktail zonder rietje
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zit ook in de Britse laughing out loud. De enige versie die ik het kijken waard vond trouwens.
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag wel eens band shirts ja. Maar ook blousjes of gewoon t-shirts. Wel vaak donker, weinig lichte kleuren
Oh, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een comedian daar... hij heeft wel wat humor... zit in veel shows die ik via youtube terug kijk...
Wandelschoenenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
crack is gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een optimist tot in de kist
of is dit niet de dagelijkse rijm?
Kisten horen wel bij de metal lifestyle. Maar die heb ik nooit gehad. Ik kan heel slecht veters strikken dus draag ik prive meestal schoenen zonder vetersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan misschien wel. Stevige wandelschoenen oid? Dat hebben veel metalheads ook regelmatig aan
[..]
Oh, dat klinkt dan wel weer leuk
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 out of 10 cats goes countdown zie ik hem erg vaak voorbij komen
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik check nu in, heb nog geen wijntje. Moet ik weer opstaan puf puf
[..]
Hmm, nouja ergens klinkt dat chill? Als je er van uit gaat dat men niet wil dan kan het alleen maar meevallen
[..]
hahahaahahen ahh waarom beledigd, je ziet er toch ook wel een beetje nerdy uit maar niks mis mee toch?
Mijn leerlingen denken dat ik in mn vrije tijd op technofeestjes te vinden ben
Was een gebbetje. Hij wil graag spelen, maar weet niet hoe en waar te beginnen. Neem maandag wat voor hem mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm lastig. Hoe beter je ze kent, hoe meer je kunt maken. Sowieso is mijn doelgroep was kwetsbaarder, dus ben ik terughoudend in het algemeen.
Als ik ze wat beter ken, maak ik ook wel grapjes met ze die ik niet maak als ze 12 zijn. Beetje aanvoelen wat er kan en niet.
Soms, als dingen vanuit de leerlingen komen, gaat het wel te ver. Dan laat ik ze weten dat het geen gepast gespreksonderwerp is. Voor de klas, of voor onze relatie. Een harde grens lijkt daar niet in te zijn.
Vorige week raapte een jongen zijn moed bijeen om te zeggen dat het rode haar in mijn baard waarschijnlijk komt door boffen, want daar had hij iets over op tiktok gezien. Een blik was hier genoeg om hem zijn mond te laten houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kijk ze toch wel 1x per jaar allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan idd goed zijn. die seizoenen heb ik toen allemaal achter elkaar gekeken tot 6 geloof ik dus is niet alles van blijven hangen
Joe GOD.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
als ene Joe Wilkinson uit UK een vrouw kan vinden dan zegt uiterlijk idd niets
Rip Sean Locke wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joe GOD.
Ga nog steeds stuk om zijn gedichten uit 8oo10cdc.
carrotkingquote:
nee wortelquote:
de manier waarop ook he.... zo geloofwaardig dat hij het spel niet kende en dus weggaf dat hij die wortel hadquote:
Heb maar weinig gekeken zonder hem. Het is niet hetzelfde.quote:
ooooooooh, maar deze ken ik!!!! Dat is een grappig (en goed) stukje jaquote:
oww zeg dat dat dat hij de aardappelman wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja daar is hij een vaste gast. Hij deed ook mee aan volgens mij het tweede seizoen van Taskmaster. Daar had hij ook een legendarisch typisch Joe Wilkinson moment.
sean is overleden iddquote:
Please don't take it away from me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww zeg dat dat dat hij de aardappelman was
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Please don't take it away from me.
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooooooh, maar deze ken ik!!!! Dat is een grappig (en goed) stukje ja
Die helaas ja.quote:
Meeste mensen hebben daar toch echt een beetje totale schijt aan na hun pubertijd en gaan gewoon leven en daarmee worden ze vanzelf een flink stuk aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.
Net als hoe mensen mij regelmatig vergeleken met "die ene uit The Big Bang Theory" (Sheldon), of dat ik jaren een bijnaam had gebaseerd op dat ze me vonden lijken op "die dikke uit Lost".
Het zijn allemaal klassieke onaantrekkelijke stereotypes, dus op een gegeven moment gaat het gewoon voelen alsof mensen je raar dik en lelijk willen noemen op een sociaal acceptabele manier.
Ik werd Leonard genoemd. Misschien moeten we samen een show starten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik het gevoel uitleggen. Eén keer was grappig. Toen het meerdere keren gebeurde in verschillende jaren door verschillende mensen ging het toch een beetje raar voelen.
Net als hoe mensen mij regelmatig vergeleken met "die ene uit The Big Bang Theory" (Sheldon), of dat ik jaren een bijnaam had gebaseerd op dat ze me vonden lijken op "die dikke uit Lost".
Het zijn allemaal klassieke onaantrekkelijke stereotypes, dus op een gegeven moment gaat het gewoon voelen alsof mensen je raar dik en lelijk willen noemen op een sociaal acceptabele manier.
Ten eerste zijn dat dan de mensen waar je überhaupt al niet mee om wilt gaan. Ten tweede ben jij dus interessant genoeg dat ze je vergelijken met bekende voorbeelden terwijl ze zelf 13 in een dozijn personen zijn. En als laatste, je bent zwab, met zwab hobbies en zwab humor en zwab interesses en zwab uiterlijk, want en nu komt er een hele grote verassing: je bent zwab.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij die ene uit de Disney film Vaianaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou wel kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd Leonard genoemd. Misschien moeten we samen een show starten.
Is dit niet iets wat jij denkt? Komt op mij over alsof mensen simpelweg vinden dat je op een bepaald type lijkt en dat uitspreken, zonder het oordeel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh sneu, dat wist ik niet. Zet het meteen in een ander perspectiefquote:
daarom is hij ook de carrotking, twee uit twee gewonnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh sneu, dat wist ik niet. Zet het meteen in een ander perspectief
En dat puur qua uiterlijk. Heb de film nooit gezien..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij die ene uit de Disney film Vaiana
wil je het mengen?quote:
jaquote:
jawelquote:
hahaha, dit is wel een yolo voor 30+ersquote:
Hmm, klinkt fancy?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
ik heb blikje sparkling ananas, das best oke eigenlijk
als je het wil dan gewoon doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
ga het restje proberen om te kijken of het lekker is
ik heb mango eiwitspul, kan ik ook nog mengen
dan heb ik proteine wijn, gat in de markt
[..]
jawel
[..]
hahaha, dit is wel een yolo voor 30+ers
is het niet, bij de jumbo opgepikt uit het "buitenland schap" (waar ze allelei import dingen hebben staanquote:
Hoezo is dat niet fancy?! Dat schap is duurquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is het niet, bij de jumbo opgepikt uit het "buitenland schap" (waar ze allelei import dingen hebben staan
Zo te zien heb je al genoeg op.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
@:inieminimuis
@:inimienimuis
@:iniminiemuis
@:iniemienimuis
@:ieniminimuis
HAHA JA eindelijkik vind dit een vraag voor jou, casis en wijn ja of nee?
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet fancy?! Dat schap is duuren exotisch
Dat hoeft weer niet, de top drie misschien? ik heb claude gemist, niet opgeletquote:
2 slokjesquote:
Ja het kan altijd duurder. Vraag me nu af hoe duur het duurste drankje is in de supermarktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha er zijn duurdere drankjes daar.. en een beetje fernandes is ook tering duur dus ach..
maar de B merken zijn in de meeste gevallen imho echt niet te zuipenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoeft weer niet, de top drie misschien? ik heb claude gemist, niet opgelet
[..]
2 slokjesmaar voel hem al dus dit wordt geen latertje gok ik
of wel want het is al elf uur
[..]
Ja het kan altijd duurder. Vraag me nu af hoe duur het duurste drankje is in de supermarkt
Vind alle merk a-merk frisdrank best prijzig voor wat het is
dat zijn leuke dealtjes..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesHeb het nog niet geproefd, dus misschien is het wel niet te hachelen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij de AH een 6-pack San Pellegrino gehaald, zat weer in die bijzondere opruimactie van de AH met 70% korting en het statiegeld werd ook niet meegerekend, uiteindelijk dor 1,50 voor 6 blikjesHeb het nog niet geproefd, dus misschien is het wel niet te hachelen
was het altijd al zo bloot?quote:
Zelfde act als de halve finalequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
nice catch
[..]
was het altijd al zo bloot?![]()
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de B merken zijn in de meeste gevallen imho echt niet te zuipen
maar ik haal bijna geen fris meer.. meestal alleen melk of spa
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfde act als de halve finale
ik hoop op jupiterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop dat Peru het songfestival wint.
Frisdrank haal ik ook alleen nog maar in blikjes, zonde om het in fles te kopen gezien ik meestal maar 1 a 2 glaasjes in de week er van drink en soms weken niksquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter ja
En idem, hier limonade en wel veel koffie. Frisdrank voor de af en toe en dan bij voorkeur gewoon even een blikje
Ze hebben een Paus, het ESF staat haaks op wat het Vaticaan vindtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop dat Peru het songfestival wint.
ik wel met A merken maar drink zo nu en dan ook wel B merken hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met b-merken, ik vind het prima maar a is vaak wel echt aanzienlijk beter ja
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinkenquote:En idem, hier limonade en wel veel koffie. Frisdrank voor de af en toe en dan bij voorkeur gewoon even een blikje
Saturnus vond ik beter hoorquote:
Fernandes vind ik echt veels te zoetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinken
Preciesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frisdrank haal ik ook alleen nog maar in blikjes, zonde om het in fles te kopen gezien ik meestal maar 1 a 2 glaasjes in de week er van drink en soms weken niks
Dat is zeker niet de fernandes zonder suiker?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel met A merken maar drink zo nu en dan ook wel B merken hoor
[..]
ik haal blikjes nu vooral uit voorzorg, ik ben in staat een fles fernandes ofzo in een avondje weg te drinken
Was wel een goede concurrentquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fernandes vind ik echt veels te zoetKen dat ook vooral van de middelbare school, toen waren het vooral Antillianen die dat heel veel dronken
Nou ja. Uiteindelijk komt het neer op: Ik voel me niet aantrekkelijk. En ik heb aan de ene kant van de balans een hele grote stapel van "onhandige opmerkingen", gemene opmerkingen, etc. En op de andere schaal ligt vrij weinig. Dus het is moeilijk om dat deel van m'n zelfbeeld te veranderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit niet iets wat jij denkt? Komt op mij over alsof mensen simpelweg vinden dat je op een bepaald type lijkt en dat uitspreken, zonder het oordeel.
Of het nou een handige opmerking is.. tsja
met of zonder, dont care (in dit specifieke geval)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de fernandes zonder suiker?
IJsthee kan gaan klonteren als het te lang open staatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Preciesen zo'n fles kun je niet langer dan 1 a 2 dagen bewaren en dan wordt het al meh
muv dingen zonder koolzuur, dat gaat wel. Ice tea ofzo
succesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Moet straks nog de keuken opruimen
helaas een flinke zoetekauw hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fernandes vind ik echt veels te zoetKen dat ook vooral van de middelbare school, toen waren het vooral Antillianen die dat heel veel dronken
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Hee dat lijkt op de camera van @:dezwabber
Dr. Pepper vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt kei zoet ja, maar dat is dr pepper ook hoor dus ehhh
Heb je je flink uitgeleefd?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Moet straks nog de keuken opruimen
Wat jammerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Uiteindelijk komt het neer op: Ik voel me niet aantrekkelijk. En ik heb aan de ene kant van de balans een hele grote stapel van "onhandige opmerkingen", gemene opmerkingen, etc. En op de andere schaal ligt vrij weinig. Dus het is moeilijk om dat deel van m'n zelfbeeld te veranderen.
oh, want zonder maakt niet heel veel uit? Lekker veel vocht, is goed voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
met of zonder, dont care (in dit specifieke geval)
fanta zero vind ik dan weer goor na een glas
idem voor cola zero
ja stil, dit idee vind ik zo vies dat ik daardoor geen trek meer heb bij een vers glasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsthee kan gaan klonteren als het te lang open staat
gewoon uran us noemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uranus mocht niet meedoen. Klinkt in het Engels anders. kreeg te veel klachten
in frisdranken zonder suiker zitten weer andere zoetstoffen die ik ook niet 100% vertrouw voor lange termijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je je flink uitgeleefd?
[..]
Wat jammer
[..]
oh, want zonder maakt niet heel veel uit? Lekker veel vocht, is goed voor je
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:ernandes cherry bouquet no sugar is een tropische frisdrank met kersensmaak. Het product komt oorspronkelijk uit Suriname.
ahh, dat is geen fijn gevoel neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
in frisdranken zonder suiker zitten weer andere zoetstoffen die ik ook niet 100% vertrouw voor lange termijn
maar Fernandes Cherry bouquet zero is wel te drinken ja
haha ik weet het van zo'n stom datingprogrammaquote:
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette dat datingprogramma voor maagden die ze gingen koppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |