SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
prima snackvoerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm snackvoer is een bus huismerk pringles van de jumbo
en dit is ook prima zaterdagavond etenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
ik gooi zo sparerib in de oven (bij gebrek aan een BBQ)
Een borrelplankje met zulke avonden dat tegelijkertijd je avond eten is, is heerlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga zo dadelijk een borrel plankje maken. Heb ook nog geen avondeten gehad want ik ga straks genoeg snacken. Maar ik heb nu ook nog geen honger dus dat scheelt.
jaloers? geen oven?quote:
en als we teveel snacken, wat dan? gooi je het topic op slot?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snacken
Ben weer bij mijn oudersquote:
Armenië vas zo vrolijk en puur vibes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie Armenië nu voor het eerst. Die waren in de tweede halve finale + finale? Want die heb ik toen niet meer geziennu even die ander kijken
liep een markt vanmorgen en en was een heul enthousiast kaasmeisje die ook allemaal stukjes afsneed om te proeven, dus misschien heb ik wat meer kaas gekocht dan ik nodig hadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo uit het vuistje? Wat voor kaas?
Kaas is lekker om te snacken maar zit je zo gauw aan je snacklimiet
[..]
Dit klinkt snoezigik wil ook een wijntje
![]()
rosé is ook lekker, oke misschien rose
Het ziet er uit alsof ze een super leuk showtje kunnen gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook zwaar sarcastisch. En erg gay ja.
Ik kwam eigenlijk naar dat festivalletje voor een hele andere IJslandse band, Agent Fresco. Maar ben erg blij dat ik die gasten ook gezien heb.
nee? Dat klinkt gezond?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen snackvoer, ben niet zo van de snack
Ja verstandigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snacken
3x, toemaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Update. De keuken is drie keer gedweild en de spotjes onder de keukenkastjes zijn ook schoon.
mes erinzetten een optie?quote:Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
pls noquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
en als we teveel snacken, wat dan? gooi je het topic op slot?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Update. De keuken is drie keer gedweild en de spotjes onder de keukenkastjes zijn ook schoon.
Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
oh, dat klinkt niet heel boeiendquote:
voor je noodpakketquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep een markt vanmorgen en en was een heul enthousiast kaasmeisje die ook allemaal stukjes afsneed om te proeven, dus misschien heb ik wat meer kaas gekocht dan ik nodig had
geen spareribsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ijn moeder heeft een nieuw douchegordijn gekregen en erop staat een rode panda.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is jouw moeder ook rode panda fan?
Blijkbaar is dat nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je nog steeds geen relatie hebt dan. Een kerel die vrijwillig Songfestival wil kijken met je staat gewoon al 10 punten voor.
Dat wordt 1x een hele schone vaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
Maak foto van jezelf op een ESF meet voor je Tindr. Klaar.quote:
kunnen mensen je zien als je gamed?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
hmm, twijfel nog of mn twitch stream aan blijft en ik game, of dat ik alleen game straks
Geen idee of ik hem überhaupt nog heb, maar er bestaat een foto van mij en Joan Franka samen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto van jezelf op een ESF meet voor je Tindr. Klaar.
Nee, zover wil ik het niet laten komen, ik ga gewoon note(n) uitdelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
Dan snap ik er helemaal niks van!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of ik hem überhaupt nog heb, maar er bestaat een foto van mij en Joan Franka samen.
hoe gaat het met je camera?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of ik hem überhaupt nog heb, maar er bestaat een foto van mij en Joan Franka samen.
Ze hebben zo'n oplosbaar plastic laagje en er lag een velletje keukenrol onder dus het was een klomp tabletten, plastic en keukenrol. Heb alles los staan pulken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pls no
[..]kun je ze niet handmatig uit elkaar halen ofzo?
zo zonde
Nou ja. Ik zie er uit als een dikke systeembeheerder die bij zijn moeder op zolder woont. En het enige wat daar niet juist aan is, is dat ik geen systeembeheerder ben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik er helemaal niks van!
Wanneer komt Ambar? Ik heb de laatste updates gemistquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hondenfietsmanden zijn ook duur. Nouja ach alles voor Ambar straks.
Ik zet een streep door je naam in mijn zoektocht naar een sugar mommy.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hondenfietsmanden zijn ook duur. Nouja ach alles voor Ambar straks.
10 junoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wanneer komt Ambar? Ik heb de laatste updates gemist
Kan niet bedenken wat de reden was, al zal die er vast zijn geweest. Misschien te lang doorgegaan/dag niet goed gestructureerd. Ik vind het maar lastig om dat goed te krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ waarom lukte het niet om te slapen?
Ik heb half de halve finale gevolgd. Vond er wel een aantal aardige bijzitten. Zweden, Oostenrijk, Nederland. Ook nog ergens een Balkannummer. Alleen niks dat me echt enorm trok.
Loka heeft zo'n ding gekocht dat ze het vandaag haar laptop naar de tv kan streamen. Ik zal dus wel een stuk gaan kijken totdat ik begin te snurken.
Zo'n super foute photoshopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak foto van jezelf op een ESF meet voor je Tindr. Klaar.
Dit hoeft totaal geen probleem te zijn maar je moet je dan wel behelpen met vadsige vrouwen die naar brie ruiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zie er uit als een dikke systeembeheerder die bij zijn moeder op zolder woont. En het enige wat daar niet juist aan is, is dat ik geen systeembeheerder bentl.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zover wil ik het niet laten komen, ik ga gewoon note(n) uitdelen
klote werk maar ergens ook wel rustgevendquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n oplosbaar plastic laagje en er lag een velletje keukenrol onder dus het was een klomp tabletten, plastic en keukenrol. Heb alles los staan pulken.
Had je hem nog niet gezien?quote:
leuk!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
Ik ben bezig geweest met uitvogelen hoe ik hem in z'n koffer krijg. Want voor het verzenden was hij volledig met alle losse onderdelen in bubbelplastic verpakt.
Dit weekend aluminium plaatjes en chemicalieën bestellen. En dan op naar superouderwetse portretfoto's maken.
Zijn ook mensen die daar op vallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zie er uit als een dikke systeembeheerder die bij zijn moeder op zolder woont. En het enige wat daar niet juist aan is, is dat ik geen systeembeheerder bentl.
ja zag wat voorbij komen tijdens het terug scrollenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
Ik ben bezig geweest met uitvogelen hoe ik hem in z'n koffer krijg. Want voor het verzenden was hij volledig met alle losse onderdelen in bubbelplastic verpakt.
Dit weekend aluminium plaatjes en chemicaliën bestellen. En dan op naar superouderwetse portretfoto's maken.
Ja, maar het innerlijk doet rare dingen als hobby. Dus dan heb je dat weer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die daar op vallen.
Plus, er zijn mensen die in staat zijn om naar het innerlijk te kijken. Echt waar.
Alleen is Tindr dan niet het meest geschikte medium.
Had even een after dinner dip en heb geslapen. Misschien red ik het nu wel vanavond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan niet bedenken wat de reden was, al zal die er vast zijn geweest. Misschien te lang doorgegaan/dag niet goed gestructureerd. Ik vind het maar lastig om dat goed te krijgen![]()
Ahh jammer. Ik denk dat ik voor Estonia als favoriet ga, die heb ik zojuist even snel bekeken en ik hou wel van koffie![]()
Een chromecast ding? Daarmee ga ik ook kijken, echt ideaal!
[..]
Zo'n super foute photoshop
Liegbeestquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die daar op vallen.
Plus, er zijn mensen die in staat zijn om naar het innerlijk te kijken. Echt waar.
Alleen is Tindr dan niet het meest geschikte medium.
Dan zoek je vrouw met rare hobby's. De mijne houdt mieren, speelt hoorn, en verzamelt Tolkien boeken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar het innerlijk doet rare dingen als hobby. Dus dan heb je dat weer.
jammer maar als ie er straks isquote:
inb4 'ik pak een biertje' en there you goquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had even een after dinner dip en heb geslapen. Misschien red ik het nu wel vanavond.
ahquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen wat je allemaal hebt gegeten.
Ik geloof niet dat iedereen geschikt is voor een relatie, maar ook niet iedereen wil een relatie.quote:
Hij heeft de naam Âmbar gekregen ja, ik kan het wijzigingen maar ik zou eigenlijk niet inzien waaromquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer maar als ie er straks isgaat dat best echt ambar heten? Dacht dat het een grapje was, even schakelen
[..]
inb4 'ik pak een biertje' en there you go
als ze hun standaarden flink verlagen vast niet nee :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen geschikt is voor een relatie, maar ook niet iedereen wil een relatie.
Toch denk ik dat veel mensen die ongewenst single zijn, dat niet zouden hoeven zijn.
ahh hij heet al zo, get itquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft de naam Âmbar gekregen ja, ik kan het wijzigingen maar ik zou eigenlijk niet inzien waarom
ik snap deze opmerking niet zo goed?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze hun standaarden flink verlagen vast niet nee :p
Zolang de maatschappij blijft zoals hij is dan blijven die singles alleenstaand omdat ze niet binnen die kaders vallen. Met de opkomst van social media en vleeskeuringen als Tinder is het alleen maar erger geworden en dat zie ik niet snel veranderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen geschikt is voor een relatie, maar ook niet iedereen wil een relatie.
Toch denk ik dat veel mensen die ongewenst single zijn, dat niet zouden hoeven zijn.
Dit snap ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang de maatschappij blijft zoals hij is dan blijven die singles alleenstaand omdat ze niet binnen die kaders vallen. Met de opkomst van social media en vleeskeuringen als Tinder is het alleen maar erger geworden en dat zie ik niet snel veranderen.
Daarom niet op Tindr zitten toch.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang de maatschappij blijft zoals hij is dan blijven die singles alleenstaand omdat ze niet binnen die kaders vallen. Met de opkomst van social media en vleeskeuringen als Tinder is het alleen maar erger geworden en dat zie ik niet snel veranderen.
Jups en ik wil zijn Portugese achtergrond niet ongedaan maken. en Ambar is gewoon de kleur amber, dus geheel passend. Al denken mensen wel dat het dan snel een vrouwtjeshond is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh hij heet al zo, get it
[..]
ik snap deze opmerking niet zo goed?
Tinder kan wel hoor, natuurlijk wordt daar als eerst gekeken naar je uiterlijk want.. waar anders naar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom niet op Tindr zitten toch.
Gewoon ouderwets mensen ontmoeten. Op fokmeets.
Mijn schoonvader heeft voor het eerst in jaren weer een vriendinnetje, ontmoet bij een wandelclub.
ieniminimuis is idd geen standaard naam neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik wil zijn Portugese achtergrond niet ongedaan maken. en Ambar is gewoon de kleur amber, dus geheel passend. Al denken mensen wel dat het dan snel een vrouwtjeshond is.
Maargoed ik heb zelf ook altijd een naam die ik moet uitleggen dus het is wel passend als ik een hond heb die het ook heeft.
Ik vind het persoonlijk apart om een naam van iemand (dieren inbegrepen) te veranderen, zo heet je nou eenmaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en ik wil zijn Portugese achtergrond niet ongedaan maken. en Ambar is gewoon de kleur amber, dus geheel passend. Al denken mensen wel dat het dan snel een vrouwtjeshond is.
Maargoed ik heb zelf ook altijd een naam die ik moet uitleggen dus het is wel passend als ik een hond heb die het ook heeft.
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet
Want iedereen die single is voldoet niet aan de norm van sociale mediawat
Hoe ziet dit beeld er uit?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Social media vormt een bepaald beeld van hoe je moet zijn of eruit moet zien, val je daarbuiten dan gaat de maatschappij anders naar je kijken terwijl 95% van de maatschappij zelf niet in dat beeld past. Dus ga je kromme idealen krijgen en zijn er meer mensen singles omdat de iets onmogelijks 'zoeken'.
Open Instagram en je ziet vanzelf wel wat ik bedoel.quote:
Vroeger had je keeper Bram Geilman. Die heeft zijn achternaam in Gildeman laten veranderen..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk apart om een naam van iemand (dieren inbegrepen) te veranderen, zo heet je nou eenmaal![]()
En dit klinkt gewoon goed passend
nope i dontquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Open Instagram en je ziet vanzelf wel wat ik bedoel.
Uhm.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze hun standaarden flink verlagen vast niet nee :p
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger had je keeper Bram Geilman. Die heeft zijn achternaam in Gildeman laten veranderen..
Wat snap je wel, dan maken we daar een mooi overzichtelijk lijstje van zodat je wat kortere discussies hebben?quote:
iK sNaP jE pOsT niEt /usquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat snap je wel, dan maken we daar een mooi overzichtelijk lijstje van zodat je wat kortere discussies hebben?
Water is nat.quote:
Ik geloof er niks van. Bewijs maar.quote:
* TheStigsDutchCousin aeque even onder de koude douche houdtquote:
wist je dat de mens geen natheid kan voelen, wij hebben die receptoren nietquote:
Eind deze maand zegt de voorspelling.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gras is groen
(hopelijk blijft dat zo, kom op regen we need you)
In het verleden hebben we het geloof ik maar bij 1 hond gedaan omdat de gegeven naam echtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk apart om een naam van iemand (dieren inbegrepen) te veranderen, zo heet je nou eenmaal![]()
En dit klinkt gewoon goed passend
dat is te laat, mn gras is aan het uitdrogenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze maand zegt de voorspelling.
oh, nee niet MIJN stream.. de stream die ik op heb staan van iemand andersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen mensen je zien als je gamed?
Het is niet onmogelijk, maar voor een groot deel van de mensen gewoon niet de beste manier. Ik weet dat ik het zelf nooit zou doen, al is het maar vanwege de tientallen afwijzingen die er dan per dag binnenkomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tinder kan wel hoor, natuurlijk wordt daar als eerst gekeken naar je uiterlijk want.. waar anders naar?maar de aanname dat daar alleen maar bloedmooie mensen op zitten die op zoek zijn naar andere bloedmooie mensen makes no sense.
Maar het is behoorlijk oppervlakkig en denk dat dat voor bijna geen een relatie (liefde of vriendschappelijk) een juiste basis is. Want je gaat daarna pas ontdekken of je elkaar leuk vindt maar hebt wel al soort van verwachtingen oid, ja het is zo onlogisch![]()
edit aanvulling: wat onwijs snoezig van je schoonvader![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze meneer wel hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist je dat de mens geen natheid kan voelen, wij hebben die receptoren niet
gek he
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ken iemand die heeft een achternaam met anus er in.
ohhhquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, nee niet MIJN stream.. de stream die ik op heb staan van iemand anders
* TheStigsDutchCousin gamen gaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Bijna tijd om @:TheStigsDutchCousin te dwingen om NPO1 aan te zetten
@:ESF1Gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |