geen bier?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff 3,5 gang lifjes op een bedje van lafjes zit er weer in. Ik ga nog even een kopje thee drinken in de nok denk ik. Hoef geen bier meer nu iig
alle mensen zijn raar dus die is makkelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand waarmee het klikt, en die mijn raarheid een beetje begrijpt. Als dat diegene zelf ook een beetje raar maakt is dat alleen maar mooi meegenomen.
ah oke ja dan ist gedaan met zuipenquote:
Opgelost slotje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle mensen zijn raar dus die is makkelijk
Kom vechten danquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd voor een MEDje dat je geen mod meer bent
met bevroren bananenschil?quote:
Nou zeg.quote:
Mijn voorbeeld, wat doe je.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bekakt dat ze daar zo slecht in zijn in dit land
[..]
Het allemaal niet persoonlijk nemen is de key want het is niet persoonlijk, maarja het is nogal menseigen om dat wel te doen
[..]
mocht ie willen
Ik kom wel mensen tegen waarmee het voor mijn gevoel best klikt. Maar of het is niet wederzijds, of ik zie dat niet goed. Wie weet. Uiteindelijk is het effect hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja die eerste is dan weer heel moeilijk
Dan vraag je het?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom wel mensen tegen waarmee het voor mijn gevoel best klikt. Maar of het is niet wederzijds, of ik zie dat niet goed. Wie weet. Uiteindelijk is het effect hetzelfde.
.. baby dont hurt me, dont hurt me, no morequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld, wat doe je.
What is real!?
een klik op vriendschappelijk of op liefdesvlak vind ik wel twee hele verschillende dingen. Die eerste heb ik met zoveel mensen, die tweede nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom wel mensen tegen waarmee het voor mijn gevoel best klikt. Maar of het is niet wederzijds, of ik zie dat niet goed. Wie weet. Uiteindelijk is het effect hetzelfde.
Ik bedoel ook niet dat het wekelijks overkomt of zo hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. baby dont hurt me, dont hurt me, no more
?oke niet helemaal maar wel bijna
[..]
een klik op vriendschappelijk of op liefdesvlak vind ik wel twee hele verschillende dingen. Die eerste heb ik met zoveel mensen, die tweede niet
Weinig gewaagdquote:
Dat weet ik, wij waren toch ook vriendjesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het wekelijks overkomt of zo hoor.
Maar het is niet dat ik nog nooit een klik gehad heb bedoel ik meer.
Dat maakt het liedje van Finland nog mooier want het gaat over een orgasmequote:
Ordinair.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat maakt het liedje van Finland nog mooier want het gaat over een orgasme
Vindt je? Ik ben van mening dat je juist de grootste maatjes moet zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
een klik op vriendschappelijk of op liefdesvlak vind ik wel twee hele verschillende dingen. Die eerste heb ik met zoveel mensen, die tweede niet
Ik hoef geen seks met mijn vrienden neequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Vindt je? Ik ben van mening dat je juist de grootste maatjes moet zijn.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks met mijn vrienden nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |